nu uit je het gewoon hier tegen mijquote:Op woensdag 16 september 2015 22:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Vroeger schreef ik mijn boosheid altijd af in mijn dagboek. Ik las het gister even terug en oh my god. Allemaal haatneigingen richting persoon A en dan alles wegstrepen en erbij schrijven "maar toch vind ik A lief"
Puberteit.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Vroeger schreef ik mijn boosheid altijd af in mijn dagboek. Ik las het gister even terug en oh my god. Allemaal haatneigingen richting persoon A en dan alles wegstrepen en erbij schrijven "maar toch vind ik A lief"
is toch heerlijk als je met je partner over voetbal kan babbelenquote:Op woensdag 16 september 2015 22:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik zou dat echt verschrikkelijk vinden
kom je thuis van een wedstrijdje ajax
gaat je vriendin zeggen dat ze misschien beter 4-4-2 hadden kunnen spelen
en er meer druk moest worden gezet op de linksbuiten
Snap dat probleem ook niet zo eigenlijk.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
is toch heerlijk als je met je partner over voetbal kan babbelen
niet mijn dingquote:Op woensdag 16 september 2015 22:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
is toch heerlijk als je met je partner over voetbal kan babbelen
Voorbeeld?quote:Op woensdag 16 september 2015 22:36 schreef Lokasenna het volgende:
Ik schreef altijd van die wereldvreemde dingen in dagboek. Toen ik 13 was, was ik best links
Waarom niet? Toch leuk als je over dezelfde interesse kan praten?quote:
hou opquote:Op woensdag 16 september 2015 22:37 schreef Elan het volgende:
[..]
xcachet wist dan ook niets van voetbal af
wie is ddie cachetquote:Op woensdag 16 september 2015 22:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Toch altijd nachtmerriequote:Op woensdag 16 september 2015 22:37 schreef Fera het volgende:
Enige dagboek wat ik heb is een dromendagboek. Want sommige dromen zijn te grappig om te willen vergeten.
Klote. Ik niet gelukkig. Wel freaky, maar geen nachtmerries.quote:
wiequote:Op woensdag 16 september 2015 22:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Elke nacht wel nachtmerrie helaasquote:Op woensdag 16 september 2015 22:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Klote. Ik niet gelukkig. Wel freaky, maar geen nachtmerries.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |