Dat had hij ook nietquote:Op woensdag 2 september 2015 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Die mensen hebben geen idee wat Fok is...
Misschien lezen de mensen wel meer dan ze posten...quote:
Wil je een kort snel antwoord of een lange waarover ik heb nagedacht?quote:Op woensdag 2 september 2015 23:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Misschien lezen de mensen wel meer dan ze posten...
Soms als je iets in een topic post krijg je een hele discussie en daar heb ik niet altijd trek in
Langequote:Op donderdag 3 september 2015 00:02 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Wil je een kort snel antwoord of een lange waarover ik heb nagedacht?
Dat geeft niet...quote:Op donderdag 3 september 2015 00:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan is het vast wel even wachten op antwoord
Mja... maar in CUL leer ik wel veel bij en in LIF soms ook en soms kan je weer tips geven...quote:Op donderdag 3 september 2015 00:10 schreef schvvmert het volgende:
Ok, zo'n forum voldoet niet meer aan de snelle manier waarmee mensen tegenwoordig communiceren.
Een discussie is al bij voorbaat verloren zaak door beperkte reacties van altijd dezelfde.
De Klaagbaak is puber vermaak
General Chat is helemaal niets.
Onzin snapt bijna niemand meer
Digitaal wordt je niet veel wijzer hier
Voetbal is een poel van ellende.
Etc. Etc.
Maar aan de andere kant moet je niet klagen als je zelf nooit een topic heb geopend of ietsquote:Op donderdag 3 september 2015 00:10 schreef schvvmert het volgende:
Ok, zo'n forum voldoet niet meer aan de snelle manier waarmee mensen tegenwoordig communiceren.
Een discussie is al bij voorbaat verloren zaak door beperkte reacties van altijd dezelfde.
De Klaagbaak is puber vermaak
General Chat is helemaal niets.
Onzin snapt bijna niemand meer
Digitaal wordt je niet veel wijzer hier
Voetbal is een poel van ellende.
Etc. Etc.
Komen vast heel veel tienermeisjes op afquote:Op donderdag 3 september 2015 00:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant moet je niet klagen als je zelf nooit een topic heb geopend of iets
geprobeerd....
Misschien kan je een topic over paarden maken ofzo...
quote:Op donderdag 3 september 2015 00:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Komen vast heel veel tienermeisjes op af
Ik heb ook account op Bokt.quote:Op donderdag 3 september 2015 00:27 schreef FANN het volgende:
Misschien kan je een topic over paarden maken ofzo...
Nah... doe je dat...quote:Op donderdag 3 september 2015 00:34 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Paardenbiefstuk in CUL loopt beter.
owquote:Op donderdag 3 september 2015 00:35 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dat is er al, niet erg populair.
Heb je die pikzwarte gezien voor 20 ruggen?quote:Op donderdag 3 september 2015 01:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Is maar goed ook, we gaan gewoon door
Ja ... 23K was het toch zelfs of was dat weer een andere?quote:Op donderdag 3 september 2015 01:26 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Heb je die pikzwarte gezien voor 20 ruggen?
Het gaat nogal snel en die was ver uit mijn budget.quote:Op donderdag 3 september 2015 01:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ... 23K was het toch zelfs of was dat weer een andere?
Ja kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 3 september 2015 01:29 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Het gaat nogal snel en die was ver uit mijn budget.
In het begin liepen de prijzen al gauw op.. de 2e ging al weg voor 12K of zoquote:Op donderdag 3 september 2015 01:36 schreef schvvmert het volgende:
[..]
In het begin van zo'n veiling moet je kans grijpen wanneer het goed veulen is.
1e 3000 maar die vond ik niet zo.quote:Op donderdag 3 september 2015 01:38 schreef chufi het volgende:
[..]
In het begin liepen de prijzen al gauw op.. de 2e ging al weg voor 12K of zo
Ja hoor.. Prima in beeld gebracht.. Ik heb je alleen niet gespotquote:Op donderdag 3 september 2015 01:54 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Was het online beetje goed te volgen?
Ik zat in de hoek van de bak, vlakbij de kantine.quote:Op donderdag 3 september 2015 01:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja hoor.. Prima in beeld gebracht.. Ik heb je alleen niet gespot
Aan de kant van de rennersquote:Op donderdag 3 september 2015 01:57 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik zat in de hoek van de bak, vlakbij de kantine.
Voorlopig staat die nog in Twente bij haar moeder.quote:Op donderdag 3 september 2015 02:02 schreef chufi het volgende:
Maakt ook niet uit... Je hebt nu een levende Kleurplaat
3 maand oud, geen idee wat gebruikelijk isquote:Op donderdag 3 september 2015 02:04 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Voorlopig staat die nog in Twente bij haar moeder.
6 maanden meestal.quote:Op donderdag 3 september 2015 02:07 schreef chufi het volgende:
[..]
3 maand oud, geen idee wat gebruikelijk is
Bij katten minimaal 3 mndn.quote:
Een paard wordt wat ouder en is trager in de ontwikkeling.quote:Op donderdag 3 september 2015 02:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bij katten minimaal 3 mndn.
Maar goed een kat is dan ook geen paard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |