Ook zat ouders die daar op een gegeven moment wel genoeg van krijgen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:01 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nee hoor dan krijg je geld van paps en mams zo rijk ben ik nou ook weer niet
Ik zal wel eem even pic via dm sturen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:01 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
wel veilig om dat te doenhoe zie je er zelf uit vraag ik me nu af?
Ja goed manquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:01 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
mijn broer is 19 en heeft met een vent van 38 faking eng
ervaring mee?quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook zat ouders die daar op een gegeven moment wel genoeg van krijgen.
Reageer eens normaal op hem.quote:
Nee. Ik heb altijd geleerd om te werken voor mijn geld.quote:
quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:03 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
das niet chill zon vieze vent ook hij is model maar ik vind hem kk vies
Ik had een opstootje met fok-it sinds dien vind die mij irritant omdat ik zei omdat die dik was maar het gaat steeds beter maar dat was een jokequote:
Waarom?quote:
Ik was ook niet helemaal serieus.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hmm. Bijna niemand is al enigszins volwassen te noemen voor zijn 20e.
Praat eerst eens normaal? Je bent toch geen downie.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:04 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Because im 16 en minderjarig en jij een volwassen ventje bent
Hij zegt alleen maar tegen je dat zijn broer een relatie heeft met een oudere man.quote:
wat is er mis met mijn typtaal because my typtaal is faking cool ik luister elke dag naar dreek en naar yes-rquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Praat eerst eens normaal? Je bent toch geen downie.
Super mooie smiley voor haar gezicht jaquote:
Zijn broer is niet eens gay man. Hij heeft al tig keer naar mijn gaye broertje gevraagd. Dan had hij ook wel iets over zijn broer vermeldquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij zegt alleen maar tegen je dat zijn broer een relatie heeft met een oudere man.
fokkie stonemquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Super mooie smiley voor haar gezicht ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |