Binnenkort kun je ze dislikenquote:Op woensdag 16 september 2015 22:29 schreef Fera het volgende:
Leuk als mensen een relatie hebben, maar nu worden die vele foto's en relatiestatussen toch wel een beetje vervelend.
Ik en Kaneel hebben geen facebookofficiele relatie en geen enkele gezamenlijke foto. :$quote:Op woensdag 16 september 2015 22:29 schreef Fera het volgende:
Leuk als mensen een relatie hebben, maar nu worden die vele foto's en relatiestatussen toch wel een beetje vervelend.
Dom ook van de overheid.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt
Je kon er vroeger mee naar de huisarts nu moet je zelf maar iets bedenken of zo
Eens. Is september relatiemaand ofzo. Vandaag ook al gehoord dat een vriendin zwanger is.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:29 schreef Fera het volgende:
homoquote:Op woensdag 16 september 2015 22:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik snap niks van voetbal
Ik heb ooit geprobeerd mn status in Weduwenaar te veranderen toen ik 16 was.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik en Kaneel hebben geen facebookofficiele relatie en geen enkele gezamenlijke foto. :$
Is dat beter of erger?
is moeilijk man vooral met een biertje op is het fucking goed.quote:
Moet je helemaal zelf weten.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik en Kaneel hebben geen facebookofficiele relatie en geen enkele gezamenlijke foto. :$
Is dat beter of erger?
Trouw met mijquote:Op woensdag 16 september 2015 22:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik snap niks van voetbal
Of als je je verveeld. Of als je een fucking chill moment hebtquote:Op woensdag 16 september 2015 22:31 schreef Elan het volgende:
[..]
is moeilijk man vooral met een biertje op is het fucking goed.
of als je boos bent probeer dan maar niet te roken man man
Er valt niet heel veel te snappenquote:Op woensdag 16 september 2015 22:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik snap niks van voetbal
quote:Op woensdag 16 september 2015 22:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb ooit geprobeerd mn status in Weduwenaar te veranderen toen ik 16 was.
Was vies dronken
Meer steeds van dezelfde personen.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Eens. Is september relatiemaand ofzo. Vandaag ook al gehoord dat een vriendin zwanger is.
oh vandaar dat ik niet kan hosselen, meisjes hebben een gaydarquote:
je bent mijn droomvrouwquote:Op woensdag 16 september 2015 22:31 schreef Kauai het volgende:
[..]
Er valt niet heel veel te snappen
wowquote:Op woensdag 16 september 2015 22:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Trouw met mijal die voetbalgesprekken zijn zo niet te volgen
2 accounts?quote:Op woensdag 16 september 2015 22:33 schreef Elan het volgende:
Morta hoezo post jij eigenlijk met 2 accounts
ik zou dat echt verschrikkelijk vindenquote:
Slomequote:Op woensdag 16 september 2015 22:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wow
heftig dit
Eerst een keer daten okay?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |