SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Soms.quote:Op woensdag 2 september 2015 02:04 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Echt die Boiler room is geniaal.
Ik dacht al, wat doet die oude kaas BoBlow daar lang over.quote:Op woensdag 2 september 2015 02:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
Had niet in de gaten dat ik de lapo had.
Maar wel eindigen met vol...?quote:Op woensdag 2 september 2015 02:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
Had niet in de gaten dat ik de lapo had.
Ga je niet slapen?quote:Op woensdag 2 september 2015 02:08 schreef schvvmert het volgende:
Ik ga nog wel ff wat uurtjes Boiler Room doen.
Nee hoor absoluut niet.quote:
Ach, er is zat muziek om te luisteren. Tegenwoordig gaat dat makkelijker dan vroeger, toen moest je je echt nog moeite doen en op de juiste plekken komen.quote:Op woensdag 2 september 2015 02:12 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ga je niet slapen?
Ik heb een YT playlist waar ik nog weken, maanden, wellicht jaren mee vooruit kan.
En prop er elke keer weer dingen tussen.
Tot in de oneindigheid kan ik er mee doorgaan.
Heel jammer dat ik Soundcloud niet kan streamen met chromecast zonder dat ie direct vanuit mijn browser afspeelt.
Ik heb net een blik knakworstjes op.quote:
Met mosterd?quote:Op woensdag 2 september 2015 02:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb net een blik knakworstjes op.
Nooit problemen gehad met (voor mij) de juiste muziek vinden.quote:Op woensdag 2 september 2015 02:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, er is zat muziek om te luisteren. Tegenwoordig gaat dat makkelijker dan vroeger, toen moest je je echt nog moeite doen en op de juiste plekken komen.
Tomaten ketchup en Amerikaanse fritessaus.quote:
Ik bedoel ook van een homecomputerloos tijdperk.quote:Op woensdag 2 september 2015 02:16 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Nooit problemen gehad met (voor mij) de juiste muziek vinden.
Napster, Audiogalaxy... en dan nog allerlei nieuwsgroepen.
Ohw die tijd!quote:Op woensdag 2 september 2015 02:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik bedoel ook van een homecomputerloos tijdperk.
Vanaf dat 'we' allemaal internet hadden ging er nog een wereld voor je open op muziekgebied en verzamelen. Napster, Audiogalaxy, Bearshare, KaZaa, SoulSeek, ik heb vanalles gebruikt.quote:Op woensdag 2 september 2015 02:18 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ohw die tijd!
Dat is zó vorige eeuw, dat ben ik allang vergeten.
Same.quote:
Yep hier ook.quote:Op woensdag 2 september 2015 02:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vanaf dat 'we' allemaal internet hadden ging er nog een wereld voor je open op muziekgebied en verzamelen. Napster, Audiogalaxy, Bearshare, KaZaa, SoulSeek, ik heb vanalles gebruikt.
Ik was er al vroeg bij.quote:Op woensdag 2 september 2015 02:23 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Yep hier ook.
Wat zou mijn leven anders zijn gelopen als er in mijn jeugd al pc's en in internet zou zijn geweest.![]()
De beste educatie is the web.
Dat bedoel ik, je kan de hele dag door info tot je nemen.quote:Op woensdag 2 september 2015 02:23 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Yep hier ook.
Wat zou mijn leven anders zijn gelopen als er in mijn jeugd al pc's en in internet zou zijn geweest.![]()
De beste educatie is the web.
En je kunt met een paar klikken heel de wereld over.quote:Op woensdag 2 september 2015 02:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, je kan de hele dag door info tot je nemen.
Ik ook maar jong van geest, 2 servers bij studenten met dikke pijplijn.quote:Op woensdag 2 september 2015 02:25 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik ook maar toen was ik toch al oud.
Nou... met sommige dingen leef ik onder een steen.quote:Op woensdag 2 september 2015 02:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik denk ook dat het goed is voor in ieder geval mijn generatie, door veel met de pc bezig te zijn blijf je gewoon ook beter bij de tijd. Letterlijk en figuurlijk.
Jong van geest ben ik nog steeds.quote:Op woensdag 2 september 2015 02:27 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik ook maar jong van geest, 2 servers bij studenten met dikke pijplijn.
Als je kinderen hebt van de generatie van nu dan blijf je sowieso wel bij.quote:Op woensdag 2 september 2015 02:28 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Nou... met sommige dingen leef ik onder een steen.
Jong van geest veranderd ook niet. Je bent uiteindelijk wie je bent.quote:Op woensdag 2 september 2015 02:29 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Jong van geest ben ik nog steeds.![]()
Zie dat ook niet zo snel veranderen.
Ik heb een zoon van deze generatie.quote:Op woensdag 2 september 2015 02:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je kinderen hebt van de generatie van nu dan blijf je sowieso wel bij.
Meer dan vroeger iig...quote:Op woensdag 2 september 2015 02:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je kinderen hebt van de generatie van nu dan blijf je sowieso wel bij.
Ach, ik ben ondertussen wel aan mezelf gewend.quote:Op woensdag 2 september 2015 02:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jong van geest veranderd ook niet. Je bent uiteindelijk wie je bent.
Ach, mijn zoon heeft zijn dingen waar ik via hem wat opsteek en andersom heeft hij dat met mij.quote:Op woensdag 2 september 2015 02:31 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik heb een zoon van deze generatie.
Die was op zijn 10e al slimmer dan zijn moeder.
Mijn dochter heeft betere opleiding maar slimmer dat moet nog blijken.quote:Op woensdag 2 september 2015 02:31 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik heb een zoon van deze generatie.
Die was op zijn 10e al slimmer dan zijn moeder.
Ik denk dat mijn zoon ook wel veel goede dingen van mij heeft geleerd.quote:Op woensdag 2 september 2015 02:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, mijn zoon heeft zijn dingen waar ik via hem wat opsteek en andersom heeft hij dat met mij.
Dito.quote:Op woensdag 2 september 2015 02:34 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn zoon ook wel veel goede dingen van mij heeft geleerd.
Anders zou ik nu niet zo trots op hem zijn.
Ik durf er prima voor uit te komen dat mijn zoon slimmer is dan zijn moeder.quote:Op woensdag 2 september 2015 02:33 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Mijn dochter heeft betere opleiding maar slimmer dat moet nog blijken.
Wijsheid komt in vele soorten en maten.quote:Op woensdag 2 september 2015 02:35 schreef schvvmert het volgende:
1 ding heb ik geleerd, met bijdehand kom je het verst.
Hmmz daar kan ik me niet in vinden.quote:Op woensdag 2 september 2015 02:35 schreef schvvmert het volgende:
1 ding heb ik geleerd, met bijdehand kom je het verst.
Ik mag het hopen dat dat voor mijn dochter ook geldt, want dan is ze wel heel slimquote:Op woensdag 2 september 2015 02:35 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik durf er prima voor uit te komen dat mijn zoon slimmer is dan zijn moeder.
quote:Op woensdag 2 september 2015 02:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wijsheid komt in vele soorten en maten.
Ik zit inquote:
De wijsneus uithangen kom je niet ver mee.quote:Op woensdag 2 september 2015 02:36 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hmmz daar kan ik me niet in vinden.
Althans ik zie bijdehand niet hetzelfde als slim.
Er staan daar echt helemaal te gekke dingen.quote:
Tja..quote:Op woensdag 2 september 2015 02:40 schreef schvvmert het volgende:
[..]
De wijsneus uithangen kom je niet ver mee.
Er zit ook een verschil tussen charmant zijn en een grote bek hebben, en ook met dat eerste kan je uiteindelijk je zin krijgen.quote:Op woensdag 2 september 2015 02:41 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Tja..
Ik ben blijkbaar liever bescheiden dan een bijdehante wijsneus.
Vanavond dan weet ik ineens alles van veulens,quote:Op woensdag 2 september 2015 02:41 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Tja..
Ik ben blijkbaar liever bescheiden dan een bijdehante wijsneus.
Charmant ben ik ook niet.quote:Op woensdag 2 september 2015 02:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er zit ook een verschil tussen charmant zijn en een grote bek hebben, en ook met dat eerste kan je uiteindelijk je zin krijgen.
Soms moet ik wel even grote bek hebben hoor bij mijn muts.quote:Op woensdag 2 september 2015 02:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er zit ook een verschil tussen charmant zijn en een grote bek hebben, en ook met dat eerste kan je uiteindelijk je zin krijgen.
Gisteren nog niet?quote:Op woensdag 2 september 2015 02:44 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Vanavond dan weet ik ineens alles van veulens,
Is dat bieden nog ergens te volgen?quote:Op woensdag 2 september 2015 02:44 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Vanavond dan weet ik ineens alles van veulens,
http://www.veulen-veiling.nl/quote:Op woensdag 2 september 2015 02:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat bieden nog ergens te volgen?
Tot vanavond op de veiling.quote:Op woensdag 2 september 2015 02:52 schreef chufi het volgende:
Ik lig inmiddels in bed wn doe zo het licht uit. Laters
Heb nog wat gevonden in de koelkast.quote:
2 VIP plaatsen op de VIP Tribunequote:
''extra'' stoel in elk pakket?quote:Op woensdag 2 september 2015 09:57 schreef chufi het volgende:
[..]
2 VIP plaatsen op de VIP Tribune
•Parkeerkaart per 2 personen
•Incl. Drankjes en verzorging
•Extra stoel elk pakket: ¤ 90
Wie weet, gratis drank en verzorging
Standaard is het 2 stoelen (180E) maar je kunt er dus iemand(of meer) bij nemen voor 90E per stoel..quote:Op woensdag 2 september 2015 10:01 schreef FANN het volgende:
[..]
''extra'' stoel in elk pakket?
Dan heb je dus 4 stoelen? of wat?
ah.......... dan moet je dus 90 euro bijbetalen voor die extra stoel?quote:Op woensdag 2 september 2015 10:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Standaard is het 2 stoelen (180E) maar je kunt er dus iemand(of meer) bij nemen voor 90E per stoel..
2 + 1 (extra) = 3 Fann.quote:Op woensdag 2 september 2015 10:01 schreef FANN het volgende:
[..]
''extra'' stoel in elk pakket?
Dan heb je dus 4 stoelen? of wat?
Ja zeg, wat dacht je ik...rook net mijn eerste peuk.quote:
Koffie en een peuk jaquote:Op woensdag 2 september 2015 10:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja zeg, wat dacht je ik...rook net mijn eerste peuk.![]()
Dadelijk even snel boodschappen doen, het is nu nog droog, maar eerst even bijkomen en dadelijk mezelf toonbaar maken. Heb niet lang geslapen verdorie, ben weer veel te vroeg wakker.
De eerste peuk is echt genieten.quote:Op woensdag 2 september 2015 10:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Koffie en een peuk ja![]()
en ik doe ook effe rustig aan vandaag
érg is dat heh?quote:Op woensdag 2 september 2015 10:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De eerste peuk is echt genieten.
Opvallend vroeg voor je doen Mo... Maar goed nu kun je idd nog droog boodschappen halenquote:Op woensdag 2 september 2015 10:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja zeg, wat dacht je ik...rook net mijn eerste peuk.![]()
Dadelijk even snel boodschappen doen, het is nu nog droog, maar eerst even bijkomen en dadelijk mezelf toonbaar maken. Heb niet lang geslapen verdorie, ben weer veel te vroeg wakker.
Bijna niet meer drinken is me gelukt, maar stoppen met roken gaat me nooit lukken, wil ik eigenlijk ook helemaal niet.quote:Op woensdag 2 september 2015 10:17 schreef FANN het volgende:
[..]
érg is dat heh?ik zal wel nooit stoppen ben ik bang
Veel te vroeg man....quote:Op woensdag 2 september 2015 10:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Opvallend vroeg voor je doen Mo... Maar goed nu kun je idd nog droog boodschappen halen
als je héél vroeg bent is wél prettigquote:Op woensdag 2 september 2015 10:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Opvallend vroeg voor je doen Mo... Maar goed nu kun je idd nog droog boodschappen halen
Mijn vriezers ook (heb er 2). Maar ze liggen nog vol dus ik zal ze eerst 'leeg' moeten eten.quote:Op woensdag 2 september 2015 10:23 schreef FANN het volgende:
[..]
als je héél vroeg bent is wél prettigmaar vandaag heb ik geen boodschappen meer nodig...
ik ga straks een beetje in huis klooien, bed verschonen enzo... en misschien héél misschien
als ik de puf heb die vriezer een keer ontdooien, dat is wel weer hard nodig
Dat ontdooien hoeft bij mij niet meerquote:Op woensdag 2 september 2015 10:23 schreef FANN het volgende:
[..]
als je héél vroeg bent is wél prettigmaar vandaag heb ik geen boodschappen meer nodig...
ik ga straks een beetje in huis klooien, bed verschonen enzo... en misschien héél misschien
als ik de puf heb die vriezer een keer ontdooien, dat is wel weer hard nodig
Ik heb van die koelelementen, dan stop ik alles in een plastic tas, zooitje koelelementen erbijquote:Op woensdag 2 september 2015 10:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn vriezers ook (heb er 2). Maar ze liggen nog vol dus ik zal ze eerst 'leeg' moeten eten.
Mijn zooi ligt nogal vol.quote:Op woensdag 2 september 2015 10:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb van die koelelementen, dan stop ik alles in een plastic tas, zooitje koelelementen erbij
+ flesjes bevroren water, en an in de koelkast, blijft wel even goed hoor![]()
Dus als je geen koelelementen hebt, maar nog wel lege flesjes, stop je vandaag die flesjes met water in je vriezer, kan je die morgen gebruiken als koelelementen, of je schaft een paar van die koelelementen aan vandaag, kosten ook geen drol.... ligt er wel aan war je ze koop...
er was een keer een aanbieding bij de Dirk toen heb ik er een zooi gekocht, waren 3 voor 99 eurocent
geloof ik
Heb je al gedaan? Of heb je geen vriezer?quote:Op woensdag 2 september 2015 10:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat ontdooien hoeft bij mij niet meer
ow......... nah. zoveel mogelijk alles in die ene vriezer proppen dan en de rest in de koelkastquote:
Ik heb toch een AMerikaan, met No Frostquote:Op woensdag 2 september 2015 10:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb je al gedaan? Of heb je geen vriezer?
Ja, ik zal eerst eentje leeg moeten eten.quote:Op woensdag 2 september 2015 10:29 schreef FANN het volgende:
[..]
ow......... nah. zoveel mogelijk alles in die ene vriezer proppen dan en de rest in de koelkast
en anders eerst maar leegvreten dan
OH JA! was ik alweer vergetenquote:Op woensdag 2 september 2015 10:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb toch een AMerikaan, met No Frost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |