Ik vraag me gewoon af waar dat geld heen gaat.. Iedereen betaald ongeveer 200 euro aan afvalshit per jaar.. Kost dat serieus zo veel? Ja het zal wel.. nouja dan snap ik dat ik dat moet betalen want ja.. moet ergens vandaan komen dat geldquote:Op donderdag 30 juli 2015 15:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ga zo lang mogelijk studeren als ik jouw verhaatje over volwassenlife hoorik snap dat elke burger mee moet betalen, maar al die belastingenstelsel vind ik een beetje ernstig overdreven
Heb je pics van toen je make up zo mooi had?quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ja zo af en toe. Ik geef er niet heel veel meer om (als in ik draag het nog amper, alleen bij feestjes enz) maar als ik het draag dan wil ik wel goede producten gebruiken
Wowow :$ linkquote:Op donderdag 30 juli 2015 15:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Lekker midden in de nacht over jou roddelen.
Ik weet dat ik het in Utrecht gewoon kan terugvragen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, enkel wanneer je minder dan 1000 euro + kosten van één maand zorgpremie op je rekening hebt krijg je vrijstelling![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Dus als je 1000 euro betaalt ben je gewoon de helft van je geld kwijt aan belasting, dat kan toch niet
Edit: verschilt per gemeente trouwens, in sommige gemeente hoef je als student bijvoorbeeld afvalheffing enzo niet te betalen.. in Den Haag wel. Hoereeeeen
Nopequote:Op donderdag 30 juli 2015 15:46 schreef Crack_ het volgende:
Heb je pics van toen je make up zo mooi had?
Nee, haha.. Als het zo simpel was dan deed iedereen dat welquote:Op donderdag 30 juli 2015 15:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet dat ik het in Utrecht gewoon kan terugvragen.
Maar het is niet te omzeilen door vlak voor het eraf wordt gehaald over te schrijven naar spaarrekening ofzo? Of mag je die ook niet hebben van ze?
Volgende keer doen! Ben benieuwdquote:
Hehe, alleen vrijstelling als je helemaal blut bent dus. Uitknijpers hoor. :$quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, haha.. Als het zo simpel was dan deed iedereen dat wel.
Hoeren bitches kutjes!quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hehe, alleen vrijstelling als je helemaal blut bent dus. Uitknijpers hoor. :$
Geen idee meer welk topic het was. Ging aardig hard vannacht.quote:
Feertje, ik heb kleertjes uitgezocht voor zondag, maar twijfel of het te bloot is voor het weer.quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee meer wel topic het was. Ging aardig hard vannacht.
Zoek.quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee meer welk topic het was. Ging aardig hard vannacht.
Het wordt zondag 24 graden dacht ik.quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Feertje, ik heb kleertjes uitgezocht voor zondag, maar twijfel of het te bloot is voor het weer.
Zoek zelf.quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:53 schreef Fera het volgende:
O Hepje, ik heb trouwens de sauna al geboekt. :$$$
Zaterdag.quote:
Aight.quote:
Naakt zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |