Wie is die vent?quote:Op woensdag 2 september 2015 21:24 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Voor degenen die het kunnen zien
Ohhquote:
Dafne Schippersquote:
quote:
Ik dacht dat je sliep. Jou plaatje deed me hier aan denkenquote:
quote:
Is meneer/mevrouw Kingstown er niet meer?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op woensdag 2 september 2015 21:50 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Is meneer/mevrouw Kingstown er niet meer?Dat moet je niet aan mij vragen Hut.. Ik vind het wel rustig zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
misschien is tie wel dood...quote:Op woensdag 2 september 2015 21:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat moet je niet aan mij vragen Hut.. Ik vind het wel rustig zo
Maar dan wel die met het blauwe bovenstukje.quote:
dat wordt nog wel modequote:Op woensdag 2 september 2015 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dan wel die met het blauwe bovenstukje.
Welke maat heb je?quote:Op woensdag 2 september 2015 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dan wel die met het blauwe bovenstukje.
38!quote:Op woensdag 2 september 2015 22:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welke maat heb je?
Dan neem ik er binnenkort één voor je mee...
Zo, op jouw leeftijd nog...quote:
Ook een leeftijddingetje: Dat heb je onlangs ook gemeld...quote:Which reminders me, ik kwam afgelopen weekend met opruimen mijn trouwjurk tegen, dus ik moest hem even passen en hij past nog steeds!
Iets zuidelijker, ik ga op zoek naar Kingstown...quote:Ga je naar München?
Het was anders alweer een jaar of 5 geleden dat ik hem gepast hadquote:Op woensdag 2 september 2015 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo, op jouw leeftijd nog...
[..]
Ook een leeftijddingetje: Dat heb je onlangs ook gemeld...
[..]
Iets zuidelijker, ik ga op zoek naar Kingstown...
Ik geloof dat je het een half jaar gelden nog gemeld hebt, ik ken je nog geen 5 jaar...quote:Op woensdag 2 september 2015 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was anders alweer een jaar of 5 geleden dat ik hem gepast had
quote:Hoog tijd dat er iemand op zoek gaat, hij zal inmiddels wel koude voeten hebben.
Heb je die gekocht voor de kleine Piet om in te kleuren?quote:Op woensdag 2 september 2015 22:59 schreef schvvmert het volgende:
Over wat maanden weer veulen ophalen.
Voorlopig staat ze nog bij de moeder en veel kans is die al verkocht voordat ik de merrie op ga halen.quote:Op woensdag 2 september 2015 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je die gekocht voor de kleine Piet om in te kleuren?
Maar wat een verschillen in prijzen voor die beestjes...quote:Op woensdag 2 september 2015 23:21 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Voorlopig staat ze nog bij de moeder en veel kans is die al verkocht voordat ik de merrie op ga halen.
Ja en dit was een koopje.quote:Op woensdag 2 september 2015 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar wat een verschillen in prijzen voor die beestjes...
Dat is wel de bedoeling ja.quote:Op woensdag 2 september 2015 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
En die ga je weer doorverkopen net zoals vorig jaar?
Succes er maar weer mee.. Scheelt wel dat je er niet gelijk voor hoeft te zorgen... Krijg je nu wel een rekening van de verzorgingskosten ?quote:
Niet in het Griekse?quote:Op woensdag 2 september 2015 23:30 schreef FANN het volgende:
Neef is terug in het Russisch muziektopic
Hahahaquote:Op woensdag 2 september 2015 23:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, hij houdt niet van Griekse muziek
Hij heeft er toch even 1 gepostquote:Op woensdag 2 september 2015 23:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Toch is het zovindt ie geen ruk aan
Kan je niet een kennis inschakelen?quote:Op woensdag 2 september 2015 23:43 schreef chufi het volgende:
Ik heb de mijne ook maar ff een kick gegeven
Die mensen hebben geen idee wat Fok is...quote:Op woensdag 2 september 2015 23:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Kan je niet een kennis inschakelen?![]()
Niet die dove natuurlijk, maar misschien die zoon of mogen ze niet weten dat je op Fok zit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |