quote:Op woensdag 16 september 2015 22:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien is het tijd om los te komen van de navelstreng.
Hoezo eigenlijk?quote:Op woensdag 16 september 2015 22:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me idd erg ongemakkelijk
ik zie dat gewoon niet voor mijquote:Op woensdag 16 september 2015 22:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar als je beiden van voetbal houdt betekent dat niet dat je verder geen verschillende interesses kan hebben.
Ligt eraan met wie. En wanneer. Het is erg variabel hoe aanrakerig ik kan zijn.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen. Maar voelt het nu nog onwennig of wel prettig?
Als je een interesse deelt betekent dat niet dat je elkaar moet vergezellen naar elke wedstrijd. Dat heet elkaar ruimte geven.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik zie dat gewoon niet voor mij
om elke wedstrijd uit en thuis met je chick naar Ajax te gaan
dat is hoe ik voetbal beleef en als iemand het dan iets minder of maar een beetje dat heeft irriteer ik mij daar mateloos aan ja
dan liever gewoon helemaal niet
wel kicken toch met je chick op vak 410 gaan staan kan ze mooi met haar tetten flashenquote:Op woensdag 16 september 2015 22:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat is hoe ik voetbal beleef en als iemand het dan iets minder of maar een beetje dat heeft irriteer ik mij daar mateloos aan ja
Hmmm, ja. Zelfs ik heb dat soms nog.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ligt eraan met wie. En wanneer. Het is erg variabel hoe aanrakerig ik kan zijn.
En als ze af en toe mee wil maar je meestal gewoon met je vrienden kunt?quote:Op woensdag 16 september 2015 22:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat kan sowieso nietquote:Op woensdag 16 september 2015 22:47 schreef Fera het volgende:
En misschien is je chick wel voor Feyenoord.
dat kan dan dus niet omdat je allebei graag heen wiltquote:Op woensdag 16 september 2015 22:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je een interesse deelt betekent dat niet dat je elkaar moet vergezellen naar elke wedstrijd. Dat heet elkaar ruimte geven.
Met ex had ik wel eens dagen dat ik echt niet wilde dat hij aan me zat. :$quote:Op woensdag 16 september 2015 22:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm, ja. Zelfs ik heb dat soms nog.
quote:
2x per jaar is de maxquote:Op woensdag 16 september 2015 22:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En als ze af en toe mee wil maar je meestal gewoon met je vrienden kunt?
dat lijkt mij sterkquote:Op woensdag 16 september 2015 22:47 schreef Fera het volgende:
En misschien is je chick wel voor Feyenoord.
Hoezo? Zij kan toch ook met andere mensen gaan? Je hoeft niet aan elkaar vastgeplakt te zitten. Of je zegt: "Dit keer even niet, wil graag met m'n maten". Een redelijke chick begrijpt dat wel.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat kan dan dus niet omdat je allebei graag heen wilt
Kan wel vervelend zijn voor een partner, maar als dat gewoon is wie je bent dan ben je daardoor niet een matige vriendin.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met ex had ik wel eens dagen dat ik echt niet wilde dat hij aan me zat. :$
Ben best wel een matige vriendin geweest bij vlagen.
dan moet je die wel hebbenquote:Op woensdag 16 september 2015 22:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoezo? Zij kan toch ook met andere mensen gaan? Je hoeft niet aan elkaar vastgeplakt te zitten. Of je zegt: "Dit keer even niet, wil graag met m'n maten". Een redelijke chick begrijpt dat wel.
Maar nu heb ik het niet, dus weet niet of het 'is wie ik ben'.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan wel vervelend zijn voor een partner, maar als dat gewoon is wie je bent dan ben je daardoor niet een matige vriendin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |