True. Maar het is al dik twee weken geleden. :$quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog vergelijken met mensen die er echt te lui voor zijn.
dat mag in grtdquote:
Ik kan me niet meer precies herinneren. :$quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:32 schreef Fera het volgende:
[..]
True. Maar het is al dik twee weken geleden. :$
Jij kan neit lang alleen blijven denk ik inderdaadquote:
Oudejaarsavondquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan me niet meer precies herinneren. :$
Als het niet afwijkt van hoe het normaal gaat is het niet zo erg. Maar voor ons is dit vrij ongewoon. Maar het ligt volledig aan mij. Misschien de stress en pech van de afgelopen tijd.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan me niet meer precies herinneren. :$
Celibatair?quote:
Celibaat. Bewust aan onthouding doen.quote:
Ja, het is wel beetje awkard dat wij straks gewoon getuige waren van jullie eenmalige jaarlijkse vrijpartijquote:
Als je je maar niet onder druk gezet voelt, dat zou zonde zijn.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Als het niet afwijkt van hoe het normaal gaat is het niet zo erg. Maar voor ons is dit vrij ongewoon. Maar het ligt volledig aan mij. Misschien de stress en pech van de afgelopen tijd.
Je bent toch ook pas 18? Is vrij normaal.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Volgens mij ben ik enige die single leven beste leven vind. Ugh ik kan me momenteel echt niet binden aan een persoontje en daar aandacht voor geven
jongen niet steeds over beginnen johquote:
waarom post je met je kloon Mortaxx?quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:35 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
jongen niet steeds over beginnen joh
Nou ja, daar heb ik sowieso wel een beetje last van. Ook mijn schuld. Komt door een verleden met een ex van mij. Die kon behoorlijk agressief worden. Hep is dat totaal niet en heel lief, maar toch blijft er zo'n schuldgevoel.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je je maar niet onder druk gezet voelt, dat zou zonde zijn.
Ik was er stiekem ook wel benieuwd naarquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:35 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
jongen niet steeds over beginnen joh
Pls, jij was buiten bewustzijn als een soort zingende zaag die avond.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, het is wel beetje awkard dat wij straks gewoon getuige waren van jullie eenmalige jaarlijkse vrijpartij
deze is laptop, andere mobielquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
waarom post je met je kloon Mortaxx?
Je bedoelt Heppie :$quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Pls, jij was buiten bewustzijn als een soort zingende zaag die avond.
Ja klopt, maar iedereen van me studie heeft een relatie en heletijd word ik ermee gepusht:' Waarom heb jij geen relatie?!"quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bent toch ook pas 18? Is vrij normaal.
Drie zingende zagen om mij heen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Pls, jij was buiten bewustzijn als een soort zingende zaag die avond.
Laat je niet gek maken in ieder geval. Dat soort mensen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja klopt, maar iedereen van me studie heeft een relatie en heletijd word ik ermee gepusht:' Waarom heb jij geen relatie?!"
No thanks
wat burgerlijkquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja klopt, maar iedereen van me studie heeft een relatie en heletijd word ik ermee gepusht:' Waarom heb jij geen relatie?!"
No thanks
Ik weet niet, het was niet echt te onderscheiden welk geluid van jou, Heppie of yats kwam. Takkeherrie was het wel.quote:
Echt hè.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze waren wel enorm erg, allejezus.
quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet, het was niet echt te onderscheiden welk geluid van jou, Heppie of yats kwam. Takkeherrie was het wel.
heequote:Op woensdag 29 juli 2015 23:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Pfoe eiffeltorenlengte. Kom ik eraan met m'n 165
Haha ik ga niet door peer pressure relatie nemen of zo alleen het is zwaaaaar irritantquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Laat je niet gek maken in ieder geval. Dat soort mensen.
Hopelijk kun je dat loslaten.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, daar heb ik sowieso wel een beetje last van. Ook mijn schuld. Komt door een verleden met een ex van mij. Die kon behoorlijk agressief worden. Hep is dat totaal niet en heel lief, maar toch blijft er zo'n schuldgevoel.
[/quote]quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:36 schreef Wingding het volgende:
lijstjes
![]()
Naam: Wingding
Leeftijd: 27
Religie: onbelangrijk
Burgerlijke staat: vrijgezel
Hoogst genoten opleiding: hbo
Woonplaats/province: Brabant en Amsterdam
Voetbalclub: Cagliari
Favoriete eten: pasta en schelpdieren
Favoriete drankje: ik lust echt alles behalve te zoet
Favoriete film: west side story
Voorkeur muziekgenre: dansmuziek
Lievelingsdier: leeuwen
Lievelingskleur: azuurblauw
Politieke voorkeur: midden
Kapsalon: bah
lengte: 184
Snap ik. Het was een beetje beschamend.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Echt hè.Ik heb nu oordopjes in huis voor die enkele gevallen dat Hep echt niet te stoppen is.
Hij moet gewoon zo`n beugel kopenquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:39 schreef Fera het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat het erger wordt naarmate hij ouder wordt of zo. Hep zijn vader heeft hetzelfde probleem en zijn moeder heeft volgens mij al jaren geen oog dichtgedaan. Gaat soms maar logeren op de kamer van zijn zusje.
quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Pfoe eiffeltorenlengte. Kom ik eraan met m'n 165
Goed zo. En irritant is het zeker.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Haha ik ga niet door peer pressure relatie nemen of zo alleen het is zwaaaaar irritant
Is ook zo. Maar dat moet ik met de tijd leren denk ik.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hopelijk kun je dat loslaten.
Ik had dat schuldgevoel ook wel in eerdere relatie. Maar het is zo zonde om dat zo te voelen.
Het zou toch geweldig zijn als je liefhebt, samensmelt en het verschil dat je dan maakt. Wat zou het toch mooi zijn als je samen de essentie raakt en een nieuw mensje maakt. Dat je van meer om jezelf geeft, opeens in de toekomst van die ander leeft.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Volgens mij ben ik enige die single leven beste leven vind. Ugh ik kan me momenteel echt niet binden aan een persoontje en daar aandacht voor geven
Hoezo beschamend? Vreemde woordkeuze.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snap ik. Het was een beetje beschamend.
Ik werd er na een tijdje te asociaal voor om het nog boeiend te vinden, weet niet of dat een verbetering was.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Is ook zo. Maar dat moet ik met de tijd leren denk ik.
MENS WAT BEN JE MOOIquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het zou toch geweldig zijn als je liefhebt, samensmelt en het verschil dat je dan maakt. Wat zou het toch mooi zijn als je samen de essentie raakt en een nieuw mensje maakt. Dat je van meer om jezelf geeft, opeens in de toekomst van die ander leeft.
Dan kill je helemaal mijn libido.quote:
Dus je bent langer? Geef mij maar 175, 165 is irritant qua broekquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:39 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
vroeger wilde ik altijd 1.65 zijn, iedereen pestte me met mijn lengte
hij is 175quote:
quote:
Kan je toch indoen als je gaat slapen?quote:
Dit was me te poëtischquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het zou toch geweldig zijn als je liefhebt, samensmelt en het verschil dat je dan maakt. Wat zou het toch mooi zijn als je samen de essentie raakt en een nieuw mensje maakt. Dat je van meer om jezelf geeft, opeens in de toekomst van die ander leeft.
Dat zal mij niet lukken denk ik. :$ Ik ben altijd veel te begaan met het onderhouden van een goede relatie. Wat soms ook wel het tegenovergestelde effect heeft.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik werd er na een tijdje te asociaal voor om het nog boeiend te vinden, weet niet of dat een verbetering was.
diepquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hallo Crackje.quote:
Ik zou me doodschamen als ik zo zou snurken :$quote:
Hey Crackje. Kan beter, maar gaat op zich wel prima.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:41 schreef Crack_ het volgende:
Heee Fera, hoe is het met jooooooooou? Lang niet gesproken alles
nac breda wat is dezequote:Op woensdag 29 juli 2015 23:41 schreef Toto69 het volgende:
Naam: Toto69
Leeftijd: 46
Religie: nee
Burgerlijke staat: Relatie
Hoogst genoten opleiding: havo
Woonplaats/province: Twente
Voetbalclub: NAC Breda
Favoriete eten: Pizza
Favoriete drankje: Cola
Favoriete film: American Pie
Voorkeur muziekgenre: heel veel
Lievelingsdier: Pluis
Lievelingskleur: Blauw
Politieke voorkeur: Nee
Kapsalon: Nooit op
lengte: 1.88
Nee, duh. Maar toch. The bed is where the magic happens. :$quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je toch indoen als je gaat slapen?Hoef je niet hele dag in te houden
quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, duh. Maar toch. The bed is where the magic happens. :$
als je uit breda komt ben je voor nacquote:
Je kunt er weinig aan doen dus nutteloos om je daarvoor te schamen, vind ik.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hallo Crackje.
[..]
Ik zou me doodschamen als ik zo zou snurken :$
ja maar toto komt niet uit bredaquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:43 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
als je uit breda komt ben je voor nac
quote:
Nee maar z`n vriendin welquote:
Hallo Kanelesnoepje, hoe is het? Nog van je vakantie aan het genieten?quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hallo Crackje.
[..]
Ik zou me doodschamen als ik zo zou snurken :$
Ohh, nou opzich prima is alsnog niet kus dus ja. Maar hoop dat het snel toppie met je zal gaanquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Hey Crackje. Kan beter, maar gaat op zich wel prima.Hoe bevalt je huis? En je kattenvriend?
Daarentegen ben je dus wel een goede vriendin.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar ik ben dan ook enorm niet romantisch. Gister probeerde blijkbaar iemand in de mac () te flirten door voor mij een parfait te bestellen, maar ik dacht dat het voor mijn vriendin was en gaf het aan haar.
hehe tot de volgendequote:Op woensdag 29 juli 2015 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar z`n vriendin wel
Dan is alles uit Breda opeens geweldig
Aaah zoquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
het was niet serieus verder, vind NAC juist zwaar kutquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat heeft weinig met niet romantisch zijn te maken maar het gewoon niet doorhebben.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar ik ben dan ook enorm niet romantisch. Gister probeerde blijkbaar iemand in de mac () te flirten door voor mij een parfait te bestellen, maar ik dacht dat het voor mijn vriendin was en gaf het aan haar.
Weet ikquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
het was niet serieus verder, vind NAC juist zwaar kut
en zij houdt niet van voetbal
Breda is overigens gewoon 'normaal'quote:
Zoals de thuglife boys zeggen: bro's before hoes.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Daarentegen ben je dus wel een goede vriendin.
Klinkt goed.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hallo Kanelesnoepje, hoe is het? Nog van je vakantie aan het genieten?
[..]
Ohh, nou opzich prima is alsnog niet kus dus ja. Maar hoop dat het snel toppie met je zal gaan.
Mijn huis is super, janee.. echt geweldig. Het is hier zo mooi groen en zoveel dieren en alles. En ik heb voortaan een auto![]()
. Enn Rodin is echt mn schatje maar hij moet wel gecastreerd worden
.
Breda is niks mis mee hoor. Moet er nog steeds keertje stappenquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Breda is overigens gewoon 'normaal'Leuker dan Almelo, maar vind bijv Utrecht weer leuker dan breda
Sisters before misters.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zoals de thuglife boys zeggen: bro's before hoes.
Ja dat ook, ik heb zulke dingen dus echt enorm moeilijk laat pas doorquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat heeft weinig met niet romantisch zijn te maken maar het gewoon niet doorhebben.
Nou ja in haar wijk werd laatst een man neergeschoten door de polizei omdat ie z'n vrouw weer eens mepte, met een mes begon te zwaaien en van 't balkon sprongquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Breda is niks mis mee hoor. Moet er nog steeds keertje stappen
Axolotl's.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:45 schreef Lokasenna het volgende:
Naam: Lokasenna
Leeftijd: 21
Religie: Atheist met reformatorische normen en waarden
Hoogst genoten opleiding: vwo
Woonplaats/province: Omgeving Uutje
Voetbalclub: Boeit me niet zo
Favoriete eten: Bonen
Favoriete drankje: Thee
Favoriete film: Lord of the Rings
Voorkeur muziekgenre: Psybient
Lievelingsdier: Axolotl
Lievelingskleur: Turquoise
Politieke voorkeur: Liberaal
Kapsalon: Goddelijk
lengte: 1.65
Ik dacht dat je 23-24 wasquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:45 schreef Lokasenna het volgende:
Naam: Lokasenna
Leeftijd: 21
Hoogst genoten opleiding: vwo
Woonplaats/province: Omgeving Uutje
Voetbalclub: Boeit me niet zo
Favoriete eten: Bonen
Favoriete drankje: Thee
Favoriete film: Lord of the Rings
Voorkeur muziekgenre: Psybient
Lievelingsdier: Axolotl
Lievelingskleur: Turquoise
Kapsalon: Goddelijk
lengte: 1.65
Ik weet niet hoor, sommige mensen zijn gewoon nooit tevreden. :$quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat zal mij niet lukken denk ik. :$ Ik ben altijd veel te begaan met het onderhouden van een goede relatie. Wat soms ook wel het tegenovergestelde effect heeft.
fuck bishes get moneyquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zoals de thuglife boys zeggen: bro's before hoes.
Goedquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:45 schreef Crack_ het volgende:
Hoe bevalt je leven tot nu toe in Arnhem fokkie?
wat is er morgen?quote:
Ja, heerlijk.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hallo Kanelesnoepje, hoe is het? Nog van je vakantie aan het genieten?
[..]
Ze vragen in de super ook nooit meer om mijn ID, denk dat ik een oude kop begin te krijgen.quote:
Partnerruil toch. :Squote:
Dat klopt. Heb ik me zelf ook schuldig aan gemaakt. Niet per se door het bij de ander neer te gooien, maar dan zelf van alles proberen om het beter te maken.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, sommige mensen zijn gewoon nooit tevreden. :$
quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:45 schreef Lokasenna het volgende:
Nee weet niet hoe ik er bij kwam verder. Je post volwassen in elk geval.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze vragen in de super ook nooit meer om mijn idee, denk dat ik een oude kop begin te krijgen.
[..]
Partnerruil toch. :S
Yes. Ooit bij biologie een presentatie over gedaan. De leraar had er toevallig thuis eentje en heeft die speciaal voor mij meegenomen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Aah jij weet ook al wat een axolotl is.
Het was ook wel apart geweest als je dat niet had gehad met Italiaanse rootsquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:47 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
dit heb ik ook een beetje maar dan met conservatief katholiek, tenminste aan de binnenkant
tegen wie?quote:
Kinky. :$quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze vragen in de super ook nooit meer om mijn ID, denk dat ik een oude kop begin te krijgen.
[..]
Partnerruil toch. :S
tegen de woonplaats van Insoquote:
Ander kapsel nemen en baardje laten staanquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:48 schreef Paxcon het volgende:
Ze vragen mij in supermarkten altijd om m'n ID, snap niet hoe het komt :s :s
Nu je 21 bent hoef je het niet meer te tonen tochquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:48 schreef Paxcon het volgende:
Ik ben eigenlijk te jong voor Kaneeltje.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee weet niet hoe ik er bij kwam verder. Je post volwassen in elk geval.
quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Klinkt goed.En een auto is wel heel erg chill.
Wat voor een is het?
Hoe oud is Rodin nu? Want je moet wachten tot 9 maanden dacht ik.Of is hij al bezig met sproeien?
Ik ook, maarja.. boeiend. Denk niet dat zo'n gast die een parfait voor me besteld wat zou worden maar he, wie weet. Wel een compliment voor jequote:Op woensdag 29 juli 2015 23:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja dat ook, ik heb zulke dingen dus echt enorm moeilijk laat pas door
Wat geef je uit dan aan boodschappen? En op het begin is boodschappen ook wel duur omdat je basisdingen zoals rijst en bloem en suiker en blablabla allemaal in een keer moet gaan kopen.. Tenminste had ik.. Of geef jij je geld gewoon aan kut dingen uit?quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
GoedJa er zijn wel wat dingetjes hier die kut zijn maar dat heb ik hier al vaak genoeg beklaagd dus
Maar verder lekker hoor vind het wel chill zo. Lekkere locatie.
ik geef nog wel veel te veel geld uit aan boodschappenMaar dat komt wel goed over tijdje
Pff, ja dat is ook jammer zeg.. Tot wanneer had je ookal weer vakantie?quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, heerlijk.
Kan zo lekker luieren en ontspannen.
Alleen jammer van het weer de afgelopen dagen. Had graag naar buiten gegaan.
Jawelquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nu je 21 bent hoef je het niet meer te tonen toch
Wil je dat we deze in gaan koppen?quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:48 schreef Paxcon het volgende:
Nah zal denk ik niet veel opschietenquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ander kapsel nemen en baardje laten staan
wow coolquote:
Volgens mij is het zo dat je tot de cassiere denkt dat je <26 bent moet laten zien ofzoquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nu je 21 bent hoef je het niet meer te tonen toch
Ik zit er volgende week ookquote:
Welnee. Leeftijd zegt niet alles. 28 en 21 kan prima toch.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk te jong voor Kaneeltje.
auto, volwassen leefquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Chevrolet Spark, ook in het rood.
Negen maanden? Nee joh, je kunt vroeg castratie doen tegenwoordig en echt al vanaf heeeel erg jong.. Ik weet niet zo goed wat sproeien is, is dat gewoon plassen of hoe zie je dat verschil? Mn tapijt kan ik wegflikkeren anyways. En hij is euheheueueueue, haha negen maanden
.
[..]
Ik ook, maarja.. boeiend. Denk niet dat zo'n gast die een parfait voor me besteld wat zou worden maar he, wie weet. Wel een compliment voor je.
[..]
Wat geef je uit dan aan boodschappen? En op het begin is boodschappen ook wel duur omdat je basisdingen zoals rijst en bloem en suiker en blablabla allemaal in een keer moet gaan kopen.. Tenminste had ik.. Of geef jij je geld gewoon aan kut dingen uit?![]()
Fijn dat het wel fijn is daar los van wat kut dingetjes
[..]
Pff, ja dat is ook jammer zeg.. Tot wanneer had je ookal weer vakantie?
Dat komt doordat ze minder overbehaard zijn dan bij veel andere nationaliteiten.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:49 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar ik vind sowieso dat Nederlandse mannen/jongens er veel jonger uitzien dan hun leeftijd
Ja, ik zei al tegen vriendin tijdens tanken dat ik zo net echt volwassen leven heb.. Het is dat ik in september weer ga studeren maar anders was dat ook gewoon zo aaaaaaaaaaaahquote:
Ze hebben ook meestal zo'n minder streng gezicht. Vind het wel cute tbh.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat komt doordat ze minder overbehaard zijn dan bij veel andere nationaliteiten.
Ga je nog steeds met die coole boi eigenlijk?quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik zei al tegen vriendin tijdens tanken dat ik zo net echt volwassen leven heb.. Het is dat ik in september weer ga studeren maar anders was dat ook gewoon zo aaaaaaaaaaaah
quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:49 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar ik vind sowieso dat Nederlandse mannen/jongens er veel jonger uitzien dan hun leeftijd
Haha, ja je moet daar ook even je draai in vindenquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:50 schreef Fok-it het volgende:
Meestal kutdingen KrekOf in ieder geval gewoon teveel
neequote:Op woensdag 29 juli 2015 23:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ga je nog steeds met die coole boi eigenlijk?
Lekker burgerlijk leventjequote:Op woensdag 29 juli 2015 23:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik zei al tegen vriendin tijdens tanken dat ik zo net echt volwassen leven heb.. Het is dat ik in september weer ga studeren maar anders was dat ook gewoon zo aaaaaaaaaaaah
Wie niet?quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Aah jij weet ook al wat een axolotl is.
Is dat zo? Want ik vind vooral blonde Hollanders knapquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:51 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
dit vind ik ook, ze blijven heel lang te speels en kinds en zodra ze volwassen worden zijn ze saai
orkaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:51 schreef Fera het volgende:
Naam: Fera
Leeftijd: 23
Religie: Atheïst, maar openminded
Hoogst genoten opleiding: Havo/MBO-4
Woonplaats/province: Arnhem, Gelderland
Voetbalclub: NEC (Wat? Geen Vitesse? Nein, geboren Nijmegenaar)
Favoriete eten: Sushi
Favoriete drankje: Geen
Favoriete film: Cloud Atlas
Voorkeur muziekgenre: Symphonic metal
Lievelingsdier: Orka, hond
Lievelingskleur: Zwart, rood
Politieke voorkeur: Socialistisch
Kapsalon: Te lekker
lengte: 1.71
En ik vind het niet echt fijn koken op mijn gasstel :$ dus dat schiet ook niet echt op.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, ja je moet daar ook even je draai in vinden. Komt wel ja
Mij ook hoor.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:48 schreef Paxcon het volgende:
24stequote:Op woensdag 29 juli 2015 23:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahaha serieus?quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Lekker gechilld
overigens los hiervan, ik ga morgen naar de apenheul
aapjes![]()
ikquote:
Ektequote:
Niks mis mee. Vandaag voor het eerst boodschappen gedaan met de auto, ik vond het mega chillquote:
Mooie auto, damn.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Chevrolet Spark, ook in het rood.
Negen maanden? Nee joh, je kunt vroeg castratie doen tegenwoordig en echt al vanaf heeeel erg jong.. Ik weet niet zo goed wat sproeien is, is dat gewoon plassen of hoe zie je dat verschil? Mn tapijt kan ik wegflikkeren anyways. En hij is euheheueueueue, haha negen maanden
.
[..]
Ik ook, maarja.. boeiend. Denk niet dat zo'n gast die een parfait voor me besteld wat zou worden maar he, wie weet. Wel een compliment voor je.
[..]
Wat geef je uit dan aan boodschappen? En op het begin is boodschappen ook wel duur omdat je basisdingen zoals rijst en bloem en suiker en blablabla allemaal in een keer moet gaan kopen.. Tenminste had ik.. Of geef jij je geld gewoon aan kut dingen uit?![]()
Fijn dat het wel fijn is daar los van wat kut dingetjes
[..]
ik werd vanavond niet gevraagdquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:48 schreef Paxcon het volgende:
29quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Naam: #DeNeel
Leeftijd: 29
Religie: Atheist
Hoogst genoten opleiding: WO
Woonplaats/province: Ik spreek met een aaaiirrrrrrr
Voetbalclub:Ajax
Favoriete eten: Chili
Favoriete drankje: Mede
Favoriete film: The Big Lebowski
Voorkeur muziekgenre: Folkmetal
Lievelingsdier: Konijn
Lievelingskleur: Prussisch blauw
Kapsalon: Ik wil wel maar ik mag niet
lengte: 1.75
Hoe kun je koken met een magnetron!? En hoe kun je gasstel niet fijn vinden koken, zal toch wennen zijn hoop ikquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ik vind het niet echt fijn koken op mijn gasstel :$ dus dat schiet ook niet echt op.
Magnetronnetje helpt straks wel
Das nog lang johquote:
Ohhh ja, dan denk ik zes maanden.. Maar oud genoeg iig. Hm mja, hij plast wel op random plekken maar ja weet niet waarom. Hopelijk inderdaad weg met castratie. Hoe is het met jouw hond dan? Bevalt het hem?quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Mooie auto, damn.
Sproeien is een soort plassen, maar is eigenlijk meer markeren van territorium. Wat ze beginnen te doen wanneer ze geslachtsrijp worden. Hopelijk houdt hij ermee op wanneer hij gecastreerd is. Ik dacht 9 maanden, maar kan zijn dat het ook 6 maanden is. Bij honden is het wel 9 maanden dacht ik.
#bejaardenleefquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:53 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ik werd vanavond niet gevraagddat 26 leven
quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:54 schreef Amarantha het volgende:
Recent lijstje nog ingevuld. Enige wat anders is is mijn burgerlijke staat
Toch is het bijna standaard 'mag ik je ID even zien?'quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wow, jij ziet er echt niet meer uit als een meisje van de middelbare school ofzo
quote:
Ik ben jong van geest.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Holymoly 29, ik had kaneelstokje jonger ingeschat
Haha moest lachen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nonono jullie zijn independent woman.
ik logeer al sinds het uit is bij mijn oudersquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nonono jullie zijn independent woman.
Het voelt zo kortquote:
Wat is krenterig?quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat is toch een pluspunt!vast ook niet krenterig qua uiterlijk
Is dat je kat?quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:56 schreef Amarantha het volgende:
Ik werd echt gestoord van Kuroi voordat ze werd gesteriliseerd. Paar dagen voor de operatie was ze krols. Wat vreselijk irritant was dat zeg
Dat is dus waarschijnlijk om te markeren. Een kat van mijn vader deed dat ook. Alleen hielp de castratie hem niet echt. Was echt smerig. Soms vonden we van die plekken onder kasten enz. die er al weken lagen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe kun je koken met een magnetron!? En hoe kun je gasstel niet fijn vinden koken, zal toch wennen zijn hoop ik
[..]
Das nog lang joh!
[..]
Ohhh ja, dan denk ik zes maanden.. Maar oud genoeg iig. Hm mja, hij plast wel op random plekken maar ja weet niet waarom. Hopelijk inderdaad weg met castratie. Hoe is het met jouw hond dan? Bevalt het hem?
quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:56 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb vandaag voorraadkast opgeruimd, ik had geen idee dat ik zoveel verschillende soorten pasta/mie/mihoen/rijst/quinoa/couscous/bulgur etc had. :$
Maar dan heb ik minder voorraad, het voelt zo goed om een kast vol te hebben.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:56 schreef Crack_ het volgende:
[..], lekker goedkoop boodschappen doen deze week als je wilt
Oud, rimpelig, saai, grijs muisje. Sorry, vooral in vriendenkring gebruiken wij het woordje krenterig.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het voelt zo kort
[..]
Wat is krenterig?
Nou ja, combi-magnetron he met ovenquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe kun je koken met een magnetron!? En hoe kun je gasstel niet fijn vinden koken, zal toch wennen zijn hoop ik
[..]
Das nog lang joh!
[..]
Ohhh ja, dan denk ik zes maanden.. Maar oud genoeg iig. Hm mja, hij plast wel op random plekken maar ja weet niet waarom. Hopelijk inderdaad weg met castratie. Hoe is het met jouw hond dan? Bevalt het hem?
Maar bij ouders logeren is toch niet zo erg, lekker veel steun en knuffelsquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:56 schreef supersof het volgende:
[..]
ik logeer al sinds het uit is bij mijn ouders![]()
Dit weekend maar weer eens naar mijn eigen kamer toe hahah
Hoe kun je nou geen lievelingskleur hebben?quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:56 schreef Fok-it het volgende:
Naam: Fokkie of Stefan of Steefanus
Leeftijd: 25
Religie: Agnost
Burgerlijke staat: Single4life, latur
Hoogst genoten opleiding: MB-eau
Woonplaats/province: Arnhem
Voetbalclub: Feyenoord
Favoriete eten: Sushi, curry`s
Favoriete drankje: Chocomel, Ice-tea peach, Corona
Favoriete film: Harry Potter, Fight Club, Perks of being a wallflower :$
Voorkeur muziekgenre: EDM
Lievelingsdier: Olifant, hond, kat
Lievelingskleur: Geen flauw idee
Politieke voorkeur: Socialist
Kapsalon: Die gaan de vuilniszak in
Ik weet niet. Dat moet je aan anderen vragen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oud, rimpelig, saai, grijs muisje. Sorry, vooral in vriendenkring gebruiken wij het woordje krenterig.
Jaquote:
En hij is 20 cm gekrompen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe kun je nou geen lievelingskleur hebben?
Lengte 1,75 haquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe kun je nou geen lievelingskleur hebben?
Ja dat is waar. Beetje met mijn moeder in de tuin werken als het niet regent. Dat werkt wel rustgevend.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar bij ouders logeren is toch niet zo erg, lekker veel steun en knuffels
Ehh gadverdamme, dat wil ik nietquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is dus waarschijnlijk om te markeren. Een kat van mijn vader deed dat ook. Alleen hielp de castratie hem niet echt. Was echt smerig. Soms vonden we van die plekken onder kasten enz. die er al weken lagen.
Met Bogie gaat het goed. Dit weekend lekker wezen uitwaaien op het strand (op de zeldzame momenten dat het weer goed genoeg was). Verder heeft hij zich goed aangepast hier, dus ik ben een blij baasje.
HIHIHIHI ANUS HIHIHI ANUS ANUS!!!quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:56 schreef Fok-it het volgende:
Naam: Fokkie of Stefan of Steefanus
Leeftijd: 25
Religie: Agnost
Burgerlijke staat: Single4life, latur
Hoogst genoten opleiding: MB-eau
Woonplaats/province: Arnhem
Voetbalclub: Feyenoord
Favoriete eten: Sushi, curry`s
Favoriete drankje: Chocomel, Ice-tea peach, Corona
Favoriete film: Harry Potter, Fight Club, Perks of being a wallflower :$
Voorkeur muziekgenre: EDM
Lievelingsdier: Olifant, hond, kat
Lievelingskleur: Geen flauw idee
Politieke voorkeur: Socialist
Kapsalon: Die gaan de vuilniszak in
quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar dan heb ik minder voorraad, het voelt zo goed om een kast vol te hebben.
Oh, elektrisch.. Ja das geen gasstel he verdommequote:Op woensdag 29 juli 2015 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, combi-magnetron he met ovenDus dan kan je wat meer kanten op
Maar 2-pits. Elektrisch. Duurt een kwartier voor hij warm is. ALs je hem te hard zet verbrand je levend door het spetteren , alss je hem zacht zet ben je 3 uur bezizg
Haha ja, dat viel ook al op bij je eerste foto'squote:Op woensdag 29 juli 2015 23:58 schreef Fera het volgende:
Ik denk dat ik trouwens moet bekennen dat roze is ook wel een lievelingskleur is. Met zoveel roze elementen in mijn huis kan ik er eigenlijk niet over liegen. :$
Nahw, ook nog eens een zwerfkitten! Ziet er goed uit, good jobquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JaMijn kleine trut:
[ afbeelding ]
Zaterdag officieel 1 jaar oud. Ze is vast nu ook al 1 jaar oud maar ze was een zwerfkitten dus haar geboortedatum is door de DA vast gesteld op 1 augustus.
Ik nam aan dat hij dat van jou had laten staan.quote:
Ja maar dat bedoel ik welquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ehh gadverdamme, dat wil ik niet![]()
.
Ahh, fiiijnn. Samen is toch altijd fijner dan alleen. Toch een grote vriend zo
[..]
HIHIHIHI ANUS HIHIHI ANUS ANUS!!!
[..]. Maar das wel heel mega vol!! Nouja als je het kwijt kan en maar niet weg gaat gooien hoor
[..]
Oh, elektrisch.. Ja das geen gasstel he verdomme. Dan snap ik het
[..]
Haha ja, dat viel ook al op bij je eerste foto's.
Zouden je beiden goed staan qua kleding denk ik.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lengte 1,75 haNee dacht het niet
Ja blauw en rood ofzo, geen idee
Klopt.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Zouden je beiden goed staan qua kleding denk ik.
Zeker.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ehh gadverdamme, dat wil ik niet![]()
.
Ahh, fiiijnn. Samen is toch altijd fijner dan alleen. Toch een grote vriend zo
[..]
HIHIHIHI ANUS HIHIHI ANUS ANUS!!!
[..]. Maar das wel heel mega vol!! Nouja als je het kwijt kan en maar niet weg gaat gooien hoor
[..]
Oh, elektrisch.. Ja das geen gasstel he verdomme. Dan snap ik het
[..]
Haha ja, dat viel ook al op bij je eerste foto's.
1,93 niet lang genoeg voor jequote:Op donderdag 30 juli 2015 00:01 schreef Opsonisatie het volgende:
Niet al te lange mensen hier ja haha
Inso is langquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:01 schreef Opsonisatie het volgende:
Niet al te lange mensen hier ja haha
Maar niet te licht. Dan word je flets, denk ik.quote:
Ze heeft wel iets van bronchitis ofzo. Komt ze ook nooit meer vanafquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nahw, ook nog eens een zwerfkitten! Ziet er goed uit, good jobik wil ook een kitten
Mijn ex was 1.55quote:
Ahh, das ook echt heel zieligquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Zeker.Keek vandaag nog een zielig filmpje. Moest toen toch even knuffelen met hem. Ging ook over achtergelaten honden.
Mijn hond komt van de ouders van mijn ex. Maar ik mocht hem uiteindelijk hebben toen we uit elkaar gingen. Hij heeft ook nooit meer naar hem omgekeken. Nou ja, dan niet hè. Gelijk zijn naam doorgestreept in het paspoort.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:01 schreef Amarantha het volgende:
Voel mij er wel af en toe beetje rot over. Mijn ex heeft haar van straat gehaald enz. Maar het is nu wel mijn kat.. Omdat ik alles voordat beestje deed verder enz dus ik vond dat ik recht had op de katOok geen ruzie over geweest.
Maar zolang hij hier nog woont is het ook wel beetje zijn kat. Ze staat nog steeds op zijn naam in de chip maar dat verander ik wel als ik ooit ga verhuizen.
Zou zo'n menthol olie ding niet kunnen helpen? Buurvrouw deed zoiets namelijk want haar kitten had ook bronchitis volgens mij, nu merk je er niets meer vanquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze heeft wel iets van bronchitis ofzo. Komt ze ook nooit meer vanafHeel af en toe hoest ze (in het begin deed ze het iedere dag) en ze heeft af en toe beetje piepende adem.
Een Axolotl?quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Loka, zullen we ook samen huisdier nemen?
Na ze heeft er volgens mij geen last vanquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zou zo'n menthol olie ding niet kunnen helpen? Buurvrouw deed zoiets namelijk want haar kitten had ook bronchitis volgens mij, nu merk je er niets meer van
We konden niet staand zoenenquote:
Ik vind het wel fijn met zoenen dat Hep maar een paar centimeter groter is.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We konden niet staand zoenen
Ex daarna was 1.83. Was wat fijner
We hebben een tijdje geleden er wel een in de dierenwinkel bekeken.quote:
Het zou ook echt bij jullie passen eigenlijk. :$quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We hebben een tijdje geleden er wel een in de dierenwinkel bekeken.
Is goed, dan ga jij het verzorgen en kom ik af en toe aaien of vertederd kijken.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Loka, zullen we ook samen huisdier nemen?
Niet?! Naja ik droeg dan erg vaak hakken ..quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We konden niet staand zoenen
Ex daarna was 1.83. Was wat fijner
Zou daar echt niet naar toe willen :$ Behalve op badkleding dagen dan.quote:
Ik zeg net: Is 1.93 niet lang genoeg voor je?quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niet?! Naja ik droeg dan erg vaak hakken ..![]()
Maar jij bent 175 tochik zou niet willen dat ik langer dan mn vriend zou zijn
Al eens gedaan. Valt best mee. De meeste mensen zijn veel uitgezakter dan jijzelf.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou daar echt niet naar toe willen :$ Behalve op badkleding dagen dan.
175quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zeg net: Is 1.93 niet lang genoeg voor je?![]()
Hoe lang ben ik dan denk je?
Ik ben wel eens geweest, ben er op de een of andere manier wel minder gegeneerd dan op het strand in badkleding, dat voelt meer alsof je bekeken wordt. :$quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou daar echt niet naar toe willen :$ Behalve op badkleding dagen dan.
Omg sorry ik heb je met iemand anders verward volgens mijquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zeg net: Is 1.93 niet lang genoeg voor je?![]()
Hoe lang ben ik dan denk je?
Gaat niet om gewicht ofzo hoor. Zou me gewoon niet fijn voelen naakt tussen jan en alleman oud en jongquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Al eens gedaan. Valt best mee. De meeste mensen zijn veel uitgezakter dan jijzelf.
Nee ik had het per ongeluk in mijn lijstje laten staanquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Omg sorry ik heb je met iemand anders verward volgens mij
is hij ookquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Huh maar hij zei dat hij 175 was toch.
Hm. Ja weet niet. Misschien ben ik gewoon een preutse muts hoorquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben wel eens geweest, ben er op de een of andere manier wel minder gegeneerd dan op het strand in badkleding, dat voelt meer alsof je bekeken wordt. :$
Zegt de midgetquote:
Niemand staart naar je of zo. Eerste paar minuten zijn wel een beetje gek, maar het went zo snel. En daarna is het alleen maar fijn. Naakt zwemmen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat niet om gewicht ofzo hoor. Zou me gewoon niet fijn voelen naakt tussen jan en alleman oud en jongWeet niet.
Ik weet niet, misschien.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Het zou ook echt bij jullie passen eigenlijk. :$
Dat klinkt niet echt eerlijk.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is goed, dan ga jij het verzorgen en kom ik af en toe aaien of vertederd kijken.
Dat wel. Maar je kan elkaar knuffelen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet, misschien.
Het is moeilijk te knuffelen dan.
[..]
Dat klinkt niet echt eerlijk.
Oh ik ook hoor. Moet niet zoveel hebben van in bikini rondparaderen. :$quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm. Ja weet niet. Misschien ben ik gewoon een preutse muts hoor
Een stabiele omgeving is belangrijk voor een huisdier.quote:
Nee dat lijkt me ook niet hoor. Nja, misschien komt het er nog wel een keer vanquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh ik ook hoor. Moet niet zoveel hebben van in bikini rondparaderen. :$
Maar in sauna heb je meestal een badjas aan en alleen in de ruimtes zelf ben je naakt maar daar gaat niemand je uitgebreid checken ofzo.
Prive-sauan dan zeker?quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:09 schreef Fera het volgende:
Laatste keer sauna ben ik wel lewd geweest, stiekem. :$
Wow, Vies.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:09 schreef Fera het volgende:
Laatste keer sauna ben ik wel lewd geweest, stiekem. :$
Dat is waar. Wat voor dier zou dan goed bij ons passen?quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een stabiele omgeving is belangrijk voor een huisdier.
Maar ik wil ook wel vaker bij je logeren hoor, als het dan eerlijker is.
Neuh. Gewoon in het bubbelbad.quote:
Schoner dan na een dagje sauna word je bijna niet.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wow, Vies.
[..]
Dat is waar. Wat voor dier zou dan goed bij ons passen?
Ik wel.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:11 schreef Fok-it het volgende:
Ik zie Kaneel wel met een slang in huis.
Dan kom ik sowieso niet meer verder maar dat terzijde
Ik ging vroeger 1 x per maand, was wel even lekker om in zo'n warme hokje te zitten. Maar mijn huid werd er dan ook beter van.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:10 schreef supersof het volgende:
Wie gaat er nou voor de lol in zo'n heet iets zitten. Never.
Slangen als huisdier nemenquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:11 schreef Fok-it het volgende:
Waarom niet?quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Slangen als huisdier nemen
Dan ben je echt niet goed
oh wilde je net uitnodigenquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:10 schreef supersof het volgende:
Wie gaat er nou voor de lol in zo'n heet iets zitten. Never.
Oh snap het wel. Maar ik ben als de dood voor die beesten dusquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik vind 25 graden buiten al heetquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ging vroeger 1 x per maand, was wel even lekker om in zo'n warme hokje te zitten. Maar mijn huid werd er dan ook beter van.
Reptielen kan je geen band mee opbouwen omdat het prehistorische dieren zijn die heel basic zijn.quote:
Ik heb er een gehad vroeger.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet niet. Een slang was leuk hoor, maar je mist toch een beetje de persoonlijke band.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:11 schreef Fok-it het volgende:
Wat is er nou leuk aan zo'n slang in je huisquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh snap het wel. Maar ik ben als de dood voor die beesten dus
Moet je hem om je nek leggenquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb er een gehad vroeger.
[..]
Ik weet niet. Een slang was leuk hoor, maar je mist toch een beetje de persoonlijke band.
Glibberig valt wel mee, vind ik. En wat betreft die band is maar net wat je verwacht van een huisdier. Je moet geen slang aanschaffen omdat je er mee wil apporteren, nee.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Reptielen kan je geen band mee opbouwen omdat het prehistorische dieren zijn die heel basic zijn.
Daarbij zijn ze vies, glibberig en eng.
Een dik konijntje.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is waar. Wat voor dier zou dan goed bij ons passen?
Gadver hou op . Ik moet nog slapenquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Glibberig valt wel mee, vind ik. En wat betreft die band is maar net wat je verwacht van een huisdier. Je moet geen slang aanschaffen omdat je er mee wil apporteren, nee.
Ze ging vaak op mijn hoofd zitten.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is er nou leuk aan zo'n slang in je huis
Ga je toch niet even mee op schoot zitten of knuffelen ofzo
Maar dan moet die binnen. Misschien op zolderquote:
Misschien helpt het je wel over je angst heen als één van je vrienden een slang heeft.quote:
Ahh zo lief. Soms komt er een kat mijn kamer binnen lopen, maar mogen geen huisdieren van huisbaas, dus dan moet ik hem weer wegjagen haha.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ook! Laatst kwam een verdwaald katje bij ons, het was echt een cutieee
Op zolder? Dat is zielig.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze ging vaak op mijn hoofd zitten.
En in mijn mouw
[..]
Maar dan moet die binnen. Misschien op zolder
Ja, ik heb vaak genoeg de kans gehad om zo`n beest om m`n nek te hangen. In New York nog. Liepe nze met van die reuzenslangen. Nekharen gaan overeind staan danquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien helpt het je wel over je angst heen als één van je vrienden een slang heeft.Een vriendin van mij was ook heel erg bang, maar die heeft zich op school vol laten hangen met slangen. Heeft haar echt heel erg geholpen.
Aahh wat zielig haha! Ik nam hem gewoon het huis binnen, naja kat sneakte zelf naar binnen toen deur opengingquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Ahh zo lief. Soms komt er een kat mijn kamer binnen lopen, maar mogen geen huisdieren van huisbaas, dus dan moet ik hem weer wegjagen haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |