Je doet me nu denken aan Tony uit Skins.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nope. Nog niet iemand gehad waarvan ik dacht: Daar zou ik dat mee willenKomt wellicht ooit nog wel
Terecht.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik geil op bonenbakkende biologiebeta`s ja.
Mijn liefde voor jou zal ALTIJD blijven bestaanquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry dat ik je teleurstel Paxje
Terecht.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik geil op bonenbakkende biologiebeta`s ja.
Smoothquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh wel hoor
Sof vind ik bijvoorbeeld een mooi meisje
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:05 schreef Opsonisatie het volgende:
M'n ex beste vriendin is/was bi. Wat een drama had zij zeg iedere keer.
In bed of in de keuken?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Terecht.
Bonen, hnnggg.
We kwamen er wel achter dat Loka de alpha is in onze relatie.
[..]
Smooth
NEE zo bedoel ik het nietquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Terecht.
Bonen, hnnggg.
We kwamen er wel achter dat Loka de alpha is in onze relatie.
[..]
Smooth
Halve school was bi en iedereen ging met elkaar vreemd en een had toen pfeiffer en toen werd bekend wie met wie vreemdging van de bi'squote:
Hahahaquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Halve school was bi en iedereen ging met elkaar vreemd en een had toen pfeiffer en toen werd bekend wie met wie vreemdging van de bi's
Mwah voor de grap niet. Is wel gewoon seksuele aantrekkingskracht dan. Maar meer ook nietquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je doet me nu denken aan Tony uit Skins.
Gewoon dat ook eens proberen voor de "grap"
Dat doet mij goed.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mijn liefde voor jou zal ALTIJD blijven bestaan
Slettenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Halve school was bi en iedereen ging met elkaar vreemd en een had toen pfeiffer en toen werd bekend wie met wie vreemdging van de bi's
In zijn geheel. Seks hebben we niet.quote:
De halve school bi? En dat in een dorp? Wowquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vrouwen zijnquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah voor de grap niet. Is wel gewoon seksuele aantrekkingskracht dan. Maar meer ook niet
Relatie zou ik nooit met een man willen. Vrouwen
is goedquote:
Exactly ..quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat doet mij goed.
[..]
Sletten
[..]
In zijn geheel. Seks hebben we niet.
Koken kan ik beter.
Stad. Voor de tigmiljoenste keer.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De halve school bi? En dat in een dorp? Wow
Kan toch met stokslagen van Paxquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laat haar eerst even lekker bijkomen.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Exactly ..
[..]
Stad. Voor de tigmiljoenste keer.
Nu nog voor jezelfquote:
pax moet het wel nog goed keuren hequote:
Hij rekent natuurlijk op een wederdienst van paxje nu.quote:
Pax heeft net gezegd dat hij je mooi vind, dus wat zou hem tegenhouden dan?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:10 schreef supersof het volgende:
[..]
pax moet het wel nog goed keuren he
Slim slimquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij rekent natuurlijk op een wederdienst van paxje nu.
Hij wil nu een date met een van de knappe vriendinnen van sof.
JR, stuur jij wel eens dickpics? Ik heb vernomen dat dat helpt.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Even fappen op een oud klasgenote en haar zusje
Dat doet sof haar vriendinnen niet aanquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij rekent natuurlijk op een wederdienst van paxje nu.
Hij wil nu een date met een van de knappe vriendinnen van sof.
De date is al gepland. Kan je niet meer onderuitquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:12 schreef Paxcon het volgende:
Ik bedoelde het gewoon als compliment :s :S Het gaat nu een eigen leven leiden
Nja dat doe ik wel eens inderdaad.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
JR, stuur jij wel eens dickpics? Ik heb vernomen dat dat helpt.
Jammer, toch niet helemaalquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Dit was echt de smoothste koppelpoging die ik ooit in me leven heb gezien
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:12 schreef Paxcon het volgende:
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De date is al gepland. Kan je niet meer onderuit
Trouwdatum prikken we ook al evenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hopelijk overtref ik de date met JR bij de macquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Paxsofquote:
Als je je eten niet meteen weer uitkotst moet dat lukkenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hopelijk overtref ik de date met JR bij de mac
Dat wordt slaaptekort dus.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:13 schreef Amarantha het volgende:
Typisch wel weer.. Het wordt bijna nacht en hier is het weer druk
Daarom kwam ik hier gister meepraten, enige sc die 's nachts nog leeftquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:13 schreef Amarantha het volgende:
wat een gekkerds he allemaal.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:12 schreef Paxcon het volgende:
En dat zelfs zonder dat Inso meepostquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:13 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:15 schreef Kauai het volgende:
[..]
Daarom kwam ik hier gister meepraten, enige sc die 's nachts nog leeft
dan moet je adblock installeren natuurlijkquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik krijg nu allemaal adds met Turkse datingsites !
Scandinavie.quote:
Zit via mobiel op fok.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dan moet je adblock installeren natuurlijk
Dat is te mooi, maak ik geen kans johquote:
Dat zet je toch niet aan op FOK!quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dan moet je adblock installeren natuurlijk
hierquote:
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)ns_van_het_viad.html
Ik voel een enorme haat opborrelen
Dat beoordeel ik zelf wel hoorquote:
heeey schoonheidquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Neehoor we zijn zombies.
Hey wingieee
Mwah. Dat vind ik kansloos.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou bijna als een eckte tokkie een heksenjacht organiseren op Facebook
Gewoon opsluiten in de leeuwenkuil van Artis.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah. Dat vind ik kansloos.
Maar ze moeten het proberen te doen als ik er ooggetuige van ben. Dan gaat meneer zelf ook het viaduct afgedonderd worden
Zulke filmpjes zijn sowieso vreselijk om te zienquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Moet ik dat filmpje bekijken of gaat mijn hart als kittenliefhebster dan bloeden?
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Moet ik dat filmpje bekijken of gaat mijn hart als kittenliefhebster dan bloeden?
Ja echt wat is er moeilijk aan die kittens weg brengen naar een asielquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:21 schreef Lokasenna het volgende:
Als je van kittens af moet doe het dan tenminste op een niet sadistische manier.
Ik heb al die vreselijke dingen wel eens bekeken tbh, maar dan zie ik het steeds voor me en wil niet dat het nog eens gebeurd. Vind het zo zielig voor die weerloze beestjesquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zulke filmpjes zijn sowieso vreselijk om te zien
Net als die doodgeknuppelde zeehondjes. Kan daar echt geen seconde naar kijken
Ik durf er niet op te klikkenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:22 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
toch geen dierenmishandelingsfilmpje he?
A$AP Rocky is wel echt een sukkeltje en toch het hoogtepunt van dit nummerquote:
hebben we geen leuker onderwerp hierquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb al die vreselijke dingen wel eens bekeken tbh, maar dan zie ik het steeds voor me en wil niet dat het nog eens gebeurd. Vind het zo zielig voor die weerloze beestjes
[..]
Ik durf er niet op te klikken
Vind dat album toch wel geniaal eigenlijk.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
A$AP Rocky is wel echt een sukkeltje en toch het hoogtepunt van dit nummer
Klopt. Net als die stumperdjes vna een jaar of 14 die met oud&nieuw rotjes in een katje gaan lopen stoppen en aansteken.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb al die vreselijke dingen wel eens bekeken tbh, maar dan zie ik het steeds voor me en wil niet dat het nog eens gebeurd. Vind het zo zielig voor die weerloze beestjes
[..]
Ik durf er niet op te klikken
We hadden het net over knappe acteursquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:25 schreef Wingding het volgende:
[..]
hebben we geen leuker onderwerp hier
De wereld is niet leukquote:
Psychopaten genoeg op deze wereldquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Net als die stumperdjes vna een jaar of 14 die met oud&nieuw rotjes in een katje gaan lopen stoppen en aansteken.
Wat heb je dan voor een zieke geest.
Childish Gambinoquote:
Jawelquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Childish Gambino
of bedoel je dat niet met je ondertitel?
is ook wel te herleiden. Heb daar weleens artikel over gelezen. Dat psychopaten zich in hun jeugd vaak bezig hielden met die dingen. Kikkers opblazen enzoquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Psychopaten genoeg op deze wereld
In de GoT boeken sneed Joffrey als kind een zwangere kat open en haalde de kittens eruitquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
is ook wel te herleiden. Heb daar weleens artikel over gelezen. Dat psychopaten zich in hun jeugd vaak bezig hielden met die dingen. Kikkers opblazen enzo
Waarom zou iemand dat doenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:28 schreef Lokasenna het volgende:
Als je de hele mensheid met een druk op een knop zou kunnen wissen (dus inclusief je eigen zelfmoord, maar je hebt wel de wereld verlost) zouden jullie het dan doen?
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:27 schreef Opsonisatie het volgende:
Oh die anonieme beller van gisteren he ... Belde mij rond 05:00 weer, had telefoon niet op stil gezet. Kerel was stomdronken en had nummer gekregen van een of andere Lisa, maar ik ben dat dus niet. Ging hij heletijd door over dat ik niet moest liegen en dat mijn stem op die van Lisa lijkt etc etc.
Nee.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:28 schreef Lokasenna het volgende:
Als je de hele mensheid met een druk op een knop zou kunnen wissen (dus inclusief je eigen zelfmoord, maar je hebt wel de wereld verlost) zouden jullie het dan doen?
neequote:Op donderdag 30 juli 2015 23:28 schreef Lokasenna het volgende:
Jaquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:28 schreef Lokasenna het volgende:
Neequote:Op donderdag 30 juli 2015 23:28 schreef Lokasenna het volgende:
Hopelijk niet, alleen hij benaderde me vanmiddag ook nog eens via whatsapp omdat ik met mijn domme hoofd mijn profielfoto openbaar heb. (Je kunt het blijkbaar zo instellen dat alleen whatsapp contacten het ziet). Ging hij heletijd dingen vragen of ik cht niet dat meisje van gister was uughhquote:
Zou dat ook niet doen denk ik.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:30 schreef Fok-it het volgende:
Maar ik ben itt tot dat ook een van de weinige die niet op een knop zou drukken als er 1 random iemand in de wereld doodzou gaan en ik zou er een miljoen voor krijgen
Zonder twijfelen zou ik dat doenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:30 schreef Fok-it het volgende:
Maar ik ben itt tot dat ook een van de weinige die niet op een knop zou drukken als er 1 random iemand in de wereld doodzou gaan en ik zou er een miljoen voor krijgen
Denk je dat veel mensen dat wel zouden doen ja?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:30 schreef Fok-it het volgende:
Wrom?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Opsonatie meld je aan bij het programma van Peter R. De Vries
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:27 schreef Opsonisatie het volgende:
Oh die anonieme beller van gisteren he ... Belde mij rond 05:00 weer, had telefoon niet op stil gezet. Kerel was stomdronken en had nummer gekregen van een of andere Lisa, maar ik ben dat dus niet. Ging hij heletijd door over dat ik niet moest liegen en dat mijn stem op die van Lisa lijkt etc etc.
Die kans is verwaarloosbaar. Maar daar gaat het niet om.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:31 schreef richolio het volgende:
[..]
Denk je dat veel mensen dat wel zouden doen ja?
Ik zou het alleen al niet doen door het risico dat die persoon familir zou kunnen zijn.Al is die kans heel klein
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:30 schreef Fok-it het volgende:
Ieuw ieuw ieuw. Nee maar ik heb zijn nummer nu dus kan hem blokkerenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor als je een stalker achter je aan hebt
Zo gaat hij je opbellen bij het rukken enzo
Hm?quote:
Maak me niet bang.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]sterkte
dat soort mensen houden vaak niet op
Meteen doen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ieuw ieuw ieuw. Nee maar ik heb zijn nummer nu dus kan hem blokkeren
quote:
Dan kan je wel Kendrick Lamar kopenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:33 schreef Kauai het volgende:
Ik zou me mijn hele leven lang schuldig voelen
Alleen als je weet wie het is en dat het door jou komt. En je alle gevolgen meemaakt.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:33 schreef Kauai het volgende:
Ik zou me mijn hele leven lang schuldig voelen
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meteen doen.
Ik ken dat soort types, die kunnen het lang volhouden.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:34 schreef richolio het volgende:
[..]
Dan kan je wel Kendrick Lamar kopen
Levenloze mensen.. Heb het gedaan, zowel op whatsapp als via contactenlijst van iPhone. Hopen dat die dan niet via andere nummer gaat bellenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meteen doen.
Ik ken dat soort types, die kunnen het lang volhouden.
Gewoon het idee dat er ergens op de wereld iemand door jou sterft omdat jij zo nodig onnodig veel geld wilt hebben. Misschien is het pas een kind en hebben die ouders hun leven lang rouw bijv.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen als je weet wie het is en dat het door jou komt. En je alle gevolgen meemaakt.
Maar als je die persoon en familie nooit leert kennen, wat maakt het uit dan
Als hij blijft doorgaan gewoon een sterke kerel op hem afsturen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Levenloze mensen.. Heb het gedaan, zowel op whatsapp als via contactenlijst van iPhone. Hopen dat die dan niet via andere nummer gaat bellen
Je wordt er wel #viesdik van denkquote:
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Omdat de mensheid niet het beste is dat de planeet ooit heeft meegemaakt
maar die is dan doodquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:34 schreef richolio het volgende:
[..]
Dan kan je wel Kendrick Lamar kopen
Ja en misschien was het wel een persoon die net plannen had om een massamoord te plegen, wie weet hquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:36 schreef Kauai het volgende:
[..]
Gewoon het idee dat er ergens op de wereld iemand door jou sterft omdat jij zo nodig onnodig veel geld wilt hebben. Misschien is het pas een kind en hebben die ouders hun leven lang rouw bijv.
ga je dan dood?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:38 schreef Opsonisatie het volgende:
Jongens, wat een levensvragen onderwerpen zeg om 23:37, ik heb na 0:00 een braincrash dus dit kan mijn brein niet aan.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:38 schreef Opsonisatie het volgende:
Jongens, wat een levensvragen onderwerpen zeg om 23:37, ik heb na 0:00 een braincrash dus dit kan mijn brein niet aan.
Mwah, alleen maar over inhoudsloze onderwerpen praten wordt na een tijdje vreselijk saaiquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:38 schreef Opsonisatie het volgende:
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
maar die is dan dood
RIP kendrick
Sowieso zijn dat soort dingen zo theoretisch.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:38 schreef Fok-it het volgende:
Maar dat je zou twijfelen als de mogelijk er komt, tuurlijk dat zou ik ook hebben.
het is wel een miljoen. En de gedachte die je dan krijgt is gewoon natuurlijke reactie verder ;+
Die kans lijkt me aanzienlijk kleinerquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en misschien was het wel een persoon die net plannen had om een massamoord te plegen, wie weet h
Je snapt toch zelf wel dat het klopt?quote:
gelukkig hebben we J. Cole nogquote:
zouden honden en katten ook doen als ze de kans kregenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je snapt toch zelf wel dat het klopt?
De mensheid maakt de aarde al jaren kapot
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
gelukkig hebben we J. Cole nog
Het is ook het enige wat we hebben. Ik zet mijn eigen leven wel boven het welzijn van de planeet, er is nog genoeg wat ik moet ontdekken.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Omdat de mensheid niet het beste is dat de planeet ooit heeft meegemaakt
jeeej eetsmakelijkquote:
Wet Dreamzquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar dat betekent nog niet dat het gerechtvaardigd moet wordenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:40 schreef Wingding het volgende:
[..]
zouden honden en katten ook doen als ze de kans kregen
Er sterven elke dag zoveel mensen, zou echt niet twijfelen. Tenzij het zou kunnen dat een familielid sterftquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:39 schreef Kauai het volgende:
[..]
Die kans lijkt me aanzienlijk kleiner
Ik was eigenlijk verliefd op mijn pizza, maar nu kom jij ineens aanzettenquote:
En dat kan ook. Dat het een random iemand op aarde is betekent natuurlijk ook dat je ouders daarbij horenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er sterven elke dag zoveel mensen, zou echt niet twijfelen. Tenzij het zou kunnen dat een familielid sterft
Nee, dan kan ik niet meer logisch nadenken.quote:
Omg ik vind jou echt een schatjequote:
Ja ok, maar die druk op de knop ding, ik zou daar echt lang over na moeten denken tbhquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, alleen maar over inhoudsloze onderwerpen praten wordt na een tijdje vreselijk saai
of jij zelf als je op de knop druktquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er sterven elke dag zoveel mensen, zou echt niet twijfelen. Tenzij het zou kunnen dat een familielid sterft
ken je pizza guy - touch sensitive?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gelukkig zijn katten stomme wezensquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:40 schreef Wingding het volgende:
[..]
zouden honden en katten ook doen als ze de kans kregen
Dan zou ik het niet doenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dat kan ook. Dat het een random iemand op aarde is betekent natuurlijk ook dat je ouders daarbij horen
Dat is juist leuke aan discussiesquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee, dan kan ik niet meer logisch nadenken.
[..]
Omg ik vind jou echt een schatje!
[..]
Ja ok, maar die druk op de knop ding, ik zou daar echt lang over na moeten denken tbh
toevallig welquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:42 schreef supersof het volgende:
[..]
ken je pizza guy - touch sensitive?
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Omg ik vind jou echt een schatje!
Ik ben een van die mensen die stiekem van binnen iets van levensmoeheid heeft en het als kans zou aangrijpen om 'mezelf op te offeren'quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:40 schreef richolio het volgende:
[..]
Het is ook het enige wat we hebben. Ik zet mijn eigen leven wel boven het welzijn van de planeet, er is nog genoeg wat ik moet ontdekken.Niet dat ik er niet om geef natuurlijk.
Ooh dat zou ik heerlijk sadistisch vinden.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:42 schreef Wingding het volgende:
[..]
of jij zelf als je op de knop drukt
Muah Inso wil het ook vaak genoeg over Feyenoord hebben hoorquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is juist leuke aan discussies![]()
Je zal nog een hele kluif hebben als Inso, een vaste user hier terugkomt van vakantie.Die wilt het liefst elke dag serieuze onderwerpen
insoquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is juist leuke aan discussies![]()
Je zal nog een hele kluif hebben als Inso, een vaste user hier terugkomt van vakantie.Die wilt het liefst elke dag serieuze onderwerpen
Dat klinkt wel sneu jaquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben een van die mensen die stiekem van binnen iets van levensmoeheid heeft en het als kans zou aangrijpen om 'mezelf op te offeren'
Beetje sad en treurig.
Dat is dan ook erg serieusquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah Inso wil het ook vaak genoeg over Feyenoord hebben hoor
Ik realiseer me de treurigheid ten volle.quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben een van die mensen die stiekem van binnen iets van levensmoeheid heeft en het als kans zou aangrijpen om 'mezelf op te offeren'
Beetje sad en treurig.
Heb je Norwegian Wood weleens gelezen/gezien?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik realiseer me de treurigheid ten volle.
Maar het leven krijgt me vast nog wel weer in de greep.
Ooh dat heb ik ook hoor.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik realiseer me de treurigheid ten volle.
Maar het leven krijgt me vast nog wel weer in de greep.
2014 Forest Hills Drive bazenalbumquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk verliefd op mijn pizza, maar nu kom jij ineens aanzetten
Nee, ben wel een ander boek van Murakami aan het lezen nu.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je Norwegian Wood weleens gelezen/gezien?
ik niet, ik houd echt van het leven, serieusquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh dat heb ik ook hoor.
Ik realiseer me elke dag weer de treurigheid en doelloosheid van het leven.
als ik onverwacht dood zou gaan boeit het me ook geen kut eigenlijk. Je hebt niks aan je herinneringen als je dood bent. Je bent niet zelf aanwezig om het heel kut voor jezelf te vindenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beetje sad en treurig.
Ik hou van sommige elementen van het leven.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:46 schreef Wingding het volgende:
[..]
ik niet, ik houd echt van het leven, serieus
Is wel wat voor jou jaquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ben wel een ander boek van Murakami aan het lezen nu.
Zijn personages hebben wel een levenshouding die ik herken in mezelf.
Rusland plat bombarderen die handelquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:47 schreef Fok-it het volgende:
Laten we het hebben over het blokkeren van het VN-tribunaal over MH-17 door RuslandDat is een luchtig onderwerp
Soms denk ik dat ik depressief zou kunnen zijn maar dan bedenk ik me weer dat ik gewoon een melodramatische persoonlijkheid ben die genoegen schept in negativiteit uiten.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh dat heb ik ook hoor.
Ik realiseer me elke dag weer de treurigheid en doelloosheid van het leven.
Muziek is altijd een goed onderwerpquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rusland plat bombarderen die handel
Volgende onderwerp
het is platinum gegaan en je hoort er niks van in nederlandquote:
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:48 schreef richolio het volgende:
Fok-itVolgens mij ging het hier over die ene foto
GC / [GRTD #2826] Even fappen
Omdat je hem gratis krijgt, voor een luttele 30 euro heb je een langerequote:Op donderdag 30 juli 2015 23:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Levensvraag nr 2: waarom zijn die iphone opladers zo kort gvd.
Wat doe je zoal in het levenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:46 schreef Wingding het volgende:
[..]
ik niet, ik houd echt van het leven, serieus
Onwetenden, mensen missen wat.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
het is platinum gegaan en je hoort er niks van in nederland
Ik ben wel manisch depressief denk ik. Hele erge stemmingswisselingen ook.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Soms denk ik dat ik depressief zou kunnen zijn maar dan bedenk ik me weer dat ik gewoon een melodramatische persoonlijkheid ben die genoegen schept in negativiteit uiten.
Ik luister op dit moment drum and bassquote:
Toto ook echt 'WTF ..'quote:
Hoop je er wel eens op? Dat je gewoon een ongeluk krijgt ofzo? Dat had ik toen ik kind was altijd. :$quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
als ik onverwacht dood zou gaan boeit het me ook geen kut eigenlijk. Je hebt niks aan je herinneringen als je dood bent. Je bent niet zelf aanwezig om het heel kut voor jezelf te vinden
De foto van Stijn met de trofee?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:48 schreef richolio het volgende:
Fok-itVolgens mij ging het hier over die ene foto
GC / [GRTD #2826] Even fappen
Dan betaal je al zo'n 600 euro voor zo'n iphone moet je ook nog 30 euro dokken voor oplader en hoesje en screenprotector.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat je hem gratis krijgt, voor een luttele 30 euro heb je een langere
Waar had je die foto vandaan dan?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:49 schreef richolio het volgende:
[..]
Toto ook echt 'WTF ..'
Ik zie die foto nu wel in mijn notes weer, is idd niet fraai
Op wat voor manier?quote:
Soms nog steeds. Maar niet pijnlijk ongeluk maar meer dat ik het niet erg zou vinden als ik die nacht in mijn slaap overlijdquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoop je er wel eens op? Dat je gewoon een ongeluk krijgt ofzo? Dat had ik toen ik kind was altijd. :$
Als je met troffee een piemeltje bedoelt dan welquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De foto van Stijn met de trofee?
Of zoiets ja. In elk geval iets waarbij je zo in een klap weg bent.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Soms nog steeds. Maar niet pijnlijk ongeluk maar meer dat ik het niet erg zou vinden als ik die nacht in mijn slaap overlijd
Dickpic ?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De foto van Stijn met de trofee?
Nee dan heb ik dit gemistquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:50 schreef richolio het volgende:
[..]
Als je met troffee een piemeltje bedoelt dan wel
Heb dat nooit echt geluisterd geloof ik.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Ik luister op dit moment drum and bass
door van mijn vader te houden en van mijn vriendinnen , door overal wel iets leuks om mee te maken in te zien eigenlijkquote:
Ja zou ik niet echt erg vinden.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Of zoiets ja. In elk geval iets waarbij je zo in een klap weg bent.
Pas sinds paar jaar mee begonnen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:51 schreef Kauai het volgende:
[..]
Heb dat nooit echt geluisterd geloof ik.
Coolquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:51 schreef Wingding het volgende:
[..]
door van mijn vader te houden en van mijn vriendinnen , door overal wel iets leuks om mee te maken in te zien eigenlijk
Als we gaan trouwen nodigen we hem uit okay?quote:
Nah, laat me een beetje koud soms. Sommigen noemen dat depressie maar het gaat best aardig met mequote:Op donderdag 30 juli 2015 23:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoop je er wel eens op? Dat je gewoon een ongeluk krijgt ofzo? Dat had ik toen ik kind was altijd. :$
festivals niet meer zo, wel veel feestjes, zowel werk als voor de lolquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker naar veel festivals en feestjes?
Ja nu ik er toch ben doe ik ook wel mijn best meestal hoor, om leuke dingen te doen en toekomst op te bouwen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja zou ik niet echt erg vinden.
Je bent dan toch gewoon weg. Maar is wel zo dat ik best nog wat dingen wil doen in mijn leven hoor
Nee. Maar is waarschijnlijk niks aan te doen.quote:
Beter noisiaquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik luister op dit moment drum and bass
Wat doe je voor werk?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:52 schreef Wingding het volgende:
[..]
festivals niet meer zo, wel veel feestjes, zowel werk als voor de lol
Ja maar wat doe je van? Qua bezighedenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:51 schreef Wingding het volgende:
[..]
door van mijn vader te houden en van mijn vriendinnen , door overal wel iets leuks om mee te maken in te zien eigenlijk
Ah oke, heb je een link van iets?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pas sinds paar jaar mee begonnen.
Echt heerlijk
Heel vaak heb ik gewoon geen zin om het huis uit te gaan nee, geen zin in mensenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja nu ik er toch ben doe ik ook wel mijn best meestal hoor, om leuke dingen te doen en toekomst op te bouwen.
Behalve sommige dagen, dan heb ik er de pest in en kom ik niet uit bed.
Wowquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als we gaan trouwen nodigen we hem uit okay?
[..]
quote:
Ooh sta je achter de bar?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:54 schreef Wingding het volgende:
[..]
combi van horeca en account management momenteel
Ja, dat heb ik ook wel.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heel vaak heb ik gewoon geen zin om het huis uit te gaan nee, geen zin in mensen
Af en toe dan opeens wel weer behoefte aan sociaal contact, maar heb ik het ook wel weer gehad voor een paar weken
ik werk vaak op besloten feestjes momenteel en op evenementen, vriend van me heeft een evenementenbureau, denk aan mooi rond lopen als gastvrouw edquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar wat doe je van? Qua bezigheden
Snap ik wel. Nu vooral in de vakantie weer veel binnen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook wel.
Ik heb vorig jaar en begin van dit jaar wel hele weken binnen gezeten en in bed gelegen, toen begon ik me wel beetje zorgen te maken of het nog goed zou komen. Elke keer als ik nu een minder dagje heb word ik beetje bang dat dat weer terugkomt.
Ah tof. Maar alleen maar werken is niet alleen genieten toch?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:56 schreef Wingding het volgende:
[..]
ik werk vaak op besloten feestjes momenteel en op evenementen, vriend van me heeft een evenementenbureau, denk aan mooi rond lopen als gastvrouw ed
Vraag haar naar muziekquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah tof. Maar alleen maar werken is niet alleen genieten toch?Sport je? reis je?
ik wil ook weer een pyjama in plaats van een slaapshirtquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Pyjama zoektocht, waar the fuck heb ik ze neergelegd.
Let me handle thisquote:
Kan niet hij wil seksquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:58 schreef Fok-it het volgende:
Mocht het ooit over gaan tussen Neel en Loka zie ik Loka wel met JR een kluizenaarsbestaan opbouwen
Zal het zo eens luisteren.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik luister dit op het moment. Vaak luister ik liquid drum and bass ook
[..]
Ooh sta je achter de bar?
Ik heb laatst 2 chille fleece broeken gekochtquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:58 schreef Wingding het volgende:
[..]
ik wil ook weer een pyjama in plaats van een slaapshirt
Ik vanaf mijn 12e ofzoquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:59 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb sinds mijn 8ste denk ik geen pyjama meer gedragen
Onderbroekjequote:Op donderdag 30 juli 2015 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vanaf mijn 12e ofzo
Slaap jij naakt of onderbroekje aan?
Ik gewoon onderbroek en random shirtquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:59 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb sinds mijn 8ste denk ik geen pyjama meer gedragen
en de andere kant van het genre, voor het echte beukwerkquote:
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah tof. Maar alleen maar werken is niet alleen genieten toch?Sport je? reis je?
24/7 met mij opgescheept zitten moet je niemand aan willen doenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:58 schreef Fok-it het volgende:
Mocht het ooit over gaan tussen Neel en Loka zie ik Loka wel met JR een kluizenaarsbestaan opbouwen
Ik heb afgelopen paar weken alleen mijn pa en Kaneel gezien volgens mij.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Snap ik wel. Nu vooral in de vakantie weer veel binnen.
Wel weer paar keer gevraagd door mensen om naar de kroeg te gaan, maar heb ik meteen iets van "pff nee echt geen zin in de hele tijd sociaal contact maken enzo blegh"
Sportschool als ik zin hebquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:00 schreef Wingding het volgende:
[..]overhoring deel 4
tennis en sportschool en hardlopen, jij?
Ik heb meest sexy snoopy pyjama everquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:58 schreef Wingding het volgende:
[..]
ik wil ook weer een pyjama in plaats van een slaapshirt
Deze week alleen mijn familieleden en kattenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen paar weken alleen mijn pa en Kaneel gezien volgens mij.
Van de rest wel wat berichtjes gekregen, maar nog geen zin gehad in antwoorden.
goed plan, ik loop als een half jaar met koude benen rond in de avondquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb laatst 2 chille fleece broeken gekocht1 zwart-witte met hartjes en een luipaard print. Tshirtje erboven en ik slaap heerlijk
Willyquote:
Ik heb sinds paar weken last van koude beentjes, kutweer werkt ook niet even mee en dat terwijl kachel best hoog staatquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:01 schreef Wingding het volgende:
[..]
goed plan, ik loop als een half jaar met koude benen rond in de avond
Oh af en toe moet je naar de supermarkt, daar heb je kassameisjes.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deze week alleen mijn familieleden en katten![]()
Ben echt bang dat als ik op mezelf woon ik dagenlang niemand zie
ik heb gewoon een m60 in de box hoorquote:
True true.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:02 schreef richolio het volgende:
Het weer is wel echt klote, vooral voor eind juliMaar ik bemoei niet
Die muziekquote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb sinds paar weken last van koude beentjes, kutweer werkt ook niet even mee en dat terwijl kachel best hoog staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |