Heb je die pikzwarte gezien voor 20 ruggen?quote:Op donderdag 3 september 2015 01:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Is maar goed ook, we gaan gewoon door
Ja ... 23K was het toch zelfs of was dat weer een andere?quote:Op donderdag 3 september 2015 01:26 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Heb je die pikzwarte gezien voor 20 ruggen?
Het gaat nogal snel en die was ver uit mijn budget.quote:Op donderdag 3 september 2015 01:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ... 23K was het toch zelfs of was dat weer een andere?
Ja kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 3 september 2015 01:29 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Het gaat nogal snel en die was ver uit mijn budget.
In het begin liepen de prijzen al gauw op.. de 2e ging al weg voor 12K of zoquote:Op donderdag 3 september 2015 01:36 schreef schvvmert het volgende:
[..]
In het begin van zo'n veiling moet je kans grijpen wanneer het goed veulen is.
1e 3000 maar die vond ik niet zo.quote:Op donderdag 3 september 2015 01:38 schreef chufi het volgende:
[..]
In het begin liepen de prijzen al gauw op.. de 2e ging al weg voor 12K of zo
Ja hoor.. Prima in beeld gebracht.. Ik heb je alleen niet gespotquote:Op donderdag 3 september 2015 01:54 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Was het online beetje goed te volgen?
Ik zat in de hoek van de bak, vlakbij de kantine.quote:Op donderdag 3 september 2015 01:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja hoor.. Prima in beeld gebracht.. Ik heb je alleen niet gespot
Aan de kant van de rennersquote:Op donderdag 3 september 2015 01:57 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik zat in de hoek van de bak, vlakbij de kantine.
Voorlopig staat die nog in Twente bij haar moeder.quote:Op donderdag 3 september 2015 02:02 schreef chufi het volgende:
Maakt ook niet uit... Je hebt nu een levende Kleurplaat
3 maand oud, geen idee wat gebruikelijk isquote:Op donderdag 3 september 2015 02:04 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Voorlopig staat die nog in Twente bij haar moeder.
6 maanden meestal.quote:Op donderdag 3 september 2015 02:07 schreef chufi het volgende:
[..]
3 maand oud, geen idee wat gebruikelijk is
Bij katten minimaal 3 mndn.quote:
Een paard wordt wat ouder en is trager in de ontwikkeling.quote:Op donderdag 3 september 2015 02:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bij katten minimaal 3 mndn.
Maar goed een kat is dan ook geen paard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |