Zo'n 50 gram pakje is makkelijk in 2 dagen op volgens mij. Ze rookt zo 3 shaggies in 20 minuten tijd.quote:
Dat niet per se, maar iedereen heeft zijn prioriteiten natuurlijk anders. Maar ik hoop wel dat de zorgen van haar dochter nog meer prioriteit heeft. Zoiets zou mijn hart wel breken denk ik.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hmm ja ik heb wel makkelijk praten natuurlijk
Oh wow... gewoon continu min of meer?quote:Op woensdag 16 september 2015 22:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zo'n 50 gram pakje is makkelijk in 2 dagen op volgens mij. Ze rookt zo 3 shaggies in 20 minuten tijd.
Nee hoor.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:57 schreef Amarantha het volgende:
En ja het voelt wel hypocriet om over het roken te hebben maar als ik zo er aan toe was dan had ik alles in de prullenbak gegooid. Wtf dat doe je toch? Ze is ook al een onderbeen kwijt mensen door het roken, had voorkomen kunnen worden maar ze wou niet stoppen.
Mijn moeder is ook gestopt toen ze zwanger werd van de eerstequote:Op woensdag 16 september 2015 22:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat niet per se, maar iedereen heeft zijn prioriteiten natuurlijk anders. Maar ik hoop wel dat de zorgen van haar dochter nog meer prioriteit heeft. Zoiets zou mijn hart wel breken denk ik.
Maar goed, ik heb me voorgenomen om niet meer te roken zodra ik kinderen heb. Sowieso niet tijdens zwangerschap natuurlijk, maar eigenlijk zonde om daarna weer te beginnen eigenlijk.
Damn, dat is wel veel. En ook nog zonder filter dus.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zo'n 50 gram pakje is makkelijk in 2 dagen op volgens mij. Ze rookt zo 3 shaggies in 20 minuten tijd.
Dat was wel beetje de bedoeling eigenlijk jaquote:Op woensdag 16 september 2015 22:00 schreef Fera het volgende:
Zoiets zou mijn hart wel breken denk ik.
Onzin. Zijn heus wel genoeg mensen die na zo'n gebeurtenis ermee kappen.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee hoor.
Rokers blijven altijd roken. Makkelijk commentaar leveren nu je nog jong bent
Ik durf echt te zeggen van mijzelf dat ik zou stoppen.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee hoor.
Rokers blijven altijd roken. Makkelijk commentaar leveren nu je nog jong bent
Niks mis meequote:Op woensdag 16 september 2015 22:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat was wel beetje de bedoeling eigenlijk jaKlinkt hard maar ik hoopte echt dat ik haar eens flink op haar hart wist te trappen in de hoop dat ze eens wakker wordt en beseft dat ik er nog ben en dat ik ooit nog wel kinderen krijg die ook graag oma willen leren kennen.
Aan de andere kant is het wel haar leven natuurlijk. Altijd lastig zoiets.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat was wel beetje de bedoeling eigenlijk jaKlinkt hard maar ik hoopte echt dat ik haar eens flink op haar hart wist te trappen in de hoop dat ze eens wakker wordt en beseft dat ik er nog ben en dat ik ooit nog wel kinderen krijg die ook graag oma willen leren kennen.
Waarom stop je nu niet dan als je de gevolgen weet?quote:Op woensdag 16 september 2015 22:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik durf echt te zeggen van mijzelf dat ik zou stoppen.
Ik ken een verslaafdenbrein te goed.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Onzin. Zijn heus wel genoeg mensen die na zo'n gebeurtenis ermee kappen.
Je hebt deels wel gelijk, maar dan nog. Voor veel mensen is het toch een 'wake up call'. Ik heb het ook meegemaakt in mijn omgeving.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ken een verslaafdenbrein te goed.
Een kleine minderheid.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hebt deels wel gelijk, maar dan nog. Voor veel mensen is het toch een 'wake up call'. Ik heb het ook meegemaakt in mijn omgeving.
Goede vraag wel jaquote:Op woensdag 16 september 2015 22:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waarom stop je nu niet dan als je de gevolgen weet?
fijn voor je lieverdquote:Op woensdag 16 september 2015 21:48 schreef Amarantha het volgende:
Met mijn moeder ging het allemaal wel prima, die mag morgen naar huis. Dinsdag operatie, moet ze dus terugkomen.
Makkelijk antwoord op het moment dat je hele lichaam niet om nicotine schreeuwt natuurlijk.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Goede vraag wel jaKan ik je geen antwoord opgeven, maar als ik zwanger ben stop ik uiteraard wel en dan blijf ik er ook vanaf na die tijd. Daarna weer beginnen is wel dom.
Die ken ik ook wel ja. Vriendin van mijn moeder die een paar keer met verschillende klachten (vooral aan het hart) in het ziekenhuis heeft gelegen, maar nog steeds rookt als een ketter onder het mom van 'je leeft maar één keer'.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een kleine minderheid.
De meeste verslaafden gaan die dingen namelijk bagetalliseren.
Dat klopt ja. En als dat zo is dan flikker ik het meteen weg.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Makkelijk antwoord op het moment dat je hele lichaam niet om nicotine schreeuwt natuurlijk.
Je kan ook volgend jaar longkanker krijgen door het roken
Je weet het nu al, dom dat je niet stopt.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat klopt ja. En als dat zo is dan flikker ik het meteen weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |