Omg ik kom er nu pas achter! Toen zong ik zelfs nog elle me dit, best slecht van me hahahaquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)s-new-songs-men.html
2012 hoorde ik het.
Ik had nog sprankje hoopquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je wist het toch al toen je hem zag?
Zelfde voorspelbaarheid als Ellen Page
Kan ik wel mee leven jaquote:
Ik keek een stukje van die pilot, die kleine brunette was wel lekker zeg zo koekoekquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:01 schreef Amarantha het volgende:
Gelukkig is het bij PLL niet fout om te zwijmelen bij de personages. Want ze spelen wel jongere mensen (of in Ezra zijn geval ouder) dan hun eigen leeftijd maar ze zijn toch allemaal in de 20 dus het is niet fout
Met een veel grotere voorliefde naar mooie vrouwen. Maar ja, af en toe zit er ook wel wat leuks tussen aan de verkeerde kant jaquote:
Lucy Hale.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik keek een stukje van die pilot, die kleine brunette was wel lekker zeg zo koekoek
Zij is echt prachtig ja.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik keek een stukje van die pilot, die kleine brunette was wel lekker zeg zo koekoek
Ook intiem contact daarmee gehad of dat niet?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met een veel grotere voorliefde naar mooie vrouwen. Maar ja, af en toe zit er ook wel wat leuks tussen aan de verkeerde kant ja
Ik ben bij seizoen 4 en ik begin Emily ook wel erg mooi te vinden. Ze was al een mooie dame maar ze ziet er nu volwassener uit.quote:
Nope. Nog niet iemand gehad waarvan ik dacht: Daar zou ik dat mee willenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook intiem contact daarmee gehad of dat niet?
Of voor jou, jij vindt toch ook geen enkel meisje mooi.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien zou dat ook wat zijn voor jou, om je kansen explosief te vergroten
Ik denk dat ik het wel goed zou doen in een gevangenisquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien zou dat ook wat zijn voor jou, om je kansen explosief te vergroten
Emily vind ik als karakter heel vervelend en zeurderig. Maar ze is wel mooi ja.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben bij seizoen 4 en ik begin Emily ook wel erg mooi te vinden. Ze was al een mooie dame maar ze ziet er nu volwassener uit.
Sorry dat ik je teleurstel Paxjequote:Op donderdag 30 juli 2015 23:03 schreef Paxcon het volgende:
kaneeltje ik dacht dat jij 23 was ofzo
toch ben je nog steeds een jonge god
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |