quote:Op donderdag 30 juli 2015 16:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel zo.. maar de andere kant op dat een aantrekkelijk meisje in een joggingpak alsnog sexy is.. mwah, dat kan ik niet vinden denk ik.
quote:
Die vrouw hoeft er niet perse bij maar op zich staat zoiets echt niet onaantrekkelijk.quote:
Het kan, maar ik vind het absoluut niet sexy. Maar dat wijf is ook niet sexy zeg, ook niet in bikini hoorquote:
Nee coke, HAHAHAHAquote:
Hehe.quote:
Dat is te duur voor mij na al die gemeenteheffingenquote:
Slipknot zekerquote:Op donderdag 30 juli 2015 17:00 schreef Crack_ het volgende:
Oude muziekcd's vinden met fantastische muziek met nog veel betere teksten. Wat een tijd he, die puberjaren.
Ben jij ook al leeg getrokken? Straks heb ik geen geld voor een onesie wehh, en ik wil graag in een onesie naar de dierentuin ooit..quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe.
[..]
Dat is te duur voor mij na al die gemeenteheffingen
Murderdollsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oh die ken ik niet zien er wel ziek uit thoughquote:Op donderdag 30 juli 2015 17:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ben jij ook al leeg getrokken? Straks heb ik geen geld voor een onesie wehh, en ik wil graag in een onesie naar de dierentuin ooit... Heb ik net vijf minuten geleden bedacht.
[..]
Murderdolls
[ afbeelding ]
Jep. Ik had er al gelukkig rekening mee gehouden.quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ben jij ook al leeg getrokken? Straks heb ik geen geld voor een onesie wehh, en ik wil graag in een onesie naar de dierentuin ooit... Heb ik net vijf minuten geleden bedacht.
Ik vind de muziek nu nog steeds tof alleen sommige teksten zijn gewoon.. ja..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |