Onderbroekjequote:Op donderdag 30 juli 2015 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vanaf mijn 12e ofzo
Slaap jij naakt of onderbroekje aan?
Ik gewoon onderbroek en random shirtquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:59 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb sinds mijn 8ste denk ik geen pyjama meer gedragen
en de andere kant van het genre, voor het echte beukwerkquote:
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah tof. Maar alleen maar werken is niet alleen genieten toch?Sport je? reis je?
24/7 met mij opgescheept zitten moet je niemand aan willen doenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:58 schreef Fok-it het volgende:
Mocht het ooit over gaan tussen Neel en Loka zie ik Loka wel met JR een kluizenaarsbestaan opbouwen
Ik heb afgelopen paar weken alleen mijn pa en Kaneel gezien volgens mij.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Snap ik wel. Nu vooral in de vakantie weer veel binnen.
Wel weer paar keer gevraagd door mensen om naar de kroeg te gaan, maar heb ik meteen iets van "pff nee echt geen zin in de hele tijd sociaal contact maken enzo blegh"
Sportschool als ik zin hebquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:00 schreef Wingding het volgende:
[..]overhoring deel 4
tennis en sportschool en hardlopen, jij?
Ik heb meest sexy snoopy pyjama everquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:58 schreef Wingding het volgende:
[..]
ik wil ook weer een pyjama in plaats van een slaapshirt
Deze week alleen mijn familieleden en kattenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen paar weken alleen mijn pa en Kaneel gezien volgens mij.
Van de rest wel wat berichtjes gekregen, maar nog geen zin gehad in antwoorden.
goed plan, ik loop als een half jaar met koude benen rond in de avondquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb laatst 2 chille fleece broeken gekocht1 zwart-witte met hartjes en een luipaard print. Tshirtje erboven en ik slaap heerlijk
Willyquote:
Ik heb sinds paar weken last van koude beentjes, kutweer werkt ook niet even mee en dat terwijl kachel best hoog staatquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:01 schreef Wingding het volgende:
[..]
goed plan, ik loop als een half jaar met koude benen rond in de avond
Oh af en toe moet je naar de supermarkt, daar heb je kassameisjes.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deze week alleen mijn familieleden en katten![]()
Ben echt bang dat als ik op mezelf woon ik dagenlang niemand zie
ik heb gewoon een m60 in de box hoorquote:
True true.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:02 schreef richolio het volgende:
Het weer is wel echt klote, vooral voor eind juliMaar ik bemoei niet
Die muziekquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |