Hmmz daar kan ik me niet in vinden.quote:Op woensdag 2 september 2015 02:35 schreef schvvmert het volgende:
1 ding heb ik geleerd, met bijdehand kom je het verst.
Ik mag het hopen dat dat voor mijn dochter ook geldt, want dan is ze wel heel slimquote:Op woensdag 2 september 2015 02:35 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik durf er prima voor uit te komen dat mijn zoon slimmer is dan zijn moeder.
quote:Op woensdag 2 september 2015 02:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wijsheid komt in vele soorten en maten.
Ik zit inquote:
De wijsneus uithangen kom je niet ver mee.quote:Op woensdag 2 september 2015 02:36 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hmmz daar kan ik me niet in vinden.
Althans ik zie bijdehand niet hetzelfde als slim.
Er staan daar echt helemaal te gekke dingen.quote:
Tja..quote:Op woensdag 2 september 2015 02:40 schreef schvvmert het volgende:
[..]
De wijsneus uithangen kom je niet ver mee.
Er zit ook een verschil tussen charmant zijn en een grote bek hebben, en ook met dat eerste kan je uiteindelijk je zin krijgen.quote:Op woensdag 2 september 2015 02:41 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Tja..
Ik ben blijkbaar liever bescheiden dan een bijdehante wijsneus.
Vanavond dan weet ik ineens alles van veulens,quote:Op woensdag 2 september 2015 02:41 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Tja..
Ik ben blijkbaar liever bescheiden dan een bijdehante wijsneus.
Charmant ben ik ook niet.quote:Op woensdag 2 september 2015 02:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er zit ook een verschil tussen charmant zijn en een grote bek hebben, en ook met dat eerste kan je uiteindelijk je zin krijgen.
Soms moet ik wel even grote bek hebben hoor bij mijn muts.quote:Op woensdag 2 september 2015 02:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er zit ook een verschil tussen charmant zijn en een grote bek hebben, en ook met dat eerste kan je uiteindelijk je zin krijgen.
Gisteren nog niet?quote:Op woensdag 2 september 2015 02:44 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Vanavond dan weet ik ineens alles van veulens,
Is dat bieden nog ergens te volgen?quote:Op woensdag 2 september 2015 02:44 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Vanavond dan weet ik ineens alles van veulens,
http://www.veulen-veiling.nl/quote:Op woensdag 2 september 2015 02:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat bieden nog ergens te volgen?
Tot vanavond op de veiling.quote:Op woensdag 2 september 2015 02:52 schreef chufi het volgende:
Ik lig inmiddels in bed wn doe zo het licht uit. Laters
Heb nog wat gevonden in de koelkast.quote:
2 VIP plaatsen op de VIP Tribunequote:
''extra'' stoel in elk pakket?quote:Op woensdag 2 september 2015 09:57 schreef chufi het volgende:
[..]
2 VIP plaatsen op de VIP Tribune
•Parkeerkaart per 2 personen
•Incl. Drankjes en verzorging
•Extra stoel elk pakket: ¤ 90
Wie weet, gratis drank en verzorging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |