kleding en kicksquote:
Tja dan is het niet nodigquote:Op donderdag 30 juli 2015 20:02 schreef wietparkiet het volgende:
draag nooit jas dus wrm zou ik jas kopen????
hoe heb je geen jas?quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tja dan is het niet nodigIk draag wel graag een jas en ik heb er geen één meer.
Ben voetbal kijkendequote:Op donderdag 30 juli 2015 20:10 schreef Amarantha het volgende:
Stilte hier. Vannacht komt het weer tot leven zeker
Dan ga ik weer rond een uur of 6 slapenquote:Op donderdag 30 juli 2015 20:10 schreef Amarantha het volgende:
Stilte hier. Vannacht komt het weer tot leven zeker
Gewoon doorhalenquote:Op donderdag 30 juli 2015 20:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan ga ik weer rond een uur of 6 slapen
gwn pushenquote:Op donderdag 30 juli 2015 20:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan ik echt niet, ik hou teveel van slapen
Nachtje doorhalen?quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gwn pushen
geeft ook euforisch gevoel na tijdje
Ik voel me dan verdoofdquote:Op donderdag 30 juli 2015 20:13 schreef Kauai het volgende:
[..]
Nachtje doorhalen?
Toen ik dat een keer deed was ik de hele dag misselijk
lol ik ben dan alleen beetje moe en onthou dingen minder goedquote:Op donderdag 30 juli 2015 20:13 schreef Kauai het volgende:
[..]
Nachtje doorhalen?
Toen ik dat een keer deed was ik de hele dag misselijk
Welke wedstrijd kijk je dan?quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
1-0 voor hoor? Maar ik kijk momenteel een andere, kon niet livestreamen
Nee gewoon teveel vermoeidheid danquote:Op donderdag 30 juli 2015 20:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gwn pushen
geeft ook euforisch gevoel na tijdje
rabotnicki - trabzonsporquote:Op donderdag 30 juli 2015 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke wedstrijd kijk je dan?
[..]
Nee gewoon teveel vermoeidheid dan
Jonge dat is enige die via tv te bekijken isquote:Op donderdag 30 juli 2015 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt wel een oog voor de echte topwedstrijden
heb je geen fox sport?quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jonge dat is enige die via tv te bekijken is
Ik heb voetbal niet eens op TVquote:Op donderdag 30 juli 2015 20:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jonge dat is enige die via tv te bekijken is
volgend jaar weer ek tochquote:Op donderdag 30 juli 2015 20:23 schreef Kauai het volgende:
Laatste keer dat ik voetbal heb gezien was de CL finale, wil eigenlijk ook weer iets kijken.
skeerquote:
watquote:
beter gewoon handbal kijkenquote:Op donderdag 30 juli 2015 20:28 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja duurt nog lang
Misschien ga ik Premier League wel kijken
hoezo niet?quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het Nederlands Elftal gaat zich niet plaatsen voor het komende EK én WK
Nou in de huidige kwalificatie voor het EK staan ze 3e, en de eerste 2 plaatsen zich in de groep en 3e speelt play-offs. Maar Turkije zit er nog vlak achter en Nederland moet daar nog uit tegen.quote:
Baasquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:28 schreef Amarantha het volgende:
Africa (TV Mini-Series 2013) - IMDb Ik kijk dit
Dat is echt een prachtige natuurserie inderdaadquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:28 schreef Amarantha het volgende:
Africa (TV Mini-Series 2013) - IMDb Ik kijk dit
oh wel jammer, maar wel lekker rustig en geen geld verspilling.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou in de huidige kwalificatie voor het EK staan ze 3e, en de eerste 2 plaatsen zich in de groep en 3e speelt play-offs. Maar Turkije zit er nog vlak achter en Nederland moet daar nog uit tegen.
Voor de WK kwalificatie moeten we tegen Frankrijk en Zweden o.a. (zijn best sterk) en plaatst alleen de #1 zich direct.
Dus een paar zomers geen Oranje feestjes
quote:
Ja ik heb ook een streampje aangezetquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We kijken naar Vitesse die de D krijgt
Ook niet telkens dezelfde Oranje reclames van Roy Donders op TV.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:55 schreef supersof het volgende:
[..]
oh wel jammer, maar wel lekker rustig en geen geld verspilling.
Wel lullige loting eerste klas hoor man man manquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We kijken naar Vitesse die de D krijgt
Nooo ik vond die sfeer rond EK/WK zooo leukquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou in de huidige kwalificatie voor het EK staan ze 3e, en de eerste 2 plaatsen zich in de groep en 3e speelt play-offs. Maar Turkije zit er nog vlak achter en Nederland moet daar nog uit tegen.
Voor de WK kwalificatie moeten we tegen Frankrijk en Zweden o.a. (zijn best sterk) en plaatst alleen de #1 zich direct.
Dus een paar zomers geen Oranje feestjes
Pelle mooie goal welquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja ik heb ook een streampje aangezet
quote:
Ach anders was Vitesse er ook al uitgegaan tegen een paupertegenstander hoor.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel lullige loting eerste klas hoor man man man
Ja daar heb ik niet zo heel veel mee. Tuurlijk heb ik wel een voorkeur voor Nederland, maar als ze eruit liggen laat ik er geen traan om.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nooo ik vond die sfeer rond EK/WK zooo leukiedereen was zeg maar één, samen voetbal kijken en al die oranje vlaggen etc
gezellig druk*quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Neverte druk en ik had paar dagen gelogeerd in studentenhuis bij vriendin, ocd aanval.
Te druk? Ik denk dat je dan een paniekaanval krijgt als je in Bangkok of New York looptquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Neverte druk en ik had paar dagen gelogeerd in studentenhuis bij vriendin, ocd aanval.
Wel fijn dat AZ iig wel play-offs bereikt waarschijnlijkquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach anders was Vitesse er ook al uitgegaan tegen een paupertegenstander hoor.
En je kan er beter tegen Southampton uitvliegen dan tegen Petrolul
Nou 's avonds daarzo bij Benz zit het vol met pooiers lijkt het wel.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
gezellig druk*
wat was er mis in dat studentenhuis?
Dat mogen ze nooit meer weggeven natuurlijk.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel fijn dat AZ iig wel play-offs bereikt waarschijnlijk
In Istanboel en Belgrado gebeurde er niksquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Te druk? Ik denk dat je dan een paniekaanval krijgt als je in Bangkok of New York loopt
Hoe was de bday?quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja ik heb ook een streampje aangezet
Wat vind je daar dan niet leuk aan? Als student is dat toch gezellig?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
In Istanboel en Belgrado gebeurde er niksvoor vakantie is zoiets druks wel fijn, maar geef mij dode Groningen maar. Rustig en stabiel.
Uhm, kijk ik vind studentenleven wel fijn en logeer dan ook vaak bij vrienden omdat we dan samen uitgaan en gezelligheid blabla, maar daar blijft het dan ook bij. Ik wil de stad waar ik ben geboren en getogen niet verlaten, iedereen kent elkaar hier en het is gezellig genoeg. Als ik in Groningen zou wonen dan is de lol er wel van af aangezien het dan de "standaard" wordt.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat vind je daar dan niet leuk aan? Als student is dat toch gezellig?
Hmm.. Dam zitten wij wel anders in elkaarquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Uhm, kijk ik vind studentenleven wel fijn en logeer dan ook vaak bij vrienden omdat we dan samen uitgaan en gezelligheid blabla, maar daar blijft het dan ook bij. Ik wil de stad waar ik ben geboren en getogen niet verlaten, iedereen kent elkaar hier en het is gezellig genoeg. Als ik in Groningen zou wonen dan is de lol er wel van af aangezien het dan de "standaard" wordt.
Ik vind het maar al te fijn dat we van elkaar verschillen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hmm.. Dam zitten wij wel anders in elkaarwat al duidelijk was verder
![]()
Zou je je hele leven daar willen blijven dan?
Hm. Okequote:Op donderdag 30 juli 2015 22:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vind het maar al te fijn dat we van elkaar verschillen.
Of ik dit stadje ooit zal verlaten, weet ik niet zo zeker, maar ik denk niet dat ik ooit de provincie zal verlaten.
Saai hoorquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vind het maar al te fijn dat we van elkaar verschillen.
Of ik dit stadje ooit zal verlaten, weet ik niet zo zeker, maar ik denk niet dat ik ooit de provincie zal verlaten.
quote:
Klopt. Al lijkt het me wel wat om naar noorwegen ofzo te verhuizen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nope, ik vind het goed genoeg hier. Waar woon jij dan, hectische Randstad?
Heb jij nog steeds al die kleine loslopende aapjes daar?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou weinig bijzonders, gewoon prima
Ik was vandaag trouwens in de apenheul en daar hebben ze een luiaard
[ afbeelding ]
Wat een bazendieren
Waarom Noorwegen?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
Klopt. Al lijkt het me wel wat om naar noorwegen ofzo te verhuizen.
Ik woon ook op een rustige plek maar is maar 5 min met de trein naar de stad dus vind het wel fijn.quote:
Oke punt,quote:Op donderdag 30 juli 2015 16:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lingerie is toch ook onderhevig aan de mode.
Is Paxcon Noors?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
Noren zijn het grootste deel van de tijd supermodellen. Vrij weinig dus.
Jaquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
Heb jij nog steeds al die kleine loslopende aapjes daar?
Pfoe mijn tante woont in Istanboel midden in centrum, 's ochtends luid winkelend publiek en 's nachts kutmensen en dronken russen. Had water over ze heen gepleurd vanuit balkon, ze woont toch 5 hoogquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:19 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik woon ook op een rustige plek maar is maar 5 min met de trein naar de stad dus vind het wel fijn.
Baasquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Pfoe mijn tante woont in Istanboel midden in centrum, 's ochtends luid winkelend publiek en 's nachts kutmensen en dronken russen. Had water over ze heen gepleurd vanuit balkon, ze woont toch 5 hoog
Ik hou van rustig
quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga naar Noorwegen tralalalala
Ja je kan wel fucking lollig doen, maar 80% ziet er echt zo uit.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga naar Noorwegen tralalalala
Denk dat je daar ook wel gewend aan raakt tochquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Pfoe mijn tante woont in Istanboel midden in centrum, 's ochtends luid winkelend publiek en 's nachts kutmensen en dronken russen. Had water over ze heen gepleurd vanuit balkon, ze woont toch 5 hoog
Ik hou van rustig
Mijn back-up plan voor als het misloopt tussen Emilia en mij.quote:
Daarom ga ik er ook heen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja je kan wel fucking lollig doen, maar 80% ziet er echt zo uit.
Ik wil ook weer...quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn back-up plan voor als het misloopt tussen Emilia en mij.
[..]
Daarom ga ik er ook heen.
Inderdaad. Zo saai en niks te doen. sowieso alleen in een stad met Pathe-bioscoopquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:22 schreef Kauai het volgende:
[..]
Denk dat je daar ook wel gewend aan raakt toch
Hele tijd drukte zou ik ook niet willen denk ik maar idk zo ver wonen van alles lijkt me niks
Ik was er 1,5 maand en mijn hoofd bonkte gewoon nog van al dat verkeersherrie en winkelendpubliek + dronken idioten toen we in NL warenquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:22 schreef Kauai het volgende:
[..]
Denk dat je daar ook wel gewend aan raakt toch
Hele tijd drukte zou ik ook niet willen denk ik maar idk zo ver wonen van alles lijkt me niks
Oh damnquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stel dat je dit hoofd ziet als je haar volpompt
[ afbeelding ]
Oh dat is wel lang dan inderdaadquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik was er 1,5 maand en mijn hoofd bonkte gewoon nog van al dat verkeersherrie en winkelendpubliek + dronken idioten toen we in NL waren
Ja. Niet eten is aan te raden. Alcohol al helemaal niet. vodka is 80 euro per flesquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Staat op mijn lijstje
Noorwegen is wel vies duur toch?
Dan zul je toch je dorp uit moetenquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Geef mij maar Scandinavische blonde mannen
Echt een soort walhalla daar danquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Geef mij maar Scandinavische blonde mannen
Wotquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja. Niet eten is aan te raden. Alcohol al helemaal niet. vodka is 80 euro per fles
Ik denk dat ik niet goed kan neuken op een lege maagquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja. Niet eten is aan te raden. Alcohol al helemaal niet. vodka is 80 euro per fles
Jaaquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt een soort walhalla daar dan
Doe ik ook, alleen wil niet verhuizen slimpiequote:
Echt he, ik hou van de stad.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Zo saai en niks te doen. sowieso alleen in een stad met Pathe-bioscoop
Slimpie ook echtquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
JaaBlondjes everywhere
[..]
Doe ik ook, alleen wil niet verhuizen slimpie
In een stad wonen lijkt me echt geweldig. Even de deur uit en je kan alles halen, biosje pakken maar even fietsen.quote:
Ik ben vernoemd naar de opa van Thor, tel ik ook?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Oh shit over Scandinavische kerels gesproken, ben een Zweedse vriend sinds middag per ongeluk aan het negeren.
Echt niet grappig. Sloffen sigaretten waren op het vliegveld echt 60 euro geloof ik. Stond nog in de krant dat oslo de duurste plek ter wereld is om biertjes te drinken.quote:
Wel jammer dat ik net te ver woon om dat dan niet te hebben, lijkt me nog fijner inderdaad. Al is het in totaal iets van 10 minuten reizen voor me.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In een stad wonen lijkt me echt geweldig. Even de deur uit en je kan alles halen, biosje pakken maar even fietsen.
M'n koffer staat al klaarquote:
Dan dondert hij maar opquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Slimpie ook echt
Denk daf je Noorse god niet in een duf Gronings dorp wilt wonen later,
En ik heet Freya maar ben brunette, val ik onder de Noren?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben vernoemd naar de opa van Thor, tel ik ook?
Geen idee, ben je heet en rond de 20?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
En ik heet Freya maar ben brunette, val ik onder de Noren?
Het is hartstikke fijn wonen in de provinciequote:Op donderdag 30 juli 2015 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Slimpie ook echt
Denk daf je Noorse god niet in een duf Gronings dorp wilt wonen later,
waarom bij je ouders?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:32 schreef supersof het volgende:
Was net weer even in Arnhemzo fijn. Arnhem is my home.
Maar toch maar weer bij mijn ouders slapen vannacht
Ben lauw en 18.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Geen idee, ben je heet en rond de 20?
Als je 80 bentquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het is hartstikke fijn wonen in de provincie
Rust en ruimtequote:Op donderdag 30 juli 2015 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je 80 bent
Wat heeft het voor jongeren te bieden? Echt niks
quote:
We snappen hem nu Paxquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb nu een perfecte match voor Kauai in m'n hoofd
Ik voel mezelf ouwelijk genoeg om me thuis te kunnen voelen in de provincie. Maar moet nog studeren. :$quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je 80 bent
Wat heeft het voor jongeren te bieden? Echt niks
Ik moet kwartiertje met de bus om in de stad te zijn.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:30 schreef Kauai het volgende:
[..]
Wel jammer dat ik net te ver woon om dat dan niet te hebben, lijkt me nog fijner inderdaad. Al is het in totaal iets van 10 minuten reizen voor me.
Tja ik heb echt zo'n vlees noch vis haarkleurquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah. In sommige gevallen wel. Bij blonde mannen vind ik langer haar wel een pre lijkt het.
Tofu?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja ik heb echt zo'n vlees noch vis haarkleur
Ik ook hoor. Zo'n zandkleurtje. Maar heb het nu wel geverfdquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja ik heb echt zo'n vlees noch vis haarkleur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same, al heb ik wel sneller een voorkeur voor bruin haar.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:38 schreef Amarantha het volgende:
Haarkleur maakt mij ook niet zoveel uit. Baardje vind ik bij veel mannen wel sexy. Een klein baardje, niet zo'n enorme baard.
Ach ziet er wel lekker onopvallend uit met mijn groene ogen ook.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Zo'n zandkleurtje. Maar heb het nu wel geverfd
Wat vinden vrouwen sexy aan een baardquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:38 schreef Amarantha het volgende:
Haarkleur maakt mij ook niet zoveel uit. Baardje vind ik bij veel mannen wel sexy. Een klein baardje, niet zo'n enorme baard.
Haha jij wilt seks met Gimliquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:40 schreef Lokasenna het volgende:
Ik val op mannen zoals in the Lord of the Rings.
Zorgt ervoor dat iemand er volwassener uit ziet. Babyfacesquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat vinden vrouwen sexy aan een baard![]()
Ik snap dat echt niet
Mannelijkheid? Teveel Babyface is toch minder hoorquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet
Soms is zo'n babyface wel mooi tbhquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:41 schreef Kauai het volgende:
[..]
Zorgt ervoor dat iemand er volwassener uit ziet. Babyfaces
Ik vind het wel aantrekkelijk.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet
Ligt wel aan de persoon natuurlijkquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Soms is zo'n babyface wel mooi tbh
Op welke leeftijd vind je het mooi dan?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Soms is zo'n babyface wel mooi tbh
Gooi mezelf nu van een brugquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:41 schreef Kauai het volgende:
[..]
Zorgt ervoor dat iemand er volwassener uit ziet. Babyfaces
Maar veel mannen hebben ook niet perse een babyface zonder baard hèquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mannelijkheid? Teveel Babyface is toch minder hoor
Nee want je bent een vrouwquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wil echt niet zomaar seks hoor.
Is toch harig en vies enzoquote:
Rond de 20? Daarna moet het wel baardje hebbenquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op welke leeftijd vind je het mooi dan?
Jijquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Ben benieuwd wat iedereens type hier is haha.
Haar is per se vies?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is toch harig en vies enzo
Maar snap sowieso niet wat je aantrekkelijk kan vinden aan een man, zijn gewoon vieze wezens.
Vrouwen zijn schoner, die poepen niet eens.
Jammer.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, en zo eentje die pas aan seks begint wanneer er kinderen moeten komen
Mannen hebben niet overal overbodige vetkwabbetjes. :$quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is toch harig en vies enzo
Maar snap sowieso niet wat je aantrekkelijk kan vinden aan een man, zijn gewoon vieze wezens.
Vrouwen zijn schoner, die poepen niet eens.
Bij mij is geen vet te vinden nee.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mannen hebben niet overal overbodige vetkwabbetjes. :$
borsthaar dan? VInd je dat ook vies?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet perse, maar vind een baard er vaak vies uitziet ofzo. Gewoon gevoel wat ik erbij heb
quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
21 jaar dus je valt onder categorie oud
21 en nog geen baardgroeiquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Rond de 20? Daarna moet het wel baardje hebben
Ja lijkt net een aap dan johquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
borsthaar dan? VInd je dat ook vies?
nouu dat weet ik nogniet... ik ga trouwens erg slecht op wodkaquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:45 schreef Yreal het volgende:
[..]
Vanaf grun kan je voor een 10tje naar polen. Wanneer gaan we wodka klappen?
Gelukkig blijf je een biljartbal jaquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja lijkt net een aap dan joh
Gelukkig krijg ik dat niet
ik heb een zeer jeugdig uiterlijkquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
21 jaar dus je valt onder categorie oud
Bier dan?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nouu dat weet ik nogniet... ik ga trouwens erg slecht op wodka
Ik wil een keer naar een barbierquote:
2x geschoren om een vies vlassnorretje eraf te halenquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
echt helemaal 0, dus dat je nooit hoeft te scheren?
Geen idee, nog niet opgezocht of er 1 in Arnhem zit.quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ga je ook meedoen aan een color run?
wijfquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
2x geschoren om een vies vlassnorretje eraf te halen
Verder groeit het niet
Oeh ja deze is wel leuk:quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:40 schreef Lokasenna het volgende:
Ik val op mannen zoals in the Lord of the Rings.
Oh dat is wel extreem jaquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
2x geschoren om een vies vlassnorretje eraf te halen
Verder groeit het niet
Viggo is wel een knappe verschijning jaquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oeh ja deze is wel leuk:
[ afbeelding ]
Net paar dagen terug alle 3 delen gekeken
Niet dat hij er wat aan kan doenquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:51 schreef Fok-it het volgende:
Volwassen mannen zonder haargroei kan je extreem moeilijk serieus nemen
Har har harquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mensen die het serieus nemen van andere personen laten afhangen van diens uiterlijk zijn vaak enorm bekrompen
Wij hadden ook laatste twee delen gekeken afgelopen weekend.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oeh ja deze is wel leuk:
[ afbeelding ]
Net paar dagen terug alle 3 delen gekeken
sarcasmquote:
Minder oestrogeen produceren. Dat je nu meteen als een vrouw reageert helpt ook niet.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
kan er ook lekker veel aan doen hè
LUL
Ja ik had hem ook op Google opgezocht tijdens de film en toen was ik ineens uit mijn roze wolk. Maar toen keek ik weer naar de film en toen vond ik hem wel weer jummie.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wij hadden ook laatste twee delen gekeken afgelopen weekend.
Viggo is wel een van die mannen die daadwerkelijk ineens veel aantrekkelijker wordt met baard.
Te mannelijke neus en onderkaak.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:51 schreef Amarantha het volgende:
Maar (zoals bijna iedereen hier wel weet) is Michiel Huisman momenteel mijn grote boy crush:
[ afbeelding ]
Ik heb wel een litteken in de vorm van een bliksemschicht op mijn vinger #srsquote:
Oestersquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
Minder oestrogeen produceren. Dat je nu meteen als een vrouw reageert helpt ook niet.
Maandagmiddag vlieg je vanaf grun voor een 10tje naar gdansk. Nu nog een chille optie voor terug...quote:
Ik heb een bliksemschicht in de vorm van een litteken op mijn bilquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb wel een litteken in de vorm van een bliksemschicht op mijn vinger #srs
Was wel een bloederig verhaal wat er bij hoort trouwens.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb een bliksemschicht in de vorm van een litteken op mijn bil
Iemand sneed met een mes een bliksemschicht in je?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was wel een bloederig verhaal wat er bij hoort trouwens.
Viel bijna flauw toen.
Middelbare schoolleef
Ik heb ook altijd van die celebcrushes, het voelt altijd zo treurig.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben stiekem een beetje verliefd op hem.
Ieder ander verhaal zou teleurstellend zijn ja.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iemand sneed met een mes een bliksemschicht in je?
Ik ookquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd van die celebcrushes, het voelt altijd zo treurig.
De mijne zijn ook nog eens bijna altijd gay.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ook! Houden van iemand die jou niet eens kent haha
Ik was domquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iemand sneed met een mes een bliksemschicht in je?
Kaaklijn on pointquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:55 schreef Amarantha het volgende:
Maar goed hij zit in Pretty Little Liars (is op deze foto 25 denk ik, hij is nu 28) en ik vind hem in de serie ook wel erg jummie om naar te kijken:
[ afbeelding ]
Op heel veel foto's heeft hij nu kort haar, staat hem wel minder mooi vind ik. In de serie wordt het ook steeds korter
Ik vind Ezra leuker.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:55 schreef Amarantha het volgende:
Maar goed hij zit in Pretty Little Liars (is op deze foto 25 denk ik, hij is nu 28) en ik vind hem in de serie ook wel erg jummie om naar te kijken:
[ afbeelding ]
Op heel veel foto's heeft hij nu kort haar, staat hem wel minder mooi vind ik. In de serie wordt het ook steeds korter
Lame raden, Wentworth Miller ?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De mijne zijn ook nog eens bijna altijd gay.
Zou wel leuk zijn als een duistere tovenaar hem probeerde te vermoorden maar de vloek terugkaatstequote:Op donderdag 30 juli 2015 22:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ieder ander verhaal zou teleurstellend zijn ja.
Avril is dan ook een lekker wijfquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn celebcrushes waren Avril Lavigne en Cameron Diaz
Nee man.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Lame raden, Wentworth Miller ?hahaha
Dat is niet zo'n slimme actie van jou.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik was domIk weet het. Dus niet benoemen
Maar ik wilde mijn stanlymes terug, en dat deed ikdoor hem te pakken maar, begonnen beetje te stoeien eromEn toen was het kras kras
`Oh fuck, je bloed vet erg man''
5 mm dieper en ik had m`n pees doorgesneden![]()
Ik begrijp niet wat mensen zo leuk aan hem vinden.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Lame raden, Wentworth Miller ?hahaha
Ik was ook 13. geloof ik.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is niet zo'n slimme actie van jou.
Ik was op die leeftijd al een genie.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik was ook 13. geloof ik.
Dan maak je niet zulke slimme acties
Hij heeft wel mooie gezichtsvorm en body maar daar blijft het dan ook wel bijquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik begrijp niet wat mensen zo leuk aan hem vinden.
Hij is knap oke, maar echt bijzonder? Mwah
IS MIKA GAY?!quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee man.
Meer types zoals Mika. :$
Een genee bedoel je.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik was op die leeftijd al een genie.
Yes please.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die is net zo oud als Caleb/Tyler![]()
[ afbeelding ]
Maar hij is niet lelijk nee.
Nee ik ben eerder een Renéquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een genee bedoel je.
Nu ben je een Hans
quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
De typische bolle boeren groninger in klompjes met stiekeltjes haar en sjaal van fc grunn?
Je wist het toch al toen je hem zag?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)s-new-songs-men.html
2012 hoorde ik het.
Omg ik kom er nu pas achter! Toen zong ik zelfs nog elle me dit, best slecht van me hahahaquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)s-new-songs-men.html
2012 hoorde ik het.
Ik had nog sprankje hoopquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je wist het toch al toen je hem zag?
Zelfde voorspelbaarheid als Ellen Page
Kan ik wel mee leven jaquote:
Ik keek een stukje van die pilot, die kleine brunette was wel lekker zeg zo koekoekquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:01 schreef Amarantha het volgende:
Gelukkig is het bij PLL niet fout om te zwijmelen bij de personages. Want ze spelen wel jongere mensen (of in Ezra zijn geval ouder) dan hun eigen leeftijd maar ze zijn toch allemaal in de 20 dus het is niet fout
Met een veel grotere voorliefde naar mooie vrouwen. Maar ja, af en toe zit er ook wel wat leuks tussen aan de verkeerde kant jaquote:
Lucy Hale.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik keek een stukje van die pilot, die kleine brunette was wel lekker zeg zo koekoek
Zij is echt prachtig ja.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik keek een stukje van die pilot, die kleine brunette was wel lekker zeg zo koekoek
Ook intiem contact daarmee gehad of dat niet?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met een veel grotere voorliefde naar mooie vrouwen. Maar ja, af en toe zit er ook wel wat leuks tussen aan de verkeerde kant ja
Ik ben bij seizoen 4 en ik begin Emily ook wel erg mooi te vinden. Ze was al een mooie dame maar ze ziet er nu volwassener uit.quote:
Nope. Nog niet iemand gehad waarvan ik dacht: Daar zou ik dat mee willenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook intiem contact daarmee gehad of dat niet?
Of voor jou, jij vindt toch ook geen enkel meisje mooi.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien zou dat ook wat zijn voor jou, om je kansen explosief te vergroten
Ik denk dat ik het wel goed zou doen in een gevangenisquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien zou dat ook wat zijn voor jou, om je kansen explosief te vergroten
Emily vind ik als karakter heel vervelend en zeurderig. Maar ze is wel mooi ja.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben bij seizoen 4 en ik begin Emily ook wel erg mooi te vinden. Ze was al een mooie dame maar ze ziet er nu volwassener uit.
Sorry dat ik je teleurstel Paxjequote:Op donderdag 30 juli 2015 23:03 schreef Paxcon het volgende:
kaneeltje ik dacht dat jij 23 was ofzo
toch ben je nog steeds een jonge god
Ik geil op bonenbakkende biologiebeta`s ja.quote:
Oh wel hoorquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Of voor jou, jij vindt toch ook geen enkel meisje mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |