zout op je vinger en op de aft smeren je gaat even door een hel maar het helpt welquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb ontzettend zin in een tosti maar door die aft in mijn bek kan ik niks eten
Maar goed, serieus dan: arme man, geweldige seks.quote:
Je leert veel op de werkvloer. Ook over mensen en het leven.quote:
Dat is allemaal tijdelijkquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je zal wel veel levenswijsheid opgedaan hebben op FOK!
je oog is engquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Je leert veel op de werkvloer. Ook over mensen en het leven.
Las ooit wel een tip dat je met een bepaalde tandpasta en met een elektrische tandenborstel dan over je aft heen moet gaan en het stuk moet poetsen zeg maar. Dan gaat het bloeden etc en dan spoelen met mondwater.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:34 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
zout op je vinger en op de aft smeren je gaat even door een hel maar het helpt wel
Truequote:Op donderdag 30 juli 2015 01:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Goede observatie.quote:
Dat er gigantisch veel mensen een burgerlul zijn en dat alle sociale dingetjes die normaal zijn gigantisch idioot zijnquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Want? Ik heb al best veel gezien en ervaren.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die leugen houden we onszelf allemaal voor hier.
Maar jij bent zo bekrompen dat ik er bijna van moet huilen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat er gigantisch veel mensen een burgerlul zijn en dat alle sociale dingetjes die normaal zijn gigantisch idioot zijn
Zelfs meer dan Deezertje?quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Want? Ik heb al best veel gezien en ervaren.
Denk wel meer dan de meerderheid van fokkers hier
Check.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar goed, serieus dan: arme man, geweldige seks.Ik verdien mijn eigen centen wel.
Tevreden?
quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar jij bent zo bekrompen dat ik er bijna van moet huilen.
Doe mij ook zo'n werkvloer, op de mijne mag ik alleen maar fluisteren tegen 14-jarigen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee die mensen zijn bekrompen waar ik juist een heel open wereldbeeld heb en voor vrij veel open staquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar jij bent zo bekrompen dat ik er bijna van moet huilen.
Zulke figuren ja. Die over 20 jaar nog hier dezelfde verhaaltjes verkondigen.quote:
Misschien is er wel een plekje vrij nu ik weg ben.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Doe mij ook zo'n werkvloer, op de mijne mag ik alleen maar fluisteren tegen 14-jarigen.
elke dag hetzelfde zeggen genotquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zulke figuren ja. Die over 20 jaar nog hier dezelfde verhaaltjes verkondigen.
Waar sta je open voor dan?quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee die mensen zijn bekrompen waar ik juist een heel open wereldbeeld heb en voor vrij veel open sta
Als ik iets niet ben is het bekrompen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |