En Piemels.quote:
Nee. Dat is survival.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vrouwen gebruiken mannen om voor zichzelf de beste leefomstandigheden te krijgen
Egoïstisch zeg
Piemels met veel geld.quote:
Dan heb je niet veel konijnen gezien in je leven.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:25 schreef Lokasenna het volgende:
Gatverdamme jongens.
Mijn beeld van konijntjes is dat ze pluizig en lief zijn, niet dat ze neukmachines zijn.
Mijn konijn ging vroegeraltijd tegen iedereens been aan rijen en toen viel hij na een paar seconde doodmoe versuft naar achterquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:25 schreef Lokasenna het volgende:
Gatverdamme jongens.
Mijn beeld van konijntjes is dat ze pluizig en lief zijn, niet dat ze neukmachines zijn.
Weet ik veel. Ik heb er maar drie.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is er survival aan 40-45 paar schoenen willen?
Wait a secquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:25 schreef Lokasenna het volgende:
Gatverdamme jongens.
Jawel, maar heb ze maar enkele keren zien parenquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan heb je niet veel konijnen gezien in je leven.
quote:
Konijnen zijn gulzige territoriale beesten die bijten.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:25 schreef Lokasenna het volgende:
Gatverdamme jongens.
Nah. Je moet soms je schoenen 24 uur laten luchten, anders gaan ze echt stinken. Ook beter voor je voeten om af te wisselen.quote:
ik een eend. Stonden er drie omheen en die andere eropquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb een keer een kat verkracht zien worden
Was echt gaar om te zien. Heel hard schreeuwen en krijsen. En die kater bleef weerhaken natuurlijk
Gewoon al 5 jaar lang 1 paar schoenen hebbenquote:
Mijn schoenen luchten genoeg.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Nah. Je moet soms je schoenen 24 uur laten luchten, anders gaan ze echt stinken. Ook beter voor je voeten om af te wisselen.
Groepsverkrachtingquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:28 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ik een eend. Stonden er drie omheen en die andere erop
Ze luchten nooit een etmaal als je maar één paar hebt. Of je blijft zelf ook altijd binnen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon al 5 jaar lang 1 paar schoenen hebben
[..]
Mijn schoenen luchten genoeg.
Heb ze namelijk nooit binnen aan.
Nu krijg ik hele enge gedachtes als ik weer een lekker stukje eendenborstfilet in mijn mik gooiquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:28 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ik een eend. Stonden er drie omheen en die andere erop
Dat was de grapquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze luchten nooit een etmaal als je maar één paar hebt. Of je blijft zelf ook altijd binnen.
Dan heb ik een vraagje : Een rijke man en slechte sex of een arme man en geweldige sex?quote:
Mi scusi.quote:
Een rijke man en geweldige seks.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan heb ik een vraagje : Een rijke man en slechte sex of een arme man en geweldige sex?
quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Deze was een tijdje geleden hit op instagram
Wat een parasiet ben je toch ook.quote:
:$quote:
bestaat niet voor vrouw heb ik gisteren gelezenquote:
Mooi antwoord, Maar dat was geen keuzemogelijkheid.quote:
Je weet hopelijk wel dat ik constant aan het trollen was?quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mooi antwoord, Maar dat was geen keuzemogelijkheid.
Ik stel een vraag om als doel een antwoord te krijgen.
Mooi ontweken dat wel.
Dit was ook mijn antwoord geweest.quote:
spoelen met zout waterquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb ontzettend zin in een tosti maar door die aft in mijn bek kan ik niks eten
Ik benlater rijk aan levenswijsheidquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is het echt zo'n afknapper als je een armoedzaaier bent als man?
Ik analyseer graag,quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Je weet hopelijk wel dat ik constant aan het trollen was?
zout op je vinger en op de aft smeren je gaat even door een hel maar het helpt welquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb ontzettend zin in een tosti maar door die aft in mijn bek kan ik niks eten
Maar goed, serieus dan: arme man, geweldige seks.quote:
Je leert veel op de werkvloer. Ook over mensen en het leven.quote:
Dat is allemaal tijdelijkquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je zal wel veel levenswijsheid opgedaan hebben op FOK!
je oog is engquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Je leert veel op de werkvloer. Ook over mensen en het leven.
Las ooit wel een tip dat je met een bepaalde tandpasta en met een elektrische tandenborstel dan over je aft heen moet gaan en het stuk moet poetsen zeg maar. Dan gaat het bloeden etc en dan spoelen met mondwater.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:34 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
zout op je vinger en op de aft smeren je gaat even door een hel maar het helpt wel
Truequote:Op donderdag 30 juli 2015 01:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Goede observatie.quote:
Dat er gigantisch veel mensen een burgerlul zijn en dat alle sociale dingetjes die normaal zijn gigantisch idioot zijnquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Want? Ik heb al best veel gezien en ervaren.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die leugen houden we onszelf allemaal voor hier.
Maar jij bent zo bekrompen dat ik er bijna van moet huilen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat er gigantisch veel mensen een burgerlul zijn en dat alle sociale dingetjes die normaal zijn gigantisch idioot zijn
Zelfs meer dan Deezertje?quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Want? Ik heb al best veel gezien en ervaren.
Denk wel meer dan de meerderheid van fokkers hier
Check.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar goed, serieus dan: arme man, geweldige seks.Ik verdien mijn eigen centen wel.
Tevreden?
quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar jij bent zo bekrompen dat ik er bijna van moet huilen.
Doe mij ook zo'n werkvloer, op de mijne mag ik alleen maar fluisteren tegen 14-jarigen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee die mensen zijn bekrompen waar ik juist een heel open wereldbeeld heb en voor vrij veel open staquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar jij bent zo bekrompen dat ik er bijna van moet huilen.
Zulke figuren ja. Die over 20 jaar nog hier dezelfde verhaaltjes verkondigen.quote:
Misschien is er wel een plekje vrij nu ik weg ben.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Doe mij ook zo'n werkvloer, op de mijne mag ik alleen maar fluisteren tegen 14-jarigen.
elke dag hetzelfde zeggen genotquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zulke figuren ja. Die over 20 jaar nog hier dezelfde verhaaltjes verkondigen.
Waar sta je open voor dan?quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee die mensen zijn bekrompen waar ik juist een heel open wereldbeeld heb en voor vrij veel open sta
Als ik iets niet ben is het bekrompen
Wat voor werk doe je?quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Doe mij ook zo'n werkvloer, op de mijne mag ik alleen maar fluisteren tegen 14-jarigen.
Wat heb je daar allemaal geleerd over mensen en het leven dan? :$quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien is er wel een plekje vrij nu ik weg ben.
quote:
Ik zou een nieuwe spiegel aanschaffen. De huidige geeft een nogal verstoord zelfbeeld.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee die mensen zijn bekrompen waar ik juist een heel open wereldbeeld heb en voor vrij veel open sta
Als ik iets niet ben is het bekrompen
Dat klanten koning zijn, maar niet god.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat heb je daar allemaal geleerd over mensen en het leven dan? :$
Als je me kunt betalenquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:39 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
ik ben 16 wil je mij ook huiswerkbegeleiding geven
Ik sta wel open voor andere culturen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]Je staat niet open voor andere culturen, voor andere geloofsovertuigingen.
Is al heel wat bekrompenheid bij elkaar
Dat ik zelfkennis heb is één van mijn grote kwaliteitenquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou een nieuwe spiegel aanschaffen. De huidige geeft een nogal verstoord zelfbeeld.
god bestaat nietquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat klanten koning zijn, naar niet god.
Dus je geeft me gelijk.quote:
Echt als werk of als extra verdienste ?quote:
Relaties SC?quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:41 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
je lijkt die ene man wel in de R&P chat waar ik een tijdje geleden zat.
Kan me niet voorstellen dat er een kloon van mij rondlooptquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:41 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
Wie bedoel je? Was het de fax?quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:41 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
Je bent vast niet de enige die openstaat voor seks.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat er een kloon van mij rondloopt
Ben nog studentquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Echt als werk of als extra verdienste ?
Zou wel goed stapkoppel zijnquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bent vast niet de enige die openstaat voor seks.
Yats?quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:42 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
kan niet op de naam komen maar ik kreeg er uit het niets honderden berichtjes van
Oh Yatsquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:42 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
kan niet op de naam komen maar ik kreeg er uit het niets honderden berichtjes van
Ja dan lijk ik op elke FOK!kerquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bent vast niet de enige die openstaat voor seks.
?quote:
Vangt dat een beetje ?quote:
als je windows 10 hebt kan je dan windows 7 bestanden of heel windows 7 van je schijf afflikkerenquote:
gvdquote:
wiskunde is fok topquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vangt dat een beetje ?
Ik heb ooit bijles Wiskunde gehad van een hoogleraar mocht helaas niet baten.
Uhh..quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:44 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
als je windows 10 hebt kan je dan windows 7 bestanden of heel windows 7 van je schijf afflikkeren
quote:
quote:
Die met blauwe en rode usernames staan bekend als gevaarlijke users.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Nog een fokker waar je voor moet oppassen ofzo?
Koop een Apple dan.quote:
Ik zal hem wel even aanspreken als ik hem zie. Geen zorgenquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:44 schreef Opsonisatie het volgende:
mijquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:44 schreef Opsonisatie het volgende:
quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zal hem wel even aanspreken als ik hem zie. Geen zorgen
Eurootje of 10 per uur is het, 15-20 als ik aan huis kom voor bijlessen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vangt dat een beetje ?
Ik heb ooit bijles Wiskunde gehad van een hoogleraar mocht helaas niet baten.
Dan bel je morgen even een expert oid.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:47 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
heb ik al maar heb zon laptop boven
Nodigde hij je nog uit om Yatszee te spelen?quote:
Kost money Gquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan bel je morgen even een expert oid.
Ay carambaquote:
Wieeequote:Op donderdag 30 juli 2015 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zal hem wel even aanspreken als ik hem zie. Geen zorgen
Oh lord vandaag nog dm van blauwe gehad.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die met blauwe en rode usernames staan bekend als gevaarlijke users.
Als je daar ooit een dm van ontvangt moet je gelijk je ouders waarschuwen.
Jij bent alleen gevaarlijk voor matrassen.quote:
Pak de huistelefoon.quote:
Yats natuurlijk.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ay caramba
[..]
Wieee
[..]
Oh lord vandaag nog dm van blauwe gehad.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nodigde hij je nog uit om Yatszee te spelen?
Dan moet je oppassen
Hahah 06nummers whaat. Ik krijg altijd foto's ..quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:49 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
ik kreeg ineens wel een hoop 06 nummers in mijn berichtjes
Dickpics?quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hahah 06nummers whaat. Ik krijg altijd foto's ..
Mag vast wel. En anders vraag je het even voor de zekerheid. Het is niet moeilijk.quote:
O anders flikker ik die laptop wel mooi weg ben toch bijna jarig vraag ik wel een macbookquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Mag vast wel. En anders vraag je het even voor de zekerheid. Het is niet moeilijk.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:49 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
ik kreeg ineens wel een hoop 06 nummers in mijn berichtjes
quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Het is hier soms net Badoo voor elke vrouw zijn er wel 100 wanhopige kerels hier.quote:
En dat is niet zielig voor papi en mami?quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:51 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
O anders flikker ik die laptop wel mooi weg ben toch bijna jarig vraag ik wel een macbook
Ja hier ook zo! Vind wel grappig tbhquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:51 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
en foto's kreeg ik ook een hoop, ook veel gevraag om foto's
Ja klopt wel. Beetje een worstenfestijn op FOK!quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het is hier soms net Badoo voor elke vrouw zijn er wel 100 wanhopige kerels hier.
Maar jij bent wel een mooie dame. Mucho bellissimoquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:51 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
en foto's kreeg ik ook een hoop, ook veel gevraag om foto's
Ben je aan het checken of hij rijk is?quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:52 schreef Fera het volgende:
[..]
En dat is niet zielig voor papi en mami?
Right. En als ze hun zin niet krijgen gaan ze je bashen in een topic. Hoe sneuquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het is hier soms net Badoo voor elke vrouw zijn er wel 100 wanhopige kerels hier.
keuze genoeg hierquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja hier ook zo! Vind wel grappig tbh
Nu ben ik benieuwd naar deze señoritaquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar jij bent wel een mooie dame. Mucho bellissimo
quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar jij bent wel een mooie dame. Mucho bellissimo
Van veel weet ik niet hoe ze eruit zien.quote:
nee want daar krijg ik toestemming voor niet stiekem he dat is flauwquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:52 schreef Fera het volgende:
[..]
En dat is niet zielig voor papi en mami?
Maar het is wel goed voor je zelfvertrouwen toch.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Right. En als ze hun zin niet krijgen gaan ze je bashen in een topic. Hoe sneu
En dat zeg ik niet vaak tegen vrouwen ouder dan ikzelfquote:
dat is zeker waar, heeft toch iets raars dat onbekendequote:Op donderdag 30 juli 2015 01:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Van veel weet ik niet hoe ze eruit zien.vind wel ietsjes fijner als ik weet tegen wat voor een persoon ik praat (oud, jong etc)
Dat gebash? Nee, want ze doen het zo goed alsof ik dan iets verkeerd heb gedaan terwijl tegenpartij gewoon kinderachtig doetquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar het is wel goed voor je zelfvertrouwen toch.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Holymoly wing is een enorm knappe vrouw
ja kloptquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat gebash? Nee, want ze doen het zo goed alsof ik dan iets verkeerd heb gedaan terwijl tegenpartij gewoon kinderachtig doet
Nee niet dat gebash al die aandacht.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat gebash? Nee, want ze doen het zo goed alsof ik dan iets verkeerd heb gedaan terwijl tegenpartij gewoon kinderachtig doet
Jij bent 11 jaar jonger. Ga maar buitenspelenquote:
Ja klopt! Ik oordeel niet op uiterlijk of zo iets, als men anoniem wil blijven doen ze dat lekker, maar ik wil het liefst wel een gezichtje zien zeg maarquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:55 schreef Wingding het volgende:
[..]
dat is zeker waar, heeft toch iets raars dat onbekende
Dat zegt niks fok itquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent 11 jaar jonger. Ga maar buitenspelen
.. Mwahquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee niet dat gebash al die aandacht.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jawel want ik had je echt enormmm anders verwacht!
Niet als de man 11 jaar ouder is. Wel andersomquote:
onzin fok in drenthe kan allesquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet als de man 11 jaar ouder is. Wel andersom
En man 27 met een meisje van 16 kan ook echt echt echt niet.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet als de man 11 jaar ouder is. Wel andersom
quote:
Hij teert op zijn ouders. Dat telt niet.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben je aan het checken of hij rijk is?
quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:58 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
k was in emmen vandaag met vriend van mij vet koel ik ging kleren shoppen
Nee. Oke. Vanaf 18 danquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En man 27 met een meisje van 16 kan ook echt echt echt niet.
Kloptquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij teert op zijn ouders. Dat telt niet.
wtf lul jij nou weer?quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:59 schreef Fokker101 het volgende:
19 en 38 dan voor homos dan he mijn broer omg zo erg fok it
Ik ga altijd, maar dan ook echt altijd van het ergste uit om niet teleurgesteld te raken. Had een lelijk iets verwachtquote:
Rijke schoonouders is betere kansen in het leven voor hem natuurlijk.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij teert op zijn ouders. Dat telt niet.
Of juist niet. Gebrek aan zelfstandigheid, eindigt later in de goot.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Rijke schoonouders is betere kansen in het leven voor hem natuurlijk.
En een man van 58 en een meisje van 19 dan weer wel volgens sommigen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En man 27 met een meisje van 16 kan ook echt echt echt niet.
Rare mensenquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En een man van 58 en een meisje van 19 dan weer wel volgens sommigen.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ga altijd, maar dan ook echt altijd van het ergste uit om niet teleurgesteld te raken. Had een lelijk iets verwacht
Nee hoor dan krijg je geld van paps en mams zo rijk ben ik nou ook weer nietquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Of juist niet. Gebrek aan zelfstandigheid, eindigt later in de goot.
Hij is een toyboy.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:01 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
mijn broer is 19 en heeft met een vent van 38 faking eng
Hangt er van af hoe oud de ouders worden en wat ze erven natuurlijk.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Of juist niet. Gebrek aan zelfstandigheid, eindigt later in de goot.
Ook zat ouders die daar op een gegeven moment wel genoeg van krijgen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:01 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nee hoor dan krijg je geld van paps en mams zo rijk ben ik nou ook weer niet
Ik zal wel eem even pic via dm sturen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:01 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
wel veilig om dat te doenhoe zie je er zelf uit vraag ik me nu af?
Ja goed manquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:01 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
mijn broer is 19 en heeft met een vent van 38 faking eng
ervaring mee?quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook zat ouders die daar op een gegeven moment wel genoeg van krijgen.
Reageer eens normaal op hem.quote:
Nee. Ik heb altijd geleerd om te werken voor mijn geld.quote:
quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:03 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
das niet chill zon vieze vent ook hij is model maar ik vind hem kk vies
Ik had een opstootje met fok-it sinds dien vind die mij irritant omdat ik zei omdat die dik was maar het gaat steeds beter maar dat was een jokequote:
Waarom?quote:
Ik was ook niet helemaal serieus.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hmm. Bijna niemand is al enigszins volwassen te noemen voor zijn 20e.
Praat eerst eens normaal? Je bent toch geen downie.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:04 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Because im 16 en minderjarig en jij een volwassen ventje bent
Hij zegt alleen maar tegen je dat zijn broer een relatie heeft met een oudere man.quote:
wat is er mis met mijn typtaal because my typtaal is faking cool ik luister elke dag naar dreek en naar yes-rquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Praat eerst eens normaal? Je bent toch geen downie.
Super mooie smiley voor haar gezicht jaquote:
Zijn broer is niet eens gay man. Hij heeft al tig keer naar mijn gaye broertje gevraagd. Dan had hij ook wel iets over zijn broer vermeldquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij zegt alleen maar tegen je dat zijn broer een relatie heeft met een oudere man.
fokkie stonemquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Super mooie smiley voor haar gezicht ja
mijn broer is wel gay waarom geloof je dat niet die gesprekken over drenthe mis ik wel btwquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn broer is niet eens gay man. Hij heeft al tig keer naar mijn gaye broertje gevraagd. Dan had hij ook wel iets over zijn broer vermeld
Oke gaan we nu over drenthe praten oke zullen we wel of niet interpunctie gebruiken kies jij maar XDquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:06 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
mijn broer is wel gay waarom geloof je dat niet die gesprekken over drenthe mis ik wel btw
Ik zal je op je woord moeten geloven, ik heb geen foto gezien van haar.quote:
Iksdeejquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke gaan we nu over drenthe praten oke zullen we wel of niet interpunctie gebruiken kies jij maar XD
Geen interpunctie daar ben ik helaas te lui voor.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke gaan we nu over drenthe praten oke zullen we wel of niet interpunctie gebruiken kies jij maar XD
zit je broer ook op de z Side?quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:06 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
mijn broer is wel gay waarom geloof je dat niet die gesprekken over drenthe mis ik wel btw
ja altijd nou toevallig zit hij 2de rings beetje rechtsboven met een man met een camera voor zichquote:
Haha feraquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zal je op je woord moeten geloven, ik heb geen foto gezien van haar.
Je bent ook wel een beetje irritant.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:03 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ik had een opstootje met fok-it sinds dien vind die mij irritant omdat ik zei omdat die dik was maar het gaat steeds beter maar dat was een joke
Jaquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
heeft hij zo'n oranje wegwerkersjas?
Ik vraag me af wat je verwacht had dan.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Haha ferazal ook wel een naar jou sturen
ik zag je fobo trouwens! Jullie zijn echt niet wat ik verwacht had, op een positieve manier.
paxcon is het hier niet mee eensquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je bent ook wel een beetje irritant.
Maar iedereen is hier ooit begonnen.
Wat had je verwacht van de mensen hier?quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Haha ferazal ook wel een naar jou sturen
ik zag je fobo trouwens! Jullie zijn echt niet wat ik verwacht had, op een positieve manier.
lelijk met brilletjesquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat had je verwacht van de mensen hier?
DMquote:
Nee juist geen dm.quote:
Zoals ik al zei, ik verwacht altijd ergstequote:Op donderdag 30 juli 2015 02:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat had je verwacht van de mensen hier?
We zaten gewoon verkeerd.quote:
tinder kan ook voor herenliefdequote:Op donderdag 30 juli 2015 02:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We zaten gewoon verkeerd.
We moeten Pax niet aan Tinder helpen. Aan Grndr
Als je hem op mannen & vrouwen zet krijg je alsnog alleen maar vrouwenquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:12 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
tinder kan ook voor herenliefde
Zie dat maar als compliment.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee juist geen dm.
Waarom stuur jij altijd dm`s met onverwachte filosofische vraagstukken. Terwijl je dat ook gewoon hier kan vragen, krijg je toch veel meer respons op?
gewoon op alleen mannen zettenquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je hem op mannen & vrouwen zet krijg je alsnog alleen maar vrouwen
houwerijquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zie dat maar als compliment.
Ik waardeer je mening.
Nou dankje danquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zie dat maar als compliment.
Ik waardeer je mening.
Dit klopt sowieso ook al niet. je kan afstand vergroten. Dan krijg je echt niet `zoveel'' bekenden. Dat kan niet.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:15 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik had paar minuten tindr gedownload, direct verwijderd. Tigmiljoen bekenden
lekkerquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:15 schreef Opsonisatie het volgende:
still at the bottomquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:15 schreef Fokker101 het volgende:
startet vrom the bottum nauw wie heer
miss kent ze mensen door heel nederlandquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit klopt sowieso ook al niet. je kan afstand vergroten. Dan krijg je echt niet `zoveel'' bekenden. Dat kan niet.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:15 schreef Opsonisatie het volgende:
Iedereen kent elkaar hier, daar kan het ook aan liggen. Logica.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit klopt sowieso ook al niet. je kan afstand vergroten. Dan krijg je echt niet `zoveel'' bekenden. Dat kan niet.
als die geld heeft wrm nietquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:16 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
dat had ik ook een keer, en een keer een brave huisvader uit mijn omgeving gezien op grinder
Ik ben vbl gewend daar zitten mensen die net als Elan alles onthouden wat je ooit hebt gepost.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou dankje danMaar waardeer je andermans mening niet dan? Erzijn hier veel serieuze mensen die je antwoord kunnen geven.
Ik heb nu namelijk niet echt een antwoord voor je klaarVandaar mijn reactie
Ja. Er zitten miljoenen mensen op Tinder, maar ook al zet ze haar Distance op 100 km komt ze alsnog 50 bekenden tegen. Niet heel realistischquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:16 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
miss kent ze mensen door heel nederland
Brave huisvader niet zo braaf. Lijkt me enormmmm awkwardquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:16 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
dat had ik ook een keer, en een keer een brave huisvader uit mijn omgeving gezien op grinder
In de stad Groningen?quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Iedereen kent elkaar hier, daar kan het ook aan liggen. Logica.
Uhu.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Iedereen kent elkaar hier, daar kan het ook aan liggen. Logica.
Nee oke geef ik je toch gelijkquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Er zitten miljoenen mensen op Tinder, maar ook al zet ze haar Distance op 100 km komt ze alsnog 50 bekenden tegen. Niet heel realistisch
Ach, Elan weet ook genoeg over mij. Lekker laten gaanquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ben vbl gewend daar zitten mensen die net als Elan alles onthouden wat je ooit hebt gepost.
Van Sommige dingen wil ik niet dat zulk soort mensen dat tegen me kunnen gebruiken.,
Niet echtquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:18 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nee oke geef ik je toch gelijk
verassend he
tuurlijk kwam ik hem dezelfde dag nog tegen en begon hij een praatje met mequote:Op donderdag 30 juli 2015 02:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Brave huisvader niet zo braaf. Lijkt me enormmmm awkward
groningen is een gehuchtquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu.
Je woont niet in een gehucht hoorJewoont in Groningen
Ik woon in provincie Groningen, niet in stad zelf. En ten tweede, ik had die afstandsgedoe niet eens aangeraakt aangezien ik geen moer van tindr begreep.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu.
Je woont niet in een gehucht hoorJewoont in Groningen
Wat valt er niet aan te snappen?quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik woon in provincie Groningen, niet in stad zelf. En ten tweede, ik had die afstandsgedoe niet eens aangeraakt aangezien ik geen moer van tindr begreep.
Die had je profiel natuurlijk gezien.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:18 schreef Wingding het volgende:
[..]
tuurlijk kwam ik hem dezelfde dag nog tegen en begon hij een praatje met me
Ik snap alleen hoe excel werkt door opleiding..quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat valt er niet aan te snappen?
Nja laat maar
Kom opquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik snap alleen hoe excel werkt door opleiding..
Superawkward. Ik zou dan heletijd denken aan zn profiel op tindr en dat hij dus niet zo braaf is hahahquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:18 schreef Wingding het volgende:
[..]
tuurlijk kwam ik hem dezelfde dag nog tegen en begon hij een praatje met me
ze wil geld aan je verdienenquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:20 schreef Fokker101 het volgende:
ik was vandaag op de zomeravond markt en toen was er een vrouw met aloe vera voor wallen toen smeerde ze dat bij mij op en toen maakte ik met haar een praatje en toen gaf ze haar visitekaartje toen voelde ik me enigszins belangrijk
stuur pax die fotoquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:20 schreef Fokker101 het volgende:
ik was vandaag op de zomeravond markt en toen was er een vrouw met aloe vera voor wallen toen smeerde ze dat bij mij op en toen maakte ik met haar een praatje en toen gaf ze haar visitekaartje toen voelde ik me enigszins belangrijk
Voelde je een zekere vorm van opwinding bij die gedachtes over hem?quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Superawkward. Ik zou dan heletijd denken aan zn profiel op tindr en dat hij dus niet zo braaf is hahah
ik had dat dus ookquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Superawkward. Ik zou dan heletijd denken aan zn profiel op tindr en dat hij dus niet zo braaf is hahah
Ik was het niet hequote:Op donderdag 30 juli 2015 02:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Voelde je een zekere vorm van opwinding bij die gedachtes over hem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |