SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Soms.quote:Op woensdag 2 september 2015 02:04 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Echt die Boiler room is geniaal.
Ik dacht al, wat doet die oude kaas BoBlow daar lang over.quote:Op woensdag 2 september 2015 02:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
Had niet in de gaten dat ik de lapo had.
Maar wel eindigen met vol...?quote:Op woensdag 2 september 2015 02:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
Had niet in de gaten dat ik de lapo had.
Ga je niet slapen?quote:Op woensdag 2 september 2015 02:08 schreef schvvmert het volgende:
Ik ga nog wel ff wat uurtjes Boiler Room doen.
Nee hoor absoluut niet.quote:
Ach, er is zat muziek om te luisteren. Tegenwoordig gaat dat makkelijker dan vroeger, toen moest je je echt nog moeite doen en op de juiste plekken komen.quote:Op woensdag 2 september 2015 02:12 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ga je niet slapen?
Ik heb een YT playlist waar ik nog weken, maanden, wellicht jaren mee vooruit kan.
En prop er elke keer weer dingen tussen.
Tot in de oneindigheid kan ik er mee doorgaan.
Heel jammer dat ik Soundcloud niet kan streamen met chromecast zonder dat ie direct vanuit mijn browser afspeelt.
Ik heb net een blik knakworstjes op.quote:
Met mosterd?quote:Op woensdag 2 september 2015 02:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb net een blik knakworstjes op.
Nooit problemen gehad met (voor mij) de juiste muziek vinden.quote:Op woensdag 2 september 2015 02:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, er is zat muziek om te luisteren. Tegenwoordig gaat dat makkelijker dan vroeger, toen moest je je echt nog moeite doen en op de juiste plekken komen.
Tomaten ketchup en Amerikaanse fritessaus.quote:
Ik bedoel ook van een homecomputerloos tijdperk.quote:Op woensdag 2 september 2015 02:16 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Nooit problemen gehad met (voor mij) de juiste muziek vinden.
Napster, Audiogalaxy... en dan nog allerlei nieuwsgroepen.
Ohw die tijd!quote:Op woensdag 2 september 2015 02:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik bedoel ook van een homecomputerloos tijdperk.
Vanaf dat 'we' allemaal internet hadden ging er nog een wereld voor je open op muziekgebied en verzamelen. Napster, Audiogalaxy, Bearshare, KaZaa, SoulSeek, ik heb vanalles gebruikt.quote:Op woensdag 2 september 2015 02:18 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ohw die tijd!
Dat is zó vorige eeuw, dat ben ik allang vergeten.
Same.quote:
Yep hier ook.quote:Op woensdag 2 september 2015 02:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vanaf dat 'we' allemaal internet hadden ging er nog een wereld voor je open op muziekgebied en verzamelen. Napster, Audiogalaxy, Bearshare, KaZaa, SoulSeek, ik heb vanalles gebruikt.
Ik was er al vroeg bij.quote:Op woensdag 2 september 2015 02:23 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Yep hier ook.
Wat zou mijn leven anders zijn gelopen als er in mijn jeugd al pc's en in internet zou zijn geweest.![]()
De beste educatie is the web.
Dat bedoel ik, je kan de hele dag door info tot je nemen.quote:Op woensdag 2 september 2015 02:23 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Yep hier ook.
Wat zou mijn leven anders zijn gelopen als er in mijn jeugd al pc's en in internet zou zijn geweest.![]()
De beste educatie is the web.
En je kunt met een paar klikken heel de wereld over.quote:Op woensdag 2 september 2015 02:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, je kan de hele dag door info tot je nemen.
Ik ook maar jong van geest, 2 servers bij studenten met dikke pijplijn.quote:Op woensdag 2 september 2015 02:25 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik ook maar toen was ik toch al oud.
Nou... met sommige dingen leef ik onder een steen.quote:Op woensdag 2 september 2015 02:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik denk ook dat het goed is voor in ieder geval mijn generatie, door veel met de pc bezig te zijn blijf je gewoon ook beter bij de tijd. Letterlijk en figuurlijk.
Jong van geest ben ik nog steeds.quote:Op woensdag 2 september 2015 02:27 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik ook maar jong van geest, 2 servers bij studenten met dikke pijplijn.
Als je kinderen hebt van de generatie van nu dan blijf je sowieso wel bij.quote:Op woensdag 2 september 2015 02:28 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Nou... met sommige dingen leef ik onder een steen.
Jong van geest veranderd ook niet. Je bent uiteindelijk wie je bent.quote:Op woensdag 2 september 2015 02:29 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Jong van geest ben ik nog steeds.![]()
Zie dat ook niet zo snel veranderen.
Ik heb een zoon van deze generatie.quote:Op woensdag 2 september 2015 02:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je kinderen hebt van de generatie van nu dan blijf je sowieso wel bij.
Meer dan vroeger iig...quote:Op woensdag 2 september 2015 02:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je kinderen hebt van de generatie van nu dan blijf je sowieso wel bij.
Ach, ik ben ondertussen wel aan mezelf gewend.quote:Op woensdag 2 september 2015 02:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jong van geest veranderd ook niet. Je bent uiteindelijk wie je bent.
Ach, mijn zoon heeft zijn dingen waar ik via hem wat opsteek en andersom heeft hij dat met mij.quote:Op woensdag 2 september 2015 02:31 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik heb een zoon van deze generatie.
Die was op zijn 10e al slimmer dan zijn moeder.
Mijn dochter heeft betere opleiding maar slimmer dat moet nog blijken.quote:Op woensdag 2 september 2015 02:31 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik heb een zoon van deze generatie.
Die was op zijn 10e al slimmer dan zijn moeder.
Ik denk dat mijn zoon ook wel veel goede dingen van mij heeft geleerd.quote:Op woensdag 2 september 2015 02:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, mijn zoon heeft zijn dingen waar ik via hem wat opsteek en andersom heeft hij dat met mij.
Dito.quote:Op woensdag 2 september 2015 02:34 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn zoon ook wel veel goede dingen van mij heeft geleerd.
Anders zou ik nu niet zo trots op hem zijn.
Ik durf er prima voor uit te komen dat mijn zoon slimmer is dan zijn moeder.quote:Op woensdag 2 september 2015 02:33 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Mijn dochter heeft betere opleiding maar slimmer dat moet nog blijken.
Wijsheid komt in vele soorten en maten.quote:Op woensdag 2 september 2015 02:35 schreef schvvmert het volgende:
1 ding heb ik geleerd, met bijdehand kom je het verst.
Hmmz daar kan ik me niet in vinden.quote:Op woensdag 2 september 2015 02:35 schreef schvvmert het volgende:
1 ding heb ik geleerd, met bijdehand kom je het verst.
Ik mag het hopen dat dat voor mijn dochter ook geldt, want dan is ze wel heel slimquote:Op woensdag 2 september 2015 02:35 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik durf er prima voor uit te komen dat mijn zoon slimmer is dan zijn moeder.
quote:Op woensdag 2 september 2015 02:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wijsheid komt in vele soorten en maten.
Ik zit inquote:
De wijsneus uithangen kom je niet ver mee.quote:Op woensdag 2 september 2015 02:36 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hmmz daar kan ik me niet in vinden.
Althans ik zie bijdehand niet hetzelfde als slim.
Er staan daar echt helemaal te gekke dingen.quote:
Tja..quote:Op woensdag 2 september 2015 02:40 schreef schvvmert het volgende:
[..]
De wijsneus uithangen kom je niet ver mee.
Er zit ook een verschil tussen charmant zijn en een grote bek hebben, en ook met dat eerste kan je uiteindelijk je zin krijgen.quote:Op woensdag 2 september 2015 02:41 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Tja..
Ik ben blijkbaar liever bescheiden dan een bijdehante wijsneus.
Vanavond dan weet ik ineens alles van veulens,quote:Op woensdag 2 september 2015 02:41 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Tja..
Ik ben blijkbaar liever bescheiden dan een bijdehante wijsneus.
Charmant ben ik ook niet.quote:Op woensdag 2 september 2015 02:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er zit ook een verschil tussen charmant zijn en een grote bek hebben, en ook met dat eerste kan je uiteindelijk je zin krijgen.
Soms moet ik wel even grote bek hebben hoor bij mijn muts.quote:Op woensdag 2 september 2015 02:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er zit ook een verschil tussen charmant zijn en een grote bek hebben, en ook met dat eerste kan je uiteindelijk je zin krijgen.
Gisteren nog niet?quote:Op woensdag 2 september 2015 02:44 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Vanavond dan weet ik ineens alles van veulens,
Is dat bieden nog ergens te volgen?quote:Op woensdag 2 september 2015 02:44 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Vanavond dan weet ik ineens alles van veulens,
http://www.veulen-veiling.nl/quote:Op woensdag 2 september 2015 02:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat bieden nog ergens te volgen?
Tot vanavond op de veiling.quote:Op woensdag 2 september 2015 02:52 schreef chufi het volgende:
Ik lig inmiddels in bed wn doe zo het licht uit. Laters
Heb nog wat gevonden in de koelkast.quote:
2 VIP plaatsen op de VIP Tribunequote:
''extra'' stoel in elk pakket?quote:Op woensdag 2 september 2015 09:57 schreef chufi het volgende:
[..]
2 VIP plaatsen op de VIP Tribune
•Parkeerkaart per 2 personen
•Incl. Drankjes en verzorging
•Extra stoel elk pakket: Ī 90
Wie weet, gratis drank en verzorging
Standaard is het 2 stoelen (180E) maar je kunt er dus iemand(of meer) bij nemen voor 90E per stoel..quote:Op woensdag 2 september 2015 10:01 schreef FANN het volgende:
[..]
''extra'' stoel in elk pakket?
Dan heb je dus 4 stoelen? of wat?
ah.......... dan moet je dus 90 euro bijbetalen voor die extra stoel?quote:Op woensdag 2 september 2015 10:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Standaard is het 2 stoelen (180E) maar je kunt er dus iemand(of meer) bij nemen voor 90E per stoel..
2 + 1 (extra) = 3 Fann.quote:Op woensdag 2 september 2015 10:01 schreef FANN het volgende:
[..]
''extra'' stoel in elk pakket?
Dan heb je dus 4 stoelen? of wat?
Ja zeg, wat dacht je ik...rook net mijn eerste peuk.quote:
Koffie en een peuk jaquote:Op woensdag 2 september 2015 10:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja zeg, wat dacht je ik...rook net mijn eerste peuk.![]()
Dadelijk even snel boodschappen doen, het is nu nog droog, maar eerst even bijkomen en dadelijk mezelf toonbaar maken. Heb niet lang geslapen verdorie, ben weer veel te vroeg wakker.
De eerste peuk is echt genieten.quote:Op woensdag 2 september 2015 10:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Koffie en een peuk ja![]()
en ik doe ook effe rustig aan vandaag
érg is dat heh?quote:Op woensdag 2 september 2015 10:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De eerste peuk is echt genieten.
Opvallend vroeg voor je doen Mo... Maar goed nu kun je idd nog droog boodschappen halenquote:Op woensdag 2 september 2015 10:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja zeg, wat dacht je ik...rook net mijn eerste peuk.![]()
Dadelijk even snel boodschappen doen, het is nu nog droog, maar eerst even bijkomen en dadelijk mezelf toonbaar maken. Heb niet lang geslapen verdorie, ben weer veel te vroeg wakker.
Bijna niet meer drinken is me gelukt, maar stoppen met roken gaat me nooit lukken, wil ik eigenlijk ook helemaal niet.quote:Op woensdag 2 september 2015 10:17 schreef FANN het volgende:
[..]
érg is dat heh?ik zal wel nooit stoppen ben ik bang
Veel te vroeg man....quote:Op woensdag 2 september 2015 10:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Opvallend vroeg voor je doen Mo... Maar goed nu kun je idd nog droog boodschappen halen
als je héél vroeg bent is wél prettigquote:Op woensdag 2 september 2015 10:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Opvallend vroeg voor je doen Mo... Maar goed nu kun je idd nog droog boodschappen halen
Mijn vriezers ook (heb er 2). Maar ze liggen nog vol dus ik zal ze eerst 'leeg' moeten eten.quote:Op woensdag 2 september 2015 10:23 schreef FANN het volgende:
[..]
als je héél vroeg bent is wél prettigmaar vandaag heb ik geen boodschappen meer nodig...
ik ga straks een beetje in huis klooien, bed verschonen enzo... en misschien héél misschien
als ik de puf heb die vriezer een keer ontdooien, dat is wel weer hard nodig
Dat ontdooien hoeft bij mij niet meerquote:Op woensdag 2 september 2015 10:23 schreef FANN het volgende:
[..]
als je héél vroeg bent is wél prettigmaar vandaag heb ik geen boodschappen meer nodig...
ik ga straks een beetje in huis klooien, bed verschonen enzo... en misschien héél misschien
als ik de puf heb die vriezer een keer ontdooien, dat is wel weer hard nodig
Ik heb van die koelelementen, dan stop ik alles in een plastic tas, zooitje koelelementen erbijquote:Op woensdag 2 september 2015 10:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn vriezers ook (heb er 2). Maar ze liggen nog vol dus ik zal ze eerst 'leeg' moeten eten.
Mijn zooi ligt nogal vol.quote:Op woensdag 2 september 2015 10:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb van die koelelementen, dan stop ik alles in een plastic tas, zooitje koelelementen erbij
+ flesjes bevroren water, en an in de koelkast, blijft wel even goed hoor![]()
Dus als je geen koelelementen hebt, maar nog wel lege flesjes, stop je vandaag die flesjes met water in je vriezer, kan je die morgen gebruiken als koelelementen, of je schaft een paar van die koelelementen aan vandaag, kosten ook geen drol.... ligt er wel aan war je ze koop...
er was een keer een aanbieding bij de Dirk toen heb ik er een zooi gekocht, waren 3 voor 99 eurocent
geloof ik
Heb je al gedaan? Of heb je geen vriezer?quote:Op woensdag 2 september 2015 10:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat ontdooien hoeft bij mij niet meer
ow......... nah. zoveel mogelijk alles in die ene vriezer proppen dan en de rest in de koelkastquote:
Ik heb toch een AMerikaan, met No Frostquote:Op woensdag 2 september 2015 10:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb je al gedaan? Of heb je geen vriezer?
Ja, ik zal eerst eentje leeg moeten eten.quote:Op woensdag 2 september 2015 10:29 schreef FANN het volgende:
[..]
ow......... nah. zoveel mogelijk alles in die ene vriezer proppen dan en de rest in de koelkast
en anders eerst maar leegvreten dan
OH JA! was ik alweer vergetenquote:Op woensdag 2 september 2015 10:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb toch een AMerikaan, met No Frost
Dus hoef je geen boodschappen te doen vandaag...quote:Op woensdag 2 september 2015 10:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, ik zal eerst eentje leeg moeten eten.
Jawel, ik moet verse broodjes en beleg hebben.quote:Op woensdag 2 september 2015 10:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Dus hoef je geen boodschappen te doen vandaag...
Misschien eens kijken of alles nog wel bruikbaar is ... Soms als jhet te lang ligt is het ook niet goed meerquote:
Klopt, maar ik vries op biefjes en varkenshaas na geen rauw vlees in.quote:Op woensdag 2 september 2015 10:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien eens kijken of alles nog wel bruikbaar is ... Soms als jhet te lang ligt is het ook niet goed meer
Geen brood in de vriezer?quote:Op woensdag 2 september 2015 10:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jawel, ik moet verse broodjes en beleg hebben.
Nee, brood vries ik niet meer in, deed ik vroeger wel.quote:Op woensdag 2 september 2015 10:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Geen brood in de vriezer?
Ja dan moet je brood halen en beleg als je geen etjes ofzo in huis hebt, of pinakaas
of iets anders... als je héél goed nadenkt wat je in huis hebt, misschien crackers of afbakbroodjes
ofzo, dan hoef je misschien weer niet
ow...quote:Op woensdag 2 september 2015 10:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, brood vries ik niet meer in, deed ik vroeger wel.
Dat is me veel te vet, ik krijg voor de middag sowieso geen hap door mijn keel. Ik eet 's morgens nooit.quote:Op woensdag 2 september 2015 10:36 schreef FANN het volgende:
Of je gaat pannenkoeken maken als ontbijt
Nou dan bak je ze toch strakkies, kan je ze vanmiddag eten, wat kan jij zeurenquote:Op woensdag 2 september 2015 10:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is me veel te vet, ik krijg voor de middag sowieso geen hap door mijn keel. Ik eet 's morgens nooit.
Nee, pannenkoeken bak ik pas als ik ze eet.quote:Op woensdag 2 september 2015 10:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou dan bak je ze toch strakkies, kan je ze vanmiddag eten, wat kan jij zeuren
Ik ook, en dat kan om elke tijd zijn, behalve tussen 6 en 12 uur 's ochtends.quote:Op woensdag 2 september 2015 10:40 schreef FANN het volgende:
Ik eet wanneer ik eet, maakt me geen zak uit of het 's morgens, 's middags, 's avonds
of 's nachts is
Ik heb smorgens ook nooit zo'n trek.. Ik heb net een fruit & nut bar genomen.. Das meer dan genoegquote:Op woensdag 2 september 2015 10:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is me veel te vet, ik krijg voor de middag sowieso geen hap door mijn keel. Ik eet 's morgens nooit.
Dan eet je 's morgens ook geen brood, dat bedoel ik...quote:Op woensdag 2 september 2015 10:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, pannenkoeken bak ik pas als ik ze eet.
En ik zeur niet, ik eet gewoon 's ochtends geen pannenkoeken.
Ik heb nog niks gegetenquote:Op woensdag 2 september 2015 10:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb smorgens ook nooit zo'n trek.. Ik heb net een fruit & nut bar genomen.. Das meer dan genoeg
Ja, als je het zo bekijkt, maar, ik heb de gewoonte om elke middag hetzelfde te eten.quote:Op woensdag 2 september 2015 10:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan eet je 's morgens ook geen brood, dat bedoel ik...
Dus zou je vanmiddag brood gaan eten, dan kan je vanmiddag ook pannenkoeken bakken
om te eten, hoef je geen boodschappen te doen bedoel ik...
SNAP JE???![]()
pffffffff vermoeiend zoveel uitleggen zo vroeg op de morgen
Die doe ik straks voor tussen de middagquote:Op woensdag 2 september 2015 10:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gegeten![]()
Straks als ik trek heb ga ik een Smoothie maken met avocade en verse aardbeitjes
ow........... ik eet waar ik op dat moment trek in heb en dat is soms héél verschillend...quote:Op woensdag 2 september 2015 10:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, als je het zo bekijkt, maar, ik heb de gewoonte om elke middag hetzelfde te eten.
''tussen'' welke middag ?quote:Op woensdag 2 september 2015 10:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Die doe ik straks voor tussen de middag
Dat heb ik ook nooit begrepen, het is ochtend of middag, ertussen zit niets.quote:
Da's ook meer een term voor de werkende mens Moquote:Op woensdag 2 september 2015 10:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nooit begrepen, het is ochtend of middag, ertussen zit niets.
Ach zo, niet aan gedacht.quote:Op woensdag 2 september 2015 10:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Da's ook meer een term voor de werkende mens Mo![]()
Lunchpauze enzo...
neh............ nu nietquote:
Maar in het buitenland is dat weer anders...quote:Op woensdag 2 september 2015 10:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Da's ook meer een term voor de werkende mens Mo![]()
Lunchpauze enzo...
I know.... siësta en zo, maar dat doe ik hier ook regelmatigquote:Op woensdag 2 september 2015 10:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar in het buitenland is dat weer anders...
Maar goed ik ga even wat doen.. Latersquote:Op woensdag 2 september 2015 10:53 schreef FANN het volgende:
[..]
I know.... siësta en zo, maar dat doe ik hier ook regelmatig
Loop jezelf niet voorbij.quote:Op woensdag 2 september 2015 10:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar goed ik ga even wat doen.. Laters
Laters!quote:Op woensdag 2 september 2015 10:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar goed ik ga even wat doen.. Laters
Ik heb hem al helemaal op, een halve literbeker volquote:
en nu ga je naar de radio luisteren?quote:Op woensdag 2 september 2015 13:52 schreef just me het volgende:
Ik heb al gewandeld, over de markt geslenterd, vaatwasser in- en uitgeruimd, gasfornuis schoongemaakt...
ik zit in Hilversum en wacht tot die kleine wakker wordt dan gaan er eerst nog wat tomaten bij haar in en n boterham en dan gaan we nog even kabouters zoekenquote:Op woensdag 2 september 2015 13:54 schreef FANN het volgende:
[..]
en nu ga je naar de radio luisteren?![]()
Of ga je nog iets anders doen?
Ah... je hebt de kabouter vandaag..... ja dan heb je genoeg te doenquote:Op woensdag 2 september 2015 13:55 schreef just me het volgende:
[..]
ik zit in Hilversum en wacht tot die kleine wakker wordt dan gaan er eerst nog wat tomaten bij haar in en n boterham en dan gaan we nog even kabouters zoeken![]()
Geen radio aan want ze moet nog eventjes slapen
beetje klooien en dan uiteindelijk beseffen dat je niets gedaan hebt, zo werkt dat bij mijquote:Op woensdag 2 september 2015 13:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... je hebt de kabouter vandaag..... ja dan heb je genoeg te doen![]()
mischien bewaar ik de vriezer wel tot morgen en ga ik mijn voorraadpotten schoonmaken en
nieuwe stickertjes erop doen enzo... beetje aanklooien
Het gaat helemaal goed komen met Nederland.quote:Gordon op werkbezoek bij premier Mark Rutte
Gaat Gordon lopen klooien bij Rutte?quote:Op woensdag 2 september 2015 15:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het gaat helemaal goed komen met Nederland.
Dat is dacht ik zijn 'werk', en aangezien ie op 'werkbezoek' ging, nee, laat maar, ik wil er niet verder over nadenken.quote:Op woensdag 2 september 2015 15:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaat Gordon lopen klooien bij Rutte?
Connecties.quote:Op woensdag 2 september 2015 10:45 schreef chufi het volgende:
Zo'n paardenstalling is ook niet goedkoop.. Ben benieuwd wat Piet er aan kwijt is.. Ik vermoed dat ie wel een of anddere deal heeft..
quote:Op woensdag 2 september 2015 15:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het gaat helemaal goed komen met Nederland.
Nah.. zal wel over Homorechten gaan ofzo, misschien weer in Rusland, was al eerder een keerquote:Op woensdag 2 september 2015 17:05 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Hij ging met hem praten over de ouderen, over jullie dus. (Geintje hoor![]()
)
Iets van je gading gezien?quote:Op woensdag 2 september 2015 16:43 schreef schvvmert het volgende:
Even thuis nu, over een uurtje weer terug.
Dat zal vanavond van het bieden afhangen, meeste dat me wel bevalt wordt nogal duur vaak.quote:
Dit zijn ze?quote:Op woensdag 2 september 2015 17:13 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dat zal vanavond van het bieden afhangen, meeste dat me wel bevalt wordt nogal duur vaak.
Jij wil graag over de knie of zo?quote:Op woensdag 2 september 2015 17:05 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Hij ging met hem praten over de ouderen, over jullie dus. (Geintje hoor![]()
)
Maar bij wie is dan weer de vraagquote:Op woensdag 2 september 2015 17:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij wil graag over de knie of zo?
Duidelijk toch, ik bied het als eerste aan. Wie het eerst maalt.quote:
Dat is er 1 ja.quote:
Ik heb geen verstand van paarden, maar die lijken me er gezond uit te zien.quote:
Ik heb nog een lekker drankje voor haar in de koelkast staan....quote:Op woensdag 2 september 2015 17:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Duidelijk toch, ik bied het als eerste aan. Wie het eerst maalt.
Zie ze liever in het echt, vanmiddag was al presentatie.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet stoppen en je krijgt ze alle 64 of zo
Alsof mijn koeling leeg is......quote:Op woensdag 2 september 2015 17:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nog een lekker drankje voor haar in de koelkast staan....
Succes, we horen het straks welquote:Op woensdag 2 september 2015 17:32 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Zie ze liever in het echt, vanmiddag was al presentatie.
Over een uur veiling.
Laters.
Als het niet te hard gaat.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij wil graag over de knie of zo?
Je mag zelf stop zeggen.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:43 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Als het niet te hard gaat.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 september 2015 19:26 schreef chufi het volgende:
23000 E voorJa en ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Dan mag je wel hopen dat je er nog wat aan gaat verdienen ...quote:
Ja die is al uitquote:Op woensdag 2 september 2015 19:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan mag je wel hopen dat je er nog wat aan gaat verdienen ...
Heb jij je overall nog gevonden?
Ja vorig jaar had ie er eentje gekocht en muts was niet blij... Maar binnen 3 dagen had ie hem al door verkocht... met winstquote:Op woensdag 2 september 2015 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die is al uitHij zit toch in de handel? Kopen er verkopen net zoals een auto
Prima tochquote:Op woensdag 2 september 2015 19:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja vorig jaar had ie er eentje gekocht en muts was niet blij... Maar binnen 3 dagen had ie hem al door verkocht... met winst
quote:Op woensdag 2 september 2015 19:37 schreef chufi het volgende:
Ja , maar om nu direct iets van 23000 gelijk weer met winst door te verkopen... Lastig
Ja dat is een ander verhaalquote:Op woensdag 2 september 2015 19:40 schreef chufi het volgende:
Laat maar we horen wel waar ie mee thuis gekomen is...
Niet letterlijk natuurlijk, want alhoewel Piet af en toe wel eens Andre van Duin draait zie ik geen paard bij hem in de gang '...quote:
Tegenvaller idd ...quote:Op woensdag 2 september 2015 20:57 schreef FANN het volgende:
Geen overall foto's?nah.... hele dag voor niks in spanning gezeten...
Via PM waren ze welquote:
Ik heb niksquote:Op woensdag 2 september 2015 21:13 schreef FANN het volgende:
Heb je hem Chuf?
Nu mag ik die van jou zien toch?
quote:
Dat kan snelquote:Op woensdag 2 september 2015 21:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... ik toch ook niet, zag je dat niet?![]()
die van jou waren nét iets groter hoor
Wie is die vent?quote:Op woensdag 2 september 2015 21:24 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Voor degenen die het kunnen zien
Ohhquote:
Dafne Schippersquote:
quote:
Ik dacht dat je sliep. Jou plaatje deed me hier aan denkenquote:
quote:
Is meneer/mevrouw Kingstown er niet meer?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op woensdag 2 september 2015 21:50 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Is meneer/mevrouw Kingstown er niet meer?Dat moet je niet aan mij vragen Hut.. Ik vind het wel rustig zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
misschien is tie wel dood...quote:Op woensdag 2 september 2015 21:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat moet je niet aan mij vragen Hut.. Ik vind het wel rustig zo
Maar dan wel die met het blauwe bovenstukje.quote:
dat wordt nog wel modequote:Op woensdag 2 september 2015 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dan wel die met het blauwe bovenstukje.
Welke maat heb je?quote:Op woensdag 2 september 2015 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dan wel die met het blauwe bovenstukje.
38!quote:Op woensdag 2 september 2015 22:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welke maat heb je?
Dan neem ik er binnenkort één voor je mee...
Zo, op jouw leeftijd nog...quote:
Ook een leeftijddingetje: Dat heb je onlangs ook gemeld...quote:Which reminders me, ik kwam afgelopen weekend met opruimen mijn trouwjurk tegen, dus ik moest hem even passen en hij past nog steeds!
Iets zuidelijker, ik ga op zoek naar Kingstown...quote:Ga je naar München?
Het was anders alweer een jaar of 5 geleden dat ik hem gepast hadquote:Op woensdag 2 september 2015 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo, op jouw leeftijd nog...
[..]
Ook een leeftijddingetje: Dat heb je onlangs ook gemeld...
[..]
Iets zuidelijker, ik ga op zoek naar Kingstown...
Ik geloof dat je het een half jaar gelden nog gemeld hebt, ik ken je nog geen 5 jaar...quote:Op woensdag 2 september 2015 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was anders alweer een jaar of 5 geleden dat ik hem gepast had
quote:Hoog tijd dat er iemand op zoek gaat, hij zal inmiddels wel koude voeten hebben.
Heb je die gekocht voor de kleine Piet om in te kleuren?quote:Op woensdag 2 september 2015 22:59 schreef schvvmert het volgende:
Over wat maanden weer veulen ophalen.
Voorlopig staat ze nog bij de moeder en veel kans is die al verkocht voordat ik de merrie op ga halen.quote:Op woensdag 2 september 2015 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je die gekocht voor de kleine Piet om in te kleuren?
Maar wat een verschillen in prijzen voor die beestjes...quote:Op woensdag 2 september 2015 23:21 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Voorlopig staat ze nog bij de moeder en veel kans is die al verkocht voordat ik de merrie op ga halen.
Ja en dit was een koopje.quote:Op woensdag 2 september 2015 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar wat een verschillen in prijzen voor die beestjes...
Dat is wel de bedoeling ja.quote:Op woensdag 2 september 2015 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
En die ga je weer doorverkopen net zoals vorig jaar?
Succes er maar weer mee.. Scheelt wel dat je er niet gelijk voor hoeft te zorgen... Krijg je nu wel een rekening van de verzorgingskosten ?quote:
Niet in het Griekse?quote:Op woensdag 2 september 2015 23:30 schreef FANN het volgende:
Neef is terug in het Russisch muziektopic
Hahahaquote:Op woensdag 2 september 2015 23:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, hij houdt niet van Griekse muziek
Hij heeft er toch even 1 gepostquote:Op woensdag 2 september 2015 23:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Toch is het zovindt ie geen ruk aan
Kan je niet een kennis inschakelen?quote:Op woensdag 2 september 2015 23:43 schreef chufi het volgende:
Ik heb de mijne ook maar ff een kick gegeven
Die mensen hebben geen idee wat Fok is...quote:Op woensdag 2 september 2015 23:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Kan je niet een kennis inschakelen?![]()
Niet die dove natuurlijk, maar misschien die zoon of mogen ze niet weten dat je op Fok zit?
Dat had hij ook nietquote:Op woensdag 2 september 2015 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Die mensen hebben geen idee wat Fok is...
Misschien lezen de mensen wel meer dan ze posten...quote:
Wil je een kort snel antwoord of een lange waarover ik heb nagedacht?quote:Op woensdag 2 september 2015 23:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Misschien lezen de mensen wel meer dan ze posten...
Soms als je iets in een topic post krijg je een hele discussie en daar heb ik niet altijd trek in
Langequote:Op donderdag 3 september 2015 00:02 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Wil je een kort snel antwoord of een lange waarover ik heb nagedacht?
Dat geeft niet...quote:Op donderdag 3 september 2015 00:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan is het vast wel even wachten op antwoord
Mja... maar in CUL leer ik wel veel bij en in LIF soms ook en soms kan je weer tips geven...quote:Op donderdag 3 september 2015 00:10 schreef schvvmert het volgende:
Ok, zo'n forum voldoet niet meer aan de snelle manier waarmee mensen tegenwoordig communiceren.
Een discussie is al bij voorbaat verloren zaak door beperkte reacties van altijd dezelfde.
De Klaagbaak is puber vermaak
General Chat is helemaal niets.
Onzin snapt bijna niemand meer
Digitaal wordt je niet veel wijzer hier
Voetbal is een poel van ellende.
Etc. Etc.
Maar aan de andere kant moet je niet klagen als je zelf nooit een topic heb geopend of ietsquote:Op donderdag 3 september 2015 00:10 schreef schvvmert het volgende:
Ok, zo'n forum voldoet niet meer aan de snelle manier waarmee mensen tegenwoordig communiceren.
Een discussie is al bij voorbaat verloren zaak door beperkte reacties van altijd dezelfde.
De Klaagbaak is puber vermaak
General Chat is helemaal niets.
Onzin snapt bijna niemand meer
Digitaal wordt je niet veel wijzer hier
Voetbal is een poel van ellende.
Etc. Etc.
Komen vast heel veel tienermeisjes op afquote:Op donderdag 3 september 2015 00:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant moet je niet klagen als je zelf nooit een topic heb geopend of iets
geprobeerd....
Misschien kan je een topic over paarden maken ofzo...
quote:Op donderdag 3 september 2015 00:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Komen vast heel veel tienermeisjes op af
Ik heb ook account op Bokt.quote:Op donderdag 3 september 2015 00:27 schreef FANN het volgende:
Misschien kan je een topic over paarden maken ofzo...
Nah... doe je dat...quote:Op donderdag 3 september 2015 00:34 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Paardenbiefstuk in CUL loopt beter.
owquote:Op donderdag 3 september 2015 00:35 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dat is er al, niet erg populair.
Heb je die pikzwarte gezien voor 20 ruggen?quote:Op donderdag 3 september 2015 01:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Is maar goed ook, we gaan gewoon door
Ja ... 23K was het toch zelfs of was dat weer een andere?quote:Op donderdag 3 september 2015 01:26 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Heb je die pikzwarte gezien voor 20 ruggen?
Het gaat nogal snel en die was ver uit mijn budget.quote:Op donderdag 3 september 2015 01:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ... 23K was het toch zelfs of was dat weer een andere?
Ja kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 3 september 2015 01:29 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Het gaat nogal snel en die was ver uit mijn budget.
In het begin liepen de prijzen al gauw op.. de 2e ging al weg voor 12K of zoquote:Op donderdag 3 september 2015 01:36 schreef schvvmert het volgende:
[..]
In het begin van zo'n veiling moet je kans grijpen wanneer het goed veulen is.
1e 3000 maar die vond ik niet zo.quote:Op donderdag 3 september 2015 01:38 schreef chufi het volgende:
[..]
In het begin liepen de prijzen al gauw op.. de 2e ging al weg voor 12K of zo
Ja hoor.. Prima in beeld gebracht.. Ik heb je alleen niet gespotquote:Op donderdag 3 september 2015 01:54 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Was het online beetje goed te volgen?
Ik zat in de hoek van de bak, vlakbij de kantine.quote:Op donderdag 3 september 2015 01:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja hoor.. Prima in beeld gebracht.. Ik heb je alleen niet gespot
Aan de kant van de rennersquote:Op donderdag 3 september 2015 01:57 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik zat in de hoek van de bak, vlakbij de kantine.
Voorlopig staat die nog in Twente bij haar moeder.quote:Op donderdag 3 september 2015 02:02 schreef chufi het volgende:
Maakt ook niet uit... Je hebt nu een levende Kleurplaat
3 maand oud, geen idee wat gebruikelijk isquote:Op donderdag 3 september 2015 02:04 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Voorlopig staat die nog in Twente bij haar moeder.
6 maanden meestal.quote:Op donderdag 3 september 2015 02:07 schreef chufi het volgende:
[..]
3 maand oud, geen idee wat gebruikelijk is
Bij katten minimaal 3 mndn.quote:
Een paard wordt wat ouder en is trager in de ontwikkeling.quote:Op donderdag 3 september 2015 02:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bij katten minimaal 3 mndn.
Maar goed een kat is dan ook geen paard.
Hoe oud worden paarden gemiddeld, ik weet dat niet eens?quote:Op donderdag 3 september 2015 02:12 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Een paard wordt wat ouder en is trager in de ontwikkeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |