voetbal is mijn dingquote:Op woensdag 16 september 2015 22:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom niet? Toch leuk als je over dezelfde interesse kan praten?
ik weet niet of ik wel klaar ben voor iets dat zo serieus is meteenquote:
Maar wat als ze je passie wel begrijpt en die deelt? Daar is toch niets mis mee? Of ben je bang dat iemand anders een andere mening heeft dan jij?quote:Op woensdag 16 september 2015 22:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
voetbal is mijn ding
ik word al boos als ik met mijn vrienden die in mijn ogen niks van mijn passie begrijpen over voetbal praat
laat staan als dat met mijn chick zou zijn
over alle andere interesses is het wel fijn ja
Misschien is het tijd om los te komen van de navelstreng.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:39 schreef Paxcon het volgende:
Ik droomde deze week dat ik fittie had met mn moeder en ik het contact had verbroken
was echt raar
Communistje.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dacht dat de wereld beter zou zijn als iedereen evenveel centjes zou krijgen.
Ik heb nooit echt een linkse periode gehad.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dacht dat de wereld beter zou zijn als iedereen evenveel centjes zou krijgen.
homo's zijn vaak moederskindje hequote:Op woensdag 16 september 2015 22:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien is het tijd om los te komen van de navelstreng.
Ach, ik was er ook van overtuigd dat ik nooit iets met lichamelijk contact te maken wilde hebben. En kijk nou eens wat daarvan terecht gekomen is.quote:
Geen idee ken buiten FOK! geen homo's eigenlijk.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:41 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
homo's zijn vaak moederskindje he
begrijpen is primaquote:Op woensdag 16 september 2015 22:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar wat als ze je passie wel begrijpt en die deelt? Daar is toch niets mis mee? Of ben je bang dat iemand anders een andere mening heeft dan jij?
boks ouwequote:Op woensdag 16 september 2015 22:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen idee ken buiten FOK! geen homo's eigenlijk.
Valt het mee of valt het tegen, dat lichamelijk contact?quote:Op woensdag 16 september 2015 22:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, ik was er ook van overtuigd dat ik nooit iets met lichamelijk contact te maken wilde hebben. En kijk nou eens wat daarvan terecht gekomen is.
Natuurlijk. Maar als je beiden van voetbal houdt betekent dat niet dat je verder geen verschillende interesses kan hebben.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
begrijpen is prima
maar delen hoeft van mij niet zo
je moet ook gewoon dingen apart kunnen hebben
ken ze wel vaag van restaurants en mijn reservekapper is homo maar zou ze niet als vriend willen of zoquote:Op woensdag 16 september 2015 22:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
boks ouwe
alleen paar oppervlakkig
Dat lijkt me idd erg ongemakkelijkquote:Op woensdag 16 september 2015 22:43 schreef Elan het volgende:
[..]
ken ze wel vaag van restaurants en mijn reservekapper is homo maar zou ze niet als vriend willen of zo
Beide. Het is beter dan ik ervan had verwacht. Maar op mijn 18e had ik al minstens 7 jaar van niemand een omhelzing gehad, dus was erg wennen. :$quote:Op woensdag 16 september 2015 22:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Valt het mee of valt het tegen, dat lichamelijk contact?
Dat kan ik me voorstellen. Maar voelt het nu nog onwennig of wel prettig?quote:Op woensdag 16 september 2015 22:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beide. Het is beter dan ik ervan had verwacht. Maar op mijn 18e had ik al minstens 7 jaar van niemand een omhelzing gehad, dus was erg wennen. :$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |