ik heb een zeer jeugdig uiterlijkquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
21 jaar dus je valt onder categorie oud
Bier dan?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nouu dat weet ik nogniet... ik ga trouwens erg slecht op wodka
Ik wil een keer naar een barbierquote:
2x geschoren om een vies vlassnorretje eraf te halenquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
echt helemaal 0, dus dat je nooit hoeft te scheren?
Geen idee, nog niet opgezocht of er 1 in Arnhem zit.quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ga je ook meedoen aan een color run?
wijfquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
2x geschoren om een vies vlassnorretje eraf te halen
Verder groeit het niet
Oeh ja deze is wel leuk:quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:40 schreef Lokasenna het volgende:
Ik val op mannen zoals in the Lord of the Rings.
Oh dat is wel extreem jaquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
2x geschoren om een vies vlassnorretje eraf te halen
Verder groeit het niet
Viggo is wel een knappe verschijning jaquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oeh ja deze is wel leuk:
[ afbeelding ]
Net paar dagen terug alle 3 delen gekeken
Niet dat hij er wat aan kan doenquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:51 schreef Fok-it het volgende:
Volwassen mannen zonder haargroei kan je extreem moeilijk serieus nemen
Har har harquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mensen die het serieus nemen van andere personen laten afhangen van diens uiterlijk zijn vaak enorm bekrompen
Wij hadden ook laatste twee delen gekeken afgelopen weekend.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oeh ja deze is wel leuk:
[ afbeelding ]
Net paar dagen terug alle 3 delen gekeken
sarcasmquote:
Minder oestrogeen produceren. Dat je nu meteen als een vrouw reageert helpt ook niet.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
kan er ook lekker veel aan doen hè
LUL
Ja ik had hem ook op Google opgezocht tijdens de film en toen was ik ineens uit mijn roze wolk. Maar toen keek ik weer naar de film en toen vond ik hem wel weer jummie.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wij hadden ook laatste twee delen gekeken afgelopen weekend.
Viggo is wel een van die mannen die daadwerkelijk ineens veel aantrekkelijker wordt met baard.
Te mannelijke neus en onderkaak.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:51 schreef Amarantha het volgende:
Maar (zoals bijna iedereen hier wel weet) is Michiel Huisman momenteel mijn grote boy crush:
[ afbeelding ]
Ik heb wel een litteken in de vorm van een bliksemschicht op mijn vinger #srsquote:
Oestersquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
Minder oestrogeen produceren. Dat je nu meteen als een vrouw reageert helpt ook niet.
Maandagmiddag vlieg je vanaf grun voor een 10tje naar gdansk. Nu nog een chille optie voor terug...quote:
Ik heb een bliksemschicht in de vorm van een litteken op mijn bilquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb wel een litteken in de vorm van een bliksemschicht op mijn vinger #srs
Was wel een bloederig verhaal wat er bij hoort trouwens.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb een bliksemschicht in de vorm van een litteken op mijn bil
Iemand sneed met een mes een bliksemschicht in je?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was wel een bloederig verhaal wat er bij hoort trouwens.
Viel bijna flauw toen.
Middelbare schoolleef
Ik heb ook altijd van die celebcrushes, het voelt altijd zo treurig.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben stiekem een beetje verliefd op hem.
Ieder ander verhaal zou teleurstellend zijn ja.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iemand sneed met een mes een bliksemschicht in je?
Ik ookquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd van die celebcrushes, het voelt altijd zo treurig.
De mijne zijn ook nog eens bijna altijd gay.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ook! Houden van iemand die jou niet eens kent haha
Ik was domquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iemand sneed met een mes een bliksemschicht in je?
Kaaklijn on pointquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:55 schreef Amarantha het volgende:
Maar goed hij zit in Pretty Little Liars (is op deze foto 25 denk ik, hij is nu 28) en ik vind hem in de serie ook wel erg jummie om naar te kijken:
[ afbeelding ]
Op heel veel foto's heeft hij nu kort haar, staat hem wel minder mooi vind ik. In de serie wordt het ook steeds korter
Ik vind Ezra leuker.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:55 schreef Amarantha het volgende:
Maar goed hij zit in Pretty Little Liars (is op deze foto 25 denk ik, hij is nu 28) en ik vind hem in de serie ook wel erg jummie om naar te kijken:
[ afbeelding ]
Op heel veel foto's heeft hij nu kort haar, staat hem wel minder mooi vind ik. In de serie wordt het ook steeds korter
Lame raden, Wentworth Miller ?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De mijne zijn ook nog eens bijna altijd gay.
Zou wel leuk zijn als een duistere tovenaar hem probeerde te vermoorden maar de vloek terugkaatstequote:Op donderdag 30 juli 2015 22:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ieder ander verhaal zou teleurstellend zijn ja.
Avril is dan ook een lekker wijfquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn celebcrushes waren Avril Lavigne en Cameron Diaz
Nee man.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Lame raden, Wentworth Miller ?hahaha
Dat is niet zo'n slimme actie van jou.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik was domIk weet het. Dus niet benoemen
Maar ik wilde mijn stanlymes terug, en dat deed ikdoor hem te pakken maar, begonnen beetje te stoeien eromEn toen was het kras kras
`Oh fuck, je bloed vet erg man''
5 mm dieper en ik had m`n pees doorgesneden![]()
Ik begrijp niet wat mensen zo leuk aan hem vinden.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Lame raden, Wentworth Miller ?hahaha
Ik was ook 13. geloof ik.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is niet zo'n slimme actie van jou.
Ik was op die leeftijd al een genie.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik was ook 13. geloof ik.
Dan maak je niet zulke slimme acties
Hij heeft wel mooie gezichtsvorm en body maar daar blijft het dan ook wel bijquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik begrijp niet wat mensen zo leuk aan hem vinden.
Hij is knap oke, maar echt bijzonder? Mwah
IS MIKA GAY?!quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee man.
Meer types zoals Mika. :$
Een genee bedoel je.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik was op die leeftijd al een genie.
Yes please.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die is net zo oud als Caleb/Tyler![]()
[ afbeelding ]
Maar hij is niet lelijk nee.
Nee ik ben eerder een Renéquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een genee bedoel je.
Nu ben je een Hans
quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
De typische bolle boeren groninger in klompjes met stiekeltjes haar en sjaal van fc grunn?
Je wist het toch al toen je hem zag?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)s-new-songs-men.html
2012 hoorde ik het.
Omg ik kom er nu pas achter! Toen zong ik zelfs nog elle me dit, best slecht van me hahahaquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)s-new-songs-men.html
2012 hoorde ik het.
Ik had nog sprankje hoopquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je wist het toch al toen je hem zag?
Zelfde voorspelbaarheid als Ellen Page
Kan ik wel mee leven jaquote:
Ik keek een stukje van die pilot, die kleine brunette was wel lekker zeg zo koekoekquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:01 schreef Amarantha het volgende:
Gelukkig is het bij PLL niet fout om te zwijmelen bij de personages. Want ze spelen wel jongere mensen (of in Ezra zijn geval ouder) dan hun eigen leeftijd maar ze zijn toch allemaal in de 20 dus het is niet fout
Met een veel grotere voorliefde naar mooie vrouwen. Maar ja, af en toe zit er ook wel wat leuks tussen aan de verkeerde kant jaquote:
Lucy Hale.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik keek een stukje van die pilot, die kleine brunette was wel lekker zeg zo koekoek
Zij is echt prachtig ja.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik keek een stukje van die pilot, die kleine brunette was wel lekker zeg zo koekoek
Ook intiem contact daarmee gehad of dat niet?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met een veel grotere voorliefde naar mooie vrouwen. Maar ja, af en toe zit er ook wel wat leuks tussen aan de verkeerde kant ja
Ik ben bij seizoen 4 en ik begin Emily ook wel erg mooi te vinden. Ze was al een mooie dame maar ze ziet er nu volwassener uit.quote:
Nope. Nog niet iemand gehad waarvan ik dacht: Daar zou ik dat mee willenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook intiem contact daarmee gehad of dat niet?
Of voor jou, jij vindt toch ook geen enkel meisje mooi.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien zou dat ook wat zijn voor jou, om je kansen explosief te vergroten
Ik denk dat ik het wel goed zou doen in een gevangenisquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien zou dat ook wat zijn voor jou, om je kansen explosief te vergroten
Emily vind ik als karakter heel vervelend en zeurderig. Maar ze is wel mooi ja.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben bij seizoen 4 en ik begin Emily ook wel erg mooi te vinden. Ze was al een mooie dame maar ze ziet er nu volwassener uit.
Sorry dat ik je teleurstel Paxjequote:Op donderdag 30 juli 2015 23:03 schreef Paxcon het volgende:
kaneeltje ik dacht dat jij 23 was ofzo
toch ben je nog steeds een jonge god
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |