Ah oke, heb je een link van iets?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pas sinds paar jaar mee begonnen.
Echt heerlijk
Heel vaak heb ik gewoon geen zin om het huis uit te gaan nee, geen zin in mensenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja nu ik er toch ben doe ik ook wel mijn best meestal hoor, om leuke dingen te doen en toekomst op te bouwen.
Behalve sommige dagen, dan heb ik er de pest in en kom ik niet uit bed.
Wowquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als we gaan trouwen nodigen we hem uit okay?
[..]
quote:
Ooh sta je achter de bar?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:54 schreef Wingding het volgende:
[..]
combi van horeca en account management momenteel
Ja, dat heb ik ook wel.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heel vaak heb ik gewoon geen zin om het huis uit te gaan nee, geen zin in mensen
Af en toe dan opeens wel weer behoefte aan sociaal contact, maar heb ik het ook wel weer gehad voor een paar weken
ik werk vaak op besloten feestjes momenteel en op evenementen, vriend van me heeft een evenementenbureau, denk aan mooi rond lopen als gastvrouw edquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar wat doe je van? Qua bezigheden
Snap ik wel. Nu vooral in de vakantie weer veel binnen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook wel.
Ik heb vorig jaar en begin van dit jaar wel hele weken binnen gezeten en in bed gelegen, toen begon ik me wel beetje zorgen te maken of het nog goed zou komen. Elke keer als ik nu een minder dagje heb word ik beetje bang dat dat weer terugkomt.
Ah tof. Maar alleen maar werken is niet alleen genieten toch?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:56 schreef Wingding het volgende:
[..]
ik werk vaak op besloten feestjes momenteel en op evenementen, vriend van me heeft een evenementenbureau, denk aan mooi rond lopen als gastvrouw ed
Vraag haar naar muziekquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah tof. Maar alleen maar werken is niet alleen genieten toch?Sport je? reis je?
ik wil ook weer een pyjama in plaats van een slaapshirtquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Pyjama zoektocht, waar the fuck heb ik ze neergelegd.
Let me handle thisquote:
Kan niet hij wil seksquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:58 schreef Fok-it het volgende:
Mocht het ooit over gaan tussen Neel en Loka zie ik Loka wel met JR een kluizenaarsbestaan opbouwen
Zal het zo eens luisteren.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik luister dit op het moment. Vaak luister ik liquid drum and bass ook
[..]
Ooh sta je achter de bar?
Ik heb laatst 2 chille fleece broeken gekochtquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:58 schreef Wingding het volgende:
[..]
ik wil ook weer een pyjama in plaats van een slaapshirt
Ik vanaf mijn 12e ofzoquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:59 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb sinds mijn 8ste denk ik geen pyjama meer gedragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |