SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
kwai is die vriendingquote:Op woensdag 16 september 2015 21:32 schreef Fera het volgende:
R&P / Hoe overtuig je iemand van 55 kg die vindt dat ze dik is?
Ik vind dit zo sneu.
Met die lengte heb je dan zelfs ondergewicht volgens mij.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:35 schreef Lokasenna het volgende:
Ach, had genoeg vetjes toen ik 55 kilo woog. Maar ik ben ook een dwerg.
55 bij 1,75 is prima voor vrouw hoorquote:Op woensdag 16 september 2015 21:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Met die lengte heb je dan zelfs ondergewicht volgens mij.Dus het is gewoon ongezond om nog meer af te vallen.
Ach, als je wel gezond eet hoeft het niet eens echt ongezond te zijn om ondergewicht te hebben. JR is ook nog steeds in leven toch.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Met die lengte heb je dan zelfs ondergewicht volgens mij.Dus het is gewoon ongezond om nog meer af te vallen.
Eén kilo minder en het is ondergewicht. Zat er niet ver naast dus.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:36 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
55 bij 1,75 is prima voor vrouw hoor
Is wel zo'n beetje ideaalbeeld ja.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:36 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
55 bij 1,75 is prima voor vrouw hoor
Ja, maar is dan toch sneu als je denkt dat je TE DIK bent? Dat vind ik wel ver gaan, sorry hoor.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, als je wel gezond eet hoeft het niet eens echt ongezond te zijn om ondergewicht te hebben. JR is ook nog steeds in leven toch.
zeker voedingscentrumnormenquote:Op woensdag 16 september 2015 21:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Eén kilo minder en het is ondergewicht. Zat er niet ver naast dus.
Bijna alle vrouwen vinden zichzelf te dikquote:Op woensdag 16 september 2015 21:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar is dan toch sneu als je denkt dat je TE DIK bent? Dat vind ik wel ver gaan, sorry hoor.
O.a. Maar denk jij dat iemand met dat gewicht, bij die lengte nog meer moet afvallen?quote:Op woensdag 16 september 2015 21:37 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
zeker voedingscentrumnormen
nee ik zeg toch is prima. Verder is het gewoon normaal op die leeftijd dit te denken. Trekt wel bijquote:Op woensdag 16 september 2015 21:38 schreef Fera het volgende:
[..]
O.a. Maar denk jij dat iemand met dat gewicht, bij die lengte nog meer moet afvallen?Je gaat toch niet zeggen dat zoiets dik is?
En ze is 16. Nog in de groei eigenlijk.
Dat hoop ik dan maar voor haar. In ieder geval goed van TS dat hij bezorgd om haar is.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:39 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
nee ik zeg toch is prima. Verder is het gewoon normaal op die leeftijd dit te denken. Trekt wel bij
Zal er in het vervolg rekening mee houdenquote:Op woensdag 16 september 2015 21:37 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ik lijd als jij me emogift
Helft van alle Nederlanders toch?quote:Op woensdag 16 september 2015 21:39 schreef Lokasenna het volgende:
Ohja wacht, de helft van alle vrouwen is ook gewoon te dik
Op een gegeven moment kun je wel zo dun zijn dat je je curves ook verliest hoor.quote:
45% van de vrouwen, 52% van de mannen van wat ik me herinner. Weet alleen niet meer waar ik deze gelezen had.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helft van alle Nederlanders toch?
dan zie je hipbones enzoquote:Op woensdag 16 september 2015 21:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Op een gegeven moment kun je wel zo dun zijn dat je je curves ook verliest hoor.
Hebben ze het dan over overgewicht of echt over obesitas?quote:Op woensdag 16 september 2015 21:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
45% van de vrouwen, 52% van de mannen van wat ik me herinner. Weet alleen niet meer waar ik deze gelezen had.
Leuk als dat je ding is. Heb liever dat iemand gezond en tevreden is.quote:
Nee overgewicht, maar dat betekent toch 'te dik'?quote:Op woensdag 16 september 2015 21:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Hebben ze het dan over overgewicht of echt over obesitas?
alsof iemand die zichtbare hipbones heeft niet gezond en tevreden isquote:Op woensdag 16 september 2015 21:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Leuk als dat je ding is. Heb liever dat iemand gezond en tevreden is.
O, gelukkig. Anders zou het wel heel erg zijn. Hopelijk hoor ik binnenkort niet meer bij die groep. Tot nu toe gaat het goed.quote:
Niet dat iemand dan meteen ongezond isquote:Op woensdag 16 september 2015 21:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Leuk als dat je ding is. Heb liever dat iemand gezond en tevreden is.
Ja, klopt. Maar daar zitten dus ook mensen bij met bij wijze van spreke één kilootje te veel. Dat is dan nog niet zo erg.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee overgewicht, maar dat betekent toch 'te dik'?
Dat zeg ik ook niet. Zullen er vast wel bij zitten die dat al sneller hebben, maar als je afvalt puur om alleen die dingen zichtbaar te krijgen vind ik dat wel zorgelijk.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:42 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
alsof iemand die zichtbare hipbones heeft niet gezond en tevreden is
waaromquote:Op woensdag 16 september 2015 21:45 schreef Fera het volgende:
Maar goed, leuker nieuws: vandaag mijn achterneefje vastgehouden.
Pasgeboren zijn.quote:
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:48 schreef Amarantha het volgende:
Met mijn moeder ging het allemaal wel prima, die mag morgen naar huis. Dinsdag operatie, moet ze dus terugkomen.
Dan had ik dat wel anders verwoord. En er geenquote:Op woensdag 16 september 2015 21:48 schreef Tjacka het volgende:
oh ik dacht vast houden
als in de cel
haha
Mijn moeder wou weer eens niks horen over het stoppen met roken. Toen heb ik met tranen in mijn ogen gezegd dat ik van de week heb gehuild omdat ik al zolang bang ben dat zij vroeg dood gaat.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelukkig maar.Hopelijk gaat dat ook allemaal goed.
Hopelijk. Maar er zijn toch altijd eigenwijze mensen bij helaas.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn moeder wou weer eens niks horen over het stoppen met roken. Toen heb ik met tranen in mijn ogen gezegd dat ik van de week heb gehuild omdat ik al zolang bang ben dat zij vroeg dood gaat.
Volgens mij kwam die wel aan.
Ik zei eerst ja je moet nu dingen gaan laten he? Om erger te voorkomen. 'Boeiend' zei ze toen. Dus toen heb ik haar maar duidelijk gemaakt dat ik niet zeur maar dat ik gewoon verdomd veel van haar hou en haar nog 30 jaar bij mij wil hebben. En daarna dus nog gezegd wat hierboven al staat.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Hopelijk. Maar er zijn toch altijd eigenwijze mensen bij helaas.
Wel opmerkelijk dat ze haar eigen gezondheid blijkbaar niet zo belangrijk vindtquote:Op woensdag 16 september 2015 21:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zei eerst ja je moet nu dingen gaan laten he? Om erger te voorkomen. 'Boeiend' zei ze toen. Dus toen heb ik haar maar duidelijk gemaakt dat ik niet zeur maar dat ik gewoon verdomd veel van haar hou en haar nog 30 jaar bij mij wil hebben. En daarna dus nog gezegd wat hierboven al staat.
Ah fijn om te horen dat ze bijna naar huis mag!quote:Op woensdag 16 september 2015 21:48 schreef Amarantha het volgende:
Met mijn moeder ging het allemaal wel prima, die mag morgen naar huis. Dinsdag operatie, moet ze dus terugkomen.
Verslavingen zijn hardnekkig. Anders zou iedereen wel gewoon stoppen.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wel opmerkelijk dat ze haar eigen gezondheid blijkbaar niet zo belangrijk vindt
Ze vind altijd dat ik zeur als ik erover begin. En het boeit haar niet nee. Durf best te zeggen dat ze het niet erg vindt om vroeg dood te gaan.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
misschien geniet ze gewoon liever van haar sigaretjequote:Op woensdag 16 september 2015 21:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja maar ze zegt niet dat ze het moeilijk vindt om te stoppen ofzo, maar echt 'boeiend'quote:Op woensdag 16 september 2015 21:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Verslavingen zijn hardnekkig. Anders zou iedereen wel gewoon stoppen.
Sommige mensen vinden een plezierig, kort leven belangrijker dan een verantwoord, lang leven. En ja, sommige scharen dan dat roken onder plezier.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja maar ze zegt niet dat ze het moeilijk vindt om te stoppen ofzo, maar echt 'boeiend'
Ik heb weer 500gr kwark gegeten vandaag, maar nu zin in een late snackquote:Op woensdag 16 september 2015 21:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Groene pringles.
Nee pax, eet je yoghurt op
Ja, dat eigenlijk.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:57 schreef Hadtjememaar het volgende:
Snap het wel dood ga je toch wel. Je kan alles wat je leuk vind laten en morgen op een zebrapad geschept worden
Hmm ja ik heb wel makkelijk praten natuurlijkquote:Op woensdag 16 september 2015 21:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden een plezierig, kort leven belangrijker dan een verantwoord, lang leven. En ja, sommige scharen dan dat roken onder plezier.
Hoeveel rookt ze dan?quote:Op woensdag 16 september 2015 21:59 schreef Amarantha het volgende:
Als ik zoveel zou roken dan zou ik iedere dag een portie beroerd zijnRook soms op zaterdagavond wel eens teveel, bah.
Zo'n 50 gram pakje is makkelijk in 2 dagen op volgens mij. Ze rookt zo 3 shaggies in 20 minuten tijd.quote:
Dat niet per se, maar iedereen heeft zijn prioriteiten natuurlijk anders. Maar ik hoop wel dat de zorgen van haar dochter nog meer prioriteit heeft. Zoiets zou mijn hart wel breken denk ik.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hmm ja ik heb wel makkelijk praten natuurlijk
Oh wow... gewoon continu min of meer?quote:Op woensdag 16 september 2015 22:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zo'n 50 gram pakje is makkelijk in 2 dagen op volgens mij. Ze rookt zo 3 shaggies in 20 minuten tijd.
Nee hoor.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:57 schreef Amarantha het volgende:
En ja het voelt wel hypocriet om over het roken te hebben maar als ik zo er aan toe was dan had ik alles in de prullenbak gegooid. Wtf dat doe je toch? Ze is ook al een onderbeen kwijt mensen door het roken, had voorkomen kunnen worden maar ze wou niet stoppen.
Mijn moeder is ook gestopt toen ze zwanger werd van de eerstequote:Op woensdag 16 september 2015 22:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat niet per se, maar iedereen heeft zijn prioriteiten natuurlijk anders. Maar ik hoop wel dat de zorgen van haar dochter nog meer prioriteit heeft. Zoiets zou mijn hart wel breken denk ik.
Maar goed, ik heb me voorgenomen om niet meer te roken zodra ik kinderen heb. Sowieso niet tijdens zwangerschap natuurlijk, maar eigenlijk zonde om daarna weer te beginnen eigenlijk.
Damn, dat is wel veel. En ook nog zonder filter dus.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zo'n 50 gram pakje is makkelijk in 2 dagen op volgens mij. Ze rookt zo 3 shaggies in 20 minuten tijd.
Dat was wel beetje de bedoeling eigenlijk jaquote:Op woensdag 16 september 2015 22:00 schreef Fera het volgende:
Zoiets zou mijn hart wel breken denk ik.
Onzin. Zijn heus wel genoeg mensen die na zo'n gebeurtenis ermee kappen.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee hoor.
Rokers blijven altijd roken. Makkelijk commentaar leveren nu je nog jong bent
Ik durf echt te zeggen van mijzelf dat ik zou stoppen.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee hoor.
Rokers blijven altijd roken. Makkelijk commentaar leveren nu je nog jong bent
Niks mis meequote:Op woensdag 16 september 2015 22:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat was wel beetje de bedoeling eigenlijk jaKlinkt hard maar ik hoopte echt dat ik haar eens flink op haar hart wist te trappen in de hoop dat ze eens wakker wordt en beseft dat ik er nog ben en dat ik ooit nog wel kinderen krijg die ook graag oma willen leren kennen.
Aan de andere kant is het wel haar leven natuurlijk. Altijd lastig zoiets.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat was wel beetje de bedoeling eigenlijk jaKlinkt hard maar ik hoopte echt dat ik haar eens flink op haar hart wist te trappen in de hoop dat ze eens wakker wordt en beseft dat ik er nog ben en dat ik ooit nog wel kinderen krijg die ook graag oma willen leren kennen.
Waarom stop je nu niet dan als je de gevolgen weet?quote:Op woensdag 16 september 2015 22:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik durf echt te zeggen van mijzelf dat ik zou stoppen.
Ik ken een verslaafdenbrein te goed.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Onzin. Zijn heus wel genoeg mensen die na zo'n gebeurtenis ermee kappen.
Je hebt deels wel gelijk, maar dan nog. Voor veel mensen is het toch een 'wake up call'. Ik heb het ook meegemaakt in mijn omgeving.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ken een verslaafdenbrein te goed.
Een kleine minderheid.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hebt deels wel gelijk, maar dan nog. Voor veel mensen is het toch een 'wake up call'. Ik heb het ook meegemaakt in mijn omgeving.
Goede vraag wel jaquote:Op woensdag 16 september 2015 22:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waarom stop je nu niet dan als je de gevolgen weet?
fijn voor je lieverdquote:Op woensdag 16 september 2015 21:48 schreef Amarantha het volgende:
Makkelijk antwoord op het moment dat je hele lichaam niet om nicotine schreeuwt natuurlijk.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Goede vraag wel jaKan ik je geen antwoord opgeven, maar als ik zwanger ben stop ik uiteraard wel en dan blijf ik er ook vanaf na die tijd. Daarna weer beginnen is wel dom.
Die ken ik ook wel ja. Vriendin van mijn moeder die een paar keer met verschillende klachten (vooral aan het hart) in het ziekenhuis heeft gelegen, maar nog steeds rookt als een ketter onder het mom van 'je leeft maar één keer'.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een kleine minderheid.
De meeste verslaafden gaan die dingen namelijk bagetalliseren.
Dat klopt ja. En als dat zo is dan flikker ik het meteen weg.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Makkelijk antwoord op het moment dat je hele lichaam niet om nicotine schreeuwt natuurlijk.
Je kan ook volgend jaar longkanker krijgen door het roken
Je weet het nu al, dom dat je niet stopt.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat klopt ja. En als dat zo is dan flikker ik het meteen weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |