Ook zat ouders die daar op een gegeven moment wel genoeg van krijgen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:01 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nee hoor dan krijg je geld van paps en mams zo rijk ben ik nou ook weer niet
Ik zal wel eem even pic via dm sturen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:01 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
wel veilig om dat te doenhoe zie je er zelf uit vraag ik me nu af?
Ja goed manquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:01 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
mijn broer is 19 en heeft met een vent van 38 faking eng
ervaring mee?quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook zat ouders die daar op een gegeven moment wel genoeg van krijgen.
Reageer eens normaal op hem.quote:
Nee. Ik heb altijd geleerd om te werken voor mijn geld.quote:
quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:03 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
das niet chill zon vieze vent ook hij is model maar ik vind hem kk vies
Ik had een opstootje met fok-it sinds dien vind die mij irritant omdat ik zei omdat die dik was maar het gaat steeds beter maar dat was een jokequote:
Waarom?quote:
Ik was ook niet helemaal serieus.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hmm. Bijna niemand is al enigszins volwassen te noemen voor zijn 20e.
Praat eerst eens normaal? Je bent toch geen downie.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:04 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Because im 16 en minderjarig en jij een volwassen ventje bent
Hij zegt alleen maar tegen je dat zijn broer een relatie heeft met een oudere man.quote:
wat is er mis met mijn typtaal because my typtaal is faking cool ik luister elke dag naar dreek en naar yes-rquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Praat eerst eens normaal? Je bent toch geen downie.
Super mooie smiley voor haar gezicht jaquote:
Zijn broer is niet eens gay man. Hij heeft al tig keer naar mijn gaye broertje gevraagd. Dan had hij ook wel iets over zijn broer vermeldquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij zegt alleen maar tegen je dat zijn broer een relatie heeft met een oudere man.
fokkie stonemquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Super mooie smiley voor haar gezicht ja
mijn broer is wel gay waarom geloof je dat niet die gesprekken over drenthe mis ik wel btwquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn broer is niet eens gay man. Hij heeft al tig keer naar mijn gaye broertje gevraagd. Dan had hij ook wel iets over zijn broer vermeld
Oke gaan we nu over drenthe praten oke zullen we wel of niet interpunctie gebruiken kies jij maar XDquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:06 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
mijn broer is wel gay waarom geloof je dat niet die gesprekken over drenthe mis ik wel btw
Ik zal je op je woord moeten geloven, ik heb geen foto gezien van haar.quote:
Iksdeejquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke gaan we nu over drenthe praten oke zullen we wel of niet interpunctie gebruiken kies jij maar XD
Geen interpunctie daar ben ik helaas te lui voor.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke gaan we nu over drenthe praten oke zullen we wel of niet interpunctie gebruiken kies jij maar XD
zit je broer ook op de z Side?quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:06 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
mijn broer is wel gay waarom geloof je dat niet die gesprekken over drenthe mis ik wel btw
ja altijd nou toevallig zit hij 2de rings beetje rechtsboven met een man met een camera voor zichquote:
Haha feraquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zal je op je woord moeten geloven, ik heb geen foto gezien van haar.
Je bent ook wel een beetje irritant.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:03 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ik had een opstootje met fok-it sinds dien vind die mij irritant omdat ik zei omdat die dik was maar het gaat steeds beter maar dat was een joke
Jaquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
heeft hij zo'n oranje wegwerkersjas?
Ik vraag me af wat je verwacht had dan.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Haha ferazal ook wel een naar jou sturen
ik zag je fobo trouwens! Jullie zijn echt niet wat ik verwacht had, op een positieve manier.
paxcon is het hier niet mee eensquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je bent ook wel een beetje irritant.
Maar iedereen is hier ooit begonnen.
Wat had je verwacht van de mensen hier?quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Haha ferazal ook wel een naar jou sturen
ik zag je fobo trouwens! Jullie zijn echt niet wat ik verwacht had, op een positieve manier.
lelijk met brilletjesquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat had je verwacht van de mensen hier?
DMquote:
Nee juist geen dm.quote:
Zoals ik al zei, ik verwacht altijd ergstequote:Op donderdag 30 juli 2015 02:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat had je verwacht van de mensen hier?
We zaten gewoon verkeerd.quote:
tinder kan ook voor herenliefdequote:Op donderdag 30 juli 2015 02:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We zaten gewoon verkeerd.
We moeten Pax niet aan Tinder helpen. Aan Grndr
Als je hem op mannen & vrouwen zet krijg je alsnog alleen maar vrouwenquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:12 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
tinder kan ook voor herenliefde
Zie dat maar als compliment.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee juist geen dm.
Waarom stuur jij altijd dm`s met onverwachte filosofische vraagstukken. Terwijl je dat ook gewoon hier kan vragen, krijg je toch veel meer respons op?
gewoon op alleen mannen zettenquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je hem op mannen & vrouwen zet krijg je alsnog alleen maar vrouwen
houwerijquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zie dat maar als compliment.
Ik waardeer je mening.
Nou dankje danquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zie dat maar als compliment.
Ik waardeer je mening.
Dit klopt sowieso ook al niet. je kan afstand vergroten. Dan krijg je echt niet `zoveel'' bekenden. Dat kan niet.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:15 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik had paar minuten tindr gedownload, direct verwijderd. Tigmiljoen bekenden
lekkerquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:15 schreef Opsonisatie het volgende:
still at the bottomquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:15 schreef Fokker101 het volgende:
startet vrom the bottum nauw wie heer
miss kent ze mensen door heel nederlandquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit klopt sowieso ook al niet. je kan afstand vergroten. Dan krijg je echt niet `zoveel'' bekenden. Dat kan niet.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:15 schreef Opsonisatie het volgende:
Iedereen kent elkaar hier, daar kan het ook aan liggen. Logica.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit klopt sowieso ook al niet. je kan afstand vergroten. Dan krijg je echt niet `zoveel'' bekenden. Dat kan niet.
als die geld heeft wrm nietquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:16 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
dat had ik ook een keer, en een keer een brave huisvader uit mijn omgeving gezien op grinder
Ik ben vbl gewend daar zitten mensen die net als Elan alles onthouden wat je ooit hebt gepost.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou dankje danMaar waardeer je andermans mening niet dan? Erzijn hier veel serieuze mensen die je antwoord kunnen geven.
Ik heb nu namelijk niet echt een antwoord voor je klaarVandaar mijn reactie
Ja. Er zitten miljoenen mensen op Tinder, maar ook al zet ze haar Distance op 100 km komt ze alsnog 50 bekenden tegen. Niet heel realistischquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:16 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
miss kent ze mensen door heel nederland
Brave huisvader niet zo braaf. Lijkt me enormmmm awkwardquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:16 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
dat had ik ook een keer, en een keer een brave huisvader uit mijn omgeving gezien op grinder
In de stad Groningen?quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Iedereen kent elkaar hier, daar kan het ook aan liggen. Logica.
Uhu.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Iedereen kent elkaar hier, daar kan het ook aan liggen. Logica.
Nee oke geef ik je toch gelijkquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Er zitten miljoenen mensen op Tinder, maar ook al zet ze haar Distance op 100 km komt ze alsnog 50 bekenden tegen. Niet heel realistisch
Ach, Elan weet ook genoeg over mij. Lekker laten gaanquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ben vbl gewend daar zitten mensen die net als Elan alles onthouden wat je ooit hebt gepost.
Van Sommige dingen wil ik niet dat zulk soort mensen dat tegen me kunnen gebruiken.,
Niet echtquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:18 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nee oke geef ik je toch gelijk
verassend he
tuurlijk kwam ik hem dezelfde dag nog tegen en begon hij een praatje met mequote:Op donderdag 30 juli 2015 02:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Brave huisvader niet zo braaf. Lijkt me enormmmm awkward
groningen is een gehuchtquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu.
Je woont niet in een gehucht hoorJewoont in Groningen
Ik woon in provincie Groningen, niet in stad zelf. En ten tweede, ik had die afstandsgedoe niet eens aangeraakt aangezien ik geen moer van tindr begreep.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu.
Je woont niet in een gehucht hoorJewoont in Groningen
Wat valt er niet aan te snappen?quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik woon in provincie Groningen, niet in stad zelf. En ten tweede, ik had die afstandsgedoe niet eens aangeraakt aangezien ik geen moer van tindr begreep.
Die had je profiel natuurlijk gezien.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:18 schreef Wingding het volgende:
[..]
tuurlijk kwam ik hem dezelfde dag nog tegen en begon hij een praatje met me
Ik snap alleen hoe excel werkt door opleiding..quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat valt er niet aan te snappen?
Nja laat maar
Kom opquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik snap alleen hoe excel werkt door opleiding..
Superawkward. Ik zou dan heletijd denken aan zn profiel op tindr en dat hij dus niet zo braaf is hahahquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:18 schreef Wingding het volgende:
[..]
tuurlijk kwam ik hem dezelfde dag nog tegen en begon hij een praatje met me
ze wil geld aan je verdienenquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:20 schreef Fokker101 het volgende:
ik was vandaag op de zomeravond markt en toen was er een vrouw met aloe vera voor wallen toen smeerde ze dat bij mij op en toen maakte ik met haar een praatje en toen gaf ze haar visitekaartje toen voelde ik me enigszins belangrijk
stuur pax die fotoquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:20 schreef Fokker101 het volgende:
ik was vandaag op de zomeravond markt en toen was er een vrouw met aloe vera voor wallen toen smeerde ze dat bij mij op en toen maakte ik met haar een praatje en toen gaf ze haar visitekaartje toen voelde ik me enigszins belangrijk
Voelde je een zekere vorm van opwinding bij die gedachtes over hem?quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Superawkward. Ik zou dan heletijd denken aan zn profiel op tindr en dat hij dus niet zo braaf is hahah
ik had dat dus ookquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Superawkward. Ik zou dan heletijd denken aan zn profiel op tindr en dat hij dus niet zo braaf is hahah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |