ik niet, ik houd echt van het leven, serieusquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh dat heb ik ook hoor.
Ik realiseer me elke dag weer de treurigheid en doelloosheid van het leven.
als ik onverwacht dood zou gaan boeit het me ook geen kut eigenlijk. Je hebt niks aan je herinneringen als je dood bent. Je bent niet zelf aanwezig om het heel kut voor jezelf te vindenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben een van die mensen die stiekem van binnen iets van levensmoeheid heeft en het als kans zou aangrijpen om 'mezelf op te offeren'
Beetje sad en treurig.
Ik hou van sommige elementen van het leven.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:46 schreef Wingding het volgende:
[..]
ik niet, ik houd echt van het leven, serieus
Is wel wat voor jou jaquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ben wel een ander boek van Murakami aan het lezen nu.
Zijn personages hebben wel een levenshouding die ik herken in mezelf.
Rusland plat bombarderen die handelquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:47 schreef Fok-it het volgende:
Laten we het hebben over het blokkeren van het VN-tribunaal over MH-17 door RuslandDat is een luchtig onderwerp
Soms denk ik dat ik depressief zou kunnen zijn maar dan bedenk ik me weer dat ik gewoon een melodramatische persoonlijkheid ben die genoegen schept in negativiteit uiten.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh dat heb ik ook hoor.
Ik realiseer me elke dag weer de treurigheid en doelloosheid van het leven.
Muziek is altijd een goed onderwerpquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rusland plat bombarderen die handel
Volgende onderwerp
het is platinum gegaan en je hoort er niks van in nederlandquote:
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:48 schreef richolio het volgende:
Fok-itVolgens mij ging het hier over die ene foto
GC / [GRTD #2826] Even fappen
Omdat je hem gratis krijgt, voor een luttele 30 euro heb je een langerequote:Op donderdag 30 juli 2015 23:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Levensvraag nr 2: waarom zijn die iphone opladers zo kort gvd.
Wat doe je zoal in het levenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:46 schreef Wingding het volgende:
[..]
ik niet, ik houd echt van het leven, serieus
Onwetenden, mensen missen wat.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
het is platinum gegaan en je hoort er niks van in nederland
Ik ben wel manisch depressief denk ik. Hele erge stemmingswisselingen ook.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Soms denk ik dat ik depressief zou kunnen zijn maar dan bedenk ik me weer dat ik gewoon een melodramatische persoonlijkheid ben die genoegen schept in negativiteit uiten.
Ik luister op dit moment drum and bassquote:
Toto ook echt 'WTF ..'quote:
Hoop je er wel eens op? Dat je gewoon een ongeluk krijgt ofzo? Dat had ik toen ik kind was altijd. :$quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
als ik onverwacht dood zou gaan boeit het me ook geen kut eigenlijk. Je hebt niks aan je herinneringen als je dood bent. Je bent niet zelf aanwezig om het heel kut voor jezelf te vinden
De foto van Stijn met de trofee?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:48 schreef richolio het volgende:
Fok-itVolgens mij ging het hier over die ene foto
GC / [GRTD #2826] Even fappen
Dan betaal je al zo'n 600 euro voor zo'n iphone moet je ook nog 30 euro dokken voor oplader en hoesje en screenprotector.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat je hem gratis krijgt, voor een luttele 30 euro heb je een langere
Waar had je die foto vandaan dan?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:49 schreef richolio het volgende:
[..]
Toto ook echt 'WTF ..'
Ik zie die foto nu wel in mijn notes weer, is idd niet fraai
Op wat voor manier?quote:
Soms nog steeds. Maar niet pijnlijk ongeluk maar meer dat ik het niet erg zou vinden als ik die nacht in mijn slaap overlijdquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoop je er wel eens op? Dat je gewoon een ongeluk krijgt ofzo? Dat had ik toen ik kind was altijd. :$
Als je met troffee een piemeltje bedoelt dan welquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De foto van Stijn met de trofee?
Of zoiets ja. In elk geval iets waarbij je zo in een klap weg bent.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Soms nog steeds. Maar niet pijnlijk ongeluk maar meer dat ik het niet erg zou vinden als ik die nacht in mijn slaap overlijd
Dickpic ?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De foto van Stijn met de trofee?
Nee dan heb ik dit gemistquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:50 schreef richolio het volgende:
[..]
Als je met troffee een piemeltje bedoelt dan wel
Heb dat nooit echt geluisterd geloof ik.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Ik luister op dit moment drum and bass
door van mijn vader te houden en van mijn vriendinnen , door overal wel iets leuks om mee te maken in te zien eigenlijkquote:
Ja zou ik niet echt erg vinden.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Of zoiets ja. In elk geval iets waarbij je zo in een klap weg bent.
Pas sinds paar jaar mee begonnen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:51 schreef Kauai het volgende:
[..]
Heb dat nooit echt geluisterd geloof ik.
Coolquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:51 schreef Wingding het volgende:
[..]
door van mijn vader te houden en van mijn vriendinnen , door overal wel iets leuks om mee te maken in te zien eigenlijk
Als we gaan trouwen nodigen we hem uit okay?quote:
Nah, laat me een beetje koud soms. Sommigen noemen dat depressie maar het gaat best aardig met mequote:Op donderdag 30 juli 2015 23:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoop je er wel eens op? Dat je gewoon een ongeluk krijgt ofzo? Dat had ik toen ik kind was altijd. :$
festivals niet meer zo, wel veel feestjes, zowel werk als voor de lolquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker naar veel festivals en feestjes?
Ja nu ik er toch ben doe ik ook wel mijn best meestal hoor, om leuke dingen te doen en toekomst op te bouwen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja zou ik niet echt erg vinden.
Je bent dan toch gewoon weg. Maar is wel zo dat ik best nog wat dingen wil doen in mijn leven hoor
Nee. Maar is waarschijnlijk niks aan te doen.quote:
Beter noisiaquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik luister op dit moment drum and bass
Wat doe je voor werk?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:52 schreef Wingding het volgende:
[..]
festivals niet meer zo, wel veel feestjes, zowel werk als voor de lol
Ja maar wat doe je van? Qua bezighedenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:51 schreef Wingding het volgende:
[..]
door van mijn vader te houden en van mijn vriendinnen , door overal wel iets leuks om mee te maken in te zien eigenlijk
Ah oke, heb je een link van iets?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pas sinds paar jaar mee begonnen.
Echt heerlijk
Heel vaak heb ik gewoon geen zin om het huis uit te gaan nee, geen zin in mensenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja nu ik er toch ben doe ik ook wel mijn best meestal hoor, om leuke dingen te doen en toekomst op te bouwen.
Behalve sommige dagen, dan heb ik er de pest in en kom ik niet uit bed.
Wowquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als we gaan trouwen nodigen we hem uit okay?
[..]
quote:
Ooh sta je achter de bar?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:54 schreef Wingding het volgende:
[..]
combi van horeca en account management momenteel
Ja, dat heb ik ook wel.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heel vaak heb ik gewoon geen zin om het huis uit te gaan nee, geen zin in mensen
Af en toe dan opeens wel weer behoefte aan sociaal contact, maar heb ik het ook wel weer gehad voor een paar weken
ik werk vaak op besloten feestjes momenteel en op evenementen, vriend van me heeft een evenementenbureau, denk aan mooi rond lopen als gastvrouw edquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar wat doe je van? Qua bezigheden
Snap ik wel. Nu vooral in de vakantie weer veel binnen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook wel.
Ik heb vorig jaar en begin van dit jaar wel hele weken binnen gezeten en in bed gelegen, toen begon ik me wel beetje zorgen te maken of het nog goed zou komen. Elke keer als ik nu een minder dagje heb word ik beetje bang dat dat weer terugkomt.
Ah tof. Maar alleen maar werken is niet alleen genieten toch?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:56 schreef Wingding het volgende:
[..]
ik werk vaak op besloten feestjes momenteel en op evenementen, vriend van me heeft een evenementenbureau, denk aan mooi rond lopen als gastvrouw ed
Vraag haar naar muziekquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah tof. Maar alleen maar werken is niet alleen genieten toch?Sport je? reis je?
ik wil ook weer een pyjama in plaats van een slaapshirtquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Pyjama zoektocht, waar the fuck heb ik ze neergelegd.
Let me handle thisquote:
Kan niet hij wil seksquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:58 schreef Fok-it het volgende:
Mocht het ooit over gaan tussen Neel en Loka zie ik Loka wel met JR een kluizenaarsbestaan opbouwen
Zal het zo eens luisteren.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik luister dit op het moment. Vaak luister ik liquid drum and bass ook
[..]
Ooh sta je achter de bar?
Ik heb laatst 2 chille fleece broeken gekochtquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:58 schreef Wingding het volgende:
[..]
ik wil ook weer een pyjama in plaats van een slaapshirt
Ik vanaf mijn 12e ofzoquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:59 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb sinds mijn 8ste denk ik geen pyjama meer gedragen
Onderbroekjequote:Op donderdag 30 juli 2015 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vanaf mijn 12e ofzo
Slaap jij naakt of onderbroekje aan?
Ik gewoon onderbroek en random shirtquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:59 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb sinds mijn 8ste denk ik geen pyjama meer gedragen
en de andere kant van het genre, voor het echte beukwerkquote:
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah tof. Maar alleen maar werken is niet alleen genieten toch?Sport je? reis je?
24/7 met mij opgescheept zitten moet je niemand aan willen doenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:58 schreef Fok-it het volgende:
Mocht het ooit over gaan tussen Neel en Loka zie ik Loka wel met JR een kluizenaarsbestaan opbouwen
Ik heb afgelopen paar weken alleen mijn pa en Kaneel gezien volgens mij.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Snap ik wel. Nu vooral in de vakantie weer veel binnen.
Wel weer paar keer gevraagd door mensen om naar de kroeg te gaan, maar heb ik meteen iets van "pff nee echt geen zin in de hele tijd sociaal contact maken enzo blegh"
Sportschool als ik zin hebquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:00 schreef Wingding het volgende:
[..]overhoring deel 4
tennis en sportschool en hardlopen, jij?
Ik heb meest sexy snoopy pyjama everquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:58 schreef Wingding het volgende:
[..]
ik wil ook weer een pyjama in plaats van een slaapshirt
Deze week alleen mijn familieleden en kattenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen paar weken alleen mijn pa en Kaneel gezien volgens mij.
Van de rest wel wat berichtjes gekregen, maar nog geen zin gehad in antwoorden.
goed plan, ik loop als een half jaar met koude benen rond in de avondquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb laatst 2 chille fleece broeken gekocht1 zwart-witte met hartjes en een luipaard print. Tshirtje erboven en ik slaap heerlijk
Willyquote:
Ik heb sinds paar weken last van koude beentjes, kutweer werkt ook niet even mee en dat terwijl kachel best hoog staatquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:01 schreef Wingding het volgende:
[..]
goed plan, ik loop als een half jaar met koude benen rond in de avond
Oh af en toe moet je naar de supermarkt, daar heb je kassameisjes.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deze week alleen mijn familieleden en katten![]()
Ben echt bang dat als ik op mezelf woon ik dagenlang niemand zie
ik heb gewoon een m60 in de box hoorquote:
True true.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:02 schreef richolio het volgende:
Het weer is wel echt klote, vooral voor eind juliMaar ik bemoei niet
Die muziekquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |