Moeten we een gofundme account voor je opstarten ?quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:13 schreef Crack_ het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAH AL DIE REKENINGEN AAHHHHHHHHHH
Haha, nee dat hoeft niet gelukkig maar al die rekeningen komen dan op hetzelfde moment lijkt het welquote:Op donderdag 30 juli 2015 15:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Moeten we een gofundme account voor je opstarten ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door het gesprek hier gisteren over make-up ben ik echt nog meer aan het wegdoen
Your beauty never ever scared me.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:38 schreef Amarantha het volgende:
Dit rot klusje weer gehadEen mooie vrouw heeft geen make up nodig. Niks zo mooi als natuurlijke schoonheid inclusief oneffenheden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door het gesprek hier gisteren over make-up ben ik echt nog meer aan het wegdoenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Een mooie vrouw heeft geen make up nodig. Niks zo mooi als natuurlijke schoonheid inclusief oneffenheden.
Ah ja, kan ik me voorstellen. Dat heb ik als collegeld en zorgpremie van rekening afgaan, voel me dan net een zwerverquote:Op donderdag 30 juli 2015 15:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, nee dat hoeft niet gelukkig maar al die rekeningen komen dan op hetzelfde moment lijkt het wel.
Valt reuze mee hoorquote:Op donderdag 30 juli 2015 15:40 schreef Lokasenna het volgende:
Jij hebt echt zoveel van die shit ama.
Ik draag ook niet vaak make-upquote:Op donderdag 30 juli 2015 15:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Een mooie vrouw heeft geen make up nodig. Niks zo mooi als natuurlijke schoonheid inclusief oneffenheden.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:38 schreef Amarantha het volgende:
Dit rot klusje weer gehadWaarmee maak jij je kwasten schoon btw?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door het gesprek hier gisteren over make-up ben ik echt nog meer aan het wegdoen
Make-up of kwasten schoonmaken?quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:41 schreef Crack_ het volgende:
Ik wist ook niet dat je dat soms deed Ama!
Ik heb er ooit eentje gehad, maar kon er niet mee omgaan.quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Valt reuze mee hoor. Ik heb ook niet eens zo veel kwasten. Maar van mijn kwasten kan ik ook niks wegdoen haha, ze zijn allemaal gewoon goed.
It's True.quote:
Make up is er dan ook om je sterke punten extra te laten benadrukken. Niet om je identiteit mee te verbergen. (Concealertje hier en foundationtje daar is niet zo ernstig. )quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarmee maak jij je kwasten schoon btw?
Ja, nou wacht maar tot je volwassen leven begin en je ineens drie verschillende belastingen moet betalen en ja FUUUUUUUCK. Die belastingen ook echt, ik vind 2x 200 euro moeten betalen voor een één persoonshuishouden echt veel. En dan heb ik het nog geen eens over inkomensbelasting maar gewoon waterheffing en gemeentebelasting en shit. Holyfuckshit, 500 euro belastingen dag vakantiequote:Op donderdag 30 juli 2015 15:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ah ja, kan ik me voorstellen. Dat heb ik als collegeld en zorgpremie van rekening afgaan, voel me dan net een zwerver
Jij ziet ze het liefst poedelnaakt natuurlijkquote:Op donderdag 30 juli 2015 15:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
It's True.
Mode make up is allemaal onzin.
Maar het is een grote winstgevende industrie he.
Kun je dat niet terugvragen?quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, nou wacht maar tot je volwassen leven begin en je ineens drie verschillende belastingen moet betalen en ja FUUUUUUUCK. Die belastingen ook echt, ik vind 2x 200 euro moeten betalen voor een één persoonshuishouden echt veel. En dan heb ik het nog geen eens over inkomensbelasting maar gewoon waterheffing en gemeentebelasting en shit. Holyfuckshit, 500 euro belastingen dag vakantie
Make upquote:
quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
It's True.
Mode make up is allemaal onzin.
Maar het is een grote winstgevende industrie he.
Nee, enkel wanneer je minder dan 1000 euro + kosten van één maand zorgpremie op je rekening hebt krijg je vrijstellingquote:
Ik ga zo lang mogelijk studeren als ik jouw verhaatje over volwassenlife hoorquote:Op donderdag 30 juli 2015 15:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, nou wacht maar tot je volwassen leven begin en je ineens drie verschillende belastingen moet betalen en ja FUUUUUUUCK. Die belastingen ook echt, ik vind 2x 200 euro moeten betalen voor een één persoonshuishouden echt veel. En dan heb ik het nog geen eens over inkomensbelasting maar gewoon waterheffing en gemeentebelasting en shit. Holyfuckshit, 500 euro belastingen dag vakantie
Oh ja zo af en toe. Ik geef er niet heel veel meer om (als in ik draag het nog amper, alleen bij feestjes enz) maar als ik het draag dan wil ik wel goede producten gebruikenquote:
thanks voor de tip!quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gaat heel lang mee zo'n fles. Ik heb het over gegoten in een flesje met zo'n spuitding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |