mijn broer is wel gay waarom geloof je dat niet die gesprekken over drenthe mis ik wel btwquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn broer is niet eens gay man. Hij heeft al tig keer naar mijn gaye broertje gevraagd. Dan had hij ook wel iets over zijn broer vermeld
Oke gaan we nu over drenthe praten oke zullen we wel of niet interpunctie gebruiken kies jij maar XDquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:06 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
mijn broer is wel gay waarom geloof je dat niet die gesprekken over drenthe mis ik wel btw
Ik zal je op je woord moeten geloven, ik heb geen foto gezien van haar.quote:
Iksdeejquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke gaan we nu over drenthe praten oke zullen we wel of niet interpunctie gebruiken kies jij maar XD
Geen interpunctie daar ben ik helaas te lui voor.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke gaan we nu over drenthe praten oke zullen we wel of niet interpunctie gebruiken kies jij maar XD
zit je broer ook op de z Side?quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:06 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
mijn broer is wel gay waarom geloof je dat niet die gesprekken over drenthe mis ik wel btw
ja altijd nou toevallig zit hij 2de rings beetje rechtsboven met een man met een camera voor zichquote:
Haha feraquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zal je op je woord moeten geloven, ik heb geen foto gezien van haar.
Je bent ook wel een beetje irritant.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:03 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ik had een opstootje met fok-it sinds dien vind die mij irritant omdat ik zei omdat die dik was maar het gaat steeds beter maar dat was een joke
Jaquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
heeft hij zo'n oranje wegwerkersjas?
Ik vraag me af wat je verwacht had dan.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Haha ferazal ook wel een naar jou sturen
ik zag je fobo trouwens! Jullie zijn echt niet wat ik verwacht had, op een positieve manier.
paxcon is het hier niet mee eensquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je bent ook wel een beetje irritant.
Maar iedereen is hier ooit begonnen.
Wat had je verwacht van de mensen hier?quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Haha ferazal ook wel een naar jou sturen
ik zag je fobo trouwens! Jullie zijn echt niet wat ik verwacht had, op een positieve manier.
lelijk met brilletjesquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat had je verwacht van de mensen hier?
DMquote:
Nee juist geen dm.quote:
Zoals ik al zei, ik verwacht altijd ergstequote:Op donderdag 30 juli 2015 02:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat had je verwacht van de mensen hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |