Ze heeft wel een krachtig voorkomen, met die neus, wenkbrauwen en kin. Het bevalt me wel.quote:
Ik heb wel goede smaak.quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze heeft wel een krachtig voorkomen, met die neus, wenkbrauwen en kin. Het bevalt me wel.
Dat vind ik juist beetje ontsierend.quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:17 schreef Crack_ het volgende:
Het enige wat me aan der bevalt is der neuspiercing. Krijgt ze wel meteen 50 punten voor, dat wel.
Oh, janee.. ik mis mijn ringetje gewoon heel erg dus dat is het denk ik. Ik vind ringetjes bloedje mooi.. maar ieder zn mening tochquote:Op donderdag 30 juli 2015 17:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat vind ik juist beetje ontsierend.
Waarom heb je hem niet meer?quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, janee.. ik mis mijn ringetje gewoon heel erg dus dat is het denk ik. Ik vind ringetjes bloedje mooi.. maar ieder zn mening toch.
Ze heeft blonde krullen, dan vind ik het al snel leuk :$quote:
ik heb er wel eenquote:Op donderdag 30 juli 2015 17:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik voel me te oud om met een dieren onesie rond te lopen.
Jeetje ik dacht dat je een vrouw was.quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hehe, ik vind een foto terug van een modellenwedstrijd van een meisje dat ik vroeger leuk vond.
Nostalgisch.
heb ik nietquote:
Hahaquote:Op donderdag 30 juli 2015 17:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jeetje ik dacht dat je een vrouw was.
Kan ik dan niet op meisjes vallen?quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jeetje ik dacht dat je een vrouw was.
Heb jij ook dat hoe veel oogmakeup je ook opdoet het amper te zien is?quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Als ik blond was dan wist ik wel hoe ik mijn make up moest doen.
Euhh ik doe alleen eyeliner en mascara, heel soms aardetinten oogschaduw. Vind wel soms jammer dat die perfecte wimpertjes dan minder opvallen jaquote:Op donderdag 30 juli 2015 17:23 schreef Kauai het volgende:
[..]
Heb jij ook dat hoe veel oogmakeup je ook opdoet het amper te zien is?
Jawel hoorquote:Op donderdag 30 juli 2015 17:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan ik dan niet op meisjes vallen?
echt studentenvoer hahahaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |