Nee oke geef ik je toch gelijkquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Er zitten miljoenen mensen op Tinder, maar ook al zet ze haar Distance op 100 km komt ze alsnog 50 bekenden tegen. Niet heel realistisch
Ach, Elan weet ook genoeg over mij. Lekker laten gaanquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ben vbl gewend daar zitten mensen die net als Elan alles onthouden wat je ooit hebt gepost.
Van Sommige dingen wil ik niet dat zulk soort mensen dat tegen me kunnen gebruiken.,
Niet echtquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:18 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nee oke geef ik je toch gelijk
verassend he
tuurlijk kwam ik hem dezelfde dag nog tegen en begon hij een praatje met mequote:Op donderdag 30 juli 2015 02:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Brave huisvader niet zo braaf. Lijkt me enormmmm awkward
groningen is een gehuchtquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu.
Je woont niet in een gehucht hoorJewoont in Groningen
Ik woon in provincie Groningen, niet in stad zelf. En ten tweede, ik had die afstandsgedoe niet eens aangeraakt aangezien ik geen moer van tindr begreep.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu.
Je woont niet in een gehucht hoorJewoont in Groningen
Wat valt er niet aan te snappen?quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik woon in provincie Groningen, niet in stad zelf. En ten tweede, ik had die afstandsgedoe niet eens aangeraakt aangezien ik geen moer van tindr begreep.
Die had je profiel natuurlijk gezien.quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:18 schreef Wingding het volgende:
[..]
tuurlijk kwam ik hem dezelfde dag nog tegen en begon hij een praatje met me
Ik snap alleen hoe excel werkt door opleiding..quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat valt er niet aan te snappen?
Nja laat maar
Kom opquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik snap alleen hoe excel werkt door opleiding..
Superawkward. Ik zou dan heletijd denken aan zn profiel op tindr en dat hij dus niet zo braaf is hahahquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:18 schreef Wingding het volgende:
[..]
tuurlijk kwam ik hem dezelfde dag nog tegen en begon hij een praatje met me
ze wil geld aan je verdienenquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:20 schreef Fokker101 het volgende:
ik was vandaag op de zomeravond markt en toen was er een vrouw met aloe vera voor wallen toen smeerde ze dat bij mij op en toen maakte ik met haar een praatje en toen gaf ze haar visitekaartje toen voelde ik me enigszins belangrijk
stuur pax die fotoquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:20 schreef Fokker101 het volgende:
ik was vandaag op de zomeravond markt en toen was er een vrouw met aloe vera voor wallen toen smeerde ze dat bij mij op en toen maakte ik met haar een praatje en toen gaf ze haar visitekaartje toen voelde ik me enigszins belangrijk
Voelde je een zekere vorm van opwinding bij die gedachtes over hem?quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Superawkward. Ik zou dan heletijd denken aan zn profiel op tindr en dat hij dus niet zo braaf is hahah
ik had dat dus ookquote:Op donderdag 30 juli 2015 02:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Superawkward. Ik zou dan heletijd denken aan zn profiel op tindr en dat hij dus niet zo braaf is hahah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |