Ik ging vroeger 1 x per maand, was wel even lekker om in zo'n warme hokje te zitten. Maar mijn huid werd er dan ook beter van.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:10 schreef supersof het volgende:
Wie gaat er nou voor de lol in zo'n heet iets zitten. Never.
Slangen als huisdier nemenquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:11 schreef Fok-it het volgende:
Ik zie Kaneel wel met een slang in huis.
Dan kom ik sowieso niet meer verder maar dat terzijde
Waarom niet?quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Slangen als huisdier nemen
Dan ben je echt niet goed
oh wilde je net uitnodigenquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:10 schreef supersof het volgende:
Wie gaat er nou voor de lol in zo'n heet iets zitten. Never.
Oh snap het wel. Maar ik ben als de dood voor die beesten dusquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik vind 25 graden buiten al heetquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ging vroeger 1 x per maand, was wel even lekker om in zo'n warme hokje te zitten. Maar mijn huid werd er dan ook beter van.
Reptielen kan je geen band mee opbouwen omdat het prehistorische dieren zijn die heel basic zijn.quote:
Ik heb er een gehad vroeger.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet niet. Een slang was leuk hoor, maar je mist toch een beetje de persoonlijke band.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:11 schreef Fok-it het volgende:
Ik zie Kaneel wel met een slang in huis.
Dan kom ik sowieso niet meer verder maar dat terzijde
Wat is er nou leuk aan zo'n slang in je huisquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh snap het wel. Maar ik ben als de dood voor die beesten dus
Moet je hem om je nek leggenquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb er een gehad vroeger.
[..]
Ik weet niet. Een slang was leuk hoor, maar je mist toch een beetje de persoonlijke band.
Glibberig valt wel mee, vind ik. En wat betreft die band is maar net wat je verwacht van een huisdier. Je moet geen slang aanschaffen omdat je er mee wil apporteren, nee.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Reptielen kan je geen band mee opbouwen omdat het prehistorische dieren zijn die heel basic zijn.
Daarbij zijn ze vies, glibberig en eng.
Een dik konijntje.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is waar. Wat voor dier zou dan goed bij ons passen?
Gadver hou op . Ik moet nog slapenquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Glibberig valt wel mee, vind ik. En wat betreft die band is maar net wat je verwacht van een huisdier. Je moet geen slang aanschaffen omdat je er mee wil apporteren, nee.
Ze ging vaak op mijn hoofd zitten.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is er nou leuk aan zo'n slang in je huis
Ga je toch niet even mee op schoot zitten of knuffelen ofzo
Maar dan moet die binnen. Misschien op zolderquote:
Misschien helpt het je wel over je angst heen als één van je vrienden een slang heeft.quote:
Ahh zo lief. Soms komt er een kat mijn kamer binnen lopen, maar mogen geen huisdieren van huisbaas, dus dan moet ik hem weer wegjagen haha.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ook! Laatst kwam een verdwaald katje bij ons, het was echt een cutieee
Op zolder? Dat is zielig.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze ging vaak op mijn hoofd zitten.
En in mijn mouw
[..]
Maar dan moet die binnen. Misschien op zolder
Ja, ik heb vaak genoeg de kans gehad om zo`n beest om m`n nek te hangen. In New York nog. Liepe nze met van die reuzenslangen. Nekharen gaan overeind staan danquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien helpt het je wel over je angst heen als één van je vrienden een slang heeft.Een vriendin van mij was ook heel erg bang, maar die heeft zich op school vol laten hangen met slangen. Heeft haar echt heel erg geholpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |