Je hebt gelijk, lekker afluisteren.quote:Op woensdag 2 september 2015 01:44 schreef schvvmert het volgende:
Nog 15 minuten te gaan en dan start ik de volgende in, deze is te goed om te stoppen.
Ik ga er vanuit van niet, maar zeker weten doe ik dat niet.......quote:Op woensdag 2 september 2015 01:45 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou?
Heb je trouwens het woord "the" bewust tussen de TT gezet?
Nee ik was het vergeten weg te halen bij de aanpassing... Ik heb gelijk gevraagd om het aan te passen, maar modjes werken hier niet of nauwelijksquote:Op woensdag 2 september 2015 01:45 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou?
Heb je trouwens het woord "the" bewust tussen de TT gezet?
Die is zeker weten ook tof.quote:Op woensdag 2 september 2015 01:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb Afrobuddha op pauze, ik check die Guy Called Gerald nu....
Ben benieuwd wat je er van vindt.quote:Op woensdag 2 september 2015 01:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb Afrobuddha op pauze, ik check die Guy Called Gerald nu....
quote:Op woensdag 2 september 2015 01:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ik was het vergeten weg te halen bij de aanpassing... Ik heb gelijk gevraagd om het aan te passen, maar modjes werken hier niet of nauwelijks
Ik ben niet zo van teveel boem boem boem, ik wil ook lekkere geluidjes kunnen horen.....quote:Op woensdag 2 september 2015 01:49 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je er van vindt.
Ik luister nu Deep Dubstep.
Vind ik altijd lekkere muziek als afsluiter van de dag na een hele dag BOEMBOEMBOEM.
Gerald komt zo, die ken ik wel.quote:Op woensdag 2 september 2015 01:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van teveel boem boem boem, ik wil ook lekkere geluidjes kunnen horen.....
Ik leef op BOEMBOEM.quote:Op woensdag 2 september 2015 01:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van teveel boem boem boem, ik wil ook lekkere geluidjes kunnen horen.....
Gerald is geen BOEMBOEM muziek.quote:Op woensdag 2 september 2015 01:55 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Gerald komt zo, die ken ik wel.
Er staan wel 2 domme geiten links in de clip.quote:Op woensdag 2 september 2015 01:56 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Gerald is geen BOEMBOEM muziek.
Nee, snelle computer Dub.quote:Op woensdag 2 september 2015 01:56 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Gerald is geen BOEMBOEM muziek.
Jawel.quote:
Wat nu weer?quote:Op woensdag 2 september 2015 01:59 schreef schvvmert het volgende:
Mad Professor probeerde mijn muts te versieren.
Ze gaat Gerald bewaaieren.quote:Op woensdag 2 september 2015 02:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
Jeetje zeg, wat een geiten, nu is er een derde bijgekomen met een waaiertje, alsof ze in de overgang is.....en ze letten heel goed op of ze wel in beeld zijn.
Echt die Boiler room is geniaal.quote:Op woensdag 2 september 2015 02:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
Jeetje zeg, wat een geiten, nu is er een derde bijgekomen met een waaiertje, alsof ze in de overgang is.....en ze letten heel goed op of ze wel in beeld zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |