als het er eenmaal om heen zit is het best primaquote:Op woensdag 16 september 2015 19:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nog nooit 1 gebruikt zou het niet weten
Cht?quote:Op woensdag 16 september 2015 19:55 schreef Hadtjememaar het volgende:
zien jullie die cht voor het eerst?
Lkkr chickies spottnquote:Op woensdag 16 september 2015 20:02 schreef Tjacka het volgende:
zaterdag en zondag werken bij dam tot damloop
Eens.quote:
Gelukkig heb ik familie die wel nadenkt.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Moest bij deze aan Inso denken:
[ afbeelding ]
Ook wanneer je in een relatie zit?quote:Op woensdag 16 september 2015 19:59 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben egoistische vrouw, ik laat de man voor anticonceptie zorgen.
Mwa weet ik niet eigenlijk.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:59 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben egoistische vrouw, ik laat de man voor anticonceptie zorgen.
Geen zin meer in pilquote:Op woensdag 16 september 2015 20:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ook wanneer je in een relatie zit?
awh mini insootjesquote:Op woensdag 16 september 2015 20:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Als mijn vriendin geen zin meer zou hebben in pil dan maar gewoon zonder anticonceptie.
Doe je het dan altijd met condoom?quote:
Ja kan best, is veel minder vaak dan dat ik een pil zou moeten nemen.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Doe je het dan altijd met condoom?
Er moet dan eigenlijk een soort tijdelijk pil voor mannen komen.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja kan best, is veel minder vaak dan dat ik een pil zou moeten nemen.
Nou ja, voor mij niet echt want ik ben vrouw.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Er moet dan eigenlijk een soort tijdelijk pil voor mannen komen.
Seks met of zonder condoom maakt wel degelijk verschil wat Durex en anti aids ook zeggen.
Is huid op huis contact dan niet veel fijner dan een rubberen ding ertussen? Je voelt als vrouw dat verschil toch wel?quote:Op woensdag 16 september 2015 20:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, voor mij niet echt want ik ben vrouw.
Holy fuck. Ik loop allebei de dagenquote:Op woensdag 16 september 2015 20:02 schreef Tjacka het volgende:
zaterdag en zondag werken bij dam tot damloop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |