Haha ik vind Murderdolls juist om de teksten wel tof eigenlijk.quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind de muziek nu nog steeds tof alleen sommige teksten zijn gewoon.. ja...
PEOPLE HAATEEEE ME, AND YOU CAN ALL FUCK OFF!!!!
Ben jij niet liever mijn mancrush dan?quote:
Even zoeken. Ze is een make-up artist, dus heb alleen maar foto's met veel make-up. :$quote:
Haha, ja zijn ze misschien ook wel.. Aantrekkelijk zou doen alles.quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:02 schreef Elan het volgende:
[..]
oh die ken ik niet zien er wel ziek uit though(letterlijk)
Haha, ja pff.. met die waterbelasting en afvalheffing enzo die wist ik dat die kwam.. maar gemeentebelasting, daarvan had ik geen idee dat die eraan zat te komen. Dat is het kutte, een rekening moeten betalen die je absoluut niet verwachtquote:Op donderdag 30 juli 2015 17:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jep. Ik had er al gelukkig rekening mee gehouden.
Maar goed. Nog maar even 2 maanden sloeber zijn.
Wat voor onesie?Ze hadden er laatst een hier in V&A
Jaaa, tien punten voor jou!quote:
Ik voel me te oud om met een dieren onesie rond te lopen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij primark hebben ze leuke
[ afbeelding ]
dat is nog eens een positieve verassingquote:Op donderdag 30 juli 2015 17:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik dacht dat ik icetea had gekocht. Is het bier met citroen
Hoe dat ?!quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik dacht dat ik icetea had gekocht. Is het bier met citroen
Is toch sowieso nooit heel serieus, of heb je ze ook van bekende merken in normale kleuren/stijlen?quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik voel me te oud om met een dieren onesie rond te lopen.
Eetsmakelijkquote:Op donderdag 30 juli 2015 17:06 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga even een hapje eten bij mijn moeder. Tot vanavond schatjes
Alvast eetsmakelijkquote:Op donderdag 30 juli 2015 17:06 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil gewoon een simpele jaquote:Op donderdag 30 juli 2015 17:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Is toch sowieso nooit heel serieus, of heb je ze ook van bekende merken in normale kleuren/stijlen?
Eetsmakelijk!quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:06 schreef Amarantha het volgende:
Het ziet er uit als iceteaquote:
Meh, had zin in icetea.quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:05 schreef Elan het volgende:
[..]
dat is nog eens een positieve verassing
Zoveel belasting altijd. Om moe van te worden.quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, ja pff.. met die waterbelasting en afvalheffing enzo die wist ik dat die kwam.. maar gemeentebelasting, daarvan had ik geen idee dat die eraan zat te komen. Dat is het kutte, een rekening moeten betalen die je absoluut niet verwacht. Nu kan ik er volgend jaar ook rekening mee houden en dat is al meteen zo veel minder erg.
Euhm, ja een dieren onesie dan he. Een aapje en dan aapig doen in de dierentuin.
Allebei.quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben jij niet liever mijn mancrush dan?
[..]
Even zoeken. Ze is een make-up artist, dus heb alleen maar foto's met veel make-up. :$
Tbh het lijkt wel een beetje op perzik ice tea hahahaquote:Op donderdag 30 juli 2015 17:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het ziet er uit als icetea
[ afbeelding ]
[..]
Meh, had zin in icetea.
[..]
Zoveel belasting altijd. Om moe van te worden.
Hehe, zou met je meegaan naar de dierentuin
Nou, dat dacht ik ook hoor gisteren.. Dacht gewoon dat er peche stond toen ik het snel las :/.quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het ziet er uit als icetea
[ afbeelding ]
[..]
Meh, had zin in icetea.
[..]
Zoveel belasting altijd. Om moe van te worden.
Hehe, zou met je meegaan naar de dierentuin
Ja, daaromquote:Op donderdag 30 juli 2015 17:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Tbh het lijkt wel een beetje op perzik ice tea hahaha
Gelukkig ben ik niet de enigequote:Op donderdag 30 juli 2015 17:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou, dat dacht ik ook hoor gisteren.. Dacht gewoon dat er peche stond toen ik het snel las :/.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |