quote:Op woensdag 2 september 2015 15:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het gaat helemaal goed komen met Nederland.
Nah.. zal wel over Homorechten gaan ofzo, misschien weer in Rusland, was al eerder een keerquote:Op woensdag 2 september 2015 17:05 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Hij ging met hem praten over de ouderen, over jullie dus. (Geintje hoor![]()
)
Iets van je gading gezien?quote:Op woensdag 2 september 2015 16:43 schreef schvvmert het volgende:
Even thuis nu, over een uurtje weer terug.
Dat zal vanavond van het bieden afhangen, meeste dat me wel bevalt wordt nogal duur vaak.quote:
Dit zijn ze?quote:Op woensdag 2 september 2015 17:13 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dat zal vanavond van het bieden afhangen, meeste dat me wel bevalt wordt nogal duur vaak.
Jij wil graag over de knie of zo?quote:Op woensdag 2 september 2015 17:05 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Hij ging met hem praten over de ouderen, over jullie dus. (Geintje hoor![]()
)
Maar bij wie is dan weer de vraagquote:Op woensdag 2 september 2015 17:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij wil graag over de knie of zo?
Duidelijk toch, ik bied het als eerste aan. Wie het eerst maalt.quote:
Dat is er 1 ja.quote:
Ik heb geen verstand van paarden, maar die lijken me er gezond uit te zien.quote:
Ik heb nog een lekker drankje voor haar in de koelkast staan....quote:Op woensdag 2 september 2015 17:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Duidelijk toch, ik bied het als eerste aan. Wie het eerst maalt.
Zie ze liever in het echt, vanmiddag was al presentatie.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet stoppen en je krijgt ze alle 64 of zo
Alsof mijn koeling leeg is......quote:Op woensdag 2 september 2015 17:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nog een lekker drankje voor haar in de koelkast staan....
Succes, we horen het straks welquote:Op woensdag 2 september 2015 17:32 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Zie ze liever in het echt, vanmiddag was al presentatie.
Over een uur veiling.
Laters.
Als het niet te hard gaat.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij wil graag over de knie of zo?
Je mag zelf stop zeggen.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:43 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Als het niet te hard gaat.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 september 2015 19:26 schreef chufi het volgende:
23000 E voorJa en ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Dan mag je wel hopen dat je er nog wat aan gaat verdienen ...quote:
Ja die is al uitquote:Op woensdag 2 september 2015 19:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan mag je wel hopen dat je er nog wat aan gaat verdienen ...
Heb jij je overall nog gevonden?
Ja vorig jaar had ie er eentje gekocht en muts was niet blij... Maar binnen 3 dagen had ie hem al door verkocht... met winstquote:Op woensdag 2 september 2015 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die is al uitHij zit toch in de handel? Kopen er verkopen net zoals een auto
Prima tochquote:Op woensdag 2 september 2015 19:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja vorig jaar had ie er eentje gekocht en muts was niet blij... Maar binnen 3 dagen had ie hem al door verkocht... met winst
quote:Op woensdag 2 september 2015 19:37 schreef chufi het volgende:
Ja , maar om nu direct iets van 23000 gelijk weer met winst door te verkopen... Lastig
Ja dat is een ander verhaalquote:Op woensdag 2 september 2015 19:40 schreef chufi het volgende:
Laat maar we horen wel waar ie mee thuis gekomen is...
Niet letterlijk natuurlijk, want alhoewel Piet af en toe wel eens Andre van Duin draait zie ik geen paard bij hem in de gang '...quote:
Tegenvaller idd ...quote:Op woensdag 2 september 2015 20:57 schreef FANN het volgende:
Geen overall foto's?nah.... hele dag voor niks in spanning gezeten...
Via PM waren ze welquote:
Ik heb niksquote:Op woensdag 2 september 2015 21:13 schreef FANN het volgende:
Heb je hem Chuf?
Nu mag ik die van jou zien toch?
quote:
Dat kan snelquote:Op woensdag 2 september 2015 21:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... ik toch ook niet, zag je dat niet?![]()
die van jou waren nét iets groter hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |