Klein beginnen. Rattenslangetje of zo. Dat is meer een armbandje dan een ketting.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik heb vaak genoeg de kans gehad om zo`n beest om m`n nek te hangen. In New York nog. Liepe nze met van die reuzenslangen. Nekharen gaan overeind staan dan
Dat is wel eenzaam voor het beestje.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar dan moet die binnen. Misschien op zolder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Kijk deze cutie danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
In de woonkamer of zo. Niet afgezonderd waar hij bijna niemand ziet. Zeker als je maar één konijn neemt. Ze hebben wel behoefte aan contact en gezelschap.quote:
Kijk deze cutie danHaha als ik mijn hand zo doe bij mijn kat dan hangt ze erinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Nou kat kan kopjes geven en herkent je.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Glibberig valt wel mee, vind ik. En wat betreft die band is maar net wat je verwacht van een huisdier. Je moet geen slang aanschaffen omdat je er mee wil apporteren, nee.
Kijk deze cutie danWat een leuk HanspoesjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Ik eet wel slangen bij de Jaminquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Klein beginnen. Rattenslangetje of zo. Dat is meer een armbandje dan een ketting.
Kijk deze cutie danrare hand heb jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I search for something I'm missing and disappear when I'm bored
Lief hequote:
Hahaha! deze vond mijn hand maar al te leuk, hij ging er zelfs mee slapenquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha als ik mijn hand zo doe bij mijn kat dan hangt ze erin
Je moet ze wel eten geven hè.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou kat kan kopjes geven en herkent je.
Slang wil je gewoon opeten als hij zou kunnen
Werken daar leuke jongens ja?quote:
Geen idee. Ben nog niet in de Jamin van Arnhem geweestquote:
Konijnen zijn geen knaagdieren. Maar verder wel waar wat je zegt.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:18 schreef Amarantha het volgende:
Zijn maar weinig knaagdieren die alleen gelukkig zijn. Hamsters zijn bijvoorbeeld een uitzondering (op de roborovski hamster na, die leven wel in groepjes)
Ik had zo'n hamster maar dan in het grijs. Ging dood aan een tumor mwehquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:19 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Een klein groepje hiervan is ook wel cute
Ik wel. Maar ik had geen idee wat ik daar moest kopen. Ben niet zo van het snoep.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee. Ben nog niet in de Jamin van Arnhem geweest
Konijnenquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja zeker paar konijnen of ratten erin gooien.
Ok doei
Ja kloptquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Konijnen zijn geen knaagdieren. Maar verder wel waar wat je zegt.
Diepvriesmuizen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja zeker paar konijnen of ratten erin gooien.
Ok doei
Als je een dikke python hebt.quote:
Chinchilla's.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Niet dat ik veel aan knaagdieren vind.
Gewoon een hond of kat.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is wel eenzaam voor het beestje.
Misschien moeten we gewoon elkaar knuffelen tot je genoeg plek hebt voor een varkentje.
Heb daar niet echt ruimtequote:Op donderdag 30 juli 2015 00:17 schreef Fera het volgende:
[..]
In de woonkamer of zo. Niet afgezonderd waar hij bijna niemand ziet. Zeker als je maar één konijn neemt. Ze hebben wel behoefte aan contact en gezelschap.
Heb je het nou over vrouwen of over slangen?quote:
Dat was een Russische dwerghamster denk ik. Dit zijn die niet.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik had zo'n hamster maar dan in het grijs. Ging dood aan een tumor mweh
heb je tochquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker een vrolijk knorrend varkentje in huis hebben
Chinchilla'squote:Op donderdag 30 juli 2015 00:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Chinchilla's.
Maar verder is een hond het beste huisdier.
Zou je op zich wel kunnen maken. Als ik ruimte heb voor Bogie, dan heb je vast wel ruimte voor een konijntje.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker een vrolijk knorrend varkentje in huis hebben
[..]
Heb daar niet echt ruimte
Oh oeps ja russische, zo'n enorm kleinequote:Op donderdag 30 juli 2015 00:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat was een Russische dwerghamster denk ik. Dit zijn die niet.
Ik zou nooit zo respectloos over vrouwen praten Fok-it.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je het nou over vrouwen of over slangen?
SOWWWquote:
Die pinguïn docuquote:
En die ene die in de sneeuwstorm achter moest blijvenquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die pinguïn docu![]()
Wat een rare beesten zijn dat toch ook. Flikkeren ze zo van 30 meter omlaag omdat ze niet kunnen klimmen
Zijn leuk hoor. Heel erg actief en goed tam te maken. Ik heb er zelf twee gehad. Alleen werd het nogal lastig ze los te laten lopen met twee honden in huis. Dus toen heb ik ze verkocht.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Chinchilla'sDat had zo'n klasgenoot vroeger in zijn kamer. Dacht echt, wat moet je ermee
Hond en kat wil ik gewoon hebben. En dat die beesten dan samen ook een band hebben en met elkaar gaan slapen enzo. Puppy's en kittens tegelijk genot
Wie? Van Pepperstreet?quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik kwam er vandaag achter dat Fok-it best leek op die verslaggever vandaag bij SBS
Wie ?quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik kwam er vandaag achter dat Fok-it best leek op die verslaggever vandaag bij SBS
Wowowow. En dat terwijl hij ligt te slapen. Gemeen hoor. :$quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ik woon niet samen met Hep.
Oh.quote:
Natuur is hard.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En die ene die in de sneeuwstorm achter moest blijvenZo zielig
Ik mis bij knaagdieren dat je er echt contact mee kan maken zoals bij een kat of hondquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Zijn leuk hoor. Heel erg actief en goed tam te maken. Ik heb er zelf twee gehad. Alleen werd het nogal lastig ze los te laten lopen met twee honden in huis. Dus toen heb ik ze verkocht.
Wat doe je voor werk/opleiding?quote:
Hij zou eventueel naast de bank kunnen staan, of op de haardplek. Maar is verre van ideaal.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Zou je op zich wel kunnen maken. Als ik ruimte heb voor Bogie, dan heb je vast wel ruimte voor een konijntje.En anders maar niet. Zolder vind ik echt sneu voor dat beestje. Hoe vaak kom je nou op zolder?
Je kunt ze nog best veel leren hoor. En ze kunnen heel knuffelig zijn.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Natuur is hard.
[..]
Ik mis bij knaagdieren dat je er echt contact mee kan maken zoals bij een kat of hond
Biologie en medisch laboratoriumonderzoek (Medisch Diagnostiek), werk af en toe in lab, maar grotendeels ergens anders wat niet labgerelateerd isquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat doe je voor werk/opleiding?
[..]
Hij zou eventueel naast de bank kunnen staan, of op de haardplek. Maar is verre van ideaal.
Ik leef sinds m`n geboorte al in de friendzonequote:Op donderdag 30 juli 2015 00:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
We kunnen vrienden blijven
Inb4 OOEEEEH FRIENDZONE
Ik zie het wel een beetje.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Wytze van der Groot
Al beoordeel ik het op een bepaalde foto van je op fb
quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Wytze van der Groot
Toen al was je een hosselaar?quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik leef sinds m`n geboorte al in de friendzone
Begon al in de couveuze
quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Wytze van der Groot
Ratten zijn ook awesome.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:24 schreef Amarantha het volgende:
Oh heb nog een collage met ze alle 4 erop. Ik had eerst alleen de bovenste twee maar toen ging Whisky dood dus heb ik de onderste 2 broertjes erbij genomen.
[ afbeelding ]
Whisky kon ik gewoon 10 kilometer van huis meenemen op mijn schouder enz
Vind ze te kriebelig gewoonquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Je kunt ze nog best veel leren hoor. En ze kunnen heel knuffelig zijn.Maar het moet wel bij je passen uiteraard.
Tof.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Biologie en medisch laboratoriumonderzoek (Medisch Diagnostiek), werk af en toe in lab, maar grotendeels ergens anders wat niet labgerelateerd is
Ik zou ze niet als huisdier willen nee.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind ze te kriebelig gewoon
Vooral ratten en muizen
vooral op deze foto jaquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Opzich wel wat trekjes ja
Ik krijg soms ook kriebels van jou. But not the good kind.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind ze te kriebelig gewoon
Vooral ratten en muizen
Zou best wel weer ratten willen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ratten zijn ook awesome.Ik ken ook iemand die haar rat vaak mee naar school nam.
De opmerking over vrouwen en seks van vannacht was wel goud.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik krijg soms ook kriebels van jou. But not the good kind.
Lastigquote:
Ik ook wel. Misschien later als ik een groter huis heb.quote:
Daar was ik niet bij. Vertel.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De opmerking over vrouwen en seks van vannacht was wel goud.
Hoezo vind je me niet lief?quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik krijg soms ook kriebels van jou. But not the good kind.
Lijkt me niet echt makkelijk om dan te gaan loslaten.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:27 schreef supersof het volgende:
Ik app nog elke dag met mijn ex. Is dat raar
jaquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:27 schreef supersof het volgende:
Niet raar. Wel onverstandig.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:27 schreef supersof het volgende:
Omdat er dan geneukt moet worden natuurlijk.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Waarom zit m'n make-up en haar 's nachts áltijd perfect.
Ik vind van welquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:27 schreef supersof het volgende:
zou ik niet doen, even afstand nemenquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:27 schreef supersof het volgende:
Vrouwen doen alsof ze van seks genieten, omdat ze kinderen willen.quote:
Oh diequote:Op donderdag 30 juli 2015 00:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik lijk best op zo'n jonge Nederlandse acteur volgens mij
speelde in Spijt! enzo
Alleen jij denkt 24/7 aan seks.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat er dan geneukt moet worden natuurlijk.
ja klopt. Zie hem maandag ook weerquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt makkelijk om dan te gaan loslaten.
Ja.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:27 schreef supersof het volgende:
Waarom doe je jezelf dat aan?quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:29 schreef supersof het volgende:
[..]
ja klopt. Zie hem maandag ook weer
Hahahah godver.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vrouwen doen alsof ze van seks genieten, omdat ze kinderen willen.
Want hoe kun je nu plezier hebben van iemand die je interne stokslagen geeft.
Je hebt een beetje een rapeface op je profielfoto. :$quote:
Die is wel wat knapper dan JRquote:
ik heb hem nooit gezien :Squote:Op donderdag 30 juli 2015 00:29 schreef Fok-it het volgende:
JR jij hebt echt kutffotos op je FB staan
Geen idee, iemand postte hier ooit een pic en toen schrok ik best welquote:
Nee hoor. Ik denk ook veel aan Ajax.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Alleen jij denkt 24/7 aan seks.
Klinkt wel als iemand die weet hoe interne stokslagen voelen. :$quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vrouwen doen alsof ze van seks genieten, omdat ze kinderen willen.
Want hoe kun je nu plezier hebben van iemand die je interne stokslagen geeft.
had het beloofd. We gaan naar paper towns, echt zin inquote:
Echt toffe film ja. Maar als je die film met je ex gaat kijken loop je huilend de zaal uitquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:31 schreef supersof het volgende:
[..]
had het beloofd. We gaan naar paper towns, echt zin in
Ik heb de afgelopen 5 jaar 3 foto's van mezelf gemaaktquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:29 schreef Fok-it het volgende:
JR jij hebt echt kutffotos op je FB staan
Dat iedereen onthoudt dat ik een creep benquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hebt een beetje een rapeface op je profielfoto. :$
Mij niet knap vindenquote:
Of zoenend.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt toffe film ja. Maar als je die film met je ex gaat kijken loop je huilend de zaal uit
Die van Voldemortquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:32 schreef Amarantha het volgende:
Die 2de foto is nog het normaalst JR,
Ja, maar dat is niet de bedoeling :$quote:
heb al zo vaak gehuild in de biosquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt toffe film ja. Maar als je die film met je ex gaat kijken loop je huilend de zaal uit
dat ik een grijze trui aan heb?quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:32 schreef Amarantha het volgende:
Die 2de foto is nog het normaalst JR,
Ja volgens mij wel.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dat ik een grijze trui aan heb?
Je weet zijn initialen al.quote:
heb jij stiekeme plannen fokkiequote:Op donderdag 30 juli 2015 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet de bedoeling :$
Ja maar het is je ex.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:33 schreef supersof het volgende:
[..]
heb al zo vaak gehuild in de bios
Ook bij age of Adaline toen die hond dood ging lol
Het is niet niet voor niets uitgegaan. Dus een dramaverhaal "continues"quote:
Je weet het maar nooit ..quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet de bedoeling :$
Nee. Wel het beste voor met Sofquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:33 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
heb jij stiekeme plannen fokkie
Nou dat is wel je meest normale foto.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarvan zei mijn zus dat ik echt 8 leek
Jaaaa ik zie wel. Doe het gewoon op mijn eigen manier. Vind het zo raar als ik hem nooit meer zie.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar het is je ex.
ach naja,Je maakt het voor jezelf niet makkelijker. Maar als je het al langer aan hem beloofd hebt moet je het ook wel doen inderdaad
Is ook je goed rechtquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Jaaaa ik zie wel. Doe het gewoon op mijn eigen manier. Vind het zo raar als ik hem nooit meer zie.
Heb er echt 3 op staan maarquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou dat is wel je meest normale foto.
Mja, als jij denkt dat het verstandig is. Ik moest er zelf eventjes totaal niet aan denken.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:29 schreef supersof het volgende:
[..]
ja klopt. Zie hem maandag ook weer
Niet mee eens. Als het te awkward voelt hoef je dat echt niet te doen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar het is je ex.
ach naja,Je maakt het voor jezelf niet makkelijker. Maar als je het al langer aan hem beloofd hebt moet je het ook wel doen inderdaad
ik ga daarna 2,5 week op vakantie, no stress. En daarna begint studie alweer en zie ik al mn vriendinnen weer op school. Echt zin in. En ga weer volleyballen en vrienden maken daar, jeeejquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is ook je goed rechtmaar weet wel dat het dan langer kan duren voor je over hem heen bent
Het is straks even afwachten of jullie nog gewoon vrienden kunnen blijven. Dat weet je nu nog niet.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Jaaaa ik zie wel. Doe het gewoon op mijn eigen manier. Vind het zo raar als ik hem nooit meer zie.
Ik heb die van mij al een halfjaar niet meer gezien.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mja, als jij denkt dat het verstandig is. Ik moest er zelf eventjes totaal niet aan denken.
Nu kan ik wel weer een beetje fatsoenlijk met ex omgaan, maar kostte wel even wat tijd.
Daar weet ik wel een leuk voorbeeld van.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is straks even afwachten of jullie nog gewoon vrienden kunnen blijven. Dat weet je nu nog niet.
Als de verliefdheid over is, merk je dat je toch niet zoveel met die persoon hebt en dat samen dingen doen eigenlijk helemaal niet meer zo leuk is.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:37 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ga daarna 2,5 week op vakantie, no stress. En daarna begint studie alweer en zie ik al mn vriendinnen weer op school. Echt zin in. En ga weer volleyballen en vrienden maken daar, jeeej
via toto vind je iedereen welquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is dan ook een hele opgave
Heb echt al vies veel FOK!kers als vriend nu
Mij lukt het aardig. Met 1 goed zelfs. en met de ander heb ik heel af en toe leuk whatsappcontactquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vrienden blijven met mijn ex lijkt me echt heel erg kut en ongemakkelijk
Ligt echt aan de persoon.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
die tessel wil wel zo te zienquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu je mijn foto's hebt gezien: Gek hè, dat ik nog geen vriendin heb
quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mij lukt het aardig. Met 1 goed zelfs. en met de ander heb ik heel af en toe leuk whatsappcontact
Klopt ligt wel eraan hoe je uit elkaar bent gegaanquote:
Als ik af en toe gesprek met hem heb weet ik nog steeds altijd precies van tevoren wat hij gaat zeggen, ongemakkelijk eng is dat. :$quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Niet zo onzeker doen, er heeft iemand vast wel een oogje op je.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu je mijn foto's hebt gezien: Gek hè, dat ik nog geen vriendin heb
Ja klopt, ik verwacht ook niet veel. Merk nu ook al dat ik er niet heel veel zin in heb, maar ben wel benieuwd hoe het dan tussen ons zou zijn.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is straks even afwachten of jullie nog gewoon vrienden kunnen blijven. Dat weet je nu nog niet.
Als de verliefdheid over is, merk je dat je toch niet zoveel met die persoon hebt en dat samen dingen doen eigenlijk helemaal niet meer zo leuk is.
Nog nooit met knallende ruzie uit elkaar gegaanquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Klopt ligt wel eraan hoe je uit elkaar bent gegaan
ik ga haar pm sturenquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
Die trollt altijd en valt meer op muzikanten![]()
Zou haar wel keihard doen tho
En je dan afvragen waarom je er ooit een relatie mee hebt gehad.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mee eens, als het een imbeciel is, daar kun je gewoon geen vrienden mee blijven
Saai die voorspelbaarheid.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik af en toe gesprek met hem heb weet ik nog steeds altijd precies van tevoren wat hij gaat zeggen, ongemakkelijk eng is dat. :$
Mijn uiterlijk schat ik zelf in als een 6je. Dus dat valt wel mee.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niet zo onzeker doen, er heeft iemand vast wel een oogje op je.
Weet je ook hoe hij er nu over denkt?quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja klopt, ik verwacht ook niet veel. Merk nu ook al dat ik er niet heel veel zin in heb, maar ben wel benieuwd hoe het dan tussen ons zou zijn.
Heeeulemaal mee eens, was ik zo dronken of wat ?quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:41 schreef Fera het volgende:
[..]
En je dan afvragen waarom je er ooit een relatie mee hebt gehad.
Ook dat inderdaad.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Klopt ligt wel eraan hoe je uit elkaar bent gegaan
Als ze jouw foto ziet glibbert ze zo naar Den Haag denk ikquote:
Met mijn enige "flow" (hoi Fylax) ging ik zogenaamd ook als vrienden uit elkaar. Maar vond haar toen gewoon heel irritant en uiteindelijk helemaal geen contact meer.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog nooit met knallende ruzie uit elkaar gegaan
jaaquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet je ook hoe hij er nu over denkt?
Aan die buien kun je vast wel iets tegen doenquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Saai die voorspelbaarheid.
Al ben ik dat sowieso ook vaak. Maar dat weten jullie wel.
[..]
Mijn uiterlijk schat ik zelf in als een 6je. Dus dat valt wel mee.
Ze moeten vooral om kunnen gaan met mijn "buien"
Maar schijnbaar passen bepaalde mensen bij bepaalde periodes in je leven. Die relatie zegt dan eigenlijk ook veel over jezelf.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heeeulemaal mee eens, was ik zo dronken of wat ?
Ja al lijkt het dat je meestal kort na het verbreken van de relatie even afstand neemt. En daarna weer contact oppakt als je je leven weer hebt ingesteld zonder een relatie met die persoonquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook dat inderdaad.En of je daarvoor al vrienden was. Want dat duidt op een band die ook prima buiten de relatie kan voortbestaan. Tenzij er teveel schade aangericht is.
Een ex van mij wilde wel vrienden blijven tot dat hij een nieuwe vriendin kreeg. Niet omdat zij jaloers was of zo, maar blijkbaar vertrouwde hij zichzelf niet ermee of zo.
Die buien maken wie ik ben, anders ben ik een afgevlakt persoon. Wat is daar nu aan hè sjefkequote:Op donderdag 30 juli 2015 00:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Aan die buien kun je vast wel iets tegen doen
Ja, inderdaad. Maar wij gingen ook op zo'n manier uit elkaar dat niet één iemand met een gebroken hart achterbleef. We waren er eigenlijk allebei wel klaar mee.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja al lijkt het dat je meestal kort na het verbreken van de relatie even afstand neemt. En daarna weer contact oppakt als je je leven weer hebt ingesteld zonder een relatie met die persoon
Hij was te vrij, in tegenstelling tot ikzelf, misschien was ik wel opzoek naar vrijheid ofzo dont know atm. Was eigenlijk ook meer voor zijn looks gevallen, meest droogste persoon op aarde is m'n exquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar schijnbaar passen bepaalde mensen bij bepaalde periodes in je leven. Die relatie zegt dan eigenlijk ook veel over jezelf.
Hoeveel?quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:45 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat ik relatie zou hebben met iemand waarmee ik niets heb behalve verliefdheid. Lijkt me zo leeg. :$
Maar ik heb ook niet veel exen ofzo natuurlijk, dus weet er niet zoveel van.
Klopt. Dat heb ik ook met gewoon leuk vinden van meisjes.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar schijnbaar passen bepaalde mensen bij bepaalde periodes in je leven. Die relatie zegt dan eigenlijk ook veel over jezelf.
Ja dan kan het ook prima.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Maar wij gingen ook op zo'n manier uit elkaar dat niet één iemand met een gebroken hart achterbleef. We waren er eigenlijk allebei wel klaar mee.
Ik bedoel dat je het vast wel kunt minderen, tot een bepaalde punt in mijn leven was ik enorm koppig. Nu nog steeds, maar wel minder dan eerst, en ik merk dat het nu ook veel leuker en zo is.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die buien maken wie ik ben, anders ben ik een afgevlakt persoon. Wat is daar nu aan hè sjefke
Haha.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hij was te vrij, in tegenstelling tot ikzelf, misschien was ik wel opzoek naar vrijheid ofzo dont know atm. Was eigenlijk ook meer voor zijn looks gevallen, meest droogste persoon op aarde is m'n ex
Je moet sowieso wel paar dezelfde interesses hebben ja.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:45 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat ik relatie zou hebben met iemand waarmee ik niets heb behalve verliefdheid. Lijkt me zo leeg. :$
Maar ik heb ook niet veel exen ofzo natuurlijk, dus weet er niet zoveel van.
Afkloppen! Hahaquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:46 schreef Fera het volgende:
Wel apart trouwens dat mijn laptop eerst na de waterschade helemaal verneukt leek (kon geen fatsoenlijk woord typen omdat de \ toets vast hing) en het nu weer helemaal perfect lijkt te doen.
Ik ben in ieder geval klaar met dominante types, dat weet ik wel.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Dat heb ik ook met gewoon leuk vinden van meisjes.
Iemand die ik vroeger leuk vond, zou ik nu nooit meer leuk vinden bijvoorbeeld.
Eentje maar en dat is gewoon iemand waarmee ik altijd veel leuke dingen gedaan heb, en als ik hem soms tegenkom hebben we nog steeds wel geanimeerde gesprekken. Maar voor uitgebreider contact is het voor mij sowieso nog een stuk te vers.quote:
Nja de buien zitten er vooral in dat ik opeens ernstig geïrriteerd raak en gooi het er dan ook uit ook.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je het vast wel kunt minderen, tot een bepaalde punt in mijn leven was ik enorm koppig. Nu nog steeds, maar wel minder dan eerst, en ik merk dat het nu ook veel leuker en zo is.
Ik wel, zijn ogen waren zo prachtig, niet normaalquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Haha.Ik ben nog nooit puur voor looks gevallen eigenlijk.
Hm ja logisch wel. Blijft toch altijd een beetje hangenquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eentje maar en dat is gewoon iemand waarmee ik altijd veel leuke dingen gedaan heb, en als ik hem soms tegenkom hebben we nog steeds wel geanimeerde gesprekken. Maar voor uitgebreider contact is het voor mij sowieso nog een stuk te vers.
Ja, inderdaad.quote:
Hoe lang doet die het al normaal? Denk niet dat hij random gaat uitvallen, heb het namelijk lang geleden met mobiel gehadquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.Hopelijk blijft het zo. Scheelt me 300 euro aan reparatie.
Misschien de eerste keer, omdat het nieuw voor je is. Maar dat blijf jij niet eeuwig pikken denk ik.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kom later wel onder de plak sowieso
Ik heb een beetje traag verlopend gevoelsleven, het blijft nog wel even zo denk ik.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm ja logisch wel. Blijft toch altijd een beetje hangen
Nou ja, het is twee maanden geleden gebeurd. Eerst deed hij normaal, maar na een week of twee werd het steeds slechter. Toen heb ik hem heel lang weggelegd omdat er toch niets mee te beginnen was. En vorige week pakte mijn vriend hem omdat er nog wat op stond van hem, om op een USB te zetten. Want dat zou nog net lukken. En toen leek hij het gewoon weer te doen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe lang doet die het al normaal? Denk niet dat hij random gaat uitvallen, heb het namelijk lang geleden met mobiel gehad
Nja als vriendin vraagt om mee te gaan shoppen oid ren ik wel heel hard wegquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien de eerste keer, omdat het nieuw voor je is. Maar dat blijf jij niet eeuwig pikken denk ik.
Ik denk idd dat niet dat het dan spontaan dood gaat. Hopelijk blijft het zo ja, geldbesparinggquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, het is twee maanden geleden gebeurd. Eerst deed hij normaal, maar na een week of twee werd het steeds slechter. Toen heb ik hem heel lang weggelegd omdat er toch niets mee te beginnen was. En vorige week pakte mijn vriend hem omdat er nog wat op stond van hem, om op een USB te zetten. Want dat zou nog net lukken. En toen leek hij het gewoon weer te doen.
Gewoon goed je grenzen aangeven, op een redelijke manier. Soms mag je best eens iets voor elkaar overhebben natuurlijk, maar dat moet wel wederzijds zijn. Er hoort niet één iemand de baas te zijn.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja als vriendin vraagt om mee te gaan shoppen oid ren ik wel heel hard weg
Hopelijk wel. Want hij is nog geen jaar oud.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik denk idd dat niet dat het dan spontaan dood gaat. Hopelijk blijft het zo ja, geldbesparingg
Ik kreeg bij ex wel meestal mijn zin.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon goed je grenzen aangeven, op een redelijke manier. Soms mag je best eens iets voor elkaar overhebben natuurlijk, maar dat moet wel wederzijds zijn. Er hoort niet één iemand de baas te zijn.
Nee ik zal wel duidelijk de afspraken maken met Emilia.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon goed je grenzen aangeven, op een redelijke manier. Soms mag je best eens iets voor elkaar overhebben natuurlijk, maar dat moet wel wederzijds zijn. Er hoort niet één iemand de baas te zijn.
Ik was vroeger heel erg manipulatief.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kreeg bij ex wel meestal mijn zin.
Deed het niet eens zo bewust.
Sorry, ik wist niet dat je het tegen mij had. Ik volg alleen quotes van mezelf. :$$$quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:55 schreef Fok-it het volgende:
Gaat iedereen me nou ook nog eens negeren goffedomme. Stort ik ook eens n m`n hart uit hier hoor jeetje mina![]()
Het is de truc ze het gevoel te geven dat ze de baas zijn.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kom later wel onder de plak sowieso
quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Sorry, ik wist niet dat je het tegen mij had. Ik volg alleen quotes van mezelf. :$$$
Ohja bij jou gingen ze smeken op bed hequote:Op donderdag 30 juli 2015 00:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het is de truc ze het gevoel te geven dat ze de baas zijn.
Maar je bedoelde je scharrel die je later nog eens zag?quote:
Betekent dat dat ze niet bestaat?quote:
Mwah, dat niet, ik ben eigenlijk best een volgzaam typje, alleen was hij een nog volgzamer typje.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was vroeger heel erg manipulatief.Aangeleerd helaas. Maar dat is nu stukken minder. Alleen soms voor kleine dingen, zoals de afwas of de hond uitlaten. :$
Haat maar.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ohja bij jou gingen ze smeken op bed he
Volgzaam ben ik sowieso niet. Hep ook niet gelukkig. Wel wat meer relaxed, maar geen doetje in ieder geval.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, dat niet, ik ben eigenlijk best een volgzaam typje, alleen was hij een nog volgzamer typje.
Nou ja. Was gewoon heel raar, had echt al maanden, meer dan een jaar misschie nniet meer aan haar gedacht, en ik was weer in Woerden enik zag haar fietsen `waarschijnlijk'' met haar vriend. En gelijk gevoel weer bij haarquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar je bedoelde je scharrel die je later nog eens zag?
Zie nu al dat ze gaan zeiken dat ik technische klusjes moet doen in huisquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het is de truc ze het gevoel te geven dat ze de baas zijn.
Was toch een grapje manquote:
Dat is juist niet raar. Voor sommige mensen houd je altijd een zwak.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja. Was gewoon heel raar, had echt al maanden, meer dan een jaar misschie nniet meer aan haar gedacht, en ik was weer in Woerden enik zag haar fietsen `waarschijnlijk'' met haar vriend. En gelijk gevoel weer bij haarEn paar dagen later kreeg ik op m`n ipad *waarom geen idee* Verjaardag van **
Maar is toch raar dat je eerst niet meer aan iemand denkt en dan na zoiets dat je dan gelijk weer die feeling krijgt
Wel beter als er niemand zacht ei is, ja.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgzaam ben ik sowieso niet. Hep ook niet gelukkig. Wel wat meer relaxed, maar geen doetje in ieder geval.
Emancipatie de meeste vrouwen kunnen dat zelf.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zie nu al dat ze gaan zeiken dat ik technische klusjes moet doen in huis
met mijn twee linkerhanden
wil ik lekker op de bank voetbal kijken en gaat je vrouw zeuren wat je allemaal moet doenquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Emancipatie de meeste vrouwen kunnen dat zelf.
Samen dat soort dingen doen is pas irritant.
Omdat ze anders geen seks krijgen?quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:03 schreef Wingding het volgende:
![]()
ik ben stiekem extreem dominant maar ik kom er altijd mee weg op een gekke manier
als ik mijn zin niet krijg gaat de trukendoos open, nog geen man ontmoet die sterk genoeg was om dat te weerstaan
Je gaat toch niet janken als je je zin niet krijgt hè?quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:03 schreef Wingding het volgende:
![]()
ik ben stiekem extreem dominant maar ik kom er altijd mee weg op een gekke manier
als ik mijn zin niet krijg gaat de trukendoos open, nog geen man ontmoet die sterk genoeg was om dat te weerstaan
quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zit trouwens wel in een enorme dilemma als het op toekomstig boyfriend material aankomt
Maar het was niks anders dan seksquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is juist niet raar. Voor sommige mensen houd je altijd een zwak.
Je mag er best zijn inderdaad. Jouw gevoelens en meningen zijn ook belangrijk.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel beter als er niemand zacht ei is, ja.
Ik zou dat eens moeten afleren.
ze bedoeld sexuele chantage.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je gaat toch niet janken als je je zin niet krijgt hè?
Klinkt niet als iets waar ik trots op zou zijn.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:03 schreef Wingding het volgende:
![]()
Seks is wel een vorm van intimiteit. Het maakt als het goed is ook bepaalde stofjes bij je los waarbij je je toch enigszins gaat hechten aan iemand.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar het was niks anders dan seksDat zei zij later ook. Er is eigenlijk nooit iets geweest behalve dat. Maar goed het voelde misschien wel een van meest vertrouwd van iedereen waarmee ik seks heb gehad. Gek is dat wel. Mja.
Misschien komt het ook gewoon omdat ik de intimiteit mis en niet zozeer haar als persoon
Haha, long story extremely short: ik praat momenteel met 2 jongens, ene is Zweeds ander is halfbloedje, hele gezellige jongens en ik vang af en toe wel hints op dat ze uit friendzone willen. Hele lieve jongens en zo ook, maar ten eerste, ik ben niet toe aan een relatie en ten tweede ik zou echt niet weten welke van de twee ik zou moeten kiezenquote:
Degene met de grootste piemel.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Haha, long story extremely short: ik praat momenteel met 2 jongens, ene is Zweeds ander is halfbloedje, hele gezellige jongens en ik vang af en toe wel hints op dat ze uit friendzone willen. Hele lieve jongens en zo ook, maar ten eerste, ik ben niet toe aan een relatie en ten tweede ik zou echt niet weten welke van de twee ik zou moeten kiezen. Momenteel zijn we gewoon goede vrienden en dat laat ik momenteel dan ook zo, het liefst.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Enorm goede manier om de beste te kiezen. No
Helemaal niks mee doenquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Haha, long story extremely short: ik praat momenteel met 2 jongens, ene is Zweeds ander is halfbloedje, hele gezellige jongens en ik vang af en toe wel hints op dat ze uit friendzone willen. Hele lieve jongens en zo ook, maar ten eerste, ik ben niet toe aan een relatie en ten tweede ik zou echt niet weten welke van de twee ik zou moeten kiezen. Momenteel zijn we gewoon goede vrienden en dat laat ik momenteel dan ook zo, het liefst.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik hou ze vaak voor mezelf omdat uitleggen zoveel moeite lijkt.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Je mag er best zijn inderdaad. Jouw gevoelens en meningen zijn ook belangrijk.
Zoveel waarheidquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:10 schreef Lokasenna het volgende:
Als je niet kunt kiezen zijn ze het allebei niet waard in elk geval.
Alleen moet het niet zo erg worden dat je dingen tegen je zin in gaat doen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hou ze vaak voor mezelf omdat uitleggen zoveel moeite lijkt.
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:10 schreef Lokasenna het volgende:
Hebben de boys in kwestie wel de indruk dat ze een kans bij je maken?quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Verliefdheid is echt heel erg kut altijd. Niet kunnen eten, rare gevoelens als je die persoon ziet. Slaat gewoon nergens op.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:09 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
heel simpel op te lossen, zoek een derde waarbij het gevoel van kiezen nog niet eens in je op komt maar waardoor je ineens niet meer kunt eten en moeite hebt om adem te halen
precies ditquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:10 schreef Lokasenna het volgende:
Heb je het zo vaak gehad dan?quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verliefdheid is echt heel erg kut altijd. Niet kunnen eten, rare gevoelens als je die persoon ziet. Slaat gewoon nergens op.
Hahahahha, beste advies everrr !quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:09 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
heel simpel op te lossen, zoek een derde waarbij het gevoel van kiezen nog niet eens in je op komt maar waardoor je ineens niet meer kunt eten en moeite hebt om adem te halen
quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verliefdheid is echt heel erg kut altijd. Niet kunnen eten, rare gevoelens als je die persoon ziet. Slaat gewoon nergens op.
Oh dit herken ik.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hou ze vaak voor mezelf omdat uitleggen zoveel moeite lijkt.
Dit heb ik al heel lang niet gehadquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee als ik het zo analyseer denk ik maar echte verliefdheid 1 á 2x in mijn leven.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb je het zo vaak gehad dan?
Ik echt maar enkele keren
Jep, helemaal waar. Ik hou het maar bij vrienden.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:10 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb altijd wel kunnen eten overigensquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Sowieso laatste keer was ergens op de middelbare
Every time.quote:
Ja en dan ga je nog in je hoofd fantaseren over hoe het is om met diegene samen te zijn.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:12 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
ik weet er alles van maar ik geniet er maar van
Dat is te zien ookquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel kunnen eten overigensOok bij verliefdheid
quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Every time.Alleen het niet kunnen eten valt wel mee, zoals je kunt zien.
quote:
Ik krijg juist meer trek dan.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]dit dus ja.
Zeggen mensen: ja dan ben je niet verliefd![]()
Echt wel. Heb gewoon honger
quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:14 schreef Wingding het volgende:
ik adem iemand helemaal in als ik verliefd ben, helemaal een willen worden met iemand
quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]zo'n gevoel heb ik al een laaaange tijd niet meer gehad
Ik mis het wel tbh, het is momenteel best hectisch in m'n leven.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:17 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
ik ook pas een paar keer maar het komt altijd weer onverwachts terug en ik ben er dol op
drink bierquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik word vooral heel dorstig als ik verliefd ben
hele nachten samen wijntjes drinken en seks hebben en elkaar je hele leven willen vertellenquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik word vooral heel dorstig als ik verliefd ben
Wattequote:Op donderdag 30 juli 2015 01:17 schreef Fok-it het volgende:
Als je niet van faffer weet, ja dan eet je kont
Draag je nette schoenen, leef gezond
biologische hoer
Op het punt "seks" na lijkt me dat niet veel aan.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:18 schreef Wingding het volgende:
[..]
hele nachten samen wijntjes drinken en seks hebben en elkaar je hele leven willen vertellen
ze doen ook gewoon alsofquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tot een tijdje terug wist ik niet eens dat meisjes verliefd konden worden
quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoi ik ben een snoller en ik lijk op een gansquote:
saaiquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op het punt "seks" na lijkt me dat niet veel aan.
Met een fles drank snachts op het strand liggenquote:
zou sowieso dan gewoon seks hebben en daarna richting mijn computer gaan om op FOK! te vertellen dat ik seks heb gehadquote:
ey G neppe meisjes jwzquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ze willen alleen maar kinderen krijgen, daarom doen ze dat
Oh ik mijt gewoon liever confrontaties.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wil vooral nooit uitleggen als ik een gedeprimeerde kutbui heb en eigenlijk niets wil.
Ik krijg het ook altijd in een achtbaan.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik vind die vlindersgevoel in je buik zooo kut maar aan de ene kant ook wel weer fijn, het maakt mij alerter
Dat lukt me niet vanwege de passieve agressie die ik dan uitstraal. :$quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oh ik mijt gewoon liever confrontaties.
Ik dus nooit.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik krijg het ook altijd in een achtbaan.
Alleen op geld.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oh de mijten zitten bij mij vooral op het tapijtquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oh ik mijt gewoon liever confrontaties.
Vrouwen gebruiken mannen om voor zichzelf de beste leefomstandigheden te krijgenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |