drink bierquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik word vooral heel dorstig als ik verliefd ben
hele nachten samen wijntjes drinken en seks hebben en elkaar je hele leven willen vertellenquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik word vooral heel dorstig als ik verliefd ben
Wattequote:Op donderdag 30 juli 2015 01:17 schreef Fok-it het volgende:
Als je niet van faffer weet, ja dan eet je kont
Draag je nette schoenen, leef gezond
biologische hoer
Op het punt "seks" na lijkt me dat niet veel aan.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:18 schreef Wingding het volgende:
[..]
hele nachten samen wijntjes drinken en seks hebben en elkaar je hele leven willen vertellen
ze doen ook gewoon alsofquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tot een tijdje terug wist ik niet eens dat meisjes verliefd konden worden
quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoi ik ben een snoller en ik lijk op een gansquote:
saaiquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op het punt "seks" na lijkt me dat niet veel aan.
Met een fles drank snachts op het strand liggenquote:
zou sowieso dan gewoon seks hebben en daarna richting mijn computer gaan om op FOK! te vertellen dat ik seks heb gehadquote:
ey G neppe meisjes jwzquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ze willen alleen maar kinderen krijgen, daarom doen ze dat
Oh ik mijt gewoon liever confrontaties.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wil vooral nooit uitleggen als ik een gedeprimeerde kutbui heb en eigenlijk niets wil.
Ik krijg het ook altijd in een achtbaan.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik vind die vlindersgevoel in je buik zooo kut maar aan de ene kant ook wel weer fijn, het maakt mij alerter
Dat lukt me niet vanwege de passieve agressie die ik dan uitstraal. :$quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oh ik mijt gewoon liever confrontaties.
Ik dus nooit.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik krijg het ook altijd in een achtbaan.
Alleen op geld.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oh de mijten zitten bij mij vooral op het tapijtquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oh ik mijt gewoon liever confrontaties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |