Oh dat is mooi.quote:
Jammer. Hep had zich erop verheugd.quote:
Onkuis. Pls. Helft van de mensen loopt waarschijnlijk schaarser gekleed.quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh dat is mooi.
Want ik wilde kniekousen nog wat versieren met kant en stofjes maar twijfelde of ik niet beter panty kon dragen omdat het anders te koud zou zijn.
En of het sowieso niet te onkuis is. :$
Ja dat is waar, maar het jurkje gaat maar net 10cm onder de billetjes.quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Onkuis. Pls. Helft van de mensen loopt waarschijnlijk schaarser gekleed.
Als het niet comfy voelt misschien een klein broekje of idd toch een panty.quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar het jurkje gaat maar net 10cm onder de billetjes.
HFUHFUEHUEquote:Op donderdag 30 juli 2015 15:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar het jurkje gaat maar net 10cm onder de billetjes.
Boner alertquote:Op donderdag 30 juli 2015 15:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Onkuis. Pls. Helft van de mensen loopt waarschijnlijk schaarser gekleed.
Ondergewaardeerde post.quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:58 schreef Crack_ het volgende:
Gewoon naakt. Of borsten want borsten hmm
Ja oke.quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Als het niet comfy voelt misschien een klein broekje of idd toch een panty.Maar maak je niet druk om wat andere mensen eventueel zullen denken. Is daar juist totaal niet belangrijk.
Ik kan denk ik niet verkleed.quote:
Pertinent oneensquote:Op donderdag 30 juli 2015 15:58 schreef Crack_ het volgende:
Gewoon een beetje schijt hebben. Iedereen is daar apart.quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja oke.
Ik denk dat ik het aandurf.
Maar ik ben niet apart, alleen maar onzedigquote:Op donderdag 30 juli 2015 16:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon een beetje schijt hebben. Iedereen is daar apart.
En wat je liet zien dan?quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan denk ik niet verkleed.Kan vandaag niets bestellen. Rip.
Borsten hmmmquote:Op donderdag 30 juli 2015 15:58 schreef Crack_ het volgende:
Ja, maar die outfit is niet af. Wil er nog sieraden bij enz. Maar kan 10 uur geen TAN-codes gebruiken.quote:
Voor jouw doen is dat apart. :$quote:Op donderdag 30 juli 2015 16:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar ik ben niet apart, alleen maar onzedig
Ik wil best voor je bestellen als het dan op tijd aankomt hoor.quote:Op donderdag 30 juli 2015 16:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar die outfit is niet af. Wil er nog sieraden bij enz. Maar kan 10 uur geen TAN-codes gebruiken.
Waarom?quote:Op donderdag 30 juli 2015 16:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar die outfit is niet af. Wil er nog sieraden bij enz. Maar kan 10 uur geen TAN-codes gebruiken.
Dat zou heel erg tof zijn.quote:Op donderdag 30 juli 2015 16:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wil best voor je bestellen als het dan op tijd aankomt hoor.
Dan betaal je gewoon later terug ofzo.
Vanwege die simkaart. Ik heb nu een nieuwe en vanwege veiligheid mag ik vanaf activeren 12 uur geen TAN-codes gebruiken.quote:Op donderdag 30 juli 2015 16:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom?ik heb namelijk ook ing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |