Da's ook meer een term voor de werkende mens Moquote:Op woensdag 2 september 2015 10:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nooit begrepen, het is ochtend of middag, ertussen zit niets.
Ach zo, niet aan gedacht.quote:Op woensdag 2 september 2015 10:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Da's ook meer een term voor de werkende mens Mo![]()
Lunchpauze enzo...
neh............ nu nietquote:
Maar in het buitenland is dat weer anders...quote:Op woensdag 2 september 2015 10:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Da's ook meer een term voor de werkende mens Mo![]()
Lunchpauze enzo...
I know.... siësta en zo, maar dat doe ik hier ook regelmatigquote:Op woensdag 2 september 2015 10:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar in het buitenland is dat weer anders...
Maar goed ik ga even wat doen.. Latersquote:Op woensdag 2 september 2015 10:53 schreef FANN het volgende:
[..]
I know.... siësta en zo, maar dat doe ik hier ook regelmatig
Loop jezelf niet voorbij.quote:Op woensdag 2 september 2015 10:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar goed ik ga even wat doen.. Laters
Laters!quote:Op woensdag 2 september 2015 10:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar goed ik ga even wat doen.. Laters
Ik heb hem al helemaal op, een halve literbeker volquote:
en nu ga je naar de radio luisteren?quote:Op woensdag 2 september 2015 13:52 schreef just me het volgende:
Ik heb al gewandeld, over de markt geslenterd, vaatwasser in- en uitgeruimd, gasfornuis schoongemaakt...
ik zit in Hilversum en wacht tot die kleine wakker wordt dan gaan er eerst nog wat tomaten bij haar in en n boterham en dan gaan we nog even kabouters zoekenquote:Op woensdag 2 september 2015 13:54 schreef FANN het volgende:
[..]
en nu ga je naar de radio luisteren?![]()
Of ga je nog iets anders doen?
Ah... je hebt de kabouter vandaag..... ja dan heb je genoeg te doenquote:Op woensdag 2 september 2015 13:55 schreef just me het volgende:
[..]
ik zit in Hilversum en wacht tot die kleine wakker wordt dan gaan er eerst nog wat tomaten bij haar in en n boterham en dan gaan we nog even kabouters zoeken![]()
Geen radio aan want ze moet nog eventjes slapen
beetje klooien en dan uiteindelijk beseffen dat je niets gedaan hebt, zo werkt dat bij mijquote:Op woensdag 2 september 2015 13:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... je hebt de kabouter vandaag..... ja dan heb je genoeg te doen![]()
mischien bewaar ik de vriezer wel tot morgen en ga ik mijn voorraadpotten schoonmaken en
nieuwe stickertjes erop doen enzo... beetje aanklooien
Het gaat helemaal goed komen met Nederland.quote:Gordon op werkbezoek bij premier Mark Rutte
Gaat Gordon lopen klooien bij Rutte?quote:Op woensdag 2 september 2015 15:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het gaat helemaal goed komen met Nederland.
Dat is dacht ik zijn 'werk', en aangezien ie op 'werkbezoek' ging, nee, laat maar, ik wil er niet verder over nadenken.quote:Op woensdag 2 september 2015 15:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaat Gordon lopen klooien bij Rutte?
Connecties.quote:Op woensdag 2 september 2015 10:45 schreef chufi het volgende:
Zo'n paardenstalling is ook niet goedkoop.. Ben benieuwd wat Piet er aan kwijt is.. Ik vermoed dat ie wel een of anddere deal heeft..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |