SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij heb ik meer kleur dan die 2 Spaanse dames samenquote:Op dinsdag 1 september 2015 20:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk bedoelde ik ''tintje''
Maar niet van nature toch?quote:Op dinsdag 1 september 2015 20:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik meer kleur dan die 2 Spaanse dames samen
Ik werd vroeger ook al redelijk makkelijk bruin... De laatste jaren ga ik er niet meer voor zitten.. Maar goed verder niet belangrijk..quote:Op dinsdag 1 september 2015 20:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar niet van nature toch?Dan heb je goed in de zon gelopen, maar dat is dan weer weg in de winter ...
Ik heb Apocalypse Now (1979) - IMDb Ook even overgeslagen. Dat was de eerste keer dat ik klachten kreeg van geluids overlast van de buuf (en de laatste)quote:Op dinsdag 1 september 2015 21:06 schreef chufi het volgende:
Ben benieuwd of ik 3 dagen "The Godfather" ga trekken.
Ramptoerist.quote:Op dinsdag 1 september 2015 20:49 schreef chufi het volgende:
Zo Radio49 is na 24 uur weer in de lucht... Ze werden helemaal gek daar...
Ben niet gekker geworden dan ik al was.quote:Op dinsdag 1 september 2015 20:49 schreef chufi het volgende:
Zo Radio49 is na 24 uur weer in de lucht... Ze werden helemaal gek daar...
Die was zondagavond toch.?quote:Op dinsdag 1 september 2015 21:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb Apocalypse Now (1979) - IMDb Ook even overgeslagen. Dat was de eerste keer dat ik klachten kreeg van geluids overlast van de buuf (en de laatste)
Ja de keuze filmquote:
Hij stond zelfs 1 keer boven aan in de dag top 100quote:Op dinsdag 1 september 2015 21:20 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Die naderde top 500 te dicht en zwarte Piet gezeik begon al vroeg dit jaar.
heb ik hem voor de kat z'n kut een abo kado gedaanquote:Op dinsdag 1 september 2015 21:20 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Die naderde top 500 te dicht en zwarte Piet gezeik begon al vroeg dit jaar.
Heb jij al iemand geblokkeerdquote:Op dinsdag 1 september 2015 21:23 schreef sacha het volgende:
[..]
heb ik hem voor de kat z'n kut een abo kado gedaan
Daar doet Piet toch niets mee, die laat gewoon alles op standaard staan.quote:Op dinsdag 1 september 2015 21:23 schreef sacha het volgende:
[..]
heb ik hem voor de kat z'n kut een abo kado gedaan
nee, moet dat?quote:
Ik wel, heerlijkquote:Op dinsdag 1 september 2015 21:28 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, moet dat?
ik zie op mijn debiel sowieso niet dat ik een abo heb (Danny!) dus ik laat alles voor wat het is!
ah, gelukkig, nog eentje!quote:Op dinsdag 1 september 2015 21:27 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Daar doet Piet toch niets mee, die laat gewoon alles op standaard staan.
Sommige mensen weten de knopjes niet te vinden bedoel jequote:Op dinsdag 1 september 2015 21:27 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Daar doet Piet toch niets mee, die laat gewoon alles op standaard staan.
ik heb geen knopjes nodig, ik reil en zeilquote:Op dinsdag 1 september 2015 21:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Sommige mensen weten de knopjes niet te vinden bedoel je
Ik rel en uhh...quote:Op dinsdag 1 september 2015 21:36 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb geen knopjes nodig, ik reil en zeil
Ik plaats mijn outfit morgen weerquote:
Ik had er nooit zo'n last vanquote:Op dinsdag 1 september 2015 21:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar zijn die advertenties wel mooi weg, Die waren echt groot daar..
Lol dat ga ik doenquote:
waar?quote:Op dinsdag 1 september 2015 21:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar zijn die advertenties wel mooi weg, Die waren echt groot daar..
Ik vind die banners wel leuk staan, beetje kleur.quote:Op dinsdag 1 september 2015 21:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Sommige mensen weten de knopjes niet te vinden bedoel je
quote:
En mag Fann zeikenquote:
Ik keek dezequote:Op dinsdag 1 september 2015 21:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
Er is weer heerlijke drama TV op RTL4..............
Het land waar de vlaai vandaan komen.quote:
Ik moet niks.quote:Op dinsdag 1 september 2015 21:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet je je zwarte ondergoed strijken?
Ik zou dat ding niet strijkenquote:
Lol zo word ik wel eens genoemd.quote:
Ik weet hetquote:Op dinsdag 1 september 2015 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Strijkplank, ik begrijp dat wel...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Jij weet hetquote:
die borsten komen er helemaal niet uitquote:Op dinsdag 1 september 2015 22:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Die lekkere foto met je borsten uit je overal?![]()
Ik kan niet wachten
Nah.... die foto staat nog op mijn netvliesquote:Op dinsdag 1 september 2015 22:10 schreef sacha het volgende:
[..]
die borsten komen er helemaal niet uit
Morgen de borsten challengequote:Op dinsdag 1 september 2015 22:10 schreef sacha het volgende:
[..]
die borsten komen er helemaal niet uit
Nahquote:Op dinsdag 1 september 2015 22:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah.... die foto staat nog op mijn netvlies![]()
mag je best nog een keer plaatsen![]()
die van je ava toch?
Nee ik erger me graag aan je.quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:14 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ik ben
niet
degene
die op
negeer
staat?
Valt reuze meer dan Muts
Nou doe maar, ik vond het een leuk bloesjequote:Op dinsdag 1 september 2015 22:18 schreef Soury het volgende:
Met andere woorden ik verlies mijn vijanden niet graag uit het oog, is al weer gebleken.
Met je bloesje. Maar morgen een update
Die is bang voor de duivelquote:Op dinsdag 1 september 2015 22:26 schreef schvvmert het volgende:
Ik ga Rijdende Rechter kijken, een oude kerel met stok.
Ik denk dat je een beetje aan het verouderen bentquote:
Ja wie niet.... Maar ik laat me morgen graag verrassenquote:Op dinsdag 1 september 2015 22:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat je een beetje aan het verouderen bent
Ik doe niet mee want ik heb geen tietenquote:Op dinsdag 1 september 2015 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja wie niet.... Maar ik laat me morgen graag verrassen
dittoquote:Op dinsdag 1 september 2015 22:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik doe niet mee want ik heb geen tieten
hij heeft nog geenquote:Op dinsdag 1 september 2015 22:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Slaap lekker... Is TH ook al pleite?
Bus weg en ouwe met stok moet rotzooi uit weiland halen.quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat is de uitslag, ik was alweer weggezapt
OKquote:Op dinsdag 1 september 2015 23:00 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Bus weg en ouwe met stok moet rotzooi uit weiland halen.
ik heb dezequote:Op dinsdag 1 september 2015 23:15 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
hier lust ik wel een emmer van
ik ben er nog Rquote:
die vind ik dus te zoetquote:Op dinsdag 1 september 2015 23:18 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb deze![]()
[ afbeelding ]\
maar ik had liever een wijntje gehad![]()
en ik heb weer kaas cornuco's
hahaquote:Op dinsdag 1 september 2015 23:26 schreef FANN het volgende:haha
[..]
ik ben muzziekkies aan het luisteren
Nee hoor ik ben al 53 die doen dat nietquote:Op dinsdag 1 september 2015 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar ga je wel van ahttp://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/16.gifan de drank
Al........dat is toch geen reden om te al te gaan doen alsof je bejaard bent.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:44 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Nee hoor ik ben al 53 die doen dat niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Al........dat is toch geen reden om te al te gaan doen alsof je bejaard bent.Ik sportSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fiets allesandere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Een gezonde geest in een gezond lichaam.quote:
Welke?quote:
Hoi hoi.quote:Op woensdag 2 september 2015 00:10 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Welke?
Is mijn enige lievelingsschrijver.![]()
Hoi FANN, kwam ff zwaaien.
Dan zwaai ik meteen maar naar de rest nu ik toch kom binnenvallen.
Ik weet nog Erik Zabel etc.quote:Op woensdag 2 september 2015 00:08 schreef chufi het volgende:
Morgen weer de Vuelta kijken, over 50 km berg op in Andorra.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern
Hoiquote:Op woensdag 2 september 2015 00:10 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Welke?
Dan zwaai ik meteen maar naar de rest nu ik toch kom binnenvallen.
Doet ze rare dingen?quote:Op woensdag 2 september 2015 00:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
Fann zit volgens mij aan de drank.....
quote:Op woensdag 2 september 2015 00:10 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]Ik begon ooit met Verhalen van alledaagse waanzin (1980)toen had ik reach for the sun (paar jaar geleden)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke?
Dan zwaai ik meteen maar naar de rest nu ik toch kom binnenvallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu duskind onder kannibalen (autobiografische verhaaltjes en the flash of lightning behind the mountain(posthuum verschenen)andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern
Dat kan ik van hieruit niet zien maar ze heeft een pic van een blikkie Radler gepost. En dan trek ik mijn conclusie.quote:
Nee, ik ben hastikke braafquote:
quote:Op woensdag 2 september 2015 00:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat kan ik van hieruit niet zien maar ze heeft een pic van een blikkie Radler gepost. En dan trek ik mijn conclusie.
Ik heb ze vroegahquote:Op woensdag 2 september 2015 00:15 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik begon ooit met Verhalen van alledaagse waanzin (1980)toen had ik reach for the sun (paar jaar geleden)nu dus [u]kind onder kannibalen[/u] en the flash of lightning behind the mountain
Ja zekers... Ik vroeg me pas achteraf af waarom ze wel gewoon een telefoon hebben...quote:Op woensdag 2 september 2015 00:14 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hi Sjoef.
Is de rust bij jou wedergekeerd?
Het lijkt me wel watquote:Op woensdag 2 september 2015 00:15 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik begon ooit met Verhalen van alledaagse waanzin (1980)toen had ik reach for the sun (paar jaar geleden)
nu dus [u]kind onder kannibalen[/u] en the flash of lightning behind the mountain
Beetje bladerenquote:Op woensdag 2 september 2015 00:19 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik heb ze vroegahallemaal gelezen.
Is ondertussen zo lang geleden dat ik ze weer eens opnieuw zou moeten lezen.
Heb zijn boeken destijds wel verslonden.
Het lukt me nu al jaren niet meer om een boek te lezen.![]()
Kan er de (innerlijke) rust niet voor vinden.
Een beetje jan wolkers achtigquote:Op woensdag 2 september 2015 00:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Het lijkt me wel wat![]()
http://www.bol.com/nl/c/boeken/charles-bukowski/12755/index.html
Ik ben nog helemaal nuchter. Ga me zo wat broodjes met knakworst eten en daarna ga ik me wel een jonko bouwen.quote:Op woensdag 2 september 2015 00:17 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
2 % daar ga ik zelf niet van stuiteren
Radler?quote:Op woensdag 2 september 2015 00:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat kan ik van hieruit niet zien maar ze heeft een pic van een blikkie Radler gepost. En dan trek ik mijn conclusie.
Ik ga d'r eens eentje proberen...quote:Op woensdag 2 september 2015 00:20 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Een beetje jan wolkers achtig
Dat fok! lijdt idd een beetje af maar het boek(en) loopt niet wegquote:Op woensdag 2 september 2015 00:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoe kan je nou lezen en fokken tegelijkertijd? Kan toch helemaal niet?
Ik heb er vroeger idd ook een aantal gelezen, maar welke dat ben ik vergeten...quote:Op woensdag 2 september 2015 00:19 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik heb ze vroegahallemaal gelezen.
Is ondertussen zo lang geleden dat ik ze weer eens opnieuw zou moeten lezen.
Heb zijn boeken destijds wel verslonden.
Het lukt me nu al jaren niet meer om een boek te lezen.![]()
Kan er de (innerlijke) rust niet voor vinden.
deze was 2% de 0% was uitverkochtquote:Op woensdag 2 september 2015 00:20 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Radler?
Is dat niet dat alcoholvrije spul?
* ALTER-EGO is een NOOB wat drank betreft.
Die zijn er zowel in 0,0% als 2.0%.quote:Op woensdag 2 september 2015 00:20 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Radler?
dat komt ik heb geen slaapquote:Op woensdag 2 september 2015 00:21 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dat vroege slapen is er wel beetje af geloof ik.
Ow net zo braaf als ik dus.quote:Op woensdag 2 september 2015 00:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, ik ben hastikke braafen ben gewoon muziekkies aan het luisteren en een beetje rond zappen
![]()
Ik kan zelf geen joint draaien, nooit gedaanquote:Op woensdag 2 september 2015 00:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben nog helemaal nuchter. Ga me zo wat broodjes met knakworst eten en daarna ga ik me wel een jonko bouwen.
Dat is kut, nep bier .quote:Op woensdag 2 september 2015 00:20 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Radler?
Ja die heb ik wel allemaal gelezenquote:Op woensdag 2 september 2015 00:20 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Een beetje jan wolkers achtig
Hoe doen ze dat dan?quote:Op woensdag 2 september 2015 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zekers... Ik vroeg me pas achteraf af waarom ze wel gewoon een telefoon hebben...
Sterker nog, 0,0% is geen bier.quote:
Ik heb dan ook een week gezocht naar het stukje waar hij zijn acné beschrijft maar gisteren heb ik het gevonden het is n.l. kind onder kannibalen (ham on rye) hoofdstuk 28quote:Op woensdag 2 september 2015 00:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb er vroeger idd ook een aantal gelezen, maar welke dat ben ik vergeten...
Nah........................................quote:Op woensdag 2 september 2015 00:22 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik kwam deze keer speciaal voor jou binnenwippen.
En kan jullie nu alweer niet bijhouden.
Hoezo somsquote:Op woensdag 2 september 2015 00:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah........................................![]()
Gewoon vaker komenis ''soms''
best gezellig
Ik rook niet meer sinds prins claus is overledenquote:Op woensdag 2 september 2015 00:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kan zelf geen joint draaien, nooit gedaanmaar ik zou best een trekkie willen
Nee geen probleem want woensdag ochtends heb ik vrij.quote:Op woensdag 2 september 2015 00:24 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Zie je het als een probleem? Uiteindelijk val ik altijd wel keer in slaap.
Postkantoor !quote:Op woensdag 2 september 2015 00:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga d'r eens eentje proberen...
Welke zou je aan raden?
hoe meer je leest hoe meer je gelezen hebtquote:Op woensdag 2 september 2015 00:24 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Doelloos bladeren?
Ik lees op internet wel een hoop.
Alweer een crash?quote:Op woensdag 2 september 2015 00:25 schreef chufi het volgende:
Mijn fiets staat sinds vandaag op FB ....
Oké, ga ik eens doen... ik zou meer moeten lezenquote:Op woensdag 2 september 2015 00:26 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Postkantoor !
Dat is ook zijn eerste boek.
Ok, dan kan het wel een tijdje.quote:Op woensdag 2 september 2015 00:25 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Nee geen probleem want woensdag ochtends heb ik vrij.
Waar rijdt u naartoe?quote:Op woensdag 2 september 2015 00:27 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ok, dan kan het wel een tijdje.
toonder is ook leukquote:Op woensdag 2 september 2015 00:28 schreef FANN het volgende:
Toevallig! Ik ben woensdag ook altijd vrij![]()
![]()
men valt er van om & vervelend doenquote:
Jullie gaan zo snehel.quote:Op woensdag 2 september 2015 00:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah........................................![]()
Gewoon vaker komenis ''soms''
best gezellig
Dan moet je op een ander tijdstip komen, maar dan zul je wel weer zeggen dat er dan niemand isquote:
en dat noemen ze slow-chatquote:
Daarom, dan kan je net zo goed limo drinken.quote:
Treehut is in real life a bad assquote:Op woensdag 2 september 2015 00:31 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Treehut op gang is niet te stoppen.
the Gothfatherquote:Op woensdag 2 september 2015 00:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Treehut is in real life a bad ass![]()
dat denk ik soms écht
Echt waar?quote:Op woensdag 2 september 2015 00:26 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
hoe meer je leest hoe meer je gelezen hebt
Zullen en doen zijn 2 verschillende dingen.quote:Op woensdag 2 september 2015 00:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké, ga ik eens doen... ik zou meer moeten lezen
Ik zit aan de Mountain Dew.quote:
Dat niet alleen...quote:Op woensdag 2 september 2015 00:30 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
men valt er van om & vervelend doen
Nah. ja, ik vind dit gewoon lekker, en limonade eigenlijk niet, of sommige dan weer welquote:Op woensdag 2 september 2015 00:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarom, dan kan je net zo goed limo drinken.
Ik ben s avonds en snachts het meest actief.quote:Op woensdag 2 september 2015 00:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan moet je op een ander tijdstip komen, maar dan zul je wel weer zeggen dat er dan niemand is
Oh oh..quote:Op woensdag 2 september 2015 00:31 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Treehut op gang is niet te stoppen.
Weinig slows aan met die oude kaasjes hier.quote:
ik ga slapenquote:Op woensdag 2 september 2015 00:36 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik ben s avonds en snachts het meest actief.
Elke keer als ik hier kom is het een gekkenhuis.
[..]
Oh oh..
[..]
Weinig slows aan met die oude kaasjes hier.
's nachts is Fok! ook gewoon geopend hoor.quote:Op woensdag 2 september 2015 00:36 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik ben s avonds en snachts het meest actief.
Elke keer als ik hier kom is het een gekkenhuis.
[..]
Oh oh..
[..]
Weinig slows aan met die oude kaasjes hier.
R U kidding me?quote:Op woensdag 2 september 2015 00:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
's nachts is Fok! ook gewoon geopend hoor.
daar is Fok juist voorquote:Op woensdag 2 september 2015 00:40 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik post vaak nog om 3 uur s nachts.
Geen mens bedoel ikquote:Op woensdag 2 september 2015 00:40 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Nu nog steeds niet hoor.
Of ben jij de hond?
Dat gaat spontaan, de toppers heb ik geld niet voor maar als ik er 1 zie lopen die me bevalt kan ik wel met veulen thuiskomen, die hoeft niet ver dan want is al op het terrein.quote:
Ik denk dat er maar weinig te doen is op andere forums op die tijdquote:Op woensdag 2 september 2015 00:41 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hmmzz ja.
Ben er niet blij mee.
Ik heb de oude vinyl versie ergens hier staan, weg te stoffen.quote:
Je wordt er toch ook niet verdrietig van......als je wakker bent moet je toch iets doen......quote:Op woensdag 2 september 2015 00:41 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hmmzz ja.
Ben er niet blij mee.
kan je nagaan... en heb ik alleen een Radler voor nodigquote:Op woensdag 2 september 2015 00:43 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik heb de oude vinyl versie ergens hier staan, weg te stoffen.
Bij de radio zijn jullie meestal de hele nacht toch?quote:Op woensdag 2 september 2015 00:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je wordt er toch ook niet verdrietig van......als je wakker bent moet je toch iets doen......
Niet elke nacht de hele nacht, maar wel redelijk vaak.quote:Op woensdag 2 september 2015 00:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Bij de radio zijn jullie meestal de hele nacht toch?
Bedoel je op fok?quote:Op woensdag 2 september 2015 00:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk dat er maar weinig te doen is op andere forums op die tijd
Piet weet van niets.quote:Op woensdag 2 september 2015 00:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Bij de radio zijn jullie meestal de hele nacht toch?
Zo kun je het ook bekijken.quote:Op woensdag 2 september 2015 00:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je wordt er toch ook niet verdrietig van......als je wakker bent moet je toch iets doen......
ik ken geen andere forums eigenlijk, als hier niks te doen is, ga ik iets anders doenquote:Op woensdag 2 september 2015 00:45 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Bedoel je op fok?
Er zijn zat (buitenlandse) "fora" waar leven is s nachts.
Jij houdt Fok! in je eentje al draaiende.quote:Op woensdag 2 september 2015 00:47 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ken geen andere forums eigenlijk, als hier niks te doen is, ga ik iets anders doen
Deze was eerder.quote:Op woensdag 2 september 2015 00:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee die niet![]()
raak je zelf nou niet eens in de war?
quote:Op woensdag 2 september 2015 00:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij houdt Fok! in je eentje al draaiende.
Ik surf de hele wereld over.quote:Op woensdag 2 september 2015 00:47 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ken geen andere forums eigenlijk, als hier niks te doen is, ga ik iets anders doen
ah............ neu... dat doe ik dan ook weer niet eigenlijk...quote:Op woensdag 2 september 2015 00:49 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik surf de hele wereld over.![]()
Al kom ik daar momenteel niet aan toe omdat ik (weer) op FOK! post.
Wilde je beweren dat die ander onrustig is? Die ervaring heb ik er niet mee.quote:Op woensdag 2 september 2015 00:49 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... en is dit een rustiger persoonlijkheid van je?
beetje een adhdér ofzo .... toch????quote:Op woensdag 2 september 2015 00:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wilde je beweren dat die ander onrustig is? Die ervaring heb ik er niet mee.
Dat is dan wel weer makkelijkquote:Op woensdag 2 september 2015 00:42 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dat gaat spontaan, de toppers heb ik geld niet voor maar als ik er 1 zie lopen die me bevalt kan ik wel met veulen thuiskomen, die hoeft niet ver dan want is al op het terrein.
quote:Op woensdag 2 september 2015 00:51 schreef kraakschandaal het volgende:
Heb me rot gezocht naar dit topic.
Op Fok! valt dat reuze mee.quote:Op woensdag 2 september 2015 00:52 schreef FANN het volgende:
[..]
beetje een adhdér ofzo .... toch????
Ik dus momenteel ook niet.quote:Op woensdag 2 september 2015 00:50 schreef FANN het volgende:
[..]
ah............ neu... dat doe ik dan ook weer niet eigenlijk...
Je hebt gevonden.quote:Op woensdag 2 september 2015 00:51 schreef kraakschandaal het volgende:
ik ook niet... ik doe maar wat...quote:Op woensdag 2 september 2015 00:52 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik dus momenteel ook niet.
Mijn hoofd en ik kunnen elkaar niet bijhouden af en toe.
Kan niet zoveel tegelijk.
Kwam je binnenvallen?quote:Op woensdag 2 september 2015 00:51 schreef kraakschandaal het volgende:
Truste.quote:
Wel een strak plan... Voor ik weer op de bank in slaap valquote:
Welterusten FANN, lekker slapen.quote:
Ja dat is een flinke achteruitgang in deze maatschappij,.quote:Op woensdag 2 september 2015 01:00 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Dat kraakverbod gooide roet in het eten en binnenvallen wordt steeds lastiger..
Ga jij nu ook al slapen Sjoef?quote:Op woensdag 2 september 2015 01:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel een strak plan... Voor ik weer op de bank in slaap val
Het is nog in overwegingquote:Op woensdag 2 september 2015 01:03 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ga jij nu ook al slapen Sjoef?
Probeer ik te voorkomenquote:Op woensdag 2 september 2015 01:05 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Haha dat ken ik.
Dat kan uren duren.
Met de Boiler room.quote:Op woensdag 2 september 2015 01:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik denk er nooit over na en neem me nooit iets voor, maak me ook nooit druk en zie wel wanneer ik in slaap val.
Dat in slaap vallen is een beetje mijn probleem.quote:Op woensdag 2 september 2015 01:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik denk er nooit over na en neem me nooit iets voor, maak me ook nooit druk en zie wel wanneer ik in slaap val.
Ik weet, heb zelf ook makkelijk praten omdat ik zelf niet per se vroeg op hoef te staan.quote:Op woensdag 2 september 2015 01:16 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat in slaap vallen is een beetje mijn probleem.
En het s morgens opstaan zal ik het maar niet over hebben.![]()
Weer 55 minuten onder de pannen qua muziek.quote:
Best een lekker knus hoekje daar in die boiler.quote:
Op Fok! hebben we GeralTquote:Op woensdag 2 september 2015 01:23 schreef ALTER-EGO het volgende:
Deze Boiler set kan ik van harte aanbevelen.
Is een oude ikoon uit de Jungle scene.
Kan ook zijn dat ik in de war ben met een andere Gerald.Geralt, Gerwhatever.quote:Op woensdag 2 september 2015 01:28 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Vosss die ken ik wel, toffe peer.
Haha soms is de grote wereld ineens heel klein.quote:Op woensdag 2 september 2015 01:29 schreef schvvmert het volgende:
Conflict was ook lachen, die woonde bij mijn schoonmoeder om de hoek.
Kwam 'm vaak tegen na de nachtdienst, beetje posten nog dan.quote:Op woensdag 2 september 2015 01:31 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Haha soms is de grote wereld ineens heel klein.
Post hij nu niet meer dan?quote:Op woensdag 2 september 2015 01:34 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Kwam 'm vaak tegen na de nachtdienst, beetje posten nog dan.
Hiero, ik was even een jonko aan het bouwen.quote:
Dat moet je ook van tevoren doen MoBlow.quote:Op woensdag 2 september 2015 01:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hiero, ik was even een jonko aan het bouwen.
Die YT link is killing.quote:Op woensdag 2 september 2015 01:37 schreef ALTER-EGO het volgende:
Zit ik hier nu in mijn eentje te posten?![]()
Ik heb hem in een venster klaar staan, zal zo even luisteren.quote:Op woensdag 2 september 2015 01:41 schreef ALTER-EGO het volgende:
Hebben jullie niet op de YT link van lij geklikt?
Kan er maar 1 tegelijk.quote:Op woensdag 2 september 2015 01:39 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Welke?
Die jij postte of die ik postte?
Is prima muziek voor dit tijdstip.quote:Op woensdag 2 september 2015 01:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb hem in een venster klaar staan, zal zo even luisteren.
Ik heb Afrobuddha op pauze, ik check die Guy Called Gerald nu....quote:
Je hebt gelijk, lekker afluisteren.quote:Op woensdag 2 september 2015 01:44 schreef schvvmert het volgende:
Nog 15 minuten te gaan en dan start ik de volgende in, deze is te goed om te stoppen.
Ik ga er vanuit van niet, maar zeker weten doe ik dat niet.......quote:Op woensdag 2 september 2015 01:45 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou?
Heb je trouwens het woord "the" bewust tussen de TT gezet?
Nee ik was het vergeten weg te halen bij de aanpassing... Ik heb gelijk gevraagd om het aan te passen, maar modjes werken hier niet of nauwelijksquote:Op woensdag 2 september 2015 01:45 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou?
Heb je trouwens het woord "the" bewust tussen de TT gezet?
Die is zeker weten ook tof.quote:Op woensdag 2 september 2015 01:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb Afrobuddha op pauze, ik check die Guy Called Gerald nu....
Ben benieuwd wat je er van vindt.quote:Op woensdag 2 september 2015 01:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb Afrobuddha op pauze, ik check die Guy Called Gerald nu....
quote:Op woensdag 2 september 2015 01:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ik was het vergeten weg te halen bij de aanpassing... Ik heb gelijk gevraagd om het aan te passen, maar modjes werken hier niet of nauwelijks
Ik ben niet zo van teveel boem boem boem, ik wil ook lekkere geluidjes kunnen horen.....quote:Op woensdag 2 september 2015 01:49 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je er van vindt.
Ik luister nu Deep Dubstep.
Vind ik altijd lekkere muziek als afsluiter van de dag na een hele dag BOEMBOEMBOEM.
Gerald komt zo, die ken ik wel.quote:Op woensdag 2 september 2015 01:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van teveel boem boem boem, ik wil ook lekkere geluidjes kunnen horen.....
Ik leef op BOEMBOEM.quote:Op woensdag 2 september 2015 01:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van teveel boem boem boem, ik wil ook lekkere geluidjes kunnen horen.....
Gerald is geen BOEMBOEM muziek.quote:Op woensdag 2 september 2015 01:55 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Gerald komt zo, die ken ik wel.
Er staan wel 2 domme geiten links in de clip.quote:Op woensdag 2 september 2015 01:56 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Gerald is geen BOEMBOEM muziek.
Nee, snelle computer Dub.quote:Op woensdag 2 september 2015 01:56 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Gerald is geen BOEMBOEM muziek.
Jawel.quote:
Wat nu weer?quote:Op woensdag 2 september 2015 01:59 schreef schvvmert het volgende:
Mad Professor probeerde mijn muts te versieren.
Ze gaat Gerald bewaaieren.quote:Op woensdag 2 september 2015 02:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
Jeetje zeg, wat een geiten, nu is er een derde bijgekomen met een waaiertje, alsof ze in de overgang is.....en ze letten heel goed op of ze wel in beeld zijn.
Echt die Boiler room is geniaal.quote:Op woensdag 2 september 2015 02:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
Jeetje zeg, wat een geiten, nu is er een derde bijgekomen met een waaiertje, alsof ze in de overgang is.....en ze letten heel goed op of ze wel in beeld zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |