ik niet, ik houd echt van het leven, serieusquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh dat heb ik ook hoor.
Ik realiseer me elke dag weer de treurigheid en doelloosheid van het leven.
als ik onverwacht dood zou gaan boeit het me ook geen kut eigenlijk. Je hebt niks aan je herinneringen als je dood bent. Je bent niet zelf aanwezig om het heel kut voor jezelf te vindenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben een van die mensen die stiekem van binnen iets van levensmoeheid heeft en het als kans zou aangrijpen om 'mezelf op te offeren'
Beetje sad en treurig.
Ik hou van sommige elementen van het leven.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:46 schreef Wingding het volgende:
[..]
ik niet, ik houd echt van het leven, serieus
Is wel wat voor jou jaquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ben wel een ander boek van Murakami aan het lezen nu.
Zijn personages hebben wel een levenshouding die ik herken in mezelf.
Rusland plat bombarderen die handelquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:47 schreef Fok-it het volgende:
Laten we het hebben over het blokkeren van het VN-tribunaal over MH-17 door RuslandDat is een luchtig onderwerp
Soms denk ik dat ik depressief zou kunnen zijn maar dan bedenk ik me weer dat ik gewoon een melodramatische persoonlijkheid ben die genoegen schept in negativiteit uiten.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh dat heb ik ook hoor.
Ik realiseer me elke dag weer de treurigheid en doelloosheid van het leven.
Muziek is altijd een goed onderwerpquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rusland plat bombarderen die handel
Volgende onderwerp
het is platinum gegaan en je hoort er niks van in nederlandquote:
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:48 schreef richolio het volgende:
Fok-itVolgens mij ging het hier over die ene foto
GC / [GRTD #2826] Even fappen
Omdat je hem gratis krijgt, voor een luttele 30 euro heb je een langerequote:Op donderdag 30 juli 2015 23:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Levensvraag nr 2: waarom zijn die iphone opladers zo kort gvd.
Wat doe je zoal in het levenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:46 schreef Wingding het volgende:
[..]
ik niet, ik houd echt van het leven, serieus
Onwetenden, mensen missen wat.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
het is platinum gegaan en je hoort er niks van in nederland
Ik ben wel manisch depressief denk ik. Hele erge stemmingswisselingen ook.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Soms denk ik dat ik depressief zou kunnen zijn maar dan bedenk ik me weer dat ik gewoon een melodramatische persoonlijkheid ben die genoegen schept in negativiteit uiten.
Ik luister op dit moment drum and bassquote:
Toto ook echt 'WTF ..'quote:
Hoop je er wel eens op? Dat je gewoon een ongeluk krijgt ofzo? Dat had ik toen ik kind was altijd. :$quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
als ik onverwacht dood zou gaan boeit het me ook geen kut eigenlijk. Je hebt niks aan je herinneringen als je dood bent. Je bent niet zelf aanwezig om het heel kut voor jezelf te vinden
De foto van Stijn met de trofee?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:48 schreef richolio het volgende:
Fok-itVolgens mij ging het hier over die ene foto
GC / [GRTD #2826] Even fappen
Dan betaal je al zo'n 600 euro voor zo'n iphone moet je ook nog 30 euro dokken voor oplader en hoesje en screenprotector.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat je hem gratis krijgt, voor een luttele 30 euro heb je een langere
Waar had je die foto vandaan dan?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:49 schreef richolio het volgende:
[..]
Toto ook echt 'WTF ..'
Ik zie die foto nu wel in mijn notes weer, is idd niet fraai
Op wat voor manier?quote:
Soms nog steeds. Maar niet pijnlijk ongeluk maar meer dat ik het niet erg zou vinden als ik die nacht in mijn slaap overlijdquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoop je er wel eens op? Dat je gewoon een ongeluk krijgt ofzo? Dat had ik toen ik kind was altijd. :$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |