Fucking half 5 alweerquote:
Hele ritme naar de teringquote:Op donderdag 30 juli 2015 04:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fucking half 5 alweerIk mag niet in slaap vallen want dan verslaap ik me voor afspraak
Half 12 trein.quote:Op donderdag 30 juli 2015 04:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hele ritme naar de tering
Hoelaat afspraak?
kan nog wel paar uurtjes slapen hoorquote:Op donderdag 30 juli 2015 04:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Half 12 trein.
Ga er zo ook maar gewoon uit denk ik.
We will see. Ik ben ook weg in ieder gevalquote:Op donderdag 30 juli 2015 04:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
kan nog wel paar uurtjes slapen hoor
Dan maken we 's nachts wel even ruzie en zoquote:Op donderdag 30 juli 2015 14:52 schreef Amarantha het volgende:
Laatste 2 nachten te laat geslapen door hierVeel te gezellig 's nachts.
RUZIEEEEEquote:Op donderdag 30 juli 2015 14:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dan maken we 's nachts wel even ruzie en zo![]()
grapje![]()
Bij mij voor de deur (letterlijk) werken ze aan de weg midden in de nacht.quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:52 schreef Amarantha het volgende:
Midden in de nacht? Hoezo fucking irritantquote:Op donderdag 30 juli 2015 14:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij mij voor de deur (letterlijk) werken ze aan de weg midden in de nacht.
Zoveel herrie
Nouja, ze beginnen om half 11 ongeveer met werkenquote:Op donderdag 30 juli 2015 14:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Midden in de nacht? Hoezo fucking irritant
Gezellig op een forumquote:Op donderdag 30 juli 2015 14:52 schreef Amarantha het volgende:
Modern Family.quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:56 schreef Amarantha het volgende:
Vanaf morgen weer mooie tijden op Netflix eerste 2 wekenEerst morgen de serie van Wet Hot American Summer en de dag erna komt seizoen 5 van Modern Family
Lekker midden in de nacht over jou roddelen.quote:
Ik haat Veronica ik wil Gotham kijken op Netflix.quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:56 schreef Amarantha het volgende:
Vanaf morgen weer mooie tijden op Netflix eerste 2 wekenEerst morgen de serie van Wet Hot American Summer en de dag erna komt seizoen 5 van Modern Family
Moeten we een gofundme account voor je opstarten ?quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:13 schreef Crack_ het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAH AL DIE REKENINGEN AAHHHHHHHHHH
Haha, nee dat hoeft niet gelukkig maar al die rekeningen komen dan op hetzelfde moment lijkt het welquote:Op donderdag 30 juli 2015 15:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Moeten we een gofundme account voor je opstarten ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door het gesprek hier gisteren over make-up ben ik echt nog meer aan het wegdoen
Your beauty never ever scared me.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:38 schreef Amarantha het volgende:
Dit rot klusje weer gehadEen mooie vrouw heeft geen make up nodig. Niks zo mooi als natuurlijke schoonheid inclusief oneffenheden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door het gesprek hier gisteren over make-up ben ik echt nog meer aan het wegdoenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Een mooie vrouw heeft geen make up nodig. Niks zo mooi als natuurlijke schoonheid inclusief oneffenheden.
Ah ja, kan ik me voorstellen. Dat heb ik als collegeld en zorgpremie van rekening afgaan, voel me dan net een zwerverquote:Op donderdag 30 juli 2015 15:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, nee dat hoeft niet gelukkig maar al die rekeningen komen dan op hetzelfde moment lijkt het wel.
Valt reuze mee hoorquote:Op donderdag 30 juli 2015 15:40 schreef Lokasenna het volgende:
Jij hebt echt zoveel van die shit ama.
Ik draag ook niet vaak make-upquote:Op donderdag 30 juli 2015 15:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Een mooie vrouw heeft geen make up nodig. Niks zo mooi als natuurlijke schoonheid inclusief oneffenheden.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:38 schreef Amarantha het volgende:
Dit rot klusje weer gehadWaarmee maak jij je kwasten schoon btw?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door het gesprek hier gisteren over make-up ben ik echt nog meer aan het wegdoen
Make-up of kwasten schoonmaken?quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:41 schreef Crack_ het volgende:
Ik wist ook niet dat je dat soms deed Ama!
Ik heb er ooit eentje gehad, maar kon er niet mee omgaan.quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Valt reuze mee hoor. Ik heb ook niet eens zo veel kwasten. Maar van mijn kwasten kan ik ook niks wegdoen haha, ze zijn allemaal gewoon goed.
It's True.quote:
Make up is er dan ook om je sterke punten extra te laten benadrukken. Niet om je identiteit mee te verbergen. (Concealertje hier en foundationtje daar is niet zo ernstig. )quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarmee maak jij je kwasten schoon btw?
Ja, nou wacht maar tot je volwassen leven begin en je ineens drie verschillende belastingen moet betalen en ja FUUUUUUUCK. Die belastingen ook echt, ik vind 2x 200 euro moeten betalen voor een één persoonshuishouden echt veel. En dan heb ik het nog geen eens over inkomensbelasting maar gewoon waterheffing en gemeentebelasting en shit. Holyfuckshit, 500 euro belastingen dag vakantiequote:Op donderdag 30 juli 2015 15:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ah ja, kan ik me voorstellen. Dat heb ik als collegeld en zorgpremie van rekening afgaan, voel me dan net een zwerver
Jij ziet ze het liefst poedelnaakt natuurlijkquote:Op donderdag 30 juli 2015 15:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
It's True.
Mode make up is allemaal onzin.
Maar het is een grote winstgevende industrie he.
Kun je dat niet terugvragen?quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, nou wacht maar tot je volwassen leven begin en je ineens drie verschillende belastingen moet betalen en ja FUUUUUUUCK. Die belastingen ook echt, ik vind 2x 200 euro moeten betalen voor een één persoonshuishouden echt veel. En dan heb ik het nog geen eens over inkomensbelasting maar gewoon waterheffing en gemeentebelasting en shit. Holyfuckshit, 500 euro belastingen dag vakantie
Make upquote:
quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
It's True.
Mode make up is allemaal onzin.
Maar het is een grote winstgevende industrie he.
Nee, enkel wanneer je minder dan 1000 euro + kosten van één maand zorgpremie op je rekening hebt krijg je vrijstellingquote:
Ik ga zo lang mogelijk studeren als ik jouw verhaatje over volwassenlife hoorquote:Op donderdag 30 juli 2015 15:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, nou wacht maar tot je volwassen leven begin en je ineens drie verschillende belastingen moet betalen en ja FUUUUUUUCK. Die belastingen ook echt, ik vind 2x 200 euro moeten betalen voor een één persoonshuishouden echt veel. En dan heb ik het nog geen eens over inkomensbelasting maar gewoon waterheffing en gemeentebelasting en shit. Holyfuckshit, 500 euro belastingen dag vakantie
Oh ja zo af en toe. Ik geef er niet heel veel meer om (als in ik draag het nog amper, alleen bij feestjes enz) maar als ik het draag dan wil ik wel goede producten gebruikenquote:
thanks voor de tip!quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gaat heel lang mee zo'n fles. Ik heb het over gegoten in een flesje met zo'n spuitding
Ik vraag me gewoon af waar dat geld heen gaat.. Iedereen betaald ongeveer 200 euro aan afvalshit per jaar.. Kost dat serieus zo veel? Ja het zal wel.. nouja dan snap ik dat ik dat moet betalen want ja.. moet ergens vandaan komen dat geldquote:Op donderdag 30 juli 2015 15:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ga zo lang mogelijk studeren als ik jouw verhaatje over volwassenlife hoorik snap dat elke burger mee moet betalen, maar al die belastingenstelsel vind ik een beetje ernstig overdreven
Heb je pics van toen je make up zo mooi had?quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ja zo af en toe. Ik geef er niet heel veel meer om (als in ik draag het nog amper, alleen bij feestjes enz) maar als ik het draag dan wil ik wel goede producten gebruiken
Wowow :$ linkquote:Op donderdag 30 juli 2015 15:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Lekker midden in de nacht over jou roddelen.
Ik weet dat ik het in Utrecht gewoon kan terugvragen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, enkel wanneer je minder dan 1000 euro + kosten van één maand zorgpremie op je rekening hebt krijg je vrijstelling![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Dus als je 1000 euro betaalt ben je gewoon de helft van je geld kwijt aan belasting, dat kan toch niet
Edit: verschilt per gemeente trouwens, in sommige gemeente hoef je als student bijvoorbeeld afvalheffing enzo niet te betalen.. in Den Haag wel. Hoereeeeen
Nopequote:Op donderdag 30 juli 2015 15:46 schreef Crack_ het volgende:
Heb je pics van toen je make up zo mooi had?
Nee, haha.. Als het zo simpel was dan deed iedereen dat welquote:Op donderdag 30 juli 2015 15:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet dat ik het in Utrecht gewoon kan terugvragen.
Maar het is niet te omzeilen door vlak voor het eraf wordt gehaald over te schrijven naar spaarrekening ofzo? Of mag je die ook niet hebben van ze?
Volgende keer doen! Ben benieuwdquote:
Hehe, alleen vrijstelling als je helemaal blut bent dus. Uitknijpers hoor. :$quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, haha.. Als het zo simpel was dan deed iedereen dat wel.
Hoeren bitches kutjes!quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hehe, alleen vrijstelling als je helemaal blut bent dus. Uitknijpers hoor. :$
Geen idee meer welk topic het was. Ging aardig hard vannacht.quote:
Feertje, ik heb kleertjes uitgezocht voor zondag, maar twijfel of het te bloot is voor het weer.quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee meer wel topic het was. Ging aardig hard vannacht.
Zoek.quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee meer welk topic het was. Ging aardig hard vannacht.
Het wordt zondag 24 graden dacht ik.quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Feertje, ik heb kleertjes uitgezocht voor zondag, maar twijfel of het te bloot is voor het weer.
Zoek zelf.quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:53 schreef Fera het volgende:
O Hepje, ik heb trouwens de sauna al geboekt. :$$$
Zaterdag.quote:
Aight.quote:
Naakt zijn.quote:
Ben ik al. :$quote:
Oh dat is mooi.quote:
Jammer. Hep had zich erop verheugd.quote:
Onkuis. Pls. Helft van de mensen loopt waarschijnlijk schaarser gekleed.quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh dat is mooi.
Want ik wilde kniekousen nog wat versieren met kant en stofjes maar twijfelde of ik niet beter panty kon dragen omdat het anders te koud zou zijn.
En of het sowieso niet te onkuis is. :$
Ja dat is waar, maar het jurkje gaat maar net 10cm onder de billetjes.quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Onkuis. Pls. Helft van de mensen loopt waarschijnlijk schaarser gekleed.
Als het niet comfy voelt misschien een klein broekje of idd toch een panty.quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar het jurkje gaat maar net 10cm onder de billetjes.
HFUHFUEHUEquote:Op donderdag 30 juli 2015 15:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar het jurkje gaat maar net 10cm onder de billetjes.
Boner alertquote:Op donderdag 30 juli 2015 15:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Onkuis. Pls. Helft van de mensen loopt waarschijnlijk schaarser gekleed.
Ondergewaardeerde post.quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:58 schreef Crack_ het volgende:
Gewoon naakt. Of borsten want borsten hmm
Ja oke.quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Als het niet comfy voelt misschien een klein broekje of idd toch een panty.Maar maak je niet druk om wat andere mensen eventueel zullen denken. Is daar juist totaal niet belangrijk.
Ik kan denk ik niet verkleed.quote:
Pertinent oneensquote:Op donderdag 30 juli 2015 15:58 schreef Crack_ het volgende:
Gewoon een beetje schijt hebben. Iedereen is daar apart.quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja oke.
Ik denk dat ik het aandurf.
Maar ik ben niet apart, alleen maar onzedigquote:Op donderdag 30 juli 2015 16:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon een beetje schijt hebben. Iedereen is daar apart.
En wat je liet zien dan?quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan denk ik niet verkleed.Kan vandaag niets bestellen. Rip.
Borsten hmmmquote:Op donderdag 30 juli 2015 15:58 schreef Crack_ het volgende:
Ja, maar die outfit is niet af. Wil er nog sieraden bij enz. Maar kan 10 uur geen TAN-codes gebruiken.quote:
Voor jouw doen is dat apart. :$quote:Op donderdag 30 juli 2015 16:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar ik ben niet apart, alleen maar onzedig
Ik wil best voor je bestellen als het dan op tijd aankomt hoor.quote:Op donderdag 30 juli 2015 16:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar die outfit is niet af. Wil er nog sieraden bij enz. Maar kan 10 uur geen TAN-codes gebruiken.
Waarom?quote:Op donderdag 30 juli 2015 16:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar die outfit is niet af. Wil er nog sieraden bij enz. Maar kan 10 uur geen TAN-codes gebruiken.
Dat zou heel erg tof zijn.quote:Op donderdag 30 juli 2015 16:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wil best voor je bestellen als het dan op tijd aankomt hoor.
Dan betaal je gewoon later terug ofzo.
Vanwege die simkaart. Ik heb nu een nieuwe en vanwege veiligheid mag ik vanaf activeren 12 uur geen TAN-codes gebruiken.quote:Op donderdag 30 juli 2015 16:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom?ik heb namelijk ook ing
Ooh.. Dat vond ik dus wel minder van ing maar gelukkig hebben zij geen e.dentifier.quote:Op donderdag 30 juli 2015 16:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Vanwege die simkaart. Ik heb nu een nieuwe en vanwege veiligheid mag ik vanaf activeren 12 uur geen TAN-codes gebruiken.
Leuke dingen gekocht?quote:Op donderdag 30 juli 2015 16:14 schreef Kauai het volgende:
[..]
Hahah ik was om 10 uur al wakker, heb 5 uur geslapen
Net geshopt en ben nu dood
Nee lingerie maakt sexy.quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij ziet ze het liefst poedelnaakt natuurlijk
Oeh wat heb je gekocht?quote:Op donderdag 30 juli 2015 16:14 schreef Kauai het volgende:
[..]
Hahah ik was om 10 uur al wakker, heb 5 uur geslapen
Net geshopt en ben nu dood
Dat is kut hequote:Op donderdag 30 juli 2015 16:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Ugh het waait tyfushard en ik moet nog naar supermarkt om alleen brood te halen
Lingerie is toch ook onderhevig aan de mode.quote:Op donderdag 30 juli 2015 16:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee lingerie maakt sexy.
Maar het feit is wel dat de industrie een ideaal beeld creëert waar vrouwen dan aan moeten voldoen.
Haha, morgen moet je wel meer doen?quote:Op donderdag 30 juli 2015 16:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja, ik doe het morgen wel, geen zin om alleen daarvoor te gaan fietsen
Lingeriequote:Op donderdag 30 juli 2015 16:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee lingerie maakt sexy.
Maar het feit is wel dat de industrie een ideaal beeld creëert waar vrouwen dan aan moeten voldoen.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 16:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Lingerie![]()
Zie soms bij de hond uitlaten zo'n milfje in een joggingbroek man man
quote:
Heb me ingehouden en heb niks gekocht haha. Had bijna (alweer) nieuwe schoenen gekocht, die Adidas Superstars die iedereen heeft maar toch maar niet gedaan.quote:
Is echt als je een onzekere meisje hele knappe lingerie aan doet maakt het haar nog niet perse woest aantrekkelijk.quote:
Ik ben gewoon een woest aantrekkelijke vrouw in een fatsuit.quote:Op donderdag 30 juli 2015 16:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Is echt als je een onzekere meisje hele knappe lingerie aan doet maakt het haar nog niet perse woest aantrekkelijk.
Seksualiteit zit volgens mij meer in je manier van overkomen, zelfbewust ja of nee en gevoel van eigenwaarde dan in de kleertjes die je aan doet.
Zowel bij mannen als vrouwen, een kneusje in een superdeluxe maatpak blijft een kneusje en een knappe Italiaanse man in een slip van de Zeeman blijft woest aantrekkelijk.
hmmmm er zijn uitzonderingenquote:Op donderdag 30 juli 2015 16:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een woest aantrekkelijke vrouw in een fatsuit.
Neh gelukkig niet, erg rustige vakantie.quote:Op donderdag 30 juli 2015 16:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, morgen moet je wel meer doen?Zo herkenbaar
Ja, dat is ook wel zo.. maar de andere kant op dat een aantrekkelijk meisje in een joggingpak alsnog sexy is.. mwah, dat kan ik niet vinden denk ikquote:Op donderdag 30 juli 2015 16:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Is echt als je een onzekere meisje hele knappe lingerie aan doet maakt het haar nog niet perse woest aantrekkelijk.
Seksualiteit zit volgens mij meer in je manier van overkomen, zelfbewust ja of nee en gevoel van eigenwaarde dan in de kleertjes die je aan doet.
Zowel bij mannen als vrouwen, een kneusje in een superdeluxe maatpak blijft een kneusje en een knappe Italiaanse man in een slip van de Zeeman blijft woest aantrekkelijk.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 16:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel zo.. maar de andere kant op dat een aantrekkelijk meisje in een joggingpak alsnog sexy is.. mwah, dat kan ik niet vinden denk ik.
quote:
Die vrouw hoeft er niet perse bij maar op zich staat zoiets echt niet onaantrekkelijk.quote:
Het kan, maar ik vind het absoluut niet sexy. Maar dat wijf is ook niet sexy zeg, ook niet in bikini hoorquote:
Nee coke, HAHAHAHAquote:
Hehe.quote:
Dat is te duur voor mij na al die gemeenteheffingenquote:
Slipknot zekerquote:Op donderdag 30 juli 2015 17:00 schreef Crack_ het volgende:
Oude muziekcd's vinden met fantastische muziek met nog veel betere teksten. Wat een tijd he, die puberjaren.
Ben jij ook al leeg getrokken? Straks heb ik geen geld voor een onesie wehh, en ik wil graag in een onesie naar de dierentuin ooit..quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe.
[..]
Dat is te duur voor mij na al die gemeenteheffingen
Murderdollsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oh die ken ik niet zien er wel ziek uit thoughquote:Op donderdag 30 juli 2015 17:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ben jij ook al leeg getrokken? Straks heb ik geen geld voor een onesie wehh, en ik wil graag in een onesie naar de dierentuin ooit... Heb ik net vijf minuten geleden bedacht.
[..]
Murderdolls
[ afbeelding ]
Jep. Ik had er al gelukkig rekening mee gehouden.quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ben jij ook al leeg getrokken? Straks heb ik geen geld voor een onesie wehh, en ik wil graag in een onesie naar de dierentuin ooit... Heb ik net vijf minuten geleden bedacht.
Ik vind de muziek nu nog steeds tof alleen sommige teksten zijn gewoon.. ja..quote:
Haha ik vind Murderdolls juist om de teksten wel tof eigenlijk.quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind de muziek nu nog steeds tof alleen sommige teksten zijn gewoon.. ja...
PEOPLE HAATEEEE ME, AND YOU CAN ALL FUCK OFF!!!!
Ben jij niet liever mijn mancrush dan?quote:
Even zoeken. Ze is een make-up artist, dus heb alleen maar foto's met veel make-up. :$quote:
Haha, ja zijn ze misschien ook wel.. Aantrekkelijk zou doen alles.quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:02 schreef Elan het volgende:
[..]
oh die ken ik niet zien er wel ziek uit though(letterlijk)
Haha, ja pff.. met die waterbelasting en afvalheffing enzo die wist ik dat die kwam.. maar gemeentebelasting, daarvan had ik geen idee dat die eraan zat te komen. Dat is het kutte, een rekening moeten betalen die je absoluut niet verwachtquote:Op donderdag 30 juli 2015 17:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jep. Ik had er al gelukkig rekening mee gehouden.
Maar goed. Nog maar even 2 maanden sloeber zijn.
Wat voor onesie?Ze hadden er laatst een hier in V&A
Jaaa, tien punten voor jou!quote:
Ik voel me te oud om met een dieren onesie rond te lopen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij primark hebben ze leuke
[ afbeelding ]
dat is nog eens een positieve verassingquote:Op donderdag 30 juli 2015 17:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik dacht dat ik icetea had gekocht. Is het bier met citroen
Hoe dat ?!quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik dacht dat ik icetea had gekocht. Is het bier met citroen
Is toch sowieso nooit heel serieus, of heb je ze ook van bekende merken in normale kleuren/stijlen?quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik voel me te oud om met een dieren onesie rond te lopen.
Eetsmakelijkquote:Op donderdag 30 juli 2015 17:06 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga even een hapje eten bij mijn moeder. Tot vanavond schatjes
Alvast eetsmakelijkquote:Op donderdag 30 juli 2015 17:06 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil gewoon een simpele jaquote:Op donderdag 30 juli 2015 17:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Is toch sowieso nooit heel serieus, of heb je ze ook van bekende merken in normale kleuren/stijlen?
Eetsmakelijk!quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:06 schreef Amarantha het volgende:
Het ziet er uit als iceteaquote:
Meh, had zin in icetea.quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:05 schreef Elan het volgende:
[..]
dat is nog eens een positieve verassing
Zoveel belasting altijd. Om moe van te worden.quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, ja pff.. met die waterbelasting en afvalheffing enzo die wist ik dat die kwam.. maar gemeentebelasting, daarvan had ik geen idee dat die eraan zat te komen. Dat is het kutte, een rekening moeten betalen die je absoluut niet verwacht. Nu kan ik er volgend jaar ook rekening mee houden en dat is al meteen zo veel minder erg.
Euhm, ja een dieren onesie dan he. Een aapje en dan aapig doen in de dierentuin.
Allebei.quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben jij niet liever mijn mancrush dan?
[..]
Even zoeken. Ze is een make-up artist, dus heb alleen maar foto's met veel make-up. :$
Tbh het lijkt wel een beetje op perzik ice tea hahahaquote:Op donderdag 30 juli 2015 17:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het ziet er uit als icetea
[ afbeelding ]
[..]
Meh, had zin in icetea.
[..]
Zoveel belasting altijd. Om moe van te worden.
Hehe, zou met je meegaan naar de dierentuin
Nou, dat dacht ik ook hoor gisteren.. Dacht gewoon dat er peche stond toen ik het snel las :/.quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het ziet er uit als icetea
[ afbeelding ]
[..]
Meh, had zin in icetea.
[..]
Zoveel belasting altijd. Om moe van te worden.
Hehe, zou met je meegaan naar de dierentuin
Ja, daaromquote:Op donderdag 30 juli 2015 17:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Tbh het lijkt wel een beetje op perzik ice tea hahaha
Gelukkig ben ik niet de enigequote:Op donderdag 30 juli 2015 17:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou, dat dacht ik ook hoor gisteren.. Dacht gewoon dat er peche stond toen ik het snel las :/.
Ze heeft wel een krachtig voorkomen, met die neus, wenkbrauwen en kin. Het bevalt me wel.quote:
Ik heb wel goede smaak.quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze heeft wel een krachtig voorkomen, met die neus, wenkbrauwen en kin. Het bevalt me wel.
Dat vind ik juist beetje ontsierend.quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:17 schreef Crack_ het volgende:
Het enige wat me aan der bevalt is der neuspiercing. Krijgt ze wel meteen 50 punten voor, dat wel.
Oh, janee.. ik mis mijn ringetje gewoon heel erg dus dat is het denk ik. Ik vind ringetjes bloedje mooi.. maar ieder zn mening tochquote:Op donderdag 30 juli 2015 17:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat vind ik juist beetje ontsierend.
Waarom heb je hem niet meer?quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, janee.. ik mis mijn ringetje gewoon heel erg dus dat is het denk ik. Ik vind ringetjes bloedje mooi.. maar ieder zn mening toch.
Ze heeft blonde krullen, dan vind ik het al snel leuk :$quote:
ik heb er wel eenquote:Op donderdag 30 juli 2015 17:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik voel me te oud om met een dieren onesie rond te lopen.
Jeetje ik dacht dat je een vrouw was.quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hehe, ik vind een foto terug van een modellenwedstrijd van een meisje dat ik vroeger leuk vond.
Nostalgisch.
heb ik nietquote:
Hahaquote:Op donderdag 30 juli 2015 17:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jeetje ik dacht dat je een vrouw was.
Kan ik dan niet op meisjes vallen?quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jeetje ik dacht dat je een vrouw was.
Heb jij ook dat hoe veel oogmakeup je ook opdoet het amper te zien is?quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Als ik blond was dan wist ik wel hoe ik mijn make up moest doen.
Euhh ik doe alleen eyeliner en mascara, heel soms aardetinten oogschaduw. Vind wel soms jammer dat die perfecte wimpertjes dan minder opvallen jaquote:Op donderdag 30 juli 2015 17:23 schreef Kauai het volgende:
[..]
Heb jij ook dat hoe veel oogmakeup je ook opdoet het amper te zien is?
Jawel hoorquote:Op donderdag 30 juli 2015 17:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan ik dan niet op meisjes vallen?
echt studentenvoer hahahaquote:
Is dat turks?quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Wij eten vanavond tantuni. Thank god heeft me pa vlees in blokjes gesneden
Ja, wasdaquote:Op donderdag 30 juli 2015 17:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Wij eten vanavond tantuni. Thank god heeft me pa vlees in blokjes gesneden
Ik heb ineens zin in krentenbollen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarschijnlijk eet ik het hele zakje krentenbollen.
Ik heb de hele tijd zoveel honger terwijl ik allang genoeg heb gegeten.quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb ineens zin in krentenbollen.Ik ga snel maar eens koken. :$
Gestoomde broccoli overgoten met yoghurt en turkssausjequote:Op donderdag 30 juli 2015 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oeh, dat is lang geleden
[..]
Hmm, wat er dan bij?
Ik heb alleen nog maar een wrapje en een yoghurtshake op. :$quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb de hele tijd zoveel honger terwijl ik allang genoeg heb gegeten.
Waarom?quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:54 schreef Lokasenna het volgende:
Kennis van me heeft haar hoofd kaalgeschoren. :$
Ik heb al drie wrapjes op vanmiddag. Wel van die kleintjes en zonder vlees dus niet enorm ongezond.quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar een wrapje en een yoghurtshake op. :$
Ik ook een kleintje. Met zalm, komkommer en wasabi.quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb al drie wrapjes op vanmiddag. Wel van die kleintjes en zonder vlees dus niet enorm ongezond.
Het was geloof ik met aardbeiensaus of iets.quote:
Wasabi-ijs klinkt ook maar matig. Maar ik ben wel nieuwsgierig.quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het was geloof ik met aardbeiensaus of iets.
Bonenijs klinkt gewoon niet lekker
Rode bonen ijs is echt goddelijk. :$quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het was geloof ik met aardbeiensaus of iets.
Bonenijs klinkt gewoon niet lekker
Klinkt echt smerigquote:Op donderdag 30 juli 2015 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lidl heeft trouwens Japans ijs in de aanbieding. Wasabi, Groene Thee, Azuki () en nog een.
Aduki, azuki en adzuki mogen allemaal geloof ik.quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:27 schreef Fera het volgende:
Aduki is het trouwens toch? Als het bonen zijn.
O, dat wist ik niet.quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aduki, azuki en adzuki mogen allemaal geloof ik.
Is allemaal dezelfde boon. Ik heb er een zak van staan
Ik hou toch niet bij bij welke nieuwe vrouwtjes je allemaal zit te slijmen. Was het zo'n raar idee?quote:
Ik doe daar niet aanquote:Op donderdag 30 juli 2015 18:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hou toch niet bij bij welke nieuwe vrouwtjes je allemaal zit te slijmen. Was het zo'n raar idee?
Ik heb het geloof ik wel eens gegeten trouwens, bij de sushi dinges.quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:29 schreef Fera het volgende:
[..]
O, dat wist ik niet.Maar dat ijs is wel een aanrader. Serieus. Het heeft geen bonensmaak of zo.
Ja hoorquote:Op donderdag 30 juli 2015 18:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh. Zijn inolvi, frau, etc het daarmee eens?
Wat voor pakkie ?quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Morgen komt eindelijk mijn pakje aan, ja feest
Je moet je borsten bevrijden en die ondingen niet meer dragen, dat willen ze je vertellen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:46 schreef Opsonisatie het volgende:
En hierbij is mijn derde bra in 2 week gesneuveld. Wat is dit
quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet je borsten bevrijden en die ondingen niet meer dragen, dat willen ze je vertellen.
Soms is het wel een oplossing tegen zere knieenquote:Op donderdag 30 juli 2015 18:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sowieso is de bh een overrated kledingstuk. Ik draag ze eigenlijk nog veel te vaak.
Ik hoef geen bouncende boobs als ik loopquote:Op donderdag 30 juli 2015 18:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet je borsten bevrijden en die ondingen niet meer dragen, dat willen ze je vertellen.
Hoe groot zijn ze dan?quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik hoef geen bouncende boobs als ik loop
Ay, straks gaan allemaal weirdo's me dm'en, laten we dat maar even privé houdenquote:
Wat is er?quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat een aidsdag. En dat nog wel op vakantie.
Ben jij de kloon van Cali?quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ay, straks gaan allemaal weirdo's me dm'en, laten we dat maar even privé houdenlaten we zeggen dat het niet klein is maar ook niet enorm groot
Excuus, zal niet meer over lichaamsdelen reppenquote:Op donderdag 30 juli 2015 18:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Terug naar r&p met deze schunnige taal
quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Excuus, zal niet meer over lichaamsdelen reppen
Nee, niemands kloon. Wie is cali?quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]![]()
maar als mannen over tetten praten is het wel goed
[..]
Nee, niemands kloon. Wie is cali?
Nou ja, tetten zijn gewoon treurig bijverschijnsel van het behoren tot het vrouwelijk geslacht, net als menstruatie.quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]![]()
maar als mannen over tetten praten is het wel goed
Menstruatiequote:Op donderdag 30 juli 2015 18:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, tetten zijn gewoon treurig bijverschijnsel van het behoren tot het vrouwelijk geslacht, net als menstruatie.
Ga beide maar weg anders. Ik heb het na 3 posts al gezienquote:Op donderdag 30 juli 2015 18:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dan leg je het ook maar even uit, niet direct weggaan omdat het gebash je niet is gelukt
Ik bash toch nietquote:Op donderdag 30 juli 2015 18:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dan leg je het ook maar even uit, niet direct weggaan omdat het gebash je niet is gelukt
Ga jij maar weg. Bijleggen met je vriendinquote:Op donderdag 30 juli 2015 18:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ga beide maar weg anders. Ik heb het na 3 posts al gezien
Nee, het is wel prettig dat de man wat stabieler is.quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Menstruatiehadden mannen die maar
Nee. Ik ga slapen zoquote:Op donderdag 30 juli 2015 18:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ga jij maar weg. Bijleggen met je vriendin
Ik ben je vriend niet.quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als je problemen met je vriendin hebt hoef je het niet op mij af te reageren vriend.
Balen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Over iets kleins en nu al hele avond zelfde liedje
Je wilt niet vermoord worden in je slaap natuurlijkquote:Op donderdag 30 juli 2015 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Balen.
Het is wel belangrijk om zonder ruzie te gaan slapen is mij altijd verteld.
Ik moet eigenlijk nog 2 uur wakker blijven voor het voetballen. Maar geen zin meer in.quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Balen.
Het is wel belangrijk om zonder ruzie te gaan slapen is mij altijd verteld.
Ga je Southampton kijken dan?quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk nog 2 uur wakker blijven voor het voetballen. Maar geen zin meer in.
Dat was de bedoeling ja. Zo vaak spelen ze geen europees. Maar geen zin om voor op te blijven tot 2enquote:
Mijn grapquote:Op donderdag 30 juli 2015 19:07 schreef Lokasenna het volgende:
De tribunes afsporen of je yats ziet zitten
Was er graag bij geweest. Volgende ronde dan maar hopelijk.quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:07 schreef Lokasenna het volgende:
De tribunes afsporen of je yats ziet zitten
Neuh, heb betere dingen te doen dan Vitas kijken.quote:
Snap ik.quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling ja. Zo vaak spelen ze geen europees. Maar geen zin om voor op te blijven tot 2en
Wat gekochtquote:Op donderdag 30 juli 2015 19:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh what up?
gaat wel goed
veel gespend vandaag dus de portemonnee doet pijn
Killerheels ?quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:16 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb vorige week nog nieuwe hoge hakken gekocht
quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:16 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb vorige week nog nieuwe hoge hakken gekocht
Dankje loka niet leuk zo ver van huisquote:Op donderdag 30 juli 2015 19:06 schreef Lokasenna het volgende:
Ruzie als je op vakantie bent is zo matig.
Succes ermee inso.
Zo'n blokhak is niet mijn smaak maar wel een leuke kleur, zalmroze achtigquote:Op donderdag 30 juli 2015 19:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel crap foto. Panty was niet de bedoeling maar wou snel foto maken.
Ze lopen nog best lekker haha. Zou er best mee door de stad kunnen wandelen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zo'n blokhak is niet mijn smaak maar wel een leuke kleur, zalmroze achtig
Thanks. Denk telkens dat het misschien miskoop was, want heb ze impulsief gekocht maar ik heb ze nu even wat langer aan dan toen ik ze net had en damnquote:
Jaa idd ik had ook zoiets eerder, lopen heel fijn net sleehakken.quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze lopen nog best lekker haha. Zou er best mee door de stad kunnen wandelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |