Dus hoef je geen boodschappen te doen vandaag...quote:Op woensdag 2 september 2015 10:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, ik zal eerst eentje leeg moeten eten.
Jawel, ik moet verse broodjes en beleg hebben.quote:Op woensdag 2 september 2015 10:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Dus hoef je geen boodschappen te doen vandaag...
Misschien eens kijken of alles nog wel bruikbaar is ... Soms als jhet te lang ligt is het ook niet goed meerquote:
Klopt, maar ik vries op biefjes en varkenshaas na geen rauw vlees in.quote:Op woensdag 2 september 2015 10:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien eens kijken of alles nog wel bruikbaar is ... Soms als jhet te lang ligt is het ook niet goed meer
Geen brood in de vriezer?quote:Op woensdag 2 september 2015 10:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jawel, ik moet verse broodjes en beleg hebben.
Nee, brood vries ik niet meer in, deed ik vroeger wel.quote:Op woensdag 2 september 2015 10:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Geen brood in de vriezer?
Ja dan moet je brood halen en beleg als je geen etjes ofzo in huis hebt, of pinakaas
of iets anders... als je héél goed nadenkt wat je in huis hebt, misschien crackers of afbakbroodjes
ofzo, dan hoef je misschien weer niet
ow...quote:Op woensdag 2 september 2015 10:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, brood vries ik niet meer in, deed ik vroeger wel.
Dat is me veel te vet, ik krijg voor de middag sowieso geen hap door mijn keel. Ik eet 's morgens nooit.quote:Op woensdag 2 september 2015 10:36 schreef FANN het volgende:
Of je gaat pannenkoeken maken als ontbijt
Nou dan bak je ze toch strakkies, kan je ze vanmiddag eten, wat kan jij zeurenquote:Op woensdag 2 september 2015 10:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is me veel te vet, ik krijg voor de middag sowieso geen hap door mijn keel. Ik eet 's morgens nooit.
Nee, pannenkoeken bak ik pas als ik ze eet.quote:Op woensdag 2 september 2015 10:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou dan bak je ze toch strakkies, kan je ze vanmiddag eten, wat kan jij zeuren
Ik ook, en dat kan om elke tijd zijn, behalve tussen 6 en 12 uur 's ochtends.quote:Op woensdag 2 september 2015 10:40 schreef FANN het volgende:
Ik eet wanneer ik eet, maakt me geen zak uit of het 's morgens, 's middags, 's avonds
of 's nachts is
Ik heb smorgens ook nooit zo'n trek.. Ik heb net een fruit & nut bar genomen.. Das meer dan genoegquote:Op woensdag 2 september 2015 10:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is me veel te vet, ik krijg voor de middag sowieso geen hap door mijn keel. Ik eet 's morgens nooit.
Dan eet je 's morgens ook geen brood, dat bedoel ik...quote:Op woensdag 2 september 2015 10:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, pannenkoeken bak ik pas als ik ze eet.
En ik zeur niet, ik eet gewoon 's ochtends geen pannenkoeken.
Ik heb nog niks gegetenquote:Op woensdag 2 september 2015 10:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb smorgens ook nooit zo'n trek.. Ik heb net een fruit & nut bar genomen.. Das meer dan genoeg
Ja, als je het zo bekijkt, maar, ik heb de gewoonte om elke middag hetzelfde te eten.quote:Op woensdag 2 september 2015 10:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan eet je 's morgens ook geen brood, dat bedoel ik...
Dus zou je vanmiddag brood gaan eten, dan kan je vanmiddag ook pannenkoeken bakken
om te eten, hoef je geen boodschappen te doen bedoel ik...
SNAP JE???![]()
pffffffff vermoeiend zoveel uitleggen zo vroeg op de morgen
Die doe ik straks voor tussen de middagquote:Op woensdag 2 september 2015 10:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gegeten![]()
Straks als ik trek heb ga ik een Smoothie maken met avocade en verse aardbeitjes
ow........... ik eet waar ik op dat moment trek in heb en dat is soms héél verschillend...quote:Op woensdag 2 september 2015 10:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, als je het zo bekijkt, maar, ik heb de gewoonte om elke middag hetzelfde te eten.
''tussen'' welke middag ?quote:Op woensdag 2 september 2015 10:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Die doe ik straks voor tussen de middag
Dat heb ik ook nooit begrepen, het is ochtend of middag, ertussen zit niets.quote:
Da's ook meer een term voor de werkende mens Moquote:Op woensdag 2 september 2015 10:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nooit begrepen, het is ochtend of middag, ertussen zit niets.
Ach zo, niet aan gedacht.quote:Op woensdag 2 september 2015 10:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Da's ook meer een term voor de werkende mens Mo![]()
Lunchpauze enzo...
neh............ nu nietquote:
Maar in het buitenland is dat weer anders...quote:Op woensdag 2 september 2015 10:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Da's ook meer een term voor de werkende mens Mo![]()
Lunchpauze enzo...
I know.... siësta en zo, maar dat doe ik hier ook regelmatigquote:Op woensdag 2 september 2015 10:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar in het buitenland is dat weer anders...
Maar goed ik ga even wat doen.. Latersquote:Op woensdag 2 september 2015 10:53 schreef FANN het volgende:
[..]
I know.... siësta en zo, maar dat doe ik hier ook regelmatig
Loop jezelf niet voorbij.quote:Op woensdag 2 september 2015 10:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar goed ik ga even wat doen.. Laters
Laters!quote:Op woensdag 2 september 2015 10:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar goed ik ga even wat doen.. Laters
Ik heb hem al helemaal op, een halve literbeker volquote:
en nu ga je naar de radio luisteren?quote:Op woensdag 2 september 2015 13:52 schreef just me het volgende:
Ik heb al gewandeld, over de markt geslenterd, vaatwasser in- en uitgeruimd, gasfornuis schoongemaakt...
ik zit in Hilversum en wacht tot die kleine wakker wordt dan gaan er eerst nog wat tomaten bij haar in en n boterham en dan gaan we nog even kabouters zoekenquote:Op woensdag 2 september 2015 13:54 schreef FANN het volgende:
[..]
en nu ga je naar de radio luisteren?![]()
Of ga je nog iets anders doen?
Ah... je hebt de kabouter vandaag..... ja dan heb je genoeg te doenquote:Op woensdag 2 september 2015 13:55 schreef just me het volgende:
[..]
ik zit in Hilversum en wacht tot die kleine wakker wordt dan gaan er eerst nog wat tomaten bij haar in en n boterham en dan gaan we nog even kabouters zoeken![]()
Geen radio aan want ze moet nog eventjes slapen
beetje klooien en dan uiteindelijk beseffen dat je niets gedaan hebt, zo werkt dat bij mijquote:Op woensdag 2 september 2015 13:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... je hebt de kabouter vandaag..... ja dan heb je genoeg te doen![]()
mischien bewaar ik de vriezer wel tot morgen en ga ik mijn voorraadpotten schoonmaken en
nieuwe stickertjes erop doen enzo... beetje aanklooien
Het gaat helemaal goed komen met Nederland.quote:Gordon op werkbezoek bij premier Mark Rutte
Gaat Gordon lopen klooien bij Rutte?quote:Op woensdag 2 september 2015 15:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het gaat helemaal goed komen met Nederland.
Dat is dacht ik zijn 'werk', en aangezien ie op 'werkbezoek' ging, nee, laat maar, ik wil er niet verder over nadenken.quote:Op woensdag 2 september 2015 15:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaat Gordon lopen klooien bij Rutte?
Connecties.quote:Op woensdag 2 september 2015 10:45 schreef chufi het volgende:
Zo'n paardenstalling is ook niet goedkoop.. Ben benieuwd wat Piet er aan kwijt is.. Ik vermoed dat ie wel een of anddere deal heeft..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |