Fucking half 5 alweerquote:
Hele ritme naar de teringquote:Op donderdag 30 juli 2015 04:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fucking half 5 alweerIk mag niet in slaap vallen want dan verslaap ik me voor afspraak
Half 12 trein.quote:Op donderdag 30 juli 2015 04:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hele ritme naar de tering
Hoelaat afspraak?
kan nog wel paar uurtjes slapen hoorquote:Op donderdag 30 juli 2015 04:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Half 12 trein.
Ga er zo ook maar gewoon uit denk ik.
We will see. Ik ben ook weg in ieder gevalquote:Op donderdag 30 juli 2015 04:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
kan nog wel paar uurtjes slapen hoor
Dan maken we 's nachts wel even ruzie en zoquote:Op donderdag 30 juli 2015 14:52 schreef Amarantha het volgende:
Laatste 2 nachten te laat geslapen door hierVeel te gezellig 's nachts.
RUZIEEEEEquote:Op donderdag 30 juli 2015 14:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dan maken we 's nachts wel even ruzie en zo![]()
grapje![]()
Bij mij voor de deur (letterlijk) werken ze aan de weg midden in de nacht.quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:52 schreef Amarantha het volgende:
Midden in de nacht? Hoezo fucking irritantquote:Op donderdag 30 juli 2015 14:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij mij voor de deur (letterlijk) werken ze aan de weg midden in de nacht.
Zoveel herrie
Nouja, ze beginnen om half 11 ongeveer met werkenquote:Op donderdag 30 juli 2015 14:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Midden in de nacht? Hoezo fucking irritant
Gezellig op een forumquote:Op donderdag 30 juli 2015 14:52 schreef Amarantha het volgende:
Modern Family.quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:56 schreef Amarantha het volgende:
Vanaf morgen weer mooie tijden op Netflix eerste 2 wekenEerst morgen de serie van Wet Hot American Summer en de dag erna komt seizoen 5 van Modern Family
Lekker midden in de nacht over jou roddelen.quote:
Ik haat Veronica ik wil Gotham kijken op Netflix.quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:56 schreef Amarantha het volgende:
Vanaf morgen weer mooie tijden op Netflix eerste 2 wekenEerst morgen de serie van Wet Hot American Summer en de dag erna komt seizoen 5 van Modern Family
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |