Zou er best mee samen kunnen leven als iemand voor de rivaal is.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een vriendin die jood was, zou toch niet kunnen
ik niet.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Zou er best mee samen kunnen leven als iemand voor de rivaal is.
Maten of een redelijke chick?quote:
ik echt nietquote:Op woensdag 16 september 2015 22:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Zou er best mee samen kunnen leven als iemand voor de rivaal is.
Toentertijd was het wel wie je bent.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar nu heb ik het niet, dus weet niet of het 'is wie ik ben'.
hee ze gaan nu opeens de andere kant opquote:Op woensdag 16 september 2015 22:49 schreef Paxcon het volgende:
naar voetbal met mensen die niks met voetbal hebben of er niks van weten lijkt me echt matig
Ik ben ook wel een makkelijk persoon denk ik. :$quote:
Ik ook maar een jood komt er niet in. Klaar.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben ook wel een makkelijk persoon denk ik. :$
Wat bijvoorbeeld zou iemand dan wel een matige vriend/vriendin maken?quote:Op woensdag 16 september 2015 22:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Toentertijd was het wel wie je bent.
quote:Op woensdag 16 september 2015 22:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook maar een jood komt er niet in. Klaar.
ja pff moet je toch niet aan denkenquote:Op woensdag 16 september 2015 22:51 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
hee ze gaan nu opeens de andere kant op
ik jou nietquote:Op woensdag 16 september 2015 22:52 schreef Elan het volgende:
Tjacka zou ik wel als vriend willen hebben hoor jij niet Inso
Is toch juist mooi man met je ouwe naar stadionnetje toequote:Op woensdag 16 september 2015 22:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja pff moet je toch niet aan denken
ik hoor ook wel eens gesprekken om me heen in stadion van vader met klein kind, wat een kutvragen stellen die
Bedrog. Vrijheid ontnemen. Geen respect voor de ander hebben.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat bijvoorbeeld zou iemand dan wel een matige vriend/vriendin maken?
je herhaal het niet voor nietsquote:Op woensdag 16 september 2015 22:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Zei alleen wat knut altijd zei jij dat weet je zelf ook heus wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |