Kan ook zijn dat ik in de war ben met een andere Gerald.Geralt, Gerwhatever.quote:Op woensdag 2 september 2015 01:28 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Vosss die ken ik wel, toffe peer.
Haha soms is de grote wereld ineens heel klein.quote:Op woensdag 2 september 2015 01:29 schreef schvvmert het volgende:
Conflict was ook lachen, die woonde bij mijn schoonmoeder om de hoek.
Kwam 'm vaak tegen na de nachtdienst, beetje posten nog dan.quote:Op woensdag 2 september 2015 01:31 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Haha soms is de grote wereld ineens heel klein.
Post hij nu niet meer dan?quote:Op woensdag 2 september 2015 01:34 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Kwam 'm vaak tegen na de nachtdienst, beetje posten nog dan.
Hiero, ik was even een jonko aan het bouwen.quote:
Dat moet je ook van tevoren doen MoBlow.quote:Op woensdag 2 september 2015 01:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hiero, ik was even een jonko aan het bouwen.
Die YT link is killing.quote:Op woensdag 2 september 2015 01:37 schreef ALTER-EGO het volgende:
Zit ik hier nu in mijn eentje te posten?![]()
Ik heb hem in een venster klaar staan, zal zo even luisteren.quote:Op woensdag 2 september 2015 01:41 schreef ALTER-EGO het volgende:
Hebben jullie niet op de YT link van lij geklikt?
Kan er maar 1 tegelijk.quote:Op woensdag 2 september 2015 01:39 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Welke?
Die jij postte of die ik postte?
Is prima muziek voor dit tijdstip.quote:Op woensdag 2 september 2015 01:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb hem in een venster klaar staan, zal zo even luisteren.
Ik heb Afrobuddha op pauze, ik check die Guy Called Gerald nu....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |