Ooh.. Dat vond ik dus wel minder van ing maar gelukkig hebben zij geen e.dentifier.quote:Op donderdag 30 juli 2015 16:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Vanwege die simkaart. Ik heb nu een nieuwe en vanwege veiligheid mag ik vanaf activeren 12 uur geen TAN-codes gebruiken.
Leuke dingen gekocht?quote:Op donderdag 30 juli 2015 16:14 schreef Kauai het volgende:
[..]
Hahah ik was om 10 uur al wakker, heb 5 uur geslapen
Net geshopt en ben nu dood
Nee lingerie maakt sexy.quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij ziet ze het liefst poedelnaakt natuurlijk
Oeh wat heb je gekocht?quote:Op donderdag 30 juli 2015 16:14 schreef Kauai het volgende:
[..]
Hahah ik was om 10 uur al wakker, heb 5 uur geslapen
Net geshopt en ben nu dood
Dat is kut hequote:Op donderdag 30 juli 2015 16:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Ugh het waait tyfushard en ik moet nog naar supermarkt om alleen brood te halen
Lingerie is toch ook onderhevig aan de mode.quote:Op donderdag 30 juli 2015 16:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee lingerie maakt sexy.
Maar het feit is wel dat de industrie een ideaal beeld creëert waar vrouwen dan aan moeten voldoen.
Haha, morgen moet je wel meer doen?quote:Op donderdag 30 juli 2015 16:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja, ik doe het morgen wel, geen zin om alleen daarvoor te gaan fietsen
Lingeriequote:Op donderdag 30 juli 2015 16:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee lingerie maakt sexy.
Maar het feit is wel dat de industrie een ideaal beeld creëert waar vrouwen dan aan moeten voldoen.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 16:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Lingerie![]()
Zie soms bij de hond uitlaten zo'n milfje in een joggingbroek man man
quote:
Heb me ingehouden en heb niks gekocht haha. Had bijna (alweer) nieuwe schoenen gekocht, die Adidas Superstars die iedereen heeft maar toch maar niet gedaan.quote:
Is echt als je een onzekere meisje hele knappe lingerie aan doet maakt het haar nog niet perse woest aantrekkelijk.quote:
Ik ben gewoon een woest aantrekkelijke vrouw in een fatsuit.quote:Op donderdag 30 juli 2015 16:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Is echt als je een onzekere meisje hele knappe lingerie aan doet maakt het haar nog niet perse woest aantrekkelijk.
Seksualiteit zit volgens mij meer in je manier van overkomen, zelfbewust ja of nee en gevoel van eigenwaarde dan in de kleertjes die je aan doet.
Zowel bij mannen als vrouwen, een kneusje in een superdeluxe maatpak blijft een kneusje en een knappe Italiaanse man in een slip van de Zeeman blijft woest aantrekkelijk.
hmmmm er zijn uitzonderingenquote:Op donderdag 30 juli 2015 16:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een woest aantrekkelijke vrouw in een fatsuit.
Neh gelukkig niet, erg rustige vakantie.quote:Op donderdag 30 juli 2015 16:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, morgen moet je wel meer doen?Zo herkenbaar
Ja, dat is ook wel zo.. maar de andere kant op dat een aantrekkelijk meisje in een joggingpak alsnog sexy is.. mwah, dat kan ik niet vinden denk ikquote:Op donderdag 30 juli 2015 16:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Is echt als je een onzekere meisje hele knappe lingerie aan doet maakt het haar nog niet perse woest aantrekkelijk.
Seksualiteit zit volgens mij meer in je manier van overkomen, zelfbewust ja of nee en gevoel van eigenwaarde dan in de kleertjes die je aan doet.
Zowel bij mannen als vrouwen, een kneusje in een superdeluxe maatpak blijft een kneusje en een knappe Italiaanse man in een slip van de Zeeman blijft woest aantrekkelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |