Aduki, azuki en adzuki mogen allemaal geloof ik.quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:27 schreef Fera het volgende:
Aduki is het trouwens toch? Als het bonen zijn.
O, dat wist ik niet.quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aduki, azuki en adzuki mogen allemaal geloof ik.
Is allemaal dezelfde boon. Ik heb er een zak van staan
Ik hou toch niet bij bij welke nieuwe vrouwtjes je allemaal zit te slijmen. Was het zo'n raar idee?quote:
Ik doe daar niet aanquote:Op donderdag 30 juli 2015 18:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hou toch niet bij bij welke nieuwe vrouwtjes je allemaal zit te slijmen. Was het zo'n raar idee?
Ik heb het geloof ik wel eens gegeten trouwens, bij de sushi dinges.quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:29 schreef Fera het volgende:
[..]
O, dat wist ik niet.Maar dat ijs is wel een aanrader. Serieus. Het heeft geen bonensmaak of zo.
Ja hoorquote:Op donderdag 30 juli 2015 18:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh. Zijn inolvi, frau, etc het daarmee eens?
Wat voor pakkie ?quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Morgen komt eindelijk mijn pakje aan, ja feest
Je moet je borsten bevrijden en die ondingen niet meer dragen, dat willen ze je vertellen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:46 schreef Opsonisatie het volgende:
En hierbij is mijn derde bra in 2 week gesneuveld. Wat is dit
quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet je borsten bevrijden en die ondingen niet meer dragen, dat willen ze je vertellen.
Soms is het wel een oplossing tegen zere knieenquote:Op donderdag 30 juli 2015 18:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sowieso is de bh een overrated kledingstuk. Ik draag ze eigenlijk nog veel te vaak.
Ik hoef geen bouncende boobs als ik loopquote:Op donderdag 30 juli 2015 18:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet je borsten bevrijden en die ondingen niet meer dragen, dat willen ze je vertellen.
Hoe groot zijn ze dan?quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik hoef geen bouncende boobs als ik loop
Ay, straks gaan allemaal weirdo's me dm'en, laten we dat maar even privé houdenquote:
Wat is er?quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat een aidsdag. En dat nog wel op vakantie.
Ben jij de kloon van Cali?quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ay, straks gaan allemaal weirdo's me dm'en, laten we dat maar even privé houdenlaten we zeggen dat het niet klein is maar ook niet enorm groot
Excuus, zal niet meer over lichaamsdelen reppenquote:Op donderdag 30 juli 2015 18:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Terug naar r&p met deze schunnige taal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |