Is dat turks?quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Wij eten vanavond tantuni. Thank god heeft me pa vlees in blokjes gesneden
Ja, wasdaquote:Op donderdag 30 juli 2015 17:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Wij eten vanavond tantuni. Thank god heeft me pa vlees in blokjes gesneden
Ik heb ineens zin in krentenbollen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarschijnlijk eet ik het hele zakje krentenbollen.
Ik heb de hele tijd zoveel honger terwijl ik allang genoeg heb gegeten.quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb ineens zin in krentenbollen.Ik ga snel maar eens koken. :$
Gestoomde broccoli overgoten met yoghurt en turkssausjequote:Op donderdag 30 juli 2015 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oeh, dat is lang geleden
[..]
Hmm, wat er dan bij?
Ik heb alleen nog maar een wrapje en een yoghurtshake op. :$quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb de hele tijd zoveel honger terwijl ik allang genoeg heb gegeten.
Waarom?quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:54 schreef Lokasenna het volgende:
Kennis van me heeft haar hoofd kaalgeschoren. :$
Ik heb al drie wrapjes op vanmiddag. Wel van die kleintjes en zonder vlees dus niet enorm ongezond.quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar een wrapje en een yoghurtshake op. :$
Ik ook een kleintje. Met zalm, komkommer en wasabi.quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb al drie wrapjes op vanmiddag. Wel van die kleintjes en zonder vlees dus niet enorm ongezond.
Het was geloof ik met aardbeiensaus of iets.quote:
Wasabi-ijs klinkt ook maar matig. Maar ik ben wel nieuwsgierig.quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het was geloof ik met aardbeiensaus of iets.
Bonenijs klinkt gewoon niet lekker
Rode bonen ijs is echt goddelijk. :$quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het was geloof ik met aardbeiensaus of iets.
Bonenijs klinkt gewoon niet lekker
Klinkt echt smerigquote:Op donderdag 30 juli 2015 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lidl heeft trouwens Japans ijs in de aanbieding. Wasabi, Groene Thee, Azuki () en nog een.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |