Als je met troffee een piemeltje bedoelt dan welquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De foto van Stijn met de trofee?
Of zoiets ja. In elk geval iets waarbij je zo in een klap weg bent.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Soms nog steeds. Maar niet pijnlijk ongeluk maar meer dat ik het niet erg zou vinden als ik die nacht in mijn slaap overlijd
Dickpic ?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De foto van Stijn met de trofee?
Nee dan heb ik dit gemistquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:50 schreef richolio het volgende:
[..]
Als je met troffee een piemeltje bedoelt dan wel
Heb dat nooit echt geluisterd geloof ik.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Ik luister op dit moment drum and bass
door van mijn vader te houden en van mijn vriendinnen , door overal wel iets leuks om mee te maken in te zien eigenlijkquote:
Ja zou ik niet echt erg vinden.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Of zoiets ja. In elk geval iets waarbij je zo in een klap weg bent.
Pas sinds paar jaar mee begonnen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:51 schreef Kauai het volgende:
[..]
Heb dat nooit echt geluisterd geloof ik.
Coolquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:51 schreef Wingding het volgende:
[..]
door van mijn vader te houden en van mijn vriendinnen , door overal wel iets leuks om mee te maken in te zien eigenlijk
Als we gaan trouwen nodigen we hem uit okay?quote:
Nah, laat me een beetje koud soms. Sommigen noemen dat depressie maar het gaat best aardig met mequote:Op donderdag 30 juli 2015 23:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoop je er wel eens op? Dat je gewoon een ongeluk krijgt ofzo? Dat had ik toen ik kind was altijd. :$
festivals niet meer zo, wel veel feestjes, zowel werk als voor de lolquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker naar veel festivals en feestjes?
Ja nu ik er toch ben doe ik ook wel mijn best meestal hoor, om leuke dingen te doen en toekomst op te bouwen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja zou ik niet echt erg vinden.
Je bent dan toch gewoon weg. Maar is wel zo dat ik best nog wat dingen wil doen in mijn leven hoor
Nee. Maar is waarschijnlijk niks aan te doen.quote:
Beter noisiaquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik luister op dit moment drum and bass
Wat doe je voor werk?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:52 schreef Wingding het volgende:
[..]
festivals niet meer zo, wel veel feestjes, zowel werk als voor de lol
Ja maar wat doe je van? Qua bezighedenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:51 schreef Wingding het volgende:
[..]
door van mijn vader te houden en van mijn vriendinnen , door overal wel iets leuks om mee te maken in te zien eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |